Parašė PoDV
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje
Collapse
X
-
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąNeįtikėtina. Ženklus sukabino daugeliu atveju ant apšvietimo stulpų! Kažkas naujo
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr galima kabinti ženklus ant apšvietimo stulpų? Yra leidžiančios/draudžiančios taisyklės?
Comment
-
Parašė Tomas Rodyti pranešimą
2007-2008 m. žiema irgi buvo šilta ir besniegė. Nors dar nebuvo tokios klimato kaitos isterijos, jau tada buvo svaigstama apie tai, kad sniego daugiau LT nebebus. Aišku 2009-2010 metų žiemą (bent Kaune) buvo prisnigta vos ne iki juosmens ir tam kartui durnos šnekos buvo pamirštos.
Taip, 2007-2008 m. žiema ir man buvo kažkas buvo tokio, bet 2019-2020 m. žiema iš vis kažkoks kostmasas. Nenustebčiau, kad nuo paskutinio ledynmečio tokio šilto sausio nebuvo, nes kiek matavo nuo 18 amžiaus, tai visų kiekvienų metų verčių rekordą visu laipsniu pranoko.
Taip, žiemos grįš, galbūt yra kažkokie šiltų žiemų ciklai, tai gali būt, kad dar kelios žiemos bus šiltesnės, o paskui gal vėl turėsim šiek tiek sniegingesnę ir vėsesnę žiemą. Tiesa, dėl to bendro klimato šiltėjimo, tai tokie dalykai kaip nuolatinis šaltukas, ar ilgi laikotarpiai su -15 -20 bus retesni. Bent jau neatmetu tokios tikimybės.Paskutinis taisė PoDV; 2020.02.07, 23:55.
Comment
-
Parašė Briedis Rodyti pranešimąAr galima kabinti ženklus ant apšvietimo stulpų? Yra leidžiančios/draudžiančios taisyklės?Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Nežinau šito. Bet, o kodėl ne? Kodėl turėtų būti draudžiama? Jeigu tik, aišku, yra sutarimas tarp įstaigų. Nes stulpai turbūt priklauso kokiems apšvietimo tinklams
Comment
-
Buvau kaip turistas grizes po ilgo i lietuva ir vilniuje mano aki patrauke vienas dalykas.
Daugelyje gatviu yra sudeti "gyvenamoji zona" zenklai ir tai labai saunu, europoje tokiu gatveliu daug ir jose yra saugi ir komfortiska aplinka, vaikams, pestiesiems ir dviratininkams. As KET mintinai neprisimenu, bet visose salyse sis zenklas reiskia mazdaug -> pirmenybe pestisiems ir autotrasportas juda max 5-20kmh
Vilniuje, sios gatves pradzioje stovi "gyvenamoji zona", bet kazkodel prideta pereju. Kokia logika vadovaujamasi, gyvenamojoje zonoje, kur pirmenybe pestiemiems statyti/palikti tokius zenklus?
https://www.google.com/maps/@54.6804...7i13312!8i6656
Padariau eksperimenta:
Vaiksciojau keliu ne per pereja ir vaiksciojau tarp masinu letai judanciame sraute.
Rezultatai:
- Visi vairuotojai tokio elgesio is manes nesitikejo.
- Buvo daug avariniu situaciju ir avarinio stabdymo, del per didelio greicio. Iseiti i gatve vaziuojancia pries masina likus 20-30 metru iki nesaugu.
- Vairuotojai naudoja garsini signala, koliojasi pro langa ir nors ir suletina, bet vaziuoja praktiskai "per kojas", nesudaro galimybiu komfortiskai naudotis infrastruktura.
Mano nuomone, vieninteliai zenklai, kurie turetu buti gyenamojoje zonoje, yra nurodantys parkavima ir krypti kur kelias issisakoja.
Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
- 9 patinka
Comment
-
Parašė VytautasRX Rodyti pranešimąBuvau kaip turistas grizes po ilgo i lietuva ir vilniuje mano aki patrauke vienas dalykas.
Daugelyje gatviu yra sudeti "gyvenamoji zona" zenklai ir tai labai saunu, europoje tokiu gatveliu daug ir jose yra saugi ir komfortiska aplinka, vaikams, pestiesiems ir dviratininkams. As KET mintinai neprisimenu, bet visose salyse sis zenklas reiskia mazdaug -> pirmenybe pestisiems ir autotrasportas juda max 5-20kmh
Vilniuje, sios gatves pradzioje stovi "gyvenamoji zona", bet kazkodel prideta pereju. Kokia logika vadovaujamasi, gyvenamojoje zonoje, kur pirmenybe pestiemiems statyti/palikti tokius zenklus?
https://www.google.com/maps/@54.6804...7i13312!8i6656
Padariau eksperimenta:
Vaiksciojau keliu ne per pereja ir vaiksciojau tarp masinu letai judanciame sraute.
Rezultatai:
- Visi vairuotojai tokio elgesio is manes nesitikejo.
- Buvo daug avariniu situaciju ir avarinio stabdymo, del per didelio greicio. Iseiti i gatve vaziuojancia pries masina likus 20-30 metru iki nesaugu.
- Vairuotojai naudoja garsini signala, koliojasi pro langa ir nors ir suletina, bet vaziuoja praktiskai "per kojas", nesudaro galimybiu komfortiskai naudotis infrastruktura.
Mano nuomone, vieninteliai zenklai, kurie turetu buti gyenamojoje zonoje, yra nurodantys parkavima ir krypti kur kelias issisakoja.
Comment
-
Kaip tik pries mokyklas ir turetu but tai pasalinta pirmoj eilej, tai butu puikus budas naujajai kartai suprasti, jog gyvenamoj zonoj jie turi pirmenybe.
Pries kelias dienas turejau idomia diskusija. Vokietijoj kiekvienais metais iseina serija straipsniu apie dviratininkus ir vienas is punktu, jog vaikai nuo 8 metu turi teise naudotis keliais, o nuo 10 metu privalo. Atskirtu dviraciu taku mazai, dauguma tiesiog nupiesti pirmoj juostoj. Vairuotojai tai zino ir supranta, jog kelias pilnas neadekvaciu eismo dalyviu ir juos saugo. Gal tai pavyktu ir lietuvoje?Teorija - kai viską žinai, bet niekas neveikia,
Praktika - kai viskas veikia, bet nežinai kodėl.
- 1 patinka
Comment
-
Vilniuje, Kalvarijų g. nuo Kalvarijų - Konstitucijos - Šeimyniškių sankryžos šiaurės kryptimi, kur oficialiai buvo tik dvi juostos, šviežiai supaišytos keturios. Įdomu tai, kad ten planuojama A juosta, bet dabar juostos subraižytos su punktyrine linija termoplastiku. Kai įrenginės A juostas, punktyrą tikriausiai bandys nuskust, nes gi labai smagu braižyti gatvę du kartus per sezoną.
Beja, ar 4 juostų gatvėje priešpriešiniai srautai neturėtų būti atskiriami dviguba ištisine? Ir šioje vietoje, ir Antakalnio g. yra nubrėžta viena ištisinė.
Comment
-
Parašė Deus Rodyti pranešimąAčiū už pasiūlymus ir pastabas kurios yra neblogos. Taip, gal elektroninis variantas nebūtų ekonomiškas, nebent turint mechanizmą kuris automatiškai apsiverčia pagal sezoną, arba mechaniškai apverčiamas. Tai vartotų mažiau resursų, o jeigų naudojant automatišką variantą, naudojant saulės baterijas (ar kita alternativą) pakaktų energijos automatiškai pakeisti ženklą du kartus per metus.
Mano dizainas su keliais pakeitimas atitiktų daugumą situacijų šioje valstybėje. Taipogi, ženklai daug kainuoją, todėl, reikia kuo mažiau išleisti, bet gauti geresnį efektą (pvz. palikti mažiau tuščios vietos ir bandyti suspausti informacija, nepraradus kokybės ar įskaitymo), todėl, ženklai nuotraukuose kurious pavaizdavau nebūtinai turi būti vienodi realybėje, kadangi mano dizainas daugiau rodo kaip ženklai gali atrodyti su šiuo standartų ir dizainų.
Pavyzdys prieš Aleksoto tiltą Kaune:
Tiesa, šio ženklo nebelikę. Jis pateiktas kaip pavyzdys. Buvo planuota reversinė vidurinė juosta palei Aleksoto tiltą, ir ji buvo įgyvendinta, bet vėliau idėjos buvo atsisakyta.
Comment
-
Parašė Ignalina Rodyti pranešimąį geltonų skydų temą, toks šioks toks linksmesnis... Palūšė, Ignalinos r., KK114
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąČia panašu į privačią iniciatyvą.Show must go von!
Comment
-
Parašė VNS Rodyti pranešimą
O perėjos ženklai "valdiški"?Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimą
Panašu. O čia kokie rūkytos žuvies pardavėjai (spėju iš nupieštos žuvytės) pakopijavo stilių ir mažiausiomis sąnaudomis pastatė, kad parodytų kur čia pas juos sustoti.
Comment
Comment