Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė oranger Rodyti pranešimą
    Pirmiausiai, padangas nusipirk geras, o ne restaurotas Karoliniškių garažuose.
    Nes aš irgi dažnai ten važinėju ir neturiu jokių problemų. Gal problema tiesiog tavyje?
    Šiaip, atsimink ateičiai - miesto centras skirtas jo ir visos šalies kultūros ir istorijos reprezentacijai, o ne tavo kledaro trafikui
    Pirmiausiai tai gal ponas išlipk iš sakyklos ir apsieikim be pamokslų, nes aš ten irgi kol kas problemų neturiu, kas nekeičia fakto, kad danga ten žymiai slidesnė nei asfaltas. Nekalbant apie atvejį, kai kažkas paliejo tepalo ant to gridinio ir buvo konkretus atrakcionų parkas.
    Be to čia kalbam apie Juozapavičiaus prospektą - gatvę kaip tik nemažam trafikui, o ne reprezentacijai.

    Comment


      Parašė oranger
      Bet jau atleiskite, argumentai dėl "kledaro greičio ir užpakalio kratimo" man nepriimtini visiškai.
      Čia dar priklauso nuo to, kaip tas akmeninis grindinys pastatytas. Jei plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be tarpų, tai tas kratymas nelabai ir jausis. Bet jei palikti senovišką, XIX.a.. pab. grindinį, tai jau tikrai miestui žavesio nepridės, nebent mažai apkrautose gatvėse. Jau nekalbu apie tai, kad iš Senamiesčio bus išstumti dviratininkai, kurie akmenimis važinėtis nelabai norės.
      Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
      Marsrutai.lt tinklaraštis!
      SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

      Comment


        Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
        Čia dar priklauso nuo to, kaip tas akmeninis grindinys pastatytas. Jei plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be tarpų, tai tas kratymas nelabai ir jausis. Bet jei palikti senovišką, XIX.a.. pab. grindinį, tai jau tikrai miestui žavesio nepridės, nebent mažai apkrautose gatvėse. Jau nekalbu apie tai, kad iš Senamiesčio bus išstumti dviratininkai, kurie akmenimis važinėtis nelabai norės.
        Tai mes ir kalbame apie autentišką akmeninį grindinį, o ne šiuolaikines trinkeles. Vienintelė išeitis, kurią matau Juozapavičiaus pr. tai palikti tik motyvus(Knopės idėja - akmeninė danga prieš pėsčiųjų perėjas). O senąjį grindinį perkelti ir panaudoti kokioje nors senamiesčio gatvelėje. Kad ir M. Valančiaus.
        Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.09.30, 17:31.

        Comment


          Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
          Tai mes ir kalbame apie autentišką akmeninį grindinį, o ne šiuolaikines trinkeles. Vienintelė išeitis, kurią matau Juozapavičiaus pr. tai palikti tik motyvus(Knopės idėja - akmeninė danga prieš pėsčiųjų perėjas). O senąjį grindinį perkelti ir panaudoti kokioje nors senamiesčio gatvelėje. Kad ir M. Valančiaus.
          Prieš pėsčiųjų perėjas tikrai nedės, nes tai pavojinga. Ant akmens grindinio stabdymo kelias yra ilgesnis.

          Comment


            Parašė Dzipas Rodyti pranešimą
            Prieš pėsčiųjų perėjas tikrai nedės, nes tai pavojinga. Ant akmens grindinio stabdymo kelias yra ilgesnis.
            Tikriausiai, kad nedės, bet galėtų dėti trumpučius poros metrų ruoželius, kurie atliktų gulinčio policininko funkciją. Ilgesnis stabdymo kelias ne priežastis nedėti.

            Comment


              Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
              Tikriausiai, kad nedės, bet galėtų dėti trumpučius poros metrų ruoželius, kurie atliktų gulinčio policininko funkciją. Ilgesnis stabdymo kelias ne priežastis nedėti.
              Jei stabdymo kelias yra ilgesnis, tai jau yra priežastis nedėti, nes eismas tuo ruožu tampa pavojingas- nukentėti gali ir vairuotojai, ir pėstieji. Nemanau, akd verta gražinti gatve eismo saugumo sąskaita.
              Marsrutai.lt -viešojo transporto tvarkaraščiai
              Marsrutai.lt tinklaraštis!
              SVARBU! Pokyčiai Vilniaus viešajame transporte nuo liepos 1 dienos!

              Comment


                Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimą
                Jei stabdymo kelias yra ilgesnis, tai jau yra priežastis nedėti, nes eismas tuo ruožu tampa pavojingas- nukentėti gali ir vairuotojai, ir pėstieji. Nemanau, akd verta gražinti gatve eismo saugumo sąskaita.
                Niekas akmenimis nelaksto - kaip tik važiuoja lėčiau, tad stabdymo kelias turbūt kaip tik sutrumpėtų, nes transportas važiuotų lėčiau... Aš asmeniškai už dalį gatvės su akmenimis, tačiau juos reikėtų šiuolaikiškai įkomponuoti.
                www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija. Tapk ir tu jos dalimi!

                Comment


                  Visiškai sutikčiau, jog nedidelė dalis gatvės būtų grįsta akmenimis, tik A. Juozapavičiaus prospekte tokią vietą sunku būtų atrasti, galbūt prie tų buvusių kareivinių pastatų toks grindinys visai tiktų...

                  Klaipėdoje pagrindinė senamiesčio, Lietuvininkų, Vilties gatvės yra grįstos akmenimis ir jomis važiuoja nemažai viešojo transporto ir nematau tame jokių didelių minusų.

                  Pirmoji rekonstruojama dalis (Maždaug nuo geležinkelio tilto iki geležinkelio g.).








                  Antroji dalis (nuo buvusių kareivinių iki Panemunės tilto). Šviesoforas buvo patrauktas link geležinkelio tilto, todėl šviesoforo reguliuojama atkarpa dabar ilgesnė.








                  Dėl likusio/nelikusio grindinio galėtų paaiškinti tas, kas geriau išmano. Asmeniškai aš jo nebemačiau, bet galbūt dėl dulkių jo tiesiog nesimato...




                  Daugiau mano nuotraukų >>>

                  www.nvtka.lt - Nacionalinė viešojo transporto keleivių asociacija.

                  Comment


                    Parašė Čikupakas Rodyti pranešimą
                    Tai mes ir kalbame apie autentišką akmeninį grindinį, o ne šiuolaikines trinkeles. Vienintelė išeitis, kurią matau Juozapavičiaus pr. tai palikti tik motyvus(Knopės idėja - akmeninė danga prieš pėsčiųjų perėjas). O senąjį grindinį perkelti ir panaudoti kokioje nors senamiesčio gatvelėje. Kad ir M. Valančiaus.
                    Kažin ar saugu dėti prieš pėsčiųjų perėjas slidų grindinį. Pėsčiųjų perėjos reikalauja ypatingo saugumo, ypač dėl stabdymo. Grožis čia ne prie ko. Ir išvis šis grindinys nėra saugus - jis buvo skirtas praeitų amžių transportui ir neturėtų prisidėti prie šiuolaikinio eismo saugumo mažinimo.

                    Comment


                      šiaip iš tiktųjų - istoriniai kadrai ir apskritai, pastaruoju metu tvarkoma ir tuoj bus tvarkoma tikrai daug rimtų gatvių, po 1-2m pajusim ženkliai pagerėjimą važiuodami. ech, įsisvaigau net bet šiaip iš tikrųjų džiugu, taip po kelias rimtas gatves ar jų atkarpas tvarkant, neužleidžiant jau sutvarkytų - tikrai galima didžiąją dalį kelių infrastruktūros susitvarkyti, tik noro reikia

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                        Kažin ar saugu dėti prieš pėsčiųjų perėjas slidų grindinį. Pėsčiųjų perėjos reikalauja ypatingo saugumo, ypač dėl stabdymo. Grožis čia ne prie ko. Ir išvis šis grindinys nėra saugus - jis buvo skirtas praeitų amžių transportui ir neturėtų prisidėti prie šiuolaikinio eismo saugumo mažinimo.
                        Kalba eina, kad pakankamu atstumu prieš pėščiųjų perėją. Tai būtų 2 zuikiai vienu šūviu: ir grožio, ir saugumo sumetimais. Pasikartosiu dar kartą, akmeninis grindinys atliktų gulinčio policininko funkciją ir priverstų vairuotojus prieš perėjas sumažinti greitį. Aišku, ne prieš pat perėją, o tolėliau.

                        Comment


                          Parašė index Rodyti pranešimą
                          Matai, Kauno atveju Juozapavičiau prospektas yra nelabai miesto centras ir labiau ne reprezentacinė, o būtent tranzitinė vieta. Vilniaus atveju čia panašiau būtų į atrasto grindinio atstatinėjimą kur nors Konstitucijos prospekte ar Kalvarijų gatvėje.
                          Man tai kaip tik patinka važiuoti tuo pačiu Gedimino pr. ar Arsenalo g. Aišku, nepalėksi ant 80, jei tai didelis trūkumas miesto centre/senamiestyje

                          http://foto.terpe.lt/inkelti/20101016/i35_IMG_1555.jpg
                          http://foto.terpe.lt/inkelti/2010102...%20of%201).jpg
                          Paskutinis taisė Lettered; 2011.09.30, 22:49.
                          Flickr

                          Comment


                            gražus grindinys yra geras, mes juk esame sena europinė valstybė, su sena viduramžių didybę siekiančia praeitimi, tad tokius svarbius tuos laikus menančius akcentus tikrai reikia traukti į viešumą, jais didžiuotis, o ne kišti po storu asfalto sluoksniu

                            Comment


                              Ar galima A.Juozapavičiaus prospektu važiuoti krovininiam transportui?

                              Comment


                                Gali iki tilto. Daug fūrų važiuoja į Itaina gamykla. O dėl intarpų tai nesivarginkite, jei jo sąlygose nebuvo, tai tikrai niekas nedės. Viena mintis kur jis galėtų būti, tai išsukant iš Juozapavičiaus pr., kai tai buvo, gal net yra išsukant į Siūlų gatvę.
                                You've got one life! Live it!

                                Comment


                                  Dėl senojo grindinio fragmentų išsaugojimo. Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.

                                  Comment


                                    Parašė Knope Rodyti pranešimą
                                    Dėl senojo grindinio fragmentų išsaugojimo. Gavau atsakymą iš Miesto ūkio departamento: „Šaligatvio zonoje ir keletoje šalutinių gatvių bus perkloti tiek tašytų tiek ir lauko akmenų fragmentai, pačio A. Juozapavičiaus pr. važiuojamoje dalyje akmenų dangos klojimas nenumatytas“.
                                    Logiškiausia. Judrioje gatvėje dėti akmenų grindinį neprotinga. Vilniuje Arsenalo gatvėje ne itin malonu barškinti dantis, važiuojant 50 km/h. O ką kalbėt apie įtaką važiuoklei.

                                    Comment


                                      Jo, man ir pasirodė protinga. Gal tai kiek atvėsins forumo karštuolius, kurie nori iškart viską pasmerkt

                                      Comment


                                        Na aš vis tiek palaikau kažkurio forumiečio idėją,bent pėsčiųjų perėjas išgrįsti akmenimis.Nebūtinai visas,tik tas,kuriose didesnis žmonių srautas(šalia parduotuvių,mokyklų ar kitų įstaigų) manau tai pasitarnautų ir saugumui,nes vairuotojai truputį sumažintų greitį prieš "tarką"
                                        Paskutinis taisė Chipsas; 2011.10.04, 16:33. Priežastis: Klaidos...

                                        Comment


                                          Pristabdys sakai? Atsakai už visus?

                                          Comment

                                          Working...
                                          X