Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Chipsas Rodyti pranešimą
    Na aš vis tiek palaikau kažkurio forumiečio idėją,bent pėsčiųjų perėjas išgrįsti akmenimis.Nebūtinai visas,tik tas,kuriose didesnis žmonių srautas(šalia parduotuvių,mokyklų ar kitų įstaigų) manau tai pasitarnautų ir saugumui,nes vairuotojai truputį sumažintų greitį prieš "tarką"
    Akmenys ne išeitis. Akmenys daug slidesni kai šlapia nei asfaltas. Jau nekalbant apie sniegą... Nereikia akmenų - pakanka iškilių perėjų. O debilų nei kalniukai, nei raudonas šviesoforas nesulaikys.

    Comment


      Parašė Knope Rodyti pranešimą
      Dėl senojo grindinio fragmentų išsaugojimo. Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.
      Puikios naujienos. Sprendimas galbūt net geresnis už akmen. grindinį prieš perėjas. Svarbiausia, kad tam tikriem asmenim šį kartą užteko proto išsaugoti senąjį grindinį ir pritaikyti jį miesto reikmėms.

      Comment


        O ar akmeninio grindinio šalininkai atkreipė dėmesį, kaip išsiklaipo tokia danga ten, kur važiuoja sunkiasvoris transportas? Labai geras pavyzdys - Vilnius. Dangą reikia taisyti kas kelius metus. Jei ant išsiklaipiusios dangos koks pėstysis išsisuks koją ir jį tuo metu nutrenks mašina... Tada daug žmonių rėks kam tokia bloga danga parinkta. Dar akmeniniai grindiniai yra labai slidūs kai tik palija arba pradeda snigti. Nereikia grožio aukoti vardan žmonių sveikatos. Jei bus išsaugota nors vieno žmogaus sveikata ar net gyvybė, tai net neverta diskutuoti apie tokius dalykus.
        Danga prieš perėjas turi būti kuo saugesnė. Prieš jas žiemos metu ir taip slidžiau būna, negu likusioje dalyje. Slidžiausia būna ten, kur daugiausiai stabdoma. Tai paminėtas variantas, kad būtų galima ten dėti akmenis atkrenta.

        Comment


          Parašė sknts Rodyti pranešimą
          O ar akmeninio grindinio šalininkai atkreipė dėmesį, kaip išsiklaipo tokia danga ten, kur važiuoja sunkiasvoris transportas? Labai geras pavyzdys - Vilnius. Dangą reikia taisyti kas kelius metus. Jei ant išsiklaipiusios dangos koks pėstysis išsisuks koją ir jį tuo metu nutrenks mašina... Tada daug žmonių rėks kam tokia bloga danga parinkta. Dar akmeniniai grindiniai yra labai slidūs kai tik palija arba pradeda snigti. Nereikia grožio aukoti vardan žmonių sveikatos. Jei bus išsaugota nors vieno žmogaus sveikata ar net gyvybė, tai net neverta diskutuoti apie tokius dalykus.
          Aha, būtent todėl visi gražiausi Europos miestai centruose išlaiko autentišką grindinį. Nes nori kuo daugiau savo piliečių sužaloti...

          Comment


            Čia tikriausiai nauji šuliniai?

            Comment


              Parašė oranger Rodyti pranešimą
              Aha, būtent todėl visi gražiausi Europos miestai centruose išlaiko autentišką grindinį. Nes nori kuo daugiau savo piliečių sužaloti...
              O tu atkreipk dėmesį, iki kiek ten dažniausiai apribotas greitis ir/arba eismas. Galima ir Lietuvoje apriboti greiti. Bet kiek vairuotojų jo laikosi?

              Comment


                Būtų gražu atsišakojimuose į šonines gatveles 2-3 m. juostas iš amenų padaryti. Būtų tarsi perėjos 0 šaligatvių tęsiniai

                Comment


                  Būtu gražu. Bet jau projektas patvirtintas ir nemanau, kad kas nors jį keis dėl akmeninio grindinio pridėjimo. Projektą keisti gali nebent dėl to, kad rangovas sutaupytų medžiagų sąskaita. Bent jau tai Lietuvoje būna dažniau, negu turėtų būti.

                  Comment


                    Parašė sknts Rodyti pranešimą
                    Būtu gražu. Bet jau projektas patvirtintas ir nemanau, kad kas nors jį keis dėl akmeninio grindinio pridėjimo. Projektą keisti gali nebent dėl to, kad rangovas sutaupytų medžiagų sąskaita. Bent jau tai Lietuvoje būna dažniau, negu turėtų būti.
                    Taigi Knope jau rašė kaip bus su akmeniniu grindiniu:
                    Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.

                    Comment


                      Tai rašė, bet ne visi tą įsisavino. Kai kuriems žmonėms sunku suprasti, kad dėl kelių asmenų įgeidžių niekas nieko nekeis. Jie apie tą kalbės dar ilgai net po rekonstrukcijos pabaigos. Gausis panašiai, kaip su "Žalgirio arena". Ji jau atidaryta, o daugelis vistiek dar diskutuoja kaip ką galėjo padaryti ir ką reikėtų keisti.

                      Comment


                        Parašė sknts Rodyti pranešimą
                        O tu atkreipk dėmesį, iki kiek ten dažniausiai apribotas greitis ir/arba eismas. Galima ir Lietuvoje apriboti greiti. Bet kiek vairuotojų jo laikosi?
                        Dažnai apribojimų nesilaikoma, nes gatvės (plotis, danga, eismo juostos) yra neadekvatūs tiems apribojimams. Jei jau kalbėti apie gatveles su autentiška danga Europos miestuose, tai galima palyginti kokio pločio tos gatvės ir koks ten eismo apribojimas. Jei gatvė siaura ir dar grįsta akmenimis, net ir leidžiant važiuoti 60 km/h dažnas vairuotojas važiuotu lėčiau, nes aplinkos sąlygos įtakoja mažesnį greitį. Tačiau kai turime plačias gatves su 2+2 ar 3+3 eismo juostom, skiriamąja juosta ir ten leistinas greitis yra 50, tai pripažinkim jog jis nėra adekvatus ir dėl to dažnai viršijamas.

                        Comment


                          Parašė sknts Rodyti pranešimą
                          Tai rašė, bet ne visi tą įsisavino. Kai kuriems žmonėms sunku suprasti, kad dėl kelių asmenų įgeidžių niekas nieko nekeis. Jie apie tą kalbės dar ilgai net po rekonstrukcijos pabaigos. Gausis panašiai, kaip su "Žalgirio arena". Ji jau atidaryta, o daugelis vistiek dar diskutuoja kaip ką galėjo padaryti ir ką reikėtų keisti.
                          Visada galima padaryti geriau, ne dabar tai seknačiame projekte. O mokintis visada geriausia iš savų klaidų. Bet dar svarbiau jas pamatyti, pripažinti ir pasimokyti.

                          Comment


                            Atkreipkite dėmesį, kad rekonstrukcija apima ir ties naujuoju Norfos prekybos centru esančių geležinkelio bėgių rekonstravimą. Seni mediniai pabėgiai pakeisti į G/B. Mielas akiai vaizdelis

                            Comment


                              Neseniai, važiuodamas troleibusu Juozapavičiaus gatve, mačiau tais bėgias judantį krovininį taukinį. Buvo nerealu pro toleibuso langą, visai šalia, matyti atnaujintais bėgiais judantį sąstatą.

                              Comment


                                Sunku patikėti, kad tu važiuodamas troleibusu matei važiuojantį traukinį atnaujintais bėgiais...
                                Daugiau mano nuotraukų >>>

                                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                Comment


                                  Tikrai! Ir man buvo sunku patikėti, kad nesivaidena. Bet buvau gerai išsimiegojęs ir žvalus Tikrai tais bėgiais riedėjo kokių 3 -- 4 vagonų krovininis sąstatukas. Pravažiavęs Norfą toliau judėjo berods į kažkokio pramoninio pastato teritoriją.

                                  Comment


                                    Tai dėl traukinio gali būti, bet troleibusai Juozapavičiaus prospektu nevažinėja
                                    Daugiau mano nuotraukų >>>

                                    www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                    Comment


                                      /\ aš ir galvoju, ko tu čia su sarkazmu prie žmogaus kabinėjiesi...

                                      Comment


                                        Parašė daktaras Rodyti pranešimą
                                        /\ aš ir galvoju, ko tu čia su sarkazmu prie žmogaus kabinėjiesi...
                                        Tai gal tuos pabėgius pakeitė dar prieš nuimant kontaktinį tinklą?

                                        Comment


                                          Parašė disident Rodyti pranešimą
                                          Tai gal tuos pabėgius pakeitė dar prieš nuimant kontaktinį tinklą?
                                          Ne, jie pakeisti visai neseniai.
                                          Daugiau mano nuotraukų >>>

                                          www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X