Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[167] Smiltynė-Nida

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Vyko sutrupinant bortelius tarp kurių plaukiojančiame smėlyje buvo įfiksuotas asfaltas ir iškasant 0,5-1 m ir paklojant naujus sluoksnius.
    Bet:
    1. Kalniukai nesumažinti - lieka "Ribotas matomumas".
    2. Medžiai nenupjauti nei vienas. Nėra kaip Preila-Nida išvalytos pakelės leido sankasą ir matomumą.
    3. Kelias siekia 5,8 m kai kur nes parkas nesutiko leisti platinti.

    Comment


      Parašė Fulgur Rodyti pranešimą
      Vyko sutrupinant bortelius tarp kurių plaukiojančiame smėlyje buvo įfiksuotas asfaltas ir iškasant 0,5-1 m ir paklojant naujus sluoksnius.
      Bet:
      1. Kalniukai nesumažinti - lieka "Ribotas matomumas".
      2. Medžiai nenupjauti nei vienas. Nėra kaip Preila-Nida išvalytos pakelės leido sankasą ir matomumą.
      3. Kelias siekia 5,8 m kai kur nes parkas nesutiko leisti platinti.
      Žodžiu nors ilgai planavo, realiai kosmetika.

      Comment


        Parašė RamasN Rodyti pranešimą

        Žodžiu nors ilgai planavo, realiai kosmetika.
        Saugoma teritorija

        Čia ir toliau įmirks ir ledas darys savo skaldantį darbą
        https://maps.app.goo.gl/JMW4Da7eNqffDrcXA

        Comment


          Kai skelbia, kad pinigų nėra keliams, gerai kad tiesiog perasfaltuoja esamame profilyje. Kuršių nerija ir neskirta tranzitui.

          Tik turbūt didžiausias galimas projekto trūkumas bus silpnesni nei galėtų būti pagrindai, greičiau devėsis kelias. Pataisykit jei klystu dėl pagrindų kokybės.

          edit:
          Ačiū Kaid už komentarą, tikiuosi kelias laikys. Lieka vienintelis rūpestis, kad likę ruožai Juodkrantė-Pervalka ir II perkėlos žiedas-Alksnynė būtų taip pat būtų sutvarkyti
          Paskutinis taisė PoDV; 2024.07.17, 21:45.

          Comment


            Parašė PoDV Rodyti pranešimą
            Kai skelbia, kad pinigų nėra keliams, gerai kad tiesiog perasfaltuoja esamame profilyje. Kuršių nerija ir neskirta tranzitui.

            Tik turbūt didžiausias galimas projekto trūkumas bus silpnesni nei galėtų būti pagrindai, greičiau devėsis kelias. Pataisykit jei klystu dėl pagrindų kokybės.
            Kiek teko važiuot ir matyt, atrodo pagrindus pilnai keitė, ir smėlį, ir skaldą, ir asfalto 2 sluoksnius

            Comment


              Parašė Kaid Rodyti pranešimą

              Kiek teko važiuot ir matyt, atrodo pagrindus pilnai keitė, ir smėlį, ir skaldą, ir asfalto 2 sluoksnius
              Asfalto viršutinis dar nėra uždėtas. Tik apatinis sluoksnis. Vidurio linija nelabai graži, nes nulaužė kraštus asfaltą vežantys vilkikai (pirmajai juostai).

              Comment


                Preilos paplūdimio stovėjimo aikštelė prie jūros

                Attached Files

                Comment


                  Hmm, o tokiose vietose asfaltas geras sprendimas? Kyla klausimai dėl asfalto kainos, remonto išlaidų, saulės įkaitinimo (matau daug medžių tad gal atkrenta tai). Gal geriau būtų pvz betoninis ažūras? Kitas sprendimas?

                  Comment


                    Parašė spekas Rodyti pranešimą
                    Hmm, o tokiose vietose asfaltas geras sprendimas? Kyla klausimai dėl asfalto kainos, remonto išlaidų, saulės įkaitinimo (matau daug medžių tad gal atkrenta tai). Gal geriau būtų pvz betoninis ažūras? Kitas sprendimas?
                    Ažūras netinka, nes nelygi danga.
                    Betono danga variantas, dėl natūralumo, ilgaamžiškumo ir įkaitimo, bet mes varguoliai ir bijom inovacijų

                    Comment


                      Parašė spekas Rodyti pranešimą
                      Gal geriau būtų pvz betoninis ažūras?
                      Sužvėrėję IQ40 automorozai nepagalvoja kaip man reikės dviračiu per ažūrą važiuoti.
                      -

                      Comment


                        Parašė gerietis Rodyti pranešimą

                        Sužvėrėję IQ40 automorozai nepagalvoja kaip man reikės dviračiu per ažūrą važiuoti.
                        Čia jūs apie ką?

                        Aš galvojau dviračių takas kur nors šalia. Jei šis asfaltas vienintelis susisiekimas dviračiams - tada taip, reikia dangos, kad ir jiems būtų gerai ir panašiems ratuotiems kaip paspirtukai, galbūt ir vaikų vežimėliai.

                        Comment


                          Ttečiadiebį atrodė taip. Galvojau, kad kiek nelygus asfaltas, bet privažiavęs Juodkrantę supratau, kad dar tikriausiai vienas sluoksnis asfalto dėsis, tad gal ir ok

                          Comment


                            Vakar nuo Alksnynės iki Juodkrantės:

                            Click image for larger version

Name:	20240727_185712.jpg
Views:	594
Size:	1,99 MB
ID:	2143198 Click image for larger version

Name:	20240727_185723.jpg
Views:	589
Size:	2,02 MB
ID:	2143201 Click image for larger version

Name:	20240727_185737.jpg
Views:	595
Size:	1,86 MB
ID:	2143199 Click image for larger version

Name:	20240727_185819.jpg
Views:	601
Size:	1,76 MB
ID:	2143195 Click image for larger version

Name:	20240727_185910.jpg
Views:	596
Size:	1,69 MB
ID:	2143197 Click image for larger version

Name:	20240727_185916.jpg
Views:	592
Size:	1,82 MB
ID:	2143196 Click image for larger version

Name:	20240727_190124.jpg
Views:	590
Size:	1,96 MB
ID:	2143200

                            Comment


                              Šį savaitgalį pravažiavau ir aš. Smagu dėl darbų tempo. Panašu, kad ne taip - dėl kokybės. 2014ais rekonstruota atkarpa ačiau Nidos vis dar lygesnė nei ši naujai klojama. Kas bus neužilgo ? Vat ir klausimas, ar geriau dažniau pilnai perasfaltuoti, ar rečiau, kokybiškiau, bet ilgiau truktų remontas. Tikrai čia ilga atkarpa tvarkoma, tai normaliai padaryt įtariu biudžetas nebūtų traukęs

                              Comment


                                Parašė digital Rodyti pranešimą
                                Vakar nuo Alksnynės iki Juodkrantės:
                                Tuo metu prie Juodkrantės dar ne visur buvo antras sluoksnis, dabar jau panašu, kad beveik visur. Tvarkomos šalikelės (vakar, nuo Juodkrantės iki Alksnynės):

                                Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_132748.jpg
Views:	343
Size:	2,26 MB
ID:	2146191 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_132836.jpg
Views:	338
Size:	2,33 MB
ID:	2146192 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_132909.jpg
Views:	350
Size:	1,90 MB
ID:	2146190
                                Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_132954.jpg
Views:	335
Size:	1,79 MB
ID:	2146193 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_133435.jpg
Views:	337
Size:	2,32 MB
ID:	2146196 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_133507.jpg
Views:	337
Size:	1,86 MB
ID:	2146197 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_133541.jpg
Views:	335
Size:	1,96 MB
ID:	2146198 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_133628.jpg
Views:	337
Size:	1,91 MB
ID:	2146194 Click image for larger version

Name:	IMG_20240812_133710.jpg
Views:	333
Size:	1,97 MB
ID:	2146195

                                Comment


                                  Bet kad ir su antru sluoksiu, deja, bet nelygu, bent jau palyginus su 2014 metais rekonstruota atkarpa

                                  Comment


                                    Parašė RamasN Rodyti pranešimą
                                    Bet kad ir su antru sluoksiu, deja, bet nelygu, bent jau palyginus su 2014 metais rekonstruota atkarpa
                                    Ko gero todėl, kad ten buvo iš pagrindų perdaromas kelias, o čia tik ant viršaus Aš tai vis tiek džiaugiuosi, nes tenka gana neretai važiuoti ir prieš remontą šis kelias buvo košmaras. Poroje vietų buvo galima drąsiai palikti ratą ir suvaryti pakabą.

                                    Comment

                                    Working...
                                    X