Parašė nepolitikas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[KAU] A.Juozapavičiaus pr. rekonstrukcija
Collapse
X
-
Nuotraukos iš rekonstruojamo A. Juozapavičiaus prospekto.
Kiek teko matyti aktyviai dirba dvejose prospekto dalyse: maždaug nuo geležinkelio tilto iki geležinkelio gatvės (šiek tiek daugiau) ir nuo Gudų gatvės iki Panemunės tilto. Prospekte nupjauta nemažai medžių, nuimti troleibusų laidai.
Pirmoji dalis
Keletas stotelių buvo perkeltos į kitą vietą arba išvis laikinai panaikintos, tačiau Geležinkelio g. stotelė (važiuojant link centro) palikta, joje sustojus autobusui sustoja ir visas transportas važiavęs paskui jį...
Antroji dalis, kol kas remontuojama tik dalis nuo eismo atskirto gatvės.
Už mėlyno ženklo slepiasi šviesoforas. Savaitgalį mašinų buvo labai mažai, bet piko metu čia tikriausiai nemažos eilės susidaro.
Išlikęs gražus grindinys.
Čia baigiasi šviesoforo reguliuojamas ruožas.
Šiuo metu autobusai nestoja Šančių kapinių stotelėje (centro link), o važiuojant link Panemunės tilto, autobusai sustoja 20 metrų toliau, kad būtų įmanoma prasilenkti. Geležinkelio g. stotelė (Panemunės tilto link) patraukta maždaug 50 metrų link tilto.
Comment
-
"Verslas Šančiuose bloškiamas į nuošalę"
Apie verslininkų rūpestį dėl uždarytos gatvės.
http://vz.lt/?PublicationId=5e66c603...5a69a8&ref=rss
Comment
-
Parašė GYARD-P Rodyti pranešimą"Verslas Šančiuose bloškiamas į nuošalę"
Apie verslininkų rūpestį dėl uždarytos gatvės.
http://vz.lt/?PublicationId=5e66c603...5a69a8&ref=rss
jeigu viskas vyktų pagal verslininkų paverkšlenimus, nebūtų remontuojama nei viena gatvė.
o dėl mokestinių lengvatų tai turėtų būti privaloma praktika, bet mūsų politikai vis dar žiūri į verslą, kaip į melžiamą karvę, kurios nereikia šerti...
Comment
-
Jei jau verslininkai gautų lengvatas tada ir gyventojams reiktų jas suteikti
Sunaudojama daugiau kuro apvažiuojant aplinkeliu, labiau dylą batai einant netvarkingais šaligatviais...
Beje panaši situacija buvo ir su LA po akropolio atsidarymo. O dabar ten likę ar atėję nauji restoranai suktis nespėja.
Natūrali atranka ir daugiau nieko kito veiksmingo nebus...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimąviena pastraipėlė apie šančius, o visas straipsnis apie vilnių.
jeigu viskas vyktų pagal verslininkų paverkšlenimus, nebūtų remontuojama nei viena gatvė.
o dėl mokestinių lengvatų tai turėtų būti privaloma praktika, bet mūsų politikai vis dar žiūri į verslą, kaip į melžiamą karvę, kurios nereikia šerti...
Comment
-
Paprasčiausiai reikėtų, kad būtų kuo trumpesnis remonto laikas ir kad darytų atkarpomis, tada verslas praras mažiausiai, bet dbr visą prospektą uždarė, dirba kur ne kur ir dar dirbs ne du, o manau tris metus. O planavo šį remontą jau penkis metus, tai gal dbr niekas netikėjo, kad kada nors pradės...You've got one life! Live it!
Comment
-
Parašė Raikkonen Rodyti pranešimą
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan nesuvokiama kodėl pas mus slepia tokius dalykus. Vakarų Europoje tokie grindiniai yra miestų pasididžiavimas. Bet pas mus gi aišku, svarbiausia - kad būtų patogu kaip greičiau per miestą pralėkti iki kokio nors stulpo
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąTikrai nesuvokiama... Paliktų bent kaip dekoratyvinę detalę - pagyvintų ir išskirtų visą prospektą.
Manau, kad čia yra kelininkų bendro išsilavinimo problema. O kultūros ministerija ir visokie paveldosaugininkai tokiais "niekais" nenori užsiimti...
Comment
-
Parašė Knope Rodyti pranešimąO kodėl manot (žinot), kad nepaliks?
grynai praktinis dalykas: per įvairius komunikacijų tiesimus/remontus akmenys tiesiog būdavo išimami ir nukeliaudavo ten kur reikia (yra mieste ir priemiesčiuose ir takeliai ir tvoros).
kai aktyvesni žmonės forumuose (pvz. kauno dienos forumas) pradėjo kelti klausimą, ar bus išsaugoti akmenys? juos pradėjo vežti į aleksoto aerodromą ir naudoti įvairioms miesto reikmėms (panemunės žiedo apdailai), planuoti rotušės aikštės dangos pakeitimą ir t.t.
tas akmenų kiekis kuris liks, viso prospekto nepadengs, bet nors galėtų išgrįsti jais įvažas ir "tarką" prieš perėjas...
Comment
-
Parašė nepolitikas Rodyti pranešimątikrai nepaliks.
grynai praktinis dalykas: per įvairius komunikacijų tiesimus/remontus akmenys tiesiog būdavo išimami ir nukeliaudavo ten kur reikia (yra mieste ir priemiesčiuose ir takeliai ir tvoros).
kai aktyvesni žmonės forumuose (pvz. kauno dienos forumas) pradėjo kelti klausimą, ar bus išsaugoti akmenys? juos pradėjo vežti į aleksoto aerodromą ir naudoti įvairioms miesto reikmėms (panemunės žiedo apdailai), planuoti rotušės aikštės dangos pakeitimą ir t.t.
Apgailėtina ir apmaudu, taip ardyti ir darkyti savo pačių istoriją...
Comment
-
Parašė oranger Rodyti pranešimąMan nesuvokiama kodėl pas mus slepia tokius dalykus. Vakarų Europoje tokie grindiniai yra miestų pasididžiavimas. Bet pas mus gi aišku, svarbiausia - kad būtų patogu kaip greičiau per miestą pralėkti iki kokio nors stulpo
Comment
-
Palikti akmeninį grindinį gatvėje, kuri jungia Ž. Šančius, Panemunę ir centrą būtų per didelė prabanga tokio dydžio miestui kaip Kaunas. Šioje gatvėje reikia, kad eismas judėtų greitai, kad nebūtų kamščių, akmeninis grindinys prie to tikrai neprisidės.
Aišku, atiduoti Barščiui, kad turėtų iš ko savo vilai tvorą pasistatyt, irgi ne išeitis.Paskutinis taisė Čikupakas; 2011.09.29, 17:58.
Comment
Comment