Tai o kur kabinti ženklą?
Dabar nuo ženklo iki pirmo šlagbaumo apie 30 metrų, o iš karto už kito šlagbaumo posūkis.
O kam jį ten iš viso kabinti? Jeigu sekančioje sankryžoje tėra viena eismo juosta, tuomet kaip ir aišku, kad iš jos važiuojama visomis kryptimis.
Nelabai aišku kaip čia reikia suprasti, kad prieš vieną sankryžą pakabintas ženklas galioja tik kitoje...(to negali būti). Yra toks posakis-patarlė "Iš didelio rašto išėjo iš krašto", tai čia tinka 100 proc.
Tai o kur kabinti ženklą?
Dabar nuo ženklo iki pirmo šlagbaumo apie 30 metrų, o iš karto už kito šlagbaumo posūkis.
O kam jį ten iš viso kabinti? Jeigu sekančioje sankryžoje tėra viena eismo juosta, tuomet kaip ir aišku, kad iš jos važiuojama visomis kryptimis.
Nelabai aišku kaip čia reikia suprasti, kad prieš vieną sankryžą pakabintas ženklas galioja tik kitoje...(to negali būti). Yra toks posakis-patarlė "Iš didelio rašto išėjo iš krašto", tai čia tinka 100 proc.
Turint omenį, kad per artimiausius 10 metu (tikėkimės) sankryžos su geležinkeliu neliks, žiedas įgaus kita reikšme. Dabar jis ten visiškai nereikalingas.
Artėja būsimo Lentvario geležinkelio tunelio statyba
Trakų žemė 2014-03-27
„Kelprojekto“ galimybių studijoje išnagrinėti aštuoni naujos pervažos variantai. Be to, buvo pateikti papildomi trys pervažos pasiūlymai, kuriuos pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. Po išsamių specialistų ir gyventojų diskusijų, vertinimų buvo pasirinktas tunelio su dviem eismo žiedais variantas. Tunelio statyba būtų vykdoma vadinamuoju „uždaru“ būdu, t.y. nenutraukus eismo geležinkeliu. Tai bus unikalus statinys, nes toks pervažos sprendimo būdas yra pirmasis Lietuvos geležinkelių struktūroje.
Pagal šį pasiūlymą tunelis būtų 50 metrų ilgio, preminali statybos kaina – 43,2 mln. litų.
Turint omenį, kad per artimiausius 10 metu (tikėkimės) sankryžos su geležinkeliu neliks, žiedas įgaus kita reikšme. Dabar jis ten visiškai nereikalingas.
Artėja būsimo Lentvario geležinkelio tunelio statyba
Trakų žemė 2014-03-27
„Kelprojekto“ galimybių studijoje išnagrinėti aštuoni naujos pervažos variantai. Be to, buvo pateikti papildomi trys pervažos pasiūlymai, kuriuos pasiūlė bendrovė „Lietuvos geležinkeliai“. Po išsamių specialistų ir gyventojų diskusijų, vertinimų buvo pasirinktas tunelio su dviem eismo žiedais variantas. Tunelio statyba būtų vykdoma vadinamuoju „uždaru“ būdu, t.y. nenutraukus eismo geležinkeliu. Tai bus unikalus statinys, nes toks pervažos sprendimo būdas yra pirmasis Lietuvos geležinkelių struktūroje.
Pagal šį pasiūlymą tunelis būtų 50 metrų ilgio, preminali statybos kaina – 43,2 mln. litų.
Dažnai tenka važinėti per pervažą Lentvaryje. Keletą kartų teko ten pastovėti daugmaž valandą, kai traukinių eismas buvo itin intensyvus, arba stoties prieigose sukiojosi lėti traukiniai. Paieškojau, ar yra planų ją rekonstruoti, ir radau!
Lentvario miesto dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planas jau parengtas. Šiuo metu pradėtas rengti Žemės paėmimo visuomenės poreikiams projektas, gautas 2017-04-14 Nacionalinės žemės tarnybos prie Žemės ūkio ministerijos direktoriaus įsakymas Nr. 1P-197-(1.17 E.) „Dėl žemės paėmimo visuomenės poreikiams (Lentvario miesto dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinei infrastruktūrai vystyti) procedūros pradžios.
Projektas „Lentvario geležinkelio pervažos rekonstrukcija“ įtrauktas į Vilniaus regiono integruotą teritorijų vystymo programą. Bendra projekto vertė siekia 12 598 471 Eur.
Lentvario gyventojų itin laukiamas naujos geležinkelio pervažos projektas nebedūla stalčiuose: po metų, 2020-aisiais, tikimasi, bus pradėti pervažos statybos darbai.
Bendrovė „Plentprojektas“, praėjusių metų pabaigoje pasirašiusi sutartį su Lietuvos automobilių kelių direkcija, įpareigota pakoreguoti Lentvario miesto dalies susisiekimo komunikacijų inžinerinės infrastruktūros vystymo planą bei parengti dalies valstybinės reikšmės rajoninių kelių, susisiekiančių su būsima pervaža-tuneliu, rekonstravimo techninį projektą.
Šiuos darbus, kurių vertė 190 633,95 erų, numatyta atlikti per 10 mėnesių. Po to bus skelbiamas konkursas pervažos rangos darbams.
Comment