Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Kelių ir gatvių ženklinimas Lietuvoje

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #21
    Parašė qwe Rodyti pranešimą
    A tai visa šitą įvairovė būtent tam, kad būtų įdomiau? Kažkaip visad maniau, kad keliuose turi būti viskas aišku, o ne įdomu. Matyt klydau...

    Taisyklės neturi reglamentuoti visų smulkmenų. Bent jau kaip vizualiai atrodo salelė ar kalnelis, tai tikrai Juk šviesoforų taisyklės nereglamentuoja, koks turi būti šviesoforo korpusas (o jų būna įvairių - ir baltų, ir juodų) Esmė yra, kad šviesoforo signalai būtų pagal taisykles
    Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.20, 11:09.

    Comment


      #22
      Parašė dsanto Rodyti pranešimą
      Na aš pasidomėsiu, pagal kokias taisykles įrengiami kalneliai ir salelės, bet tikrai nemanau, kad taisyklėse turi būti apibrėžta, kad visi kalneliai ir salelės turi būti vienodi. Kam to reikia? Ar vairuotojas nemokės pervažiuoti kitaip atrodančio kalnelio? Ar nepastebės kitaip atrodančios salelės? Be to, kažin ar labai bus įdomu, kai visur viskas atrodys vienodai.

      Dėl šviesoforų problema ta, kad sovietinis LST 1405:1995 dėmesį kreipia į šviesoforų sustatymo vietas, bet visiškai neapibrėžia saugumo programų, simbolių standartų ir t.t.
      dar pasikartosiu, kad gyvename valstybėje. gatvės ir keliai yra ta vieta, kuriai sutvarkyti nereikia įstatymų, o užtenka paprasčiausių standartų.
      kol nebus tvarkos šioje srityje (paprasčiausiai sutvarkomoje), negalima tikėtis tvarkos ir kitur...
      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

      Comment


        #23
        Parašė nepolitikas Rodyti pranešimą
        dar pasikartosiu, kad gyvename valstybėje. gatvės ir keliai yra ta vieta, kuriai sutvarkyti nereikia įstatymų, o užtenka paprasčiausių standartų.
        kol nebus tvarkos šioje srityje (paprasčiausiai sutvarkomoje), negalima tikėtis tvarkos ir kitur...
        Patikslinsiu - reikia taisyklių, nes standartai ne visada privalomi. Bet su detalizavimu visada būna problema: jeigu mažai parašyta - yra pavojus, kad pridarys nesąmonių, jeigu per daug prirašyta - pasidaro per griežti rėmai ir atskirais atvejais jie trukdo geram sprendiniui.

        Dar būna toks variantas, kai projekte yra nusižengimas taisyklėms, bet nėra kam patikrinti, surasti klaidas.
        Paskutinis taisė dsanto; 2010.11.22, 11:19.

        Comment


          #24
          Na ką gi, vakar tapau kelių ženklinimo netobulumo auka
          Buvau Kaune, vėlai vakare įvažiuoju į Taikos prospektą iš Ateities plento ir matau ženklą 80. Ženklas kartojasi mažiausiai 3 kartus (suprask - greitasis prospektas). Prieš pat automobilių turgų atsiranda ženklas 60. Sumažinu greitį. Ir jau už 200 metrų mane stabdo pareigūnas. Rodo kad važiavau 66 km/val. Sakau, kad galima 60, tai nedidelis nusižengimas. Pasirodo, NE. Jau galima tik 50 km/val. Pasirodo, "gerbiamas vairuotojau, Jūs jau pravažiavote sankryžą"

          Nu jomajo, tikrai kažkokia Garažų gatvė pasirodo buvo skersai kelio, tamsoje tokią ne iš karto ir pastebėtum.... Bet iš esmės tikras "išdūrimas"! Nes valanda prieš tai Baršausko gatvėje pats mačiau ženklą "nubrauktas 60". Tai kokio velnio tada vienoje vietoje tokius ženklus statyti, o kitoje nestatyti?

          Gal kauniečiai pakomentuotų, kas žino neblogai tą vietą?
          Pikta labai. Ir ginčytis visai nesinorėjo, tiesiog suprantu, kad bendros sistemos nebuvimas kai kam naudingas ir tiek. Pridėsiu, kad nubaustas esu tik trečią kartą per 15 metų stažą.
          Paskutinis taisė oranger; 2010.11.24, 11:03.

          Comment


            #25
            Parašė oranger Rodyti pranešimą
            Na ką gi, vakar tapau kelių ženklinimo netobulumo auka
            Buvau Kaune, vėlai vakare įvažiuoju į Taikos prospektą iš Ateities plento ir matau ženklą 80. Ženklas kartojasi mažiausiai 3 kartus (suprask - greitasis prospektas). Prieš pat automobilių turgų atsiranda ženklas 60. Sumažinu greitį. Ir jau už 200 metrų mane stabdo pareigūnas. Rodo kad važiavau 66 km/val. Sakau, kad galima 60, tai nedidelis nusižengimas. Pasirodo, NE. Jau galima tik 50 km/val. Pasirodo, "gerbiamas vairuotojau, Jūs jau pravažiavote sankryžą"

            Nu jomajo, tikrai kažkokia Garažų gatvė pasirodo buvo skersai kelio, tamsoje tokią ne iš karto ir pastebėtum.... Bet iš esmės tikras "išdūrimas"! Nes valanda prieš tai Baršausko gatvėje pats mačiau ženklą "nubrauktas 60". Tai kokio velnio tada vienoje vietoje tokius ženklus statyti, o kitoje nestatyti?

            Gal kauniečiai pakomentuotų, kas žino neblogai tą vietą?
            Pikta labai. Ir ginčytis visai nesinorėjo, tiesiog suprantu, kad bendros sistemos nebuvimas kai kam naudingas ir tiek. Pridėsiu, kad nubaustas esu tik trečią kartą per 15 metų stažą.
            Kelių eismo taisyklės sako, kad greičio ribojimo ženklas galioja iki sankryžos. Bet galėtų pastatyti daugiau ženklų, kad greičio ribojimas baigėsi, nes sunku suprasti, kur sankryža, o kur tik paprastas įvažiavimas.

            Kelių vertikalaus ženklinimo taisyklėse numatyta taip įrengti ženklą Nr.330:

            Ženklas Nr. 330 „Greičio ribojimo pabaiga“ naudojamas ženklo Nr. 329 galiojimo
            zonos pabaigai pažymėti, jeigu tą zoną netikslinga tęsti iki artimiausios sankryžos ar gyvenvietės pabaigos. Kai važiavimo greitis ribojamas pamažu (statomi vienas paskui kita keletas ženklu Nr. 329) ir reikia panaikinti visų ženklų Nr. 329 galiojimą, vietoje ženklo Nr. 330 turi buti naudojamas ženklas Nr. 336.

            Comment


              #26
              Parašė dsanto Rodyti pranešimą
              Kelių eismo taisyklės sako, kad greičio ribojimo ženklas galioja iki sankryžos. Bet galėtų pastatyti daugiau ženklų, kad greičio ribojimas baigėsi, nes sunku suprasti, kur sankryža, o kur tik paprastas įvažiavimas.
              Būtent. Ypač nelogiškas tokių ženklų nebuvimas "greitosiose gatvėse". Tuo labiau jei vizualiai vairuotojas nemato jokių pasikeitimų - gatvė lieka tokia pati, bet leidimas važiuoti greičiau staiga netenka galios...

              Comment


                #27
                Parašė oranger Rodyti pranešimą

                Nu jomajo, tikrai kažkokia Garažų gatvė pasirodo buvo skersai kelio, tamsoje tokią ne iš karto ir pastebėtum.... Bet iš esmės tikras "išdūrimas"!
                Idomus faktas: i siaure tikrai eina Garazu gatve, tuo tarpu lygiai tokia pati (niekaip neatskirsi is vaizdo) gatvele priesingoje puseje i pietus - jau nebe gatve, o paprastas ivaziavimas/isvaziavimas

                Comment


                  #28
                  Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                  Idomus faktas: i siaure tikrai eina Garazu gatve, tuo tarpu lygiai tokia pati (niekaip neatskirsi is vaizdo) gatvele priesingoje puseje i pietus - jau nebe gatve, o paprastas ivaziavimas/isvaziavimas
                  Tai teoriškai galima apskūsti? Ar T raidės formos sankryža irgi panaikina greičio apribojimo ženklo galiojimą?
                  Paskutinis taisė oranger; 2010.11.24, 12:47.

                  Comment


                    #29
                    Kaip tai apskūsti? Ką apskūsti? Gatvė yra, vadinasi ir sankryža yra. Negi sakysi, kad tuo metu gatvės nebuvo? Čia kaip sakoma pats kaltas. Nors logikos aišku tame nėra jokios kaip ir daug kur pas mus keliuose. Gerai, kad nevažiavai 80, skaudžiau būtų buvę. Nors šiaip tai skūsk, gal pastatyts ženkla, kad 60 galiojimas baigiasi. Kitiem gerą darbą padarysi, bet sau vargu ar jau padėsi.

                    Comment


                      #30
                      Parašė qwe Rodyti pranešimą
                      Kaip tai apskūsti? Ką apskūsti? Gatvė yra, vadinasi ir sankryža yra. Negi sakysi, kad tuo metu gatvės nebuvo? Čia kaip sakoma pats kaltas. Nors logikos aišku tame nėra jokios kaip ir daug kur pas mus keliuose. Gerai, kad nevažiavai 80, skaudžiau būtų buvę. Nors šiaip tai skūsk, gal pastatyts ženkla, kad 60 galiojimas baigiasi. Kitiem gerą darbą padarysi, bet sau vargu ar jau padėsi.
                      Ne tik kad logikos nėra, o yra tiesiog tyčinis suklaidinimas. Tokiose tipo gatvėse turi būti tikslus greičio reguliavimas

                      Comment


                        #31
                        Parašė oranger Rodyti pranešimą
                        Tai teoriškai galima apskųsti?
                        Deja ne.
                        Panasi situacija buvo ir Vilniuje prie Litexpo rumu, pakol kazkas nesusiprato uz sankryzos pastatyti naujo greicio ribojimo zenklo. Ale lig to momento ten labai daznai ganydavosi masiniukas su zaliu dryziumi

                        Comment


                          #32
                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                          Deja ne.
                          Panasi situacija buvo ir Vilniuje prie Litexpo rumu, pakol kazkas nesusiprato uz sankryzos pastatyti naujo greicio ribojimo zenklo. Ale lig to momento ten labai daznai ganydavosi masiniukas su zaliu dryziumi
                          O kur kreiptis su rekomendacijomis? Nes reikia užtaisyti tą skylę. Bo jaučiu, kad aš ten ne pirmas ir ne paskutinis liksiu durniaus vietoje

                          Comment


                            #33
                            Parašė oranger Rodyti pranešimą
                            Ne tik kad logikos nėra, o yra tiesiog tyčinis suklaidinimas. Tokiose tipo gatvėse turi būti tikslus greičio reguliavimas
                            Tai, kad vargu ar ten specialiai nestatė ženklo, kad koks mentukas galėtų pasipinigaut, dieną tikrai puikiai matosi, kad ten sankryža. Jau vien iš mašinų srauto tai matosi. Žinoma ženklas nepamaišytų tikrai. O mentai(tokių net nesinori policininkais vadint) tik naudojasi tom spragom. Gaila, kad viešnagę Kaune sugadino tarnybinis šuva.

                            Comment


                              #34
                              Parašė qwe Rodyti pranešimą
                              Tai, kad vargu ar ten specialiai nestatė ženklo, kad koks mentukas galėtų pasipinigaut, dieną tikrai puikiai matosi, kad ten sankryža. Jau vien iš mašinų srauto tai matosi. Žinoma ženklas nepamaišytų tikrai. O mentai(tokių net nesinori policininkais vadint) tik naudojasi tom spragom. Gaila, kad viešnagę Kaune sugadino tarnybinis šuva.
                              Jo, tikrai sugadino. Dar su mirusiųjų žmogumi važiavau atsisveikinti, tai dėl to matyt ir pritrūko šiek tiek dėmesio, mintys buvo savaime aišku kokios...

                              Man apskritai Kaune labai nesiseka kažkodėl. Kiek buvau baustas, visi atvejai Kaune. Prieš porą metų į Šančių ligoninę skubėjau pas žmogų, dabar štai į laidojimo namus...

                              Comment


                                #35
                                Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                O kur kreiptis su rekomendacijomis? Nes reikia užtaisyti tą skylę. Bo jaučiu, kad aš ten ne pirmas ir ne paskutinis liksiu durniaus vietoje
                                Cia turbut:
                                Transporto ir eismo organizavimo skyrius
                                Šv. Gertrūdos 7, LT-44290 Kaunas
                                Bet kazi ar biurokratus taip lengvai pasokdinsi tokiu klausimu. Pagal KET - jokiems papildomiems zenklams butinybes nera.
                                Paskutinis taisė Ginthus; 2010.11.24, 13:10.

                                Comment


                                  #36
                                  Čia gal daugiau bėda ne ženklinime, o policijos darbo metoduose. Pas mus tik jei stovi koks ženklas, kuris mažina greitį, tai ekipažas greitį matuoja iškart už jo. Tarsi pamačius ženklą jau reik iškart kirsti per stabdžius, o ne atleisti akseleratorių ir palaukt kol mašina sulėtės.

                                  O dėl ženklinimo, tai pritariu, kad didelio intensyvumo, plačiose gatvėse, reikia arba statyti visus greičio ribojimo ženklus (ir 50), arba žymėti sankryžas ženklais "pagrindinis kelias".

                                  Comment


                                    #37
                                    Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                    Cia turbut:
                                    Transporto ir eismo organizavimo skyrius
                                    Šv. Gertrūdos 7, LT-44290 Kaunas
                                    Bet kazi ar biurokratus taip lengvai pasokdinsi tokiu klausimu. Pagal KET - jokiems papildomiems zenklams butinybes nera.
                                    Nesiruošiu šokdinti, tiesiog parašysiu laišką su savo argumentais. Dėkui už informaciją

                                    Comment


                                      #38
                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      O kur kreiptis su rekomendacijomis? Nes reikia užtaisyti tą skylę. Bo jaučiu, kad aš ten ne pirmas ir ne paskutinis liksiu durniaus vietoje
                                      Kauno miesto savivaldybės Miesto ūkio departamento direktoriui Jonui Žališkevičiui. Jis raštą permes į Transporto ir eismo organizavimo skyrių. Taip geriau, negu raštą nukreipti iškart į skyrių. Rašte turi būti kuo išsamiau aprašyta problema su kuo daugiau argumentų. Rašte turi būti pateikėjo vardas, pavardė ir gyv. ar kt. adresas, kuriuo būtų siunčiamas atsakymas. Naudinga ir papildoma kontaktinė informacija.
                                      Atsakymas turėtų būti atsiųstas per 20 darbo dienų, bet dažniausiai trunka 30-35 kalendorines dienas.

                                      Jei atsakymo nebus, raštą galima pateikti ir merui.

                                      Nors šiuo atveju abejoju ar prašymas bus patenkintas, kadangi sankryža su Garažų g. yra pakankamai didelė, todėl sunku jos nepastebėti, važiuojant nuo Vilniaus į miestą. Bet važiuojant priešinga kryptimi iš tiesų toji Garažų g. pagal žemėlapį yra lyg ir ne gatvė. NORS kiek pamenu, ten yra gatvė, nes išvažiuojant iš jos (tos piečiau esančios (ne)gatvės), ant surūdijusio stulpo yra ženklas 203. „duoti kelią").
                                      Parašė oranger Rodyti pranešimą
                                      Nesiruošiu šokdinti, tiesiog parašysiu laišką su savo argumentais. Dėkui už informaciją
                                      30 proc., kad gausi atsakymą.
                                      Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                      Čia gal daugiau bėda ne ženklinime, o policijos darbo metoduose. Pas mus tik jei stovi koks ženklas, kuris mažina greitį, tai ekipažas greitį matuoja iškart už jo. Tarsi pamačius ženklą jau reik iškart kirsti per stabdžius, o ne atleisti akseleratorių ir palaukt kol mašina sulėtės.

                                      O dėl ženklinimo, tai pritariu, kad didelio intensyvumo, plačiose gatvėse, reikia arba statyti visus greičio ribojimo ženklus (ir 50), arba žymėti sankryžas ženklais "pagrindinis kelias".
                                      KET nurodo, kad iškart už ženklo jau turi važiuoti ne didesniu greičiu, negu nurodytas. Taigi ženklą reikėtų matyti iš tolo ir iš anksto pasiruošti mažinti greitį. Čia susiduriama su problemomis, kai ženklas iš tiesų blogai matomas dėl oro sąlygų, apšvietimo ar medžių šakų užstojimo.
                                      Paskutinis taisė Ametistas; 2010.11.24, 13:41.
                                      www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                      Comment


                                        #39
                                        Parašė amiko Rodyti pranešimą
                                        NORS kiek pamenu, ten yra gatvė, nes išvažiuojant iš jos (tos piečiau esančios (ne)gatvės), ant surūdijusio stulpo yra ženklas 203. „duoti kelią").
                                        Ale tokiu zenklu pasitaiko ir pvz. degalinese... Beda ta, kad zenklo buvimas dar neapsprendzia gatves statuso. Kitaip sakant bardakas visad buvo ir bus pasipinigavimo saltiniu.

                                        Comment


                                          #40
                                          Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                          Ale tokiu zenklu pasitaiko ir pvz. degalinese... Beda ta, kad zenklo buvimas dar neapsprendzia gatves statuso. Kitaip sakant bardakas visad buvo ir bus pasipinigavimo saltiniu.
                                          Bet ir tavo teigimas, kad tai yra įvažiavimas nėra teisingas. Nesuprantu, iš kur taip nusprendei.
                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                                          Comment

                                          Working...
                                          X