Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Lentvario geležinkelio pervaža

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Ačiū už nuorodą.
    Jei kas nors žiūrėjo dokumentus, gal pakomentuoti sprendinius.

    Comment


      #62
      Įkeliu tunelio dangų ir eismo organizavimo planą bei skersinį pjūvį.

      Suskaičiuota statybos darbų trukmė 22 mėnesiai.





      Eismo organizavimo brėžiniai statybos darbų metu:

      1.


      2.


      3.


      4.
      Paskutinis taisė Kaid; 2020.05.13, 12:33.

      Comment


        #63
        Birželio 17 d. bus atplešiami vokai, yra pasikeitimų statyboje,nebus laikinosios pervažos.

        Comment


          #64
          Tai kaip reikės važinėti?

          Comment


            #65
            Per aplinkui.

            Comment


              #66
              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Per aplinkui.
              Ačiū už konkretumą

              Comment


                #67
                Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.

                Comment


                  #68
                  Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                  Didelės kilpos gausis. Iš kitos pusės turėtų greičiau vykti darbai, jei pervaža nemaišys. Bet turint omenyje, kaip realiai viskas vyksta, tai Lentvario laukia ne mažesnis nei planuota, o gal ir dar ilgesnis gyvenimas be tiesioginio susisiekimo, išskyrus pėsčiomis.
                  Žmonės pasiplanuos persiplanuos kasdienius maršrutus ir pakentės vardant ilgametės problemos išsprendimo. Ne paslaptis, kad vietiniai išvis netiki, kad kokia nors rekonstrukcija prasidės, nes pažadų per dvidešimt metų pridalinta, o realių darbų nė kiek.

                  Comment


                    #69
                    20? Labiau per kokius 60

                    Comment


                      #70
                      Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
                      Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?

                      Comment


                        #71
                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                        Per aplinkui.
                        Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"

                        Comment


                          #72
                          Kacapistano laikais lygiai taip pat sėkmingai problema buvo. Buvo mažiau mašinų - buvo daugiau pėsčiųjų. Aišku mažiau saugojosi nei dabar ir bėgiodavo tarp traukinių (pakelkit ranką kas nelindo tarp vagonų užstačiusių pervažą). Bet nuo to problema ir tunelio poreikis nebuvo mažesni. Ir kalbos apie tunelį, pasak giminių, dar gūdžiais šešiasdešimtaisiais buvo.

                          Comment


                            #73
                            Taigi ir atsirado pėsčiųjų tunelis stotyje. Ne pervažoje, o stotyje, kur kur kas didesnis žmonių judėjimas. Kai buvo atlikta elektrifikacija (1975 m.), stoties kelynas buvo kardinaliai perdarytas, sustoję traukiniai jau niekaip neužstatydavo pervažos.

                            Comment


                              #74
                              Prieš darant pėsčiųjų tunelį buvo kalbų ir apie pervažos vietoje antrą tunelį. Pėsčiųjų eismo ir per pervažą būdavo nemažai. Nemažai krypčių stoties tunelis visiškai nepatogu. Autobusai taip pat prie pervažos stringa.

                              Dar ankstyvais dutūkstantaisiais yra tekę lipt tarp vagonų pervažoje.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                Gal galėtum vis dėlto pasakyti, kokie galimi apvažiavimo maršrutai, kai neveiks pervaža, nerašydamas "per aplinkui"
                                Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                  Koks konkrečiai transportas poną domina? Dviratis, automobilis, sunkvežimis? Kuo netinka planai nurodyti pora pranešimų aukščiau?
                                  Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

                                    Turbūt turi omenyje, kad tuose planuose rodoma laikina pervaža, o pirkimo dokumentuose lyg ir nebelieka reikalavimo užtikrinti auto eismą?
                                    Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

                                    Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

                                    II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

                                    Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
                                    Paskutinis taisė Nitro; 2020.05.20, 14:09.

                                    Comment


                                      #78
                                      Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                      Kokie 60 metų? Automobilizacija prasidėjo apie 2000, tada ir atsirado problemos. Pėstiesiems, važinėjantiems į Vilnių traukiniu pervaža nebuvo problema.
                                      Visgi 2 metus kentėti per daug. Jau geriau apsieiti be viaduko. Negi negalima buvo suplanuoti kitaip?
                                      Pirminiame variante buvo laikina pervaža bet kai paskaičiavo' kad per para pravažiuoja apie 200 traukinių ir pervaža bus atidaryta apie 2 val. paroje tos minties atsisakyta. Bus tvarkoma Dzūkų g. dalis kaip privažiuomoji ir paleis viešąjį transportą,mokyklinius autobusiukus iš Kilimų rajono iki tunelio ir tas pats iš kitos pusės o apvažiuoti teks per Žarijų g. Vilniuje arba per Kariotiškes.

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė Nitro Rodyti pranešimą

                                        Tai jau projekto derinimo stadijoje buvo skelbta, kad darbai vyks etapais ir didžioji dalis darbų bus atliekama uždarius pervažą automobiliams ir užtikrininat tik nepertraukiamą traukinių eismą. Pirkimo dokumentuose nematau, kad būtų kas tuo klausimų pasikeitę, pataisykit jei klystu.

                                        Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

                                        II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.

                                        Ir apie tai jau buvo diskutuota šiame forume, bet moderatorius mėgta pranešimus pratrinti arba tarp temų pramėtyti ir tenka vėl iš naujo apie tą patį diskutuot
                                        Atsisakyta laikinosios pervažos , FB bendruomenės grupėje ta tema su moteriškemis pasikapojome,jos visada būdavo nepatenkintos, užėjo merė ir visus sutaikė pasakė kaip ir kas bus,tad aš geriau pakentėsiu 22 mėnesius. Daug kas iš lentvariecių pirks paspirtukus.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Nitro Rodyti pranešimą
                                          Viso bus 3 etapai. I etapas - pasirengimas pervažos uždarymui. II etapas - tunelio įrengimas. III etapas - baigiamasis.

                                          II etapo metu automobilių ir pesčiųjų eismas per pervažą draudžiamas. Patekimas į kitoje gelezinkelio pusėjė esančią miesto dalį galimas tik pesčiomis per stotyje įrengtą tunelį arba automobiliu apvažiuojant per kitas galimas geležinkelio kirtimo vietas, o jos artimiausios yra važiuojant per Kariotiškes - Trakus arba Vilnių A4 keliu.
                                          Ačiū, pagaliau pavyko išspausti daugiau nei "per aplinkui".

                                          Comment

                                          Working...
                                          X