Parašė Knope
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
Parašė Riedutis Rodyti pranešimąKas nors atkreipėte dėmesį į tai, jog Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje naujas kelio ženklinimas atrodo kaip "ištirpęs" - linijos ištemptos, netaisyklingų kraštų?
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąMan atrodo tiesiog dėl karščių jis nespėjo sustingti ir automobilių ratais buvo pakočiotas, kaip picos tešla
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Galima kokių nuotraukų kaip atrodo pakočiotas? Įdomu.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą
Galima kokių nuotraukų kaip atrodo pakočiotas? Įdomu.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Kaid Rodyti pranešimąMan tai čia grynai nuo sukančių automobilių, nes taip atrodo tik pačiame posūkyje. Galbūt per greitai po dažymo paliedo eismą ir šitaip "išsitampė"
Comment
-
Dasikapčiau iki kelio ženklų brėžinio, tai atgaiva, palyginus su pvz. Vilnius-Kaunas lėtėjimo juostų atnaujinimo ženklinimo projektu*, ar dar žiauresniais pavyzdžiais** iš ankstyvųjų 2010-ųjų Kaunas-Klaipėda rekonstruojamuose ruožuose aplink Kryžkalnį.
Tai kaip reikia ženklinti sankryžas autostradoje Europos Sąjungos (humaniškoje) šalyje: 500 m išankstinė rodyklė; išankstinė rodyklė ties lėjimo juostos pradžia. Adekvatus ženklinimus žymint kryptis net į pačius smulkiausius kaimus.
Trūksta tik išvažiavimo numeravimo (exit numeriai), ką jau turi lenkai
+jeigu latviai įsives 300/200/100 m markerius prieš išsukimą, turbūt įsivestume ir mes, nes Lenkija taip pat turi jau įsivedusi tuos markerius. Jie pakeistų dalį ženklinimo, pvz. 507 eismo kryptys sankryžoje ženklus.
*Vilnius-Kaunas: rodyklė tik išsukime, tiek, kad kryptis truputį paryškinta, įrengiant krypties ženklą virš kelio (ženklas 604), jokio adekvataus išankstinio krypčių ženklinimo, išskyrus realių nurodytų atstumų neatitinkančius išankstinius ženklus, kurie buvo įrengti seniai iki rekonstrukcijos.
**rekonstruotos atkarpos Kaunas-Klaipėda: rodyklė tik išsukime, tik lėtėjimo juostos pabaigoje, prastas ženklo matomumas, beprecedenčiai Europos kontekste nepatogiai įrengta vienintelė rodyklė (praktiškai didesnė dalis išsukimų Kaunas-Klaipėda kelyje, išskyrus minimaliai geresnį ženklinimą ties svarbesnėmis sankryžomis.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.18, 03:23.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimąTrūksta tik išvažiavimo numeravimo (exit numeriai), ką jau turi lenkai
+jeigu latviai įsives 300/200/100 m markerius prieš išsukimą, turbūt įsivestume ir mes, nes Lenkija taip pat turi jau įsivedusi tuos markerius. Jie pakeistų dalį ženklinimo, pvz. 507 eismo kryptys sankryžoje ženklus.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Europoje vienos šalys ženklina numeriai, kitos pavadinimais. Pavadinimai aiškiau, kas gyvena, lokaliam tranzitui, o numeriai geriau žymėt žemėlapiuose, GPS ir pan.
yra trys rūšys krypties nurodymui autostradose.
Sankr. numeris (exit numeris) - naudojamas visose ES šalyse, išskyrus Bulgariją ir Baltijos šalis. Italijoje naudojamas numeruojant aplinkkelius, kitur šalyje sankr. numeriai nenaudojami. Lenkijoje naudojamas naujesniuose atkarpose, Rumunijoje naudojamas vienai naujai autostradai Transilvanijoje.
Sankr. pavadinimas - naudojamas daugelyje Europos šalių. Kai kuriuose greitkeliuose pavadinimas nurodomas tik kai kuriuose sankryžose. Lietuva sankr. pavadinimą naudoja vienai sankeyžai - Kryžkalnis. Dar teoriškai galėtų būti naudojamas Cinkiškiai, nes kai kur Kėdainiuose yra nuorodos į šią gyvenvietę kai autostrados sankryžą.
Gyvenviečių pavadinimai - naudojami visur, įskaitamt Lietuvą. Nurodoma viena, dvi, trys svarbiausios gyvenvietės (miestai) išsukime. Išimtiniais atvejais, kai kuriuose aplinkkeliuose Europoje pasitaiko, kad nurodo tik sankr. ir trasų numerius, bet tai labai neinformatyvu. Tiesiog bandoma sutaupyti vietos ir nepergrūst informacija.
S61 prie Suvalkų esančios sankryžos turi visus atributus. Sankryžos numerio lentelė kartu su krypčių ženklu, sankr. pavadinimas, nurodomas iki 3000 m prieš sankryžą, ir krypties lenteles.
Lietuvoje, man asmeniškai ok būtų sankr. numeris ir kryptys į gyvenvietes (su trasų numeriais jeigu turi) Galbūt kai kurioms sankryžoms naudoti tiesiog gyvenvietės pavadinimo žymėjimą, praktiškai dabartinė tvarka prieš Kryžkalnį.Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.19, 16:01.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
Europoje vienos šalys ženklina numeriai, kitos pavadinimais. Pavadinimai aiškiau, kas gyvena, lokaliam tranzitui, o numeriai geriau žymėt žemėlapiuose, GPS ir pan.
- 2 patinka
Comment
-
LT apskritai yra naudojama daug perteklinių ženklų.
Klasikinis pavyzdys - pėsčiųjų perėja su saugumo salele. Kai nemąstant užkabinami visi įmanomi ženklai ir sustatomi visi "saugumą" užtikrinantys elementai - per "saugaus" eismo priemones nebesimato paties pėsčiojo. Atkreipkite dėmesį - "saugaus" eismo įrangai (ženklams ir apšvietimui) sumontuoti prie 1 perėjos įrengti 9 atskiri stulpeliai, iš kurių 2 dar apmauti ryškiai geltonu plastikiniu šūdu:
123 – „Google“ žemėlapiai
Laimei kai kur jau išmokta įrenginėti gana žmoniškai, be ženklų, spalvų ir formų kakofonijos, kartu nenusižengiant galiojančioms normoms:
106 Pulko g. – „Google“ žemėlapiai
8 120 – „Google“ žemėlapiaiPaskutinis taisė Tomas; 2024.02.06, 11:39.It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
- 6 patinka
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimąLT apskritai yra naudojama daug perteklinių ženklų.
Klasikinis pavyzdys - pėsčiųjų perėja su saugumo salele. Kai nemąstant užkabinami visi įmanomi ženklai ir sustatomi visi "saugumą" užtikrinantys elementai - per "saugaus" eismo priemones nebesimato paties pėsčiojo. Atkreipkite dėmesį - "saugaus" eismo įrangai (ženklams ir apšvietimui) sumontuoti prie 1 perėjos įrengti 9 atskiri stulpeliai, iš kurių 2 dar apmauti ryškiai geltonu plastikiniu šūdu:
123 – „Google“ žemėlapiai
Laimei kai kur jau išmokta įrenginėti gana žmoniškai, be ženklų, spalvų ir formų kakofonijos, kartu nenusižengiant galiojančioms normoms:
106 Pulko g. – „Google“ žemėlapiai
8 120 – „Google“ žemėlapiai
Tokie reikalvimai keliami perėjų ženklams.
Comment
-
Būtent, kad dažnai naudojami pertekliniai kur kartais atrodo, jog esmė buvo kuo daugiau jų pristatyti, kad pirkimas būtų brangesnis. Tada ir kyla visokie, kas galėtų paneigti arba galimai... Tuo tarpu ženklų su nuorodomis sankryžose ir prieš jas, bei dažnu atveju apie būsimus persirykiavimus iš anksto nežinant į kurią juostą reikės pakliūti norint nuvažiuoti reikiama kryptimi kaip tik labai trūksta. Pavyzdžiui transporto mazge kur atsišakoja arba susilieja Via Baltika, Vilnius - Klaipėda, nusukimas į Domeikavą, už Megos, tai tikrai važiuojant pirmą kartą galima pasiklysti.
Taip pat kai vykdoma kelio rekonstrukcija ir esimo saugumu pradedama rūpintis tik rekonstruotoje dalyje. Galutinis rezultatas naujai išasfaltuotas kelias 2 metrai platesnis už nerekonstruotą atkartą visu savo ilgiu turi ribojimą iki 70 km/h, tolimesnė nerekonstruota dalis jau be apribojimų. Tai ir kyla klausimas kodėl saugumu rūpinamasi ne visame kelyje, ar čia tik reikėjo ženklų pirkimus vykdyti?
- 2 patinka
Comment
Comment