Užtektų palikti motyvus...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Matai, akmeninė danga taip pat reikalauja priežiūros ir esant intensyviam eismui tos priežiūros gali reikėti net daugiau, nei asfalto dangai, be to, priežiūra, ko gero, daugiau kainuoja.
Kitas dalykas susijęs su eismo saugumu. Jeigu mokėtės KET, tai ten buvo rašyta, kad pati slidžiausia danga yra šlapių tašytų akmenų, taip pat tokią dangą sunku tolygiai nuvalyti nuo sniego ir ledo. Taigi tokioje gatvėje kaip Juozapavičiaus akmenys greitai taptu kruvinaja danga..
Comment
-
Parašė daktaras Rodyti pranešimą/\ visa ukmergės centre esanti gatvės atkarpa priešais savivaldybę yra išgrįsta akmenimis, ten eismas irgi labai intensyvus, tačiau visi tik džiaugiasi, nes atrodo puikiai ir puošia miestą
Sostinės Gedimino prospektą čia gal nereikėtų minėti kaip pavyzdį- jame plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be didelių tarpų, todėl ir nekrato taip. O ir viešasis transportas ten nekursuoja (išskyrus Senamiesčio autobusiukus).
Tuo tarpu jeigu dėsime tokį senovišką grindinį, koks yra Raikkonen nuotraukoje, tai visos mano jau minėtos problemos tikrai išryškės Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti
Su Ukmerge čia nelabai lyginti galima, Ukmergė- nedidelis miestas.Paskutinis taisė Vilnietizz; 2011.09.29, 18:53.
Comment
-
Parašė Vilnietizz Rodyti pranešimąNu nežinau, man tikrai nepatiktų važiuojant sausakimšu autobusu ar troleibusu kratytis tarsi dardant kaimo žvyrkeliu sunkvežimio priekaboje Nuosavų automobilių savininkai irgi turės brangiai investuoti į amortizaciją, kad nekratytų. Jau nekalbu apie važiavimą tokiu keliu dviračiu.
Sostinės Gedimino prospektą čia gal nereikėtų minėti kaip pavyzdį- jame plytelės sustatytos šiuolaikiškai, be didelių tarpų, todėl ir nekrato taip. O ir viešasis transportas ten nekursuoja (išskyrus Senamiesčio autobusiukus).
Tuo tarpu jeigu dėsime tokį senovišką grindinį, koks yra Raikkonen nuotraukoje, tai visos mano jau minėtos problemos tikrai išryškės Miestui tai patrauklumo tikrai nepridės. Ne tais būdais norime savo miestus gražinti
Su Ukmerge čia nelabai lyginti galima, Ukmergė- nedidelis miestas.
Comment
-
Parašė miniMauglis Rodyti pranešimąDar atkarpa nuo vilnelės iki Mindaugo tilto yra akmeninė, bet ir ten visi priprato, gal tik žiema kiek slidžiau būna.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąsostinėje yra trys gatvės, kurie yra grįsti akmenimis. visi jie stoties rajone
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąUžtektų palikti motyvus...
Comment
-
Parašė Vakaris Rodyti pranešimąTurėjai omeny fragmentus? Galvoju, kad tai parodytų aukštą rekonstravimo kultūrą. Tokie "inkliuzai" tikrai respektuotų gatvę istoriškai. Bet bijau, kad baigsis kaip visada: "tai nebuvo konkurso sąlygose, tai brangina sąmatą ir pan.", todėl bus viskas išardyta ir užlieta asfaltbetoniu...Paskutinis taisė Knope; 2011.09.30, 13:31.
Comment
-
Parašė ssnaiperis
Kiek žinau, tai akmenimis grista dalis eina nuo sankryzos su didziaja gatve ir eina iki arkikatedros [o nuo arkikatedros iki Mindaugo tilto eina Gedo prospekto danga
Nėra net ką lyginti su Kauno A.Juozapavičiaus prospektu.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąKriminaliniai nusikaltimai sakyčiau
Apgailėtina ir apmaudu, taip ardyti ir darkyti savo pačių istoriją...
Juos būtų galima puikiai panaudoti išgrįsti vis dar esančias asfaltuotas gatves senamiestyje. Laisvės Alėjai, gaila, matyt neužtektų...Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTranzitinėje gatvėje palikti grindinį būtų paprasčiausiai nepraktiška, nes važiuoti akmenimis sunkiau nei asfaltu.
Juos būtų galima puikiai panaudoti išgrįsti vis dar esančias asfaltuotas gatves senamiestyje. Laisvės Alėjai, gaila, matyt neužtektų...
Comment
-
Parašė Piktuolis Rodyti pranešimąTenka pasivažinėt tom akmeninėm gatvėm Vilniuje prie katedros ir Mindaugo tilto kai šlapia, tai... tai gal geriau nereikia tokio grožio ten, kur eismas greitesnis.
Bet yra vietų senamiestyje, pvz takai aplink pilį, kur tašyti akmenys tiktų labiau nei asfaltas.
Nes aš irgi dažnai ten važinėju ir neturiu jokių problemų. Gal problema tiesiog tavyje?
Šiaip, atsimink ateičiai - miesto centras skirtas jo ir visos šalies kultūros ir istorijos reprezentacijai, o ne tavo kledaro trafikuiPaskutinis taisė oranger; 2011.09.30, 14:14.
Comment
-
Parašė ssnaiperis Rodyti pranešimąsostinėje yra trys gatvės, kurie yra grįsti akmenimis. visi jie stoties rajone
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąPirmiausiai, padangas nusipirk geras, o ne restaurotas Karoliniškių garažuose.
Nes aš irgi dažnai ten važinėju ir neturiu jokių problemų. Gal problema tiesiog tavyje?
Šiaip, atsimink ateičiai - miesto centras skirtas jo ir visos šalies kultūros ir istorijos reprezentacijai, o ne tavo kledaro trafikuiPost in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąMatai, Kauno atveju Juozapavičiau prospektas yra nelabai miesto centras ir labiau ne reprezentacinė, o būtent tranzitinė vieta. Vilniaus atveju čia panašiau būtų į atrasto grindinio atstatinėjimą kur nors Konstitucijos prospekte ar Kalvarijų gatvėje.
Aš nesiūlau visur dabar pulti atstatinėti grindinių ir perkelti akmenis iš Rykantų į Vilnius-Kaunas autostradą!
Bet jau atleiskite, argumentai dėl "kledaro greičio ir užpakalio kratimo" man nepriimtini visiškai.
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąTavo argumentai rimti, viską juk galima ramiai ir kultūringai svarsyti
Aš nesiūlau visur dabar pulti atstatinėti grindinių ir perkelti akmenis iš Rykantų į Vilnius-Kaunas autostradą!
Bet jau atleiskite, argumentai dėl "kledaro greičio ir užpakalio kratimo" man nepriimtini visiškai.
Su Šančiais ta problema, kad jie niekada miesto centru ir netapo, nors ir yra istorinis rajonas. Tuo požiūriu jis labai panašus į Šnipiškes ar Naujininkus Vilniuje.Post in English - fight censorship!
Comment
-
Parašė index Rodyti pranešimąTaip. Ir būtent dėl to istoriniuose miestų centruose akmenimi grįstos gatvės yra daug geriau nei asfaltas (Vien dėl grožio). O ir automobilių eismo trukdymas tuomet tampa vos ne privalumu, o ne trūkumu.
Comment
Comment