Čia situacija, kur sakyčiau dar mokosi gyventi, kai žmonėms vis labiau įdomu / rūpi (ypač kai daugiau žmonių yra vairavę užsienyje), koks ženklinimas yra padarytas, nes anksčiau toje srityje tikrai būdavo tiesiog ženklinimas dėl ženklinimo (pakazūchiškumo požymiai), o ženklinimo kokybė trečiam plane.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąKoks ženklas galėtų ženklinti kryptį į pramoninius objektus?
Kad nukreipti furas ne per gyvenamąsias gatves.
Rudo ženklo "Į logistikos centrą ->" nepastatysi, nes tai nėra lankytinas obektas.
Mėlynas? Baltas?
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Čia gamykla
Pvz. reikia nuorodos į vandenvietę. Toks netinka.
Comment
-
Pasunkinsiu užduotį - vietiniai nenori, kad į karjerą važiuotų per gyvenvietę. Tegu važiuoja aplinkkeliu.
Koks tas ženklas "Karjeras 3 ->" turi būti? Baltas? Mėlynas?
Rudas netinka, nes tai nelankytinas objektas.
Pramoninė zona netinka. Ženklą turi suprasti ir tūlas sodų bendrijos gyventojas kuris su priekabėle kartą gyvenime atvyko žvyriuko plauto po trinkelėmis.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąPasunkinsiu užduotį - vietiniai nenori, kad į karjerą važiuotų per gyvenvietę. Tegu važiuoja aplinkkeliu.
Koks tas ženklas "Karjeras 3 ->" turi būti? Baltas? Mėlynas?
Rudas netinka, nes tai nelankytinas objektas.
Pramoninė zona netinka. Ženklą turi suprasti ir tūlas sodų bendrijos gyventojas kuris su priekabėle kartą gyvenime atvyko žvyriuko plauto po trinkelėmis.
- 1 patinka
Comment
-
Jeigu per gyvenvietę bus leidžiamas atitinkamų transporto priemonių eismas, tai jokie ženklai nepadės. Niekas nevažiuos aplinkui, jei yra greitesnis ir trumpesnis kelias. Taigi jeigu yra aplinkkelis, tai gyventojai kartu su seniūnija ar savivaldybe turi derintis eismo ribojimo schemas ir įvesti ribojimus.
Visi tie ženklai "pramoninė zona" ir panašūs informacinio pobūdžio, tai tiesiog tam, kad lengviau vairuotojams susiorientuoti ir rasti optimalų kelią, bet jie niekaip neriboja kito kelio pasirinkimo.
- 2 patinka
Comment
-
Apie kelių (ne krypčių) ženklinimą geriau diskutuoti šioje temoje
Parašė sleader Rodyti pranešimąDar "geriau" yra ne su krypčių ženklinimu, o apskritai su ženklų anuliavimu.
Pvz. prieš A1 ir A6 sankryžą prasidėjus remontui, sugebėjo kažkaip nubraukti ir "anuliuoti" ženklus automagistralės pabaiga. T.y. dabar automagistralė atvažiavus nuo Vilniaus ties Kaunu nesibaigia ir visas ruožas pro Kauną yra kaip ir automagistralė, nes kažkokie visiškai "gluši" sugebėjo užbraukti ženklus, kuriuos kaip tik turėjo palikti ir perkelti prieš remontuojamą ruožą.
Nesuprasi, ką norima pasakyti - kad automagistralė vis dar nesibaigia ?
- 6 patinka
Comment
-
Made in Vilnius / Lrytas.lt 2024.06.12
Laikinas kelio ženklas neprasprūdo vilniečiams pro akis: kas čia per kūryba?
A.Juozapavičiaus gatvės uždarymas neprasprūdo vilniečiams pro akis, o tiksliau – ženklas, informuojantis, kad laikinai į šią gatvę sukti negalima.
„Naujausias papildymas kūrybiško kelių ženklinimo kolekcijoje. Kalvarijų g. važiuojant nuo Žaliojo tilto. Posūkis į dešinę uždarytas, Kalvarijų gatvėje apie tai nėra jokių laikinų ženklų ir prieš matant jau sankryžoje, kad kelias fiziškai blokuotas – šitas yra vienintelis įspėjimas”, – rašo vilnietis, kuris ir pasidalino laikinai įrengto kelio ženklo nuotrauka. Kelio ženkle galima matyti, kad posūkis į Juozapavičiaus gatvę yra perbrauktas raudona linija, o vietoje posūkio ženklo – aklakelio ženklas. Gyventojams šis žymėjimas pasirodė juokingas.
https://madeinvilnius.lt/transportas...ia-per-kuryba/
https://www.lrytas.lt/auto/saugus-ei...ryba--32386469
- 2 patinka
Comment
-
Kiek tokių gyvenviečių dar likę krūmuose, laukuose?
Pasak teismo, vairuotojas objektyviai galėjo nematyti šio ženklo. Be to, susisiekimo ministro įsakyme yra nurodoma, kad ženklas „Gyvenvietės pradžia“ yra įrengiamas toje vietoje, kur prasideda pastatais apstatyta teritorija. Šiuo atveju kelyje jokių pastatų nebuvo.
https://www.delfi.lt/news/daily/lith...mato-120037498
- 7 patinka
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąApie kelių (ne krypčių) ženklinimą geriau diskutuoti šioje temoje
Nubrauktas automagistralės pabaigos ženklas. Du minusai duoda pliusą.
Nesuprasi, ką norima pasakyti - kad automagistralė vis dar nesibaigia ?
LAKD ir prižiūrinčios tarnybos turi suprasti, kad automagistralės arba greitkelio ženklai NĖRA greitį ribojantys ženklai. Tai yra specialų eismo režimą nustatantys ženklai, kuriuos judinti (dengti ar perkelti) galima tik išimtiniu atveju. Bendruoju atveju užtektų sudėti greičio ribojimo ženklus prieš visus remontus, nežiūrint ar stovi automagistralės ženklas ar ne. Laikinai įvestas 50-70 km/h greitis nėra kliūtis automagistralėje. Automagistralė nustato, kad joje važiuojanti transporto priemonė turi turėti pajėgumus važiuoti 60 km/h greičiu ir daugiau.Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.21, 12:13.
- 2 patinka
Comment
-
Vos pamačius naują kelio ženklą "Dviračių gatvė" vizualiai labai nelipo. Nesupratau, kodėl toks prastas. Naujas straipsnis iš olandų pasivažinėjimo po Vilnių. Susukti 2 video straipsnio apačioj. Lyginant pačius ženklus, tai dviratis per daug konkuruoja su automobiliu ir vizualiai susiplaka, t. y. lempos per arti dviračio ir per didelės, visi balti elementai susiplaka ir kenčia atpažystamumas, nes daug arti skirtingų baltų elementų. Užrašas vos telpa ir kartu su ženklu "30" realybėje neįskaitomi.
Mašina turėjo būti platesnė (dabar neišnaudojama esama erdvė), lempos apvalios (atrodo jos dabar išmeptos į elipses, kaip padangos). Perkėlus "gatvė" į antrą eilutę būtų lengviau įskaitoma, atsirastų vietos šrifto padidinimui ir pastorinimui, o dešinėj atsirastų vietos maksimaliai išdidinti ženklą "30", kaip Liuksemburgo pavyzdyje: https://bicycledutch.wordpress.com/2...ius-lithuania/
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
- 4 patinka
Comment
-
Pastebėjau, dalinuosi. Naujo tipo "Naudotojo mokestis keliuose" ženklai prie sienos:
Senas formatas palyginimui:
Ir, panašu, jie visi buvo skirtingi skirtingose vietose:
Taip, ir skirtingi kelių numeriai nurodyti ženkluose +- tuo pačiu metu
O taip tai, panašu, jog suvienodinta su kaimynų ženklu, matau panašumų:
Paskutinis taisė liudasbar; 2024.09.14, 00:18.
- 6 patinka
Comment
-
Iš karto jautėsi, kad netinkamo dizaino, geltonas fonas tinkamesnis remontų atkarpoms žymėti. Naujas dizainas geresnis. Netgi šriftas šiek tiek kitoks negu standartinis naudojamas keliuose. Tik tai ne kiek oficialus ženklas, o daugiau stendas. Lenkų ženklas oficialus informacinis KET ženklas kaip ties valstybės siena įrengiami greičio ribojimų ženklai.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIš karto jautėsi, kad netinkamo dizaino, geltonas fonas tinkamesnis remontų atkarpoms žymėti. Naujas dizainas geresnis. Netgi šriftas šiek tiek kitoks negu standartinis naudojamas keliuose. Tik tai ne kiek oficialus ženklas, o daugiau stendas. Lenkų ženklas oficialus informacinis KET ženklas kaip ties valstybės siena įrengiami greičio ribojimų ženklai.
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Naujas geresnis, tačiau dizainerio darbas visvien atmestinai padarytas. Pusė milžiniško skydo ploto niekaip neišnaudota, nebent vėjo stabdymo tikslams
Kas dar patinka, kad nėra balto apvado tokio tipo stenduose, tai padeda atskirti nuo oficialių KET kelio ženklų.
Manau tokio tipo stendai (mažesni ar didesni) gali būti naudojami Lietuvos keliuose, kai reikia nurodyti papildomą informaciją apie mokesčius ar kita reikalinga info.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąIš karto jautėsi, kad netinkamo dizaino, geltonas fonas tinkamesnis remontų atkarpoms žymėti. Naujas dizainas geresnis. Netgi šriftas šiek tiek kitoks negu standartinis naudojamas keliuose. Tik tai ne kiek oficialus ženklas, o daugiau stendas. Lenkų ženklas oficialus informacinis KET ženklas kaip ties valstybės siena įrengiami greičio ribojimų ženklai.
Comment
Comment