Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Knope Rodyti pranešimą
    Vakar Ukmergės g. mačiau štai tokią niekad iki šiol nematytą mašiną olandiškais numeriais. Skuto įstrižą žymėjimą tarp juostų.

    Click image for larger version

Name:	20230723_204322.jpg
Views:	1072
Size:	1,59 MB
ID:	2064939
    Sekmadienį ta pati mašina dirbo Žalgirio g.

    Comment


      Kam tą žymėjimą skusti?

      Comment


        Kas nors atkreipėte dėmesį į tai, jog Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje naujas kelio ženklinimas atrodo kaip "ištirpęs" - linijos ištemptos, netaisyklingų kraštų?

        Comment


          Parašė Riedutis Rodyti pranešimą
          Kas nors atkreipėte dėmesį į tai, jog Geležinio vilko ir Ukmergės g. sankryžoje naujas kelio ženklinimas atrodo kaip "ištirpęs" - linijos ištemptos, netaisyklingų kraštų?
          Yra ir daugiau vietų su "ištiprusiu" ženklinimu, vietose, kur pries summit'a buvo ženklinta termoplastiku.

          Comment


            Termoplastikas reaguoja su šviežiu bitumu. Todėl tarp asfaltavimo ir dažymo daromos technologinės pertraukos. Išskyrus NATO ar Maskvos vizitus

            Comment


              Man atrodo tiesiog dėl karščių jis nespėjo sustingti ir automobilių ratais buvo pakočiotas, kaip picos tešla

              Comment


                Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                Man atrodo tiesiog dėl karščių jis nespėjo sustingti ir automobilių ratais buvo pakočiotas, kaip picos tešla
                Galima kokių nuotraukų kaip atrodo pakočiotas? Įdomu.

                Comment


                  Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                  Galima kokių nuotraukų kaip atrodo pakočiotas? Įdomu.
                  Pabandysiu ryt iš registratoriaus ištraukti

                  Comment


                    Parašė Maalinauskas Rodyti pranešimą

                    Galima kokių nuotraukų kaip atrodo pakočiotas? Įdomu.
                    Matosi per judu.lt kameras:

                    Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230801_091208_Chrome.jpg
Views:	557
Size:	159,1 kB
ID:	2066063

                    Comment


                      Parašė Ignalina Rodyti pranešimą

                      Matosi per judu.lt kameras:

                      Click image for larger version

Name:	Screenshot_20230801_091208_Chrome.jpg
Views:	557
Size:	159,1 kB
ID:	2066063
                      Ghmz, nu taip, nekaip atrodo

                      Comment


                        Man tai čia grynai nuo sukančių automobilių, nes taip atrodo tik pačiame posūkyje. Galbūt per greitai po dažymo paliedo eismą ir šitaip "išsitampė"

                        Comment


                          Akivaizdus įrodymas, kad reikia didinti posukio spindulį.

                          Comment


                            Parašė Kaid Rodyti pranešimą
                            Man tai čia grynai nuo sukančių automobilių, nes taip atrodo tik pačiame posūkyje. Galbūt per greitai po dažymo paliedo eismą ir šitaip "išsitampė"
                            Jei gerai atsimenu, juostos "suvažinėtos" dar ir neprivažiavus sankryžos Geležinio vilko gatve. Bet turbūt taip ir bus - mašinos ratais išminkė.

                            Comment


                              Dasikapčiau iki kelio ženklų brėžinio, tai atgaiva, palyginus su pvz. Vilnius-Kaunas lėtėjimo juostų atnaujinimo ženklinimo projektu*, ar dar žiauresniais pavyzdžiais** iš ankstyvųjų 2010-ųjų Kaunas-Klaipėda rekonstruojamuose ruožuose aplink Kryžkalnį.

                              Tai kaip reikia ženklinti sankryžas autostradoje Europos Sąjungos (humaniškoje) šalyje: 500 m išankstinė rodyklė; išankstinė rodyklė ties lėjimo juostos pradžia. Adekvatus ženklinimus žymint kryptis net į pačius smulkiausius kaimus.
                              Trūksta tik išvažiavimo numeravimo (exit numeriai), ką jau turi lenkai
                              +jeigu latviai įsives 300/200/100 m markerius prieš išsukimą, turbūt įsivestume ir mes, nes Lenkija taip pat turi jau įsivedusi tuos markerius. Jie pakeistų dalį ženklinimo, pvz. 507 eismo kryptys sankryžoje ženklus.

                              *Vilnius-Kaunas: rodyklė tik išsukime, tiek, kad kryptis truputį paryškinta, įrengiant krypties ženklą virš kelio (ženklas 604), jokio adekvataus išankstinio krypčių ženklinimo, išskyrus realių nurodytų atstumų neatitinkančius išankstinius ženklus, kurie buvo įrengti seniai iki rekonstrukcijos.
                              **rekonstruotos atkarpos Kaunas-Klaipėda: rodyklė tik išsukime, tik lėtėjimo juostos pabaigoje, prastas ženklo matomumas, beprecedenčiai Europos kontekste nepatogiai įrengta vienintelė rodyklė (praktiškai didesnė dalis išsukimų Kaunas-Klaipėda kelyje, išskyrus minimaliai geresnį ženklinimą ties svarbesnėmis sankryžomis.
                              Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.18, 03:23.

                              Comment


                                Parašė PoDV Rodyti pranešimą
                                Trūksta tik išvažiavimo numeravimo (exit numeriai), ką jau turi lenkai
                                +jeigu latviai įsives 300/200/100 m markerius prieš išsukimą, turbūt įsivestume ir mes, nes Lenkija taip pat turi jau įsivedusi tuos markerius. Jie pakeistų dalį ženklinimo, pvz. 507 eismo kryptys sankryžoje ženklus.
                                Europoje vienos šalys ženklina numeriai, kitos pavadinimais. Pavadinimai aiškiau, kas gyvena, lokaliam tranzitui, o numeriai geriau žymėt žemėlapiuose, GPS ir pan.

                                Comment


                                  Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                  Europoje vienos šalys ženklina numeriai, kitos pavadinimais. Pavadinimai aiškiau, kas gyvena, lokaliam tranzitui, o numeriai geriau žymėt žemėlapiuose, GPS ir pan.
                                  Teko panagrinėt kokias tvarkas naudoja įvairios šalys.
                                  yra trys rūšys krypties nurodymui autostradose.

                                  Sankr. numeris (exit numeris) - naudojamas visose ES šalyse, išskyrus Bulgariją ir Baltijos šalis. Italijoje naudojamas numeruojant aplinkkelius, kitur šalyje sankr. numeriai nenaudojami. Lenkijoje naudojamas naujesniuose atkarpose, Rumunijoje naudojamas vienai naujai autostradai Transilvanijoje.

                                  Sankr. pavadinimas - naudojamas daugelyje Europos šalių. Kai kuriuose greitkeliuose pavadinimas nurodomas tik kai kuriuose sankryžose. Lietuva sankr. pavadinimą naudoja vienai sankeyžai - Kryžkalnis. Dar teoriškai galėtų būti naudojamas Cinkiškiai, nes kai kur Kėdainiuose yra nuorodos į šią gyvenvietę kai autostrados sankryžą.

                                  Gyvenviečių pavadinimai - naudojami visur, įskaitamt Lietuvą. Nurodoma viena, dvi, trys svarbiausios gyvenvietės (miestai) išsukime. Išimtiniais atvejais, kai kuriuose aplinkkeliuose Europoje pasitaiko, kad nurodo tik sankr. ir trasų numerius, bet tai labai neinformatyvu. Tiesiog bandoma sutaupyti vietos ir nepergrūst informacija.

                                  S61 prie Suvalkų esančios sankryžos turi visus atributus. Sankryžos numerio lentelė kartu su krypčių ženklu, sankr. pavadinimas, nurodomas iki 3000 m prieš sankryžą, ir krypties lenteles.

                                  Lietuvoje, man asmeniškai ok būtų sankr. numeris ir kryptys į gyvenvietes (su trasų numeriais jeigu turi) Galbūt kai kurioms sankryžoms naudoti tiesiog gyvenvietės pavadinimo žymėjimą, praktiškai dabartinė tvarka prieš Kryžkalnį.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2023.11.19, 16:01.

                                  Comment


                                    Parašė Fulgur Rodyti pranešimą

                                    Europoje vienos šalys ženklina numeriai, kitos pavadinimais. Pavadinimai aiškiau, kas gyvena, lokaliam tranzitui, o numeriai geriau žymėt žemėlapiuose, GPS ir pan.
                                    Kai keliavau su popieriniu Shell/Marco Polo Europos atlasu, išsukimų numeriai buvo geriausias būdas orientuotis Vokietijos autobanuose. Dabar net nepastebiu tų numerių, navigacijos programos jų neakcentuoja. "Take the exit on the left in 800 meters." Jei ką ir pasako, tai kelio numerį ir krypties miestą.

                                    Comment


                                      LT apskritai yra naudojama daug perteklinių ženklų.

                                      Klasikinis pavyzdys - pėsčiųjų perėja su saugumo salele. Kai nemąstant užkabinami visi įmanomi ženklai ir sustatomi visi "saugumą" užtikrinantys elementai - per "saugaus" eismo priemones nebesimato paties pėsčiojo. Atkreipkite dėmesį - "saugaus" eismo įrangai (ženklams ir apšvietimui) sumontuoti prie 1 perėjos įrengti 9 atskiri stulpeliai, iš kurių 2 dar apmauti ryškiai geltonu plastikiniu šūdu:
                                      123 – „Google“ žemėlapiai

                                      Laimei kai kur jau išmokta įrenginėti gana žmoniškai, be ženklų, spalvų ir formų kakofonijos, kartu nenusižengiant galiojančioms normoms:
                                      106 Pulko g. – „Google“ žemėlapiai
                                      8 120 – „Google“ žemėlapiai
                                      Paskutinis taisė Tomas; 2024.02.06, 11:39.
                                      It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                      Comment


                                        Parašė Tomas Rodyti pranešimą
                                        LT apskritai yra naudojama daug perteklinių ženklų.

                                        Klasikinis pavyzdys - pėsčiųjų perėja su saugumo salele. Kai nemąstant užkabinami visi įmanomi ženklai ir sustatomi visi "saugumą" užtikrinantys elementai - per "saugaus" eismo priemones nebesimato paties pėsčiojo. Atkreipkite dėmesį - "saugaus" eismo įrangai (ženklams ir apšvietimui) sumontuoti prie 1 perėjos įrengti 9 atskiri stulpeliai, iš kurių 2 dar apmauti ryškiai geltonu plastikiniu šūdu:
                                        123 – „Google“ žemėlapiai

                                        Laimei kai kur jau išmokta įrenginėti gana žmoniškai, be ženklų, spalvų ir formų kakofonijos, kartu nenusižengiant galiojančioms normoms:
                                        106 Pulko g. – „Google“ žemėlapiai
                                        8 120 – „Google“ žemėlapiai
                                        Kad visi pvz vienodi.
                                        Tokie reikalvimai keliami perėjų ženklams.

                                        Comment


                                          Būtent, kad dažnai naudojami pertekliniai kur kartais atrodo, jog esmė buvo kuo daugiau jų pristatyti, kad pirkimas būtų brangesnis. Tada ir kyla visokie, kas galėtų paneigti arba galimai... Tuo tarpu ženklų su nuorodomis sankryžose ir prieš jas, bei dažnu atveju apie būsimus persirykiavimus iš anksto nežinant į kurią juostą reikės pakliūti norint nuvažiuoti reikiama kryptimi kaip tik labai trūksta. Pavyzdžiui transporto mazge kur atsišakoja arba susilieja Via Baltika, Vilnius - Klaipėda, nusukimas į Domeikavą, už Megos, tai tikrai važiuojant pirmą kartą galima pasiklysti.
                                          Taip pat kai vykdoma kelio rekonstrukcija ir esimo saugumu pradedama rūpintis tik rekonstruotoje dalyje. Galutinis rezultatas naujai išasfaltuotas kelias 2 metrai platesnis už nerekonstruotą atkartą visu savo ilgiu turi ribojimą iki 70 km/h, tolimesnė nerekonstruota dalis jau be apribojimų. Tai ir kyla klausimas kodėl saugumu rūpinamasi ne visame kelyje, ar čia tik reikėjo ženklų pirkimus vykdyti?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X