Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
IMHO viskas normaliai su tais kalneliais, kaip ir duobėtam ruože nereiškia kad būtinai visą ruožą non stop duobės.
Kas labiau užkliuvo tai ribojimas 20 gyvenamojoj zonoj, visai neturi kur dėt ženklų jie ar ką
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Čia problema, kad pas mus nėra ženklo (lentelės) nurodančio kiek vienetų tokių kliūčių bus priekyje (pvz. x 5). Todėl vietoje to, kad visą atkarpą prismaigstyti daugybe tokių įspėjamųjų ženklų, kas tikrai neatrodo estetiškai ir funkcionaliai, yra improvizuojama ir naudojamos tokios lentelės.
Tačiau tai pakankamai efektyviai veikia, nes vairuotojas tiksliai nežinodamas kur bus kalnelis, bet žinodamas, kad jų tikrai bus, važiuoja lėčiau ir atsargiau.
„Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203
„Čia tikrai baisu. Iš pradžių pagalvojau, kad man galva sukasi dėl tų linijų, bet grįžau ir dar kartą pervažiavęs supratau, kad jos išties nudažytos kreivai“, – rašo 15min skaitytojas, kartu pridėdamas kelias nuotraukas. Jose užfiksuota Santaikos gatvė Alytuje, kurią kelininkai naktį kiek keistai pagražino. http://www.15min.lt/gazas/naujiena/g...jai-221-635203
Dar gyventi galima Būtų liūdniau, jei visur taip žymėtų, bet reikia tikėtis, kad čia vienetinis atvejis.
Atvejis, kai ženklinimas jau nebeatitinka minimalių ženklinimo prasmės reikalavimų Video gale apskritai laužomi visi įmanomi standartai https://www.youtube.com/watch?v=9S26YPzLiDQ
Žiūrint į pirmąjį ženklą man kyla klausimas. Ar reikia suprasti, kad 500 metru tęsis nenutrūkstama greičio kalnelių serija ? Faktiškai to nėra, tame ruože tėra keli greičio kalneliai. Bet galima suprasti ir ganėtinai savotiškai: kad tame ruože yra ištisas jų ruožas.
Atrodo kaip visiškas nesusipratimas, tačiau viskas yra labai paprasta. Kažkas sugalvojo apsukti 60 km/h ženklą - jis turėtų būti nukreiptas į priešingą pusę, nes dabar vaizdas šiek tiek juokingas.
Garantuoju, kad yra tokių, kurie nežino koks greitis yra leidžiamas gyvenamojoje zonoje.
Tai pala, jei yra tokių, kurie važinėja, bet nenusimano KET, tai juk ne mūsų problemos. Pagal tokią logiką tai gal dabar visur tų greitį ribojančių ženklų pristatykime - prie kiekvieno įvažiavimo į bet kokią gyvenvietę "50km/h", autostradose kas kokius 500m "130km/h" ir pan.
Tai pala, jei yra tokių, kurie važinėja, bet nenusimano KET, tai juk ne mūsų problemos. Pagal tokią logiką tai gal dabar visur tų greitį ribojančių ženklų pristatykime - prie kiekvieno įvažiavimo į bet kokią gyvenvietę "50km/h", autostradose kas kokius 500m "130km/h" ir pan.
Taip tai yra mūsų problema. KET vis dar keičiasi kasmet. Galėtų būti organizuojamas periodinis (nesakau kasmet, gal kas 4 metus) teises turinčių asmenų patikrinimas, kaip jie atsimena KET ir kaip gerai išmano naujas taisykles.
Taip tai yra mūsų problema. KET vis dar keičiasi kasmet. Galėtų būti organizuojamas periodinis (nesakau kasmet, gal kas 4 metus) teises turinčių asmenų patikrinimas, kaip jie atsimena KET ir kaip gerai išmano naujas taisykles.
O koks tikslas? Pinigų prisirinkti?
KET turėtų eiti paprastėjimo kryptimi. Danijoje prieš žiedą 2 ženklai - trikampis ir "Tik į dešinę". O pas mus? Per ženklus nematome dviratininkų, pėsčiųjų.
apie ką ir kalba - kelio ženklas "gyvenvietė" - ženklas vienas bet daug sakantis. Jei klijuosime papildomus greičio ženklus prie šio tik dėl priminimo, tai nei paprastėjimo nei tautos bukumbėjimo neišspręs. Manau KET žinių pakartotinis patikrinimas visai nebloga idėja. Kadangi taisyklės Lietuvoje keičiasi sąlyginai dažnai dėl to ir užrašiau gan dažną periodą. Stabilesnėje situacijoje siūlyčiau kas dešimtmetį.
Prie to pačio, šiandien važiuodamas iš karoliniškių pusės link NMC, itin paprastoje, sraunioje ir mažai konfliktinių taškų turinčioje Sietyno sankryžoje, įsukus į Narbuto gatvę pasitinka kelio ženklas "A juosta galima važiuoti VT, Taksi, 4+". Ženklas kaip ir nieko, bet būtent toje vietoje kur jis pakabintas, šita A juosta ir baigiasi, ir jos daugiau nebėra iki pat Panoramos.
413 - Pėsčiųjų ir dviračių takas Leidžiama eiti pėstiesiems ir važiuoti dviračiais. Jeigu dviračio ir pėsčiųjų simboliai kelio ženkle yra ne vienas po kitu, o vienas šalia kito ir skiriami vertikaliu baltu brūkšniu, eismo dalyviai privalo naudotis ta tako puse, kuri jiems skirta (parodyta kelio ženkle)
Visi trys variantai reiškia, kad asfaltuotas takas kairėje pusėje nuo ženklo yra skirtas ir dviračiams ir pėstiesiems. Betvarke galima pavadinti nebent tai, kad takas matyt tiestas atskirai nuo šaligatvio, tad ir pažymėtas kaip atskiras objektas, o po to jau nieks nieko keisti nebesivargino. O galbūt atvirkščiai - mamytės su vežimėliais išsireikalavo, kad leistų ir joms naudotis asfaltuotu taku ir atitinkamai paženklinti.
Comment