Būtų švieslenčių videoekranai su normaliu paveiksliuku, galima būtų išvesti žemėlapį su galimais apvažiavimo keliais. O dabar...
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąBūtų švieslenčių videoekranai su normaliu paveiksliuku, galima būtų išvesti žemėlapį su galimais apvažiavimo keliais. O dabar...
Comment
-
Per Vilnių keliaus įspūdingas krovinys
Sekmadienio naktį kai kurios Vilniaus gatvės bus užtvertos – jomis į Baltarusiją bus vežamas net 9 metrų pločio krovinys. Šeštadienį sunkus eismas žadamas ir kelyje Klaipėda–Vilnius.
Comment
-
Ilgiausi eismo kamščiai
Jau kelias dienas ryte įstringu kamštyje Eišiškių pl.
Mano manymu jis bene ilgiausias, 5-6 km ilgio, kartais nuo pat girininkijos iki sankryžos su Dariaus ir Girėno g. Tiesa, gana švelnus, judėjimas nestringa ilgam.
Šiandien 5km važiavau apie 30 min.
Gal kas nors gali pasiūlyti kitus kandidatus į ilgiausius kamščius .
Comment
-
Parašė Xedos Rodyti pranešimąKažin ar tam labiau netiktų jau esanti tema: [VLN] Vilniaus eismo ir kamščių nuotraukos
Comment
-
http://www.15min.lt/ikrauk/naujiena/...yse-522-279573
Filmuotoje medžiagoje labai aiškiai matosi, kad didžiuliai kamščiai susidarė dėl uždarytos vienos eismo juostos, kurioje stovėjo kažkoks kranas ir lengvasis automobilis su įspėjamuoju žiburėliu... Aplink jokie darbai nebevyko, nelabai matėsi net ir žmonių aplink. Negi negalima panaudojus tą statybinį kraną jį kuo greičiau patraukti nuo važiuojamosios kelio dalies? Pačiam teko pro jį pravažiuoti apie 18:30 val., kamščiai nežmoniški visur dėl to krano susidarė, o kad bent kas pasirūpinęs būtų ir jį nuo važiuojamosios dalies patraukęs...Paskutinis taisė HSV; 2012.11.16, 16:16.
Comment
-
Gal kam nors bus aktualu:
Savanorių prospekto ir Vilkpėdės gatvės sankryžoje nuo šiol bus galima įvažiuoti į Vilkpėdės gatvę
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 17 d. bus atnaujintas viešojo transporto prioritetinis eismas Savanorių prospekto dalyje tarp Vilkpėdės ir Vaduvos gatvių nuo miesto centro link Žemųjų Panerių.
Be to, bus atnaujintas ir Savanorių prospekto bei Vilkpėdės gatvės sankryžoje – šviesoforų kairiojo posūkio reguliavimas. Nuo šiol nuo miesto centro pusės minėtoje sankryžoje kairiuoju posūkiu bus galima įvažiuoti į Vilkpėdės gatvę.Paskutinis taisė Xedos; 2012.11.16, 17:25.
Comment
-
Gal kam nors bus aktualios schemos.
Išvertus iš biurokratinės puskalbės:
- nuo Gošatuto iki Vingio parko pusantrų metų lieka po vieną juostą.
- remontas truks pusantrų metų
- aplinkeliai ves ne per Dūkštą, o per Dūkštas
Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžoje iki 2013 m. kovo 31 d. bus ribojamas eismas
Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad nuo lapkričio 19 d. iki 2013 m. kovo 31 d. dėl inžinerinių tinklų ir Geležinio Vilko ir A. Goštauto gatvių sankryžos rekonstrukcijos darbų bus ribojamas transporto eismas.
Eismo ribojimo metu Geležinio Vilko gatvės dalyje tarp A. Goštauto ir V. Pietario gatvių bus susiaurinta važiuojamoji dalis:
- važiuojant Geležinio Vilko gatve nuo Vingio parko link miesto centro, transporto eismas iš esamų dviejų eismo juostų vyks tik viena eismo juosta,
- važiuojant Geležinio Vilko gatve nuo miesto centro link Vingio parko, iš esamų dviejų eismo juostų vyks tik viena eismo juosta.
Nuo 2012 m. lapkričio 19 d. iki 2013 m. kovo 31 d.:
nuo 7 val. iki 20 val. taip pat bus draudžiamas krovininių automobilių eismas, išskyrus aptarnaujantį, kurių ribota masė didesnė nei 7,5 tonos, Geležinio Vilko gatve tarp Savanorių prospekto ir T. Narbuto gatvės;
nuo 6 val. iki 22 val. draudžiama važiuoti didžiagabarite ir (ar) sunkiasvore transporto priemone (jų junginiu) Geležinio Vilko gatve ir pagrindinėmis gatvėmis, kuriomis bus nustatyti apylankos maršrutai Vilniaus mieste.
Vilniaus miesto savivaldybė raštu kreipėsi į Lietuvos Respublikos susisiekimo ministeriją dėl tranzitinio transporto perskirstymo ir nukreipimo krašto keliais prieš Vilnių. Rekomenduojama vairuotojams iš A1 į A2 arba A14 (nuo Kauno, Ukmergės ar Molėtų) aplenkti Vilnių ir važiuoti 108 ir 172 krašto keliais per Dūkštas ar Maišiagalą.
Siekiant išvengti spūsčių darbų zoną rekomenduojama apvažiuoti kitomis Vilniaus miesto pagrindinėmis ir aptarnaujančiomis gatvėmis. Kelionių važiavimo trukmę planuotis su laiko atsarga.
Komentarai: http://verslas.delfi.lt/automoto/vaz...#ixzz2CPhJFS5k
Padidės kamščiai dėl to ne pirmo būtinumo viaduko statybų.
Aišku tik tai, kad padidės mašinų srautai Savanorių ir Laisvės prospektuose.
Bus matyti, ar reikės atskiros temos eismo ypatumams.
Comment
-
Sukurta atskira tema
Pusantrų metų bus statoma estakada iš Geležinio Vilko gatvės į Goštauto gatvę. Deja, kaip įprasta statybų metu, vėl tenka kurti atskirą temą eismo ypatumams.
Naujoje temoje [VLN] Eismas Goštauto - Geležinio Vilko viaduko statybos metu - diskusijos apie kamščius ir jo apvažiavimus
Senoje temoje [VLN] Estakada iš Geležinio Vilko į Goštauto gatvę lieka diskusijos apie to transporto mazgo statybas ir statybų nuotraukos
Comment
-
Lrytas.lt 2013-06-21 14:41,
Artūras Jančys 2013-06-21 14:41,
Gudriausi būdai per spūstį iš Vilniaus ištrūkti į pajūrį
http://www.lrytas.lt/lietuvos-diena/...i-i-pajuri.htm
Nustebino taksisto maršrutas iš Katedros aikštės į Kauno pusę per Liepkalnio Maximą.
Gal kamščiuose jis ir nestovi, bet nuvažiavus iki miesto pakraščio jau bus vienodi skaičiai ir taksometre ir FM radijo bangų indikatoriuje.
Pavyzdžiui, jei pradedu kelionę nuo Gedimino prospekto pradžios, Katedros aikštės, suku į Stiklių gatvę. Tada užkabinu dalį Didžiosios gatvės ir ties „Radisson“ viešbučiu pasuku į Arklių gatve ir išlendu Bazilijonų gatvėje, netoli Halės turgaus. Čia labai svarbu nepaklysti ir nepatekti į Pylimo gatvę, antraip, amen, būsite surakintas kamštyje, amen“. Iš Bazilijonų gatvės taksistas pataria traukti Aušros Vartų gatve, pro Geležinkelio gatvės tunelį pasiekti apylanką Liepkalnyje. Iš Liepkalnio gatvės sukti dešinėn ir Žirnių gatve, kuri toliau, Lazdynų link, vadinama Tūkstantmečio gatve, o pasiekus transporto žiedą - rinktis vieną iš dviejų variantų
Įdomu, ar būtų lankoma ir papildoma tema "Kaip nuvykti iš ... į ..." - pirmiausiai Vilniuje, Kaune ir važiuojant iš vieno Lietuvos galo į kitą (ypač kai būna kokie nors remontai).
Pvz., lenkiškame SSC esanti tokia tema labai aktyvi ir naudinga. Pats ten radau kelis variantus, kaip apvažiuoti kol buvo remontuojamą S8 / E67 140 km atkarpą nuo Varšuvos į Katovicų pusę.Paskutinis taisė Romas; 2013.08.25, 18:13.
Comment
-
www.lrt.lt 2013 m. rugpjūčio 25 d
Vytenis Radžiūnas
Gatvėse teks susispausti: į didmiesčius parkeliauja studentai
„Kadangi tik šiemet vykdomas visuomeninio transporto milžiniškas projektas, stengiamasi pritraukti naujų keleivių, tai be rugsėjo pirmosios savaitės pabaigos vargu ar kas galės pasakyti ir paskaičiuoti, kiek žmonių sės į visuomeninį transportą, o kiek važiuos asmeniniu transportu“, – tęsia V. Sadauskas. (...)
Didžiausi transporto kamščiai sostinėje susidaro Kalvarijų g., Geležinio Vilko g, Laisvės prospekte bei tose gatvėse, kurios susijungia su centru ar didesnėmis įstaigomis. „Neaišku, kiek truks Geležinio Vilko gatvės rekonstrukcija. Jei savivaldybė įvykdys savo pažadus ir į Vingio parką praleis daugiau eilių, tai situacija nebus tokia tragiška. Bet jei tas pažadas nebus įgyvendintas, tai bus labai sudėtinga“, – įspėja V. Sadauskas. (...)
http://verslas.delfi.lt/transportas/....d?id=62155547
Comment
-
Net nežinau į kurią temą rašyti. Ar nepastebėjote, kad Vilniaus gatvėse paskutinėm dienom keistai slidžiau nei įprastai? Kad tik man vienam taip būtų, bet jau kelintą kartą girdžiu tokius pastebėjimus. Girdėjau paskalas, kad kelininkai bandė kažkokią cheminę medžiagą gatvėse ir nesėkmingai. O dabar bijo prisipažinti. Neteko niekam kažko tokio girdėti?
Comment
-
Parašė Vytautas_LT Rodyti pranešimąNet nežinau į kurią temą rašyti. Ar nepastebėjote, kad Vilniaus gatvėse paskutinėm dienom keistai slidžiau nei įprastai? Kad tik man vienam taip būtų, bet jau kelintą kartą girdžiu tokius pastebėjimus. Girdėjau paskalas, kad kelininkai bandė kažkokią cheminę medžiagą gatvėse ir nesėkmingai. O dabar bijo prisipažinti. Neteko niekam kažko tokio girdėti?
Comment
Comment