Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[167] Smiltynė-Nida

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #41
    Kelyje ties Nida - asfalto dangos tiesimo darbai
    http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...arbai-1168077/
    Šiandien, kovo 24-ąją, kelio atkarpoje ties Nidos gyvenviete pradėti ištisinės asfalto dangos tiesimo darbai.

    Comment


      #42
      Lrytas 2014.06.03
      Platesnis kelias į Nidą – būtinybė ar gamtos darkymas?

      http://auto.lrytas.lt/naujienos/plat...m#.U43Qgfl_uSo
      Paskutinis taisė Romas; 2014.06.04, 01:30. Priežastis: Plika nuoroda be pavadinimo

      Comment


        #43
        Į Nidą važiuosime patogiau. Bet dar negreitai

        http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eitai-1204526/
        GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

        Comment


          #44
          Parašė Eimantas Rodyti pranešimą
          Į Nidą važiuosime patogiau. Bet dar negreitai

          http://www.ve.lt/naujienos/lietuva/v...eitai-1204526/
          Tai jau baigė tą atkarpą nuo Preilos iki Nidos ar ne dar?
          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

          Comment


            #45
            Parašė nomad Rodyti pranešimą
            Tai jau baigė tą atkarpą nuo Preilos iki Nidos ar ne dar?
            Asfaltuoti baigė, bet dar nesužymėjo eismo juostų, tad greitis ribojamas iki 50.

            Comment


              #46
              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
              Asfaltuoti baigė, bet dar nesužymėjo eismo juostų, tad greitis ribojamas iki 50.
              Super, laukiu nesulaukiu grįžimo į Lietuvą ir nuvažiavimo ten po savaitės!
              There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

              Comment


                #47
                Po 8-erių metų derybų neringiškiai turės ypatingą kelią
                Neringos meras džiaugiasi, kad pagaliau neringiškių skaudulys bus sutvarkytas. Pasak jo, dėl užtrukusių derybų, buvo prarasta labai daug laiko ir pinigų.
                „Derybos vyko berods 8 metus, du kartus buvo prarastas kelio finansavimas. Jeigu prieš 8 metus benzino litras kainavo pusantro litro, dabar kainuoja 5 litus, įsivaizduokim, kiek kartų valstybei kainavo brangiau padaryti šitą kelią”, - piktinasi Neringos meras Darius Jasaitis.
                Pasak jo, derybos buvo keistos ir apie pralaidas jų metu iš viso nebuvo kalbama. „Buvo kalbama apie tai, jog medžiai yra šalia kelio labai vertingi ir jų kirsti negalima, tai mane visuomet stebina tokie argumentai, kada reikia palei kelią iškirst kokių 20 ha miško ir 8 metus vyksta ginčai: kokia vertybė, kaip čia yra baisu, kokia didžiulė žala gamtai. Ir kai atsitinka gaisras ir iš tų pačių žmonių lūpų girdžiu, kad čia jokios žalos nėra, kad viskas yra gerai, ko jūs čia nervinatės, čia seniai reikėjo viską kirsti”, - sako D. Jasaitis.
                Tačiau Kuršių nerijos nacionalinio parko vadovė sako, kad čia yra painiojami skirtingi dalykai. „Mes dabar kalbam apie kalnapušynus, kuriuos reikia šalinti ir keisti ir kad gaisrai juose yra labai pavojingi ir kad toje vietoje mums jų tikrai negaila. Bet aš manyčiau, kad šalia kelio tie medžiai tiesiog yra gražu”, - aiškina A. Feser.

                Ir iš tikrųjų šiandien kaip tik važiavau kelis kartus tuo pačiu keliu, kažkoks jis toks kaip visur. Kažkaip visą laiką norisi, kad Kuršių nerijoj būtų net ir keliai truputėlį kitokie...
                A.Feser


                Comment


                  #48
                  Gražu ir taškas!

                  Comment


                    #49
                    Jeigu prieš 8 metus benzino litras kainavo pusantro lito, dabar kainuoja 5 litus...


                    Patikslinu - benzino litras pusantro lito kainavo 1996 metais, t.y. prieš 18 metų.
                    Paskutinis taisė HSV; 2014.08.11, 14:41.

                    Comment


                      #50
                      Parašė HSV Rodyti pranešimą


                      Patikslinu - benzino litras pusantro lito kainavo 1996 metais, t.y. prieš 18 metų.
                      Gyvenantiems pasienyje su Rusijos Federacija ir prieš 8 metus kuras kainavo 2 Lt.

                      Comment


                        #51
                        Baigta kelio Smiltynė-Nida rekonstrukcija

                        Rugsėjo 27-ąją bus paskelbta valstybinės reikšmės karšto kelio Smiltynė-Nida 35,90 km–45,53 km ruožo rekonstrukcijos darbų pabaiga.

                        1970 metais nutiesto kelio ruože tarp Nidos bei Pervalkos įrengta nauja asfaltbetonio dangos konstrukcija, pėsčiųjų takai, rekonstruotos nuovažos, esamos autobusų sustojimo aikštelės ir naujai pastatyti keleivių paviljonai. Iš viso buvo rekonstruota 9,63 km.

                        Rekonstrukcijos darbų pabaigą žyminti ceremonija vyks rugsėjo 27 d. 10 val. ties įvažiavimo į Preilos gyvenvietę sankryža.

                        Comment


                          #52
                          /\ Ne vieną savaitgalį praleidau Nidoje šią vasarą ir galiu pasakyti, kad vienas malonumas ta nauja atkarpa važiuoti. Ypač gerai, kad praplatino kelią - ir ne tik dėl vairavimo saugumo, bet ir dėl estetinio vaizdo, nes iškirtus medžius dabar kelią labai dažnai nušviečia saulė ir atveria žymiai šviesesnę erdvės perspektyvą, nei seniau ten buvęs 1970s kūšplaukio stiliaus medžių tunelis. Bet aišku miškų ir parkų gestapininkams tai absoliučiai nesuprantamas faktorius - tie nevisapročiai kelis metus kovojo, kad nė vienas medis ten nebūtų kertamas ...

                          Taip pat nerealiai stilingi medžiu apsiūti apsauginiai bortai ties posūkiais - tikrai bravo projektuotojams už tokį ko gero brangų, bet nerealiai malonų akiai akcentą.

                          Dabar klausimas - kada sekantis etapas? Blogiausiai šiuo metu atrodo atkarpa iš karto prieš ir po Juodkrantės.
                          Paskutinis taisė nomad; 2014.09.25, 22:42.
                          There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).

                          Comment


                            #53
                            man senasis kelias jaukesnis ir unikalesnis atrodo, bet taip, vaziuot fiziniu pojuciu smagiau rekonstruotu Taip pat ir dviraciu takus pagaliau sutvarke ir nebereikia nestis dviracio uz pervalkos

                            Comment


                              #54
                              Parašė nomad Rodyti pranešimą
                              nerealiai stilingi medžiu apsiūti apsauginiai bortai ties posūkiais
                              Kaip tai atrodo, gal kas nuotrauką turi?

                              Comment


                                #55
                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Kaip tai atrodo, gal kas nuotrauką turi?
                                Šiame straipsnyje yra viena, nors ir nelabai kokybiška, nuotrauka: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rukcija-651162

                                Comment


                                  #56
                                  Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                  Šiame straipsnyje yra viena, nors ir nelabai kokybiška, nuotrauka: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rukcija-651162
                                  Geras . Niekur neesu matęs tokių, medžiu apsiūtų, bortų.

                                  O šiaip kalbama, kad ir likęs kelias bus rekonstruotas, tačiau tai priklausys nuo finansavimo.

                                  Galimas variantas, kiek teko girdėti, kad ES gali skirti pinigų tik kelio projektavimui, o visa rekonstrukcija prasidėtų tik po 2020 m.
                                  Paskutinis taisė PoDV; 2014.09.26, 22:31.

                                  Comment


                                    #57
                                    Parašė nomad Rodyti pranešimą
                                    /\ Ne vieną savaitgalį praleidau Nidoje šią vasarą ir galiu pasakyti, kad vienas malonumas ta nauja atkarpa važiuoti. Ypač gerai, kad praplatino kelią - ir ne tik dėl vairavimo saugumo, bet ir dėl estetinio vaizdo, nes iškirtus medžius dabar kelią labai dažnai nušviečia saulė ir atveria žymiai šviesesnę erdvės perspektyvą, nei seniau ten buvęs 1970s kūšplaukio stiliaus medžių tunelis. Bet aišku miškų ir parkų gestapininkams tai absoliučiai nesuprantamas faktorius - tie nevisapročiai kelis metus kovojo, kad nė vienas medis ten nebūtų kertamas ...

                                    Taip pat nerealiai stilingi medžiu apsiūti apsauginiai bortai ties posūkiais - tikrai bravo projektuotojams už tokį ko gero brangų, bet nerealiai malonų akiai akcentą.

                                    Dabar klausimas - kada sekantis etapas? Blogiausiai šiuo metu atrodo atkarpa iš karto prieš ir po Juodkrantės.

                                    Šiaip jau Rytprūsiams būdingi siauri medžiais apaugę keliai, o ne tamstos mėgiami 1970s platūs ir tiesūs socialistiniai prospektai. O čia juo labiau senas kelias miške.
                                    GE. Tbilisis / თბილისი | GE. Batumis / ბათუმი | GE. Aukštutinė Svanetija / ზემო სვანეთი

                                    Comment


                                      #58
                                      Parašė Briedis Rodyti pranešimą
                                      Šiame straipsnyje yra viena, nors ir nelabai kokybiška, nuotrauka: http://klaipeda.diena.lt/naujienos/k...rukcija-651162
                                      teko matyti tokių lenkijoje
                                      pirtis tautybės neturi (lietuviui geriausia garinė pirtis!)

                                      Comment


                                        #59
                                        Apie atitvarus:
                                        Rekonstruojant kelią Neringoje panaudoti pirmieji Lietuvoje mediniai atitvarai

                                        Comment


                                          #60
                                          atrodo tai išties šauniai ir labai tinka Neringai. Tačiau kaži kaip ten su pagrindinę jų funkcija, kuri, jei neklystu, yra avarijos atveju sustabdyti automobilį, kad neišlėktų.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X