Raimonda Ravaitytė-Meyer, "Klaipėda"
2008 vasario mėn. 28 d. 08:23
http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=16126226
Tas 1994 m. patvirtintas genplanas tampa panašus į vieną šventą gyvūną, kuris nesitraukia nuo kelio
2008 vasario mėn. 28 d. 08:23
Neringiškiams teks ieškotis arklių
Per visą šalį nuvilnijęs nelegalių statybų skandalas neaplenkė ir vienintelio per Neringą besidriekiančio kelio. Dar šiemet jo rekonstrukciją ketinę tęsti kelininkai susidūrė su neįveikiama kliūtimi – anksčiau suderinto projekto nelaimina Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija, kadangi jis prieštarauja generaliniam planui.
(...)
2001-aisiais buvo suderintas kelio rekonstrukcijos projektas, kuriuo rezervatuose leista krašto kelią į abi puses platinti po pusę metro, o draustinių ruožuose – iki metro ar pusantro.
(...)
Kelią projektuojančios bendrovės „Kelprojektas“ direktorius Edmundas Kolakauskas tikino, kad nacionalinio parko direkcijos tvirtinimas, jog pusę metro praplatintas plentas keis nerijos kraštovaizdį, nėra rimtas argumentas.
(...)
Kai generaliniame plane buvo numatyta kelio neplėsti, į Neringą dar nevažiavo dviaukščiai turistiniai autobusai, o lengvieji automobiliai atrodė kur kas kukliau.
Per visą šalį nuvilnijęs nelegalių statybų skandalas neaplenkė ir vienintelio per Neringą besidriekiančio kelio. Dar šiemet jo rekonstrukciją ketinę tęsti kelininkai susidūrė su neįveikiama kliūtimi – anksčiau suderinto projekto nelaimina Kuršių nerijos nacionalinio parko direkcija, kadangi jis prieštarauja generaliniam planui.
(...)
2001-aisiais buvo suderintas kelio rekonstrukcijos projektas, kuriuo rezervatuose leista krašto kelią į abi puses platinti po pusę metro, o draustinių ruožuose – iki metro ar pusantro.
(...)
Kelią projektuojančios bendrovės „Kelprojektas“ direktorius Edmundas Kolakauskas tikino, kad nacionalinio parko direkcijos tvirtinimas, jog pusę metro praplatintas plentas keis nerijos kraštovaizdį, nėra rimtas argumentas.
(...)
Kai generaliniame plane buvo numatyta kelio neplėsti, į Neringą dar nevažiavo dviaukščiai turistiniai autobusai, o lengvieji automobiliai atrodė kur kas kukliau.
Tas 1994 m. patvirtintas genplanas tampa panašus į vieną šventą gyvūną, kuris nesitraukia nuo kelio
Comment