Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dalman Rodyti pranešimą
    Manau ispejamųjų ženklų 1.28 "Pėstieji" kelyje ,,Automobiliams skirtas kelias“
    neturetu buti,nes jie leidžia pestiesiams kirsti skersai vaziuojamaja daly

    128 Pėstieji
    Kelio ruožas, kurio važiuojamąja dalimi (kelkraščiu) skersai arba išilgai kelio vaikšto pėstieji

    XX. Eismas automagistralėse ir greitkeliuose


    217. Keliuose, pažymėtuose ženklais „Automagistralė“ ar ,,Automobiliams skirtas kelias“, draudžiama:
    217.1. eiti pėstiesiems, vadelioti, varyti gyvulius, joti, važiuoti dviračiais, mopedais ir visomis kitomis transporto priemonėmis, išskyrus automobilius, motociklus ir automobilius su priekabomis, taip pat važiuoti automobiliais ar automobiliais su priekabomis, kurių maksimalus konstrukcinis greitis arba greitis dėl jų techninės būklės mažesnis kaip 60 km/h;


    kažkas cia negerai
    Čia Lietuva.

    Comment


      Parašė sleader Rodyti pranešimą
      Ženklai greičiausiai liko iš anksčiau. Tačiau 128 ženklas pėstiesiems leidimo vaikščioti nesuteikia, nes tai įspėjamųjų ženklų grupei priklausantis ženklas, kuris įspėja vairuotojus.

      Lygiai taip pat ženklas 127 "Pėsčiųjų perėja" nežymi pačios perėjos (tam yra nurodomieji ženklai 533-534), o tik informuoja, kad artėjama prie tokios.
      Ženklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.

      Comment


        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
        Ženklas leidimo vaikščioti nesuteikia, bet kadangi nėra tiltų, pėstieji priversti kirsti kelią.
        Kalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          Kalba prasidėjo apie tai, kad ženklo neturėtu būti. Tačiau jo nuėmimas pėsčiųjų poreikio kirsti kelią arba pačių pėsčiųjų nepanaikins. Gal geriau tada tegul jis lieka ir perspėja.
          Reziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.

          Comment


            Parašė John
            Taip pat įdomu, kodėl Lietuviškose magistralėse iš anksto normaliai nežymimi išvažiavimai? Visur Europoje, išskyrus Lietuvoje, prieš išvažiavimus iš AM/greitkelio statomi tokie ženklai:

            Atvaizdas


            Tai tikrai patogu ir padeda geriau ir saugiau važiuoti bei orientuotis. Apskritai, kodėl iki šiol praktiškai taikomi Sovietiniai kelių statybos ir žymėjimo standartai? Negi 20 metų buvo per mažai padaryti nors minimalių pakeitimų ir užmesti akį, kaip viskas ŠIANDIEN daroma Vokietijoje ar kitoje ES šalyje? Kodėl lenkai tai sugebėjo padaryti, o mes ne?
            Postas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.

            Lenkai, čekai, vengrai seniai nukopijavo kelių dokumentus nuo vakariečių (vokiečių).
            Paskutinis taisė dsanto; 2011.04.08, 22:34.

            Comment


              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Reziume - valstybė išdidžiai sustato ženklus "Auomobilių kelias", nepalikdama pėstiesiems jokios alternatyvos kaip tik kirsti šiuo ženklu pažymėtą kelią.
              kai kas padare nusizengimą ,kelią pažymejo ženklais ,kuris neatitinka jam keliamų reikalavimų.Rasyt tai VIETINIAMS valdininkams bergždias reikalas
              Pagal dabartine buklę kelyje Vilnius Kaunas butu protingiausi vietoj ženklų

              555."Automobiliams skirtas kelias" naudot ženklus 329."Ribotas greitis" su užrašu 110 ar 120 taip butu teisingiausia šiuo metu.

              Comment


                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                Postas senas - bet aktualus. Lietuvai atgavus nepriklausomybę kelių eismo specialistai nesugebėjo perlipti sovietinio barjero - ir vietoje to, kad nukopijuotų pvz., vokiškus dokumentus, jie nukopijavo (tiesiog išvertė) rusiškus GOST. Teko su vienu LST (GOST) autoriumi pabendrauti - jis dar ir šiandien nesuvokia, kokia žala padaryta Lietuvai.
                Tikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
                O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?

                Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
                Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
                Paskutinis taisė oranger; 2011.04.10, 01:19.

                Comment


                  Parašė oranger Rodyti pranešimą
                  Tikriausiai sako: o kuo bloga rusiška tvarka?
                  O dar sako: vakarietiškai tvarkai neturim pinigų, kas už tai mokės?

                  Čia visų homosovietikų amžina dainelė...
                  Šiaip, man atrodo, kad atsakymas gali būti tik vienas: rusai nori išsaugoti Lietuvoje savo įtaką, atseit jie turi tranzitą į Kaliningradą, ir gal net apmoka tokius "darbelius".
                  Taip, autorius sako - tas standartas geras, tik dabartiniai specialistai blogai jį pritaikė. Apie vakarietiškus eismo ypatumus jis net negirdėjęs. O kad rusai tuo metu turėjo įtaką, tai tikiu. Dabar laikai keičiasi, teisės aktai vis labiau keičiami pagal vakarietišką pavyzdį.

                  Comment


                    Smiltynėje prie Antrosios perkėlos, išvažiavus iš perkėlos teritorijos

                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                    Comment


                      O taip... Įdomu kokia to ženklo paskirtis miške?

                      Comment


                        Parašė Gnoss Rodyti pranešimą
                        O taip... Įdomu kokia to ženklo paskirtis miške?
                        Gal kad prasideda, tiksliau tęsiasi "miesto" teritorija, kur greitis <50 km/h?

                        Nors šiaip man keista šio naujojo ženklo paskirtis. Pas mus buvo pakankamai gera sistema - baltas ženklas su miesto pavadinimu nusako greitį <50 km/h. Tai dabar jau atsiranda dubliavimas su šiuo naujuoju ženklu. Pvz įvažiuojant į Panevėžį nuo Šilagalio kabo abu ženklai šalia .

                        Comment


                          Susisiekimo ministerija patvirtino:

                          Kelių horizontaliojo ženklinimo taisykles, pagal kurias nuo gegužės 1 d. bus ženklinami keliai:

                          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2

                          Kelio ženklų įrengimo ir vertikaliojo ženklinimo taisykles, pagal kurias nuo gegužės 1 d. bus įrengiami kelio ženklai:

                          http://www3.lrs.lt/pls/inter3/dokpai...query=&p_tr2=2

                          Comment


                            Reziumuojant, kas keičiasi?

                            Comment


                              Parašė digital Rodyti pranešimą
                              Reziumuojant, kas keičiasi?
                              Keičiasi daug kas. Ženklinimas:

                              Prieš reguliuojamas sankryžas ištisinės linijos bus ženklinamos tik tarp tų eismo juostų, kurios neturi bendrų krypčių (dabar ženklinama tarp visų eismo juostų).



                              Kai yra autobusų juosta, iš šalutinio kelio bus ženklinama ištisinė linija, kad per klaidą neįvažiuotum į autobusų juostą.



                              Lėtėjimo / greitėjimo juostose, pagal europinę praktiką, nebus rodyklių:



                              Tačiau prieš persirikiavimo ribojimą atsiras daugiau įspėjamųjų rodyklių:




                              Kelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.

                              Aišku yra ir daugiau pasikeitimų, galima ir patiems pasižiūrėti
                              Paskutinis taisė dsanto; 2012.02.14, 23:25.

                              Comment


                                Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                Kelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.
                                Tuo pačiu tada reikia keisti KET ir nurodyti kitokią draudžiamųjų ženklų galiojimo zoną, o ne iki sekančios sankryžos.
                                Iki šiol bent jau automagistralėje buvo patogu (ir logiška) matyti tarkim greičio ribojimo pabaigą, kai už kiekvienos sankryžos, greitėjimo juostos pabaigoje matydavai Automagistralės ženklą ir žinodavai, kad nuo jo papildomas greičio ribojimas baigiasi. Dabar kaip ir miestuose, kuriuose nėra sudėlioti pirmumo ženklai 201, teks dairytis į šalutinius kelius ir bandyti surasti ten ženklus 203 Duoti kelią arba 204 STOP. Čia gaunasi tarsi žaidimas, kuris peržengia protingumo ribas.
                                Ženklinimas turi būti aiškus (ypač automagistralėse ir greitkeliuose), o dabar vairuotojai priversti ieškoti, atrasti, įžvelgti kelio ženklus, kurie skirti važiuojantiems kertamąją kryptimi.

                                Comment


                                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                                  Kelio ženklų įrengime nauja tai, kad pagal europinę praktiką Automagistralės ir Greitkelio ženklai bus statomi prieš įvažiavimą į automagistralę ar greitkelį, o ne greitėjimo juostos pabaigoje. Tokiu būdu vairuotojas ženklą matys tik vieną kartą - prieš įvažiuodamas į kelią, o ne prie kiekvienos sankryžos. Automagistralės / greitkelio pabaigos ženklai bus statomi ties kiekvienu išvažiavimu.
                                  Va čia tai gerai, mes čia jau ginčijomės kažkada apie tai.

                                  Comment


                                    Labai įdomu ar bus sunormintos nuorodos į kultūrinius objektus pagal ES standartą. nes dabar Lietuvoje su tom nuorodom visiška anarchija

                                    Comment


                                      Man nepatinka kai pvz. po ženklu "lenkti draudžiama" yra lentele "5 km"... kaip aš tuos 5 km matuosiu?
                                      Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                      Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                      Comment


                                        Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                        Tuo pačiu tada reikia keisti KET ir nurodyti kitokią draudžiamųjų ženklų galiojimo zoną, o ne iki sekančios sankryžos.
                                        Iki šiol bent jau automagistralėje buvo patogu (ir logiška) matyti tarkim greičio ribojimo pabaigą, kai už kiekvienos sankryžos, greitėjimo juostos pabaigoje matydavai Automagistralės ženklą ir žinodavai, kad nuo jo papildomas greičio ribojimas baigiasi. Dabar kaip ir miestuose, kuriuose nėra sudėlioti pirmumo ženklai 201, teks dairytis į šalutinius kelius ir bandyti surasti ten ženklus 203 Duoti kelią arba 204 STOP. Čia gaunasi tarsi žaidimas, kuris peržengia protingumo ribas.
                                        Ženklinimas turi būti aiškus (ypač automagistralėse ir greitkeliuose), o dabar vairuotojai priversti ieškoti, atrasti, įžvelgti kelio ženklus, kurie skirti važiuojantiems kertamąją kryptimi.
                                        Va būtent, kad dabar ženklai 201 "Pagrindinis kelias" turės būti statomi prieš kiekvieną sankryžą gyvenvietėse

                                        Comment


                                          Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                          Va būtent, kad dabar ženklai 201 "Pagrindinis kelias" turės būti statomi prieš kiekvieną sankryžą gyvenvietėse
                                          Normaliose salyse taip ir yra... kas čia keisto?
                                          Estijos, Latvijos, Lenkijos, Lietuvos, Nyderlandų, Vokietijos keliai pro automobilio langą
                                          Naujas video: Niedersachsen, NL - Bremen, 126 km, 29 May 2012

                                          Comment

                                          Working...
                                          X