Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Pasikeitė eismo "tvarka" Oslo-Erfurto sankryžoje

    Teks keliems mėnesiams užmiršti kelią pro Gariūnus į Kauno pusę (nebent nuo Lazdynų tilto lik Kauno).
    Pabandžiau sudėlioti kelio ženklus. Ten geriau nekišti nosies.
    Nuo Gariūnų link tos kvailos sankryžos ir dar toliau iki chaotiškų apsisukimų ties GP ligonine ryte buvo ištisinis kamštis.

    Žemėlapis iš http://beta.maps.lt/zemelapis

    Taisyta: Rodyta faktinė eismo būklė.
    Kamščiai atvaizduoti teisingai. Žiedinė sankryža yra išlikusi.
    Paskutinis taisė Romas; 2009.04.11, 14:02. Priežastis: Patikslinta

    Comment


      Keista, bet "15 min" laikraštyje dar penktadienį buvo įdėta kiek kitokia schema:

      Iš čia: http://www.15min.lt/naujiena/miestas/vilnius/41/34191/

      Papildymas (2009 04 02): teko važiuoti pro šias sankryžas ir įsitikinti, kad eismas vyksta būtent taip, o ne kaip įsivaizdavo ir nupaišė /\ Romas

      Comment


        Parašė adju Rodyti pranešimą
        niekas toj žiedinėj sankryžoj pirmadienį vakare nepasikeitę buvo. eilės per abi juostas nuo pat Gariūnų tiltų nusidriekė.
        Trečiadienį apie 17 val. eilė nusidriekė iki Gariūnų viaduko ties BP degaline. Kelininkai "įsigudrino" kuoliukais siaurinti pravažiavimą iki vienos juostos (kokia to prasmė?)

        Comment


          Gal kas nors žino kokia priežastis gigantiško kamščio Savanorių pr. nuo pat Trakų pl. iki Geležinio Vilko g. (toliau nežinau) vakar pavakary, balandžio 6d.?

          Comment


            Sukurta atskira tema Eismas Oslo - Erfurto g. sankryžoje

            Comment


              Dviračių takas savaitgalį:

              Dabar leidžiama važiuoti Verkių gatve tik nuo miesto į Verkių pusę (pernai buvo atvirkščiai).
              Pasekmės:

              Straipsnis šios dienos L.ryte su nuotrauka
              Pertvarkytas eismas įkalino spūstyse
              Dėl nuo gegužės pertvarkyto eismo sostinės Verkių gatvėje dabar kas rytą tūkstančiai vilniečių įstringa kilometrinėse spūstyse Žaliųjų Ežerų gatvėje.
              http://www.lrytas.lt/?data=20100512&id=13&view=5
              Kamščių nuo Santariškių iki Balsių priežastys:
              1) Eismas pernai pertvarkytas tik vasarą, kai nereikia vežioti vaikų į mokyklą
              2) Kur kas mažiau juntama, kai leidžiama važiuoti Verkių gatve ryte.

              Vienu žodžiu, neįsisavinti ES pinigai dviračių takams, suimituotas rūpestis dviratininkais ir gamtos apsauga paupyje, o įkalinami tūkstančiai žmonių Balsiuose ir N.Verkiuose.

              Kaip pasityčiojimas atrodo miesto valdininko frazė pernai rudenį:
              Kol kas neaišk ar šiemet (2009) pirmą kartą atidarytas dviračių takas Verkių gatvėje veiks ir kitais metais:
              "Žiūrėsime kitą vasarą, kokia bus situacija, apklausime automobilių vairuotojus, dviratininkus. Šiasi metais laikiname dviračių take buvo nupieštos dviračių juostos. Neaišku, kaip kitais metais bus dėl pinigų.
              - GAL TVARKINGIAU PADARYSIME"
              http://www.miestai.net/forumas/showp...&postcount=240

              Gal kas nors gali įdėti tą straipsnį:
              Lrytas po metų nutraukė registraciją (atseit, toks vartotojas nebeegzistuoja), bet tuo pačiu el.p. adresu neleidžia registruotis

              Comment


                Čia tai naujiena, net nežinojau. Yra ten ir taip pakelėse vietos takui padaryt. laisvai 1.5m takelį ikišti galima. Praganė ES lėšas, už jas tą nutiesti galima be vargo. Tai reikia suprasti, kad ir taip vasarą užsikemšanti dėl sodininkų ir poilsiautojų Žaliųjų ežerų g. jau užkimšta dabar. Žodžiu, sezonu metu prie jau susidarančių kamsčių, nors jie ir pamažės, nes neva nereikia į mokyklą, prisidės ir vasariniai...
                Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                Comment


                  Pertvarkytas eismas įkalino spūstyse

                  http://www.lrytas.lt/?data=20100512&...i100512&view=2
                  Sandra TRINKŪNAITĖ
                  LR korespondentė
                  2010-05-12
                  Dėl nuo gegužės pertvarkyto eismo sostinės Verkių gatvėje dabar kas rytą tūkstančiai vilniečių įstringa kilometrinėse spūstyse Žaliųjų Ežerų gatvėje.

                  Viena Verkių gatvės eismo juosta nuo gegužės 1 dienos iki rudens atiduota dviratininkams.

                  Automobiliams leidžiama važiuoti nuo Trinapolio vienuolyno Verkių malūno link. Tai tapo didžiausia kliūtimi Balsių, Jeruzalės ir Santariškių gyventojams, kurie rytais Verkių gatve važiuodavo į miesto centrą.

                  Dėl uždarytos gatvės padidėjus automobilių srautui Žaliųjų Ežerų gatvėje, dabar įspūdingos spūstys pradeda formuotis likus keliems kilometrams iki Santariškių žiedo. Anksčiau to nebūdavo.

                  Pasigedo lankstumo

                  Pernai viena Verkių gatvės eismo juosta taip pat buvo atiduota dviratininkams, tačiau automobilių eismas buvo leidžiamas į kitą pusę, tad į darbą vykstantys vilniečiai didesnių problemų nepatirdavo.

                  „Pernai taip pat buvo nepatogumų, tačiau ne tokių, kaip dabar. Kiek kebliau būdavo grįžti namo vakare, bet tai nėra taip skausminga, kaip rytą skubant į darbą“, – teigė Balsių gyventojas Vytis Jasukaitis.

                  Jis teigė nesąs nusiteikęs prieš dviratininkus, tačiau buvo galima ieškoti ir kitų eismo ribojimo būdų – palikti vienpusį eismą tik savaitgaliais arba eismą riboti tam tikromis valandomis.

                  Be to, pernai dalis Verkių gatvės dviratininkams buvo užleista tik vasaros pradžioje, kai tėvams nebereikia vaikų vežti į mokyklas.

                  Dviratininkų – vos keli

                  Vaizdingoje vietoje įsikūręs restoranas „Verkių malūnas“ dėl šio savivaldybės sprendimo taip pat skaičiuoja nuostolius – dar pernai jo apyvarta kitą dieną, kai buvo nustatytas vienpusis eismas, sumažėjo 20 procentų.

                  Restorano direktorių Vygintą Mikelevičių stebina toks Vilniaus valdžios sprendimas, nes dviratininkų darbo dienomis čia nesutiksi.

                  Pasiūlė minti pedalus

                  Balsių bendruomenės pirmininkas Rimantas Mickus su kaimynais į savivaldybę parašė ne vieną skundą.

                  Bet jiems buvo tiesiog pasiūlyta persėsti ant dviračių.

                  „Tačiau Balsiuose kas antrame name auga maži vaikai. Kaip juos dviračiais vežti į darželius ir mokyklas?“ – stebėjosi R.Mickus. Nei mokyklos, nei darželio Balsių rajone nėra.

                  Situaciją tiktai stebi

                  Vilniaus savivaldybės komunalinio ūkio direktorius Virginijus Pauža patvirtino, kad šiemet savivaldybę užplūdo Balsių rajono gyventojų skundai ir prašymai.

                  Pernai gyventojai dėl to nesiskundė.

                  „Kol kas stebime situaciją ir skaičiuojame mašinų srautus.

                  Tai darysime dar kelias savaites, o tada spręsime“, – per daug nesijaudino V.Pauža.

                  Eismo organizavimo specialistai vis dėlto teigė, kad jie siūlė Verkių gatvėje tokių apribojimų netaikyti. Tačiau miesto politikai buvo kitokios nuomonės.

                  Comment


                    Žodžiu, iš neturėjimo ką veikti pasivažinėjau pats po ten su automobiliu. Padėtis durna. Romo nuotraukoje matomi ženklai praktiškai nepadeda. Net ir nuo miesto pusės vairuotojai sugeba važiuoti dviračiu taku. Dviratininkai irgi durni. Takas papaišytas dešniame kelkraštyje, bet teko pačiam į taką pasukti aplenkiat dviratininką važiuojanti ne ta puse, kur jam realiai priklausytų. Toliau. Įrengti taką ne gatvės sąskaita teoriškai galima, tik kai kur tektų išpjauti medžius ir praplatinti nežymiai pylimą. Bet yra tokių vietų, kur beveik su gatve ribojasi sklypai, o kitoj pusėj jau upė - įkišti taką ten be šansų. Ir išvis koks idiotas ten sugalvojo taką? Įdomu tai, kad privažiuoju "Verkių malūną" ir matau ženlą "vienpusio eismo pabaiga"

                    Kadangi ten retai važinėju su automobiliu, mieliau pasivaikštau gražiom vasaros dienom, tai man gal ir vienodai. Bet manau daugelis pamena, kad yra tokių vietų kur net automobiliai negali prasilenkti. Man tai po šios dienos vojažo šviečiasi tik fantastinė mintis - rekonstruoti kiek įmanoma patogiau šią gatvę, kad liktų ir dvipusis eismas, ir būtų įrengti dviratininkų ir pėsčiųjų takai. vasarom ten jų tikrai daug būna...

                    Beje, gryžtant link Santariškių Žaliųjų ežerų g. dienom kamščių nėra, bent tiek gerai. Kas darosi ryte kogero įsivaizduoju
                    Paskutinis taisė SPX; 2010.05.12, 18:19.
                    Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                    Comment


                      Tiesa, man tai kilo mintis tokia. Gal geriau temą pervadinti į "Vilniaus eismo sąlygos" arba "Vilniaus eismas". "nuotraukos" pavadinime nelabai, yra apie ką diskutuoti. Nes dabar toks jausmas iš pavadinimo, kad turi būti būtinai nuotraukos. Gal geriau bus, jei bus diskutuojama ir pateikiama info apie eismo sąlygas, kamsčius, pasikeičiančias trąsas Vilniuje. Aišku, prie diskusijų mesti ir foto.
                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                      Comment


                        Vienu metu susikrovė kelios ilgalaikės ir sezoninės problemos bei teorijos bei praktikos nesutapimai (t.y., tingėjimas galvoti):
                        1. Balsiuose nėra nei mokyklos, nei darželio
                        2. Nėra kito kelio, kaip tik Ž.ežerų gatvė
                        3. Santariškių žiedas. Tos žiedinės sankryžos teoriškai turėtų padidinti pralaidumą. Jos pakenčiamai veikia, kai yra tolygūs srautai visomis kryptimis, ir kai galima važiuoti keliomis gerai nužymėtomis juostomis. Praktiškai:
                        - dešinės juostos tik sukimui į dešinę, kairė žiedo juosta būna mirusi
                        - niekas ryte nevažiuoja į miškus ir Balsius, o visas srautas važiuoja į Santariškes ir į Bamą (Visorių mokslininkų miestelį)
                        - važiavimas žiedais kaip "durniaus" lošimas poromis - tu pajudi tik tada, kai kas nors suka į tavo pusę, t.y. šiuo atveju stovi
                        4. Teoriškai dabartinis variantas saugesnis - prie Verkių dvaro ne kairysis posūkis, o dešinysis važiuojantiems nuo paupio į Balsius
                        5. Ir kam reikėjo tą košę užvirti neprasidėjus vaikų atostogoms?

                        Valdininkai pernai žadėjo, kad šiemet "GAL TVARKINGAI PADARYSIME"
                        Geriau būtų nieko nedarę...

                        Tą straipsnį atpasakojo ir delfis
                        Pertvarkytas eismas sostinės Verkių g. įkalino spūstyse
                        http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=32168955

                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                        Tiesa, man tai kilo mintis tokia. Gal geriau temą pervadinti į "Vilniaus eismo sąlygos" arba "Vilniaus eismas".
                        Reikėtų paklausti temos pradininko.
                        Ši tema - ko gero pati seniausia iš aktyvių kelių tūkstančių temų - jos eil.Nr. 33
                        Paskutinis taisė Romas; 2010.05.12, 23:08.

                        Comment


                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                          ...2. Nėra kito kelio, kaip tik Ž.ežerų gatvė
                          3. Santariškių žiedas. Tos žiedinės sankryžos teoriškai turėtų padidinti pralaidumą. Jos pakenčiamai veikia, kai yra tolygūs srautai visomis kryptimis, ir kai galima važiuoti keliomis gerai nužymėtomis juostomis. Praktiškai:
                          - dešinės juostos tik sukimui į dešinę, kairė žiedo juosta būna mirusi
                          - niekas ryte nevažiuoja į miškus ir Balsius, o visas srautas važiuoja į Santariškes ir į Bamą (Visorių mokslininkų miestelį)
                          - važiavimas žiedais kaip "durniaus" lošimas poromis - tu pajudi tik tada, kai kas nors suka į tavo pusę, t.y. šiuo atveju stovi...
                          1. Taip, tiesa nebeliko jokio kito kelio į Žirmūnus nuo Balsių. Reikia daryti ratą per Santariškes bent jau iki Žvalgų g. Automatiškai apsikrauna ir Kalvarijų g.

                          2. Sanatriškių žiedas išvis man bent jau pasirodė, kad yra mažiausiai apkraunamas Vilniuje dienos metu. Ten dižiausi srautai rytais ir vakarais į Santariškes ir centro link. Gak ten kažkokiu alternatyviu būdu sujungti Kalvarijų ir Santariškių gatves arba sanajį Moletų pl. su Žaliųjų ežerų g.? kad kažkuris iš srautų nebūtų pertraukiamas. Aišku, fantastinė mintis, bet gal
                          Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                          Comment


                            Parašė SPX Rodyti pranešimą
                            Gak ten kažkokiu alternatyviu būdu sujungti Kalvarijų ir Santariškių gatves arba sanajį Moletų pl. su Žaliųjų ežerų g.?
                            Yra pravažiavimas Pagubės ir Kalino gatvėmis, bet jos - siaurutės, ir šioks toks lankas atgal.

                            Comment


                              Parašė Romas Rodyti pranešimą
                              3. Santariškių žiedas. Tos žiedinės sankryžos teoriškai turėtų padidinti pralaidumą. Jos pakenčiamai veikia, kai yra tolygūs srautai visomis kryptimis, ir kai galima važiuoti keliomis gerai nužymėtomis juostomis. Praktiškai:
                              - dešinės juostos tik sukimui į dešinę, kairė žiedo juosta būna mirusi
                              - niekas ryte nevažiuoja į miškus ir Balsius, o visas srautas važiuoja į Santariškes ir į Bamą (Visorių mokslininkų miestelį)
                              - važiavimas žiedais kaip "durniaus" lošimas poromis - tu pajudi tik tada, kai kas nors suka į tavo pusę, t.y. šiuo atveju stovi
                              Tėvas dėl šio žiedo gavo atsakymą:
                              Laba diena,
                              Susisiekimo ministerijos specialistai išnagrinėjo Jūsų susisiekimo ministrui tiesioginės "15min." konferencijos metu užduotą klausimą dėl eismo organizavimo Santariškių žiede.
                              Pateikiame savo nuomonę.

                              Pritariame Jūsų nuomonei, kad ateityje rengiant Kelių eismo taisyklių pakeitimus būtų tikslinga apsvarstyti ir galbūt papildyti taisykles nuostatomis reglamentuojančiomis eismo tvarką žiedinėje sankryžoje. Taip pat manome, kad konfliktinių situacijų žiede sumažėtų tinkamai ir aiškiai kelio ženklais bei horizontaliuoju ženklinimu organizuojant eismą, kaip tai padaryta žiede prie Pedagoginio universiteto.
                              Susisiekimo ministerijos saugus eismo specialistai buvo nuvykę į minėtą žiedą ir įsitikino, kad į jį įvažiuojant nuo Verkių pusės, tarp eismo dalyvių nuolat kyla konfliktinės situacijos ir dabartinis eismo organizavimas nėra pakankamai aiškus ir saugus. Be to, žiedo ir prie jo prisijungiančių kelių bei eismo juostų išsidėstymas nėra įprastas. Įvažiavime į Santariškių žiedą nuo Verkių pusės, važiuojamoji dalis paženklinta brūkšnine linija (KET 1.6), kuri neįsilieja į žiedo ženklinimą, bet nukrypsta į dešinę Santariškių link (žr. foto).


                              Atsižvelgiant į tai, mūsų nuomone, pirma eismo juosta nuo Verkių pusės važiuojantis vairuotojas, norėdamas įsukti į žiedą, turi išvažiuoti iš savo eismo juostos, t. y. persirikiuoti, o pagal KET 109 punktą: „Persirikiuodamas vairuotojas privalo duoti kelią transporto priemonėms, važiuojančioms gretima eismo juosta ta pačia kryptimi“, t. y. duoti kelią ne tik žiedu važiuojančioms transporto priemonėms (prieš įvažiavimą į žiedą stovi kelio ženklas 203 “Duoti kelią“), bet ir nuo Verkių pusės antra eismo juosta į žiedą įvažinėjantiems vairuotojams. Pastariesiems vairuotojams įvažiuojant į žiedą persirikiuoti nebūtina, nes antroji eismo juosta įsilieja į žiedo eismo juostas. Atsižvelgiant į eismo organizavimo tvarką šiame žiede ir KET reikalavimus, Žaliųjų ežerų g. antra eismo juosta važiuojantys vairuotojai gali įvažiuoti į pirmą arba antrą žiedo juostą bei antra eismo sukti į dešinę Santariškių link. Analogiškos konfliktinės situacijos gali kilti ir kituose įvažiavimuose (išvažiavimuose) iš Santariškių žiedo.
                              Atkreipiame dėmesį, kad vadovaujantis Vietos savivaldos įstatymo (Žin., 1994, Nr. 55-1049; 2008, Nr. 113-4290) 6 straipsnio 1 dalies 32 punktu ir Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo (Žin., 2000, Nr. 92-2883; 2007, Nr. 128-5213) 10 straipsnio 8 dalies 3 ir 4 punktais, rūpintis vietinės reikšmės kelių ir gatvių priežiūra, saugaus eismo sąlygų užtikrinimu ir eismo organizavimu miestuose yra įpareigotos savivaldybės. Artimiausiu metu Susisiekimo ministerija kreipsis į Viliaus savivaldybę, rekomenduodama peržiūrėti eismo organizavimo tvarką Santariškių žiede, įrengiant atitinkamus kelio ženklus bei paženklinant važiuojamąją dalį.

                              Comment


                                /\ Klaipėdoje ir Kaune žieduose galima dviem juostomis važiuoti tiesiai į žiedą, o Vilniuje važiavimas žiedais yra nuolatinis stresas. Nereikia ir Susisiekimo ministerijos ekspertų "įsitikinimo".
                                Jei lyginti su paprasta sankryža, tai ta pat, kaip 2x2 juostų gatvėje prieš keikvieną prieš kiekvieną sankryžą reikėtų persisrikiuoti - pirma juosta tik sukimui į dešinę, o antra - važiavimui tiesiai ir sukimui į kairę.


                                2010-05-13 10:10
                                Verkių gatvėje keičiasi automobilių eismo kryptis
                                Vilniaus miesto savivaldybė informuoja, kad atsižvelgus į Sostinės gyventojų prašymus, Verkių gatvės dalyje keisis vienpusio automobilių eismo kryptis. Nuo šeštadienio automobiliams skirtoje kelio juostoje bus leidžiama važiuoti tik į miesto pusę.
                                Balandžio pabaigoje Verkių gatvėje buvo įrengti nauji kelio ženklai ir paliktas vienpusis automobilių eismas nuo Trinapolio iki Verkių malūno, kitą kelio dalį paskiriant dviračių takui. Laikinas dvipusis dviračių takas Verkių gatvės važiuojamojoje dalyje, Neries upės pusėje, pratęsė esamą taką nuo Mindaugo tilto ir sujungė jį su Verkių regioninio parko dviračių takais.

                                „Vienas svarbiausių uždavinių, kuriuos išsikėlėme, yra sudaryti kiek įmanoma palankesnes sąlygas vilniečiams važinėti dviračiais, todėl ieškome sprendimų, kaip pagerinti dviračių takų infrastruktūrą mieste. Vienas tokių sprendimų – vieną Verkių gatvės pusę šiltuoju metų laiku skirti dviračių takui, kitoje – organizuoti vienpusį automobilių eismą“, - sakė Vilniaus meras Vilius Navickas.
                                Atsižvelgiant į oro sąlygas laikinu dviračių taku eismas vyks iki rudens.

                                http://www.vilnius.lt/newvilniusweb/.../?itemID=91286
                                Jei ankstesnė valdžia nebūtų praganiusi ES pinigų, būtų nutiesti takai, o ne "ieškoma sprendimų".
                                Bet čia jau tema apie dviračių takus ir jų trūkumą.

                                Comment


                                  Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                  Yra pravažiavimas Pagubės ir Kalino gatvėmis, bet jos - siaurutės, ir šioks toks lankas atgal.
                                  Aš turėjau omenyje sankryžos rekonstravimą. Kažkuriam srautui antras lygis
                                  Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                  Comment


                                    Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                    /\ Klaipėdoje ir Kaune žieduose galima dviem juostomis važiuoti tiesiai į žiedą, o Vilniuje važiavimas žiedais yra nuolatinis stresas. Nereikia ir Susisiekimo ministerijos ekspertų "įsitikinimo".
                                    Jei lyginti su paprasta sankryža, tai ta pat, kaip 2x2 juostų gatvėje prieš keikvieną prieš kiekvieną sankryžą reikėtų persisrikiuoti - pirma juosta tik sukimui į dešinę, o antra - važiavimui tiesiai ir sukimui į kairę.


                                    2010-05-13 10:10

                                    Jei ankstesnė valdžia nebūtų praganiusi ES pinigų, būtų nutiesti takai, o ne "ieškoma sprendimų".
                                    Bet čia jau tema apie dviračių takus ir jų trūkumą.
                                    O jei padarytų paprastą sankryžą? Atvažiuojant nuo Verkių būtų dvi juostos kairėm į Kalvarijų gatvę, dvi tiesiai link Geležinio vilko gatvės ir dar viena posūkiui į Santariškes. Iš viso 5 juostos ir nei kamščių, nei streso.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                      Ir išvis koks idiotas ten sugalvojo taką? Įdomu tai, kad privažiuoju "Verkių malūną" ir matau ženlą "vienpusio eismo pabaiga"
                                      O man tas takas pernai visai patiko. Vasarą, kai eismas ir taip sumažėjęs, manau ir automobilių vairuotojai neturėjo pernelyg dėl ko skųstis. Beje, kaip pastebėjai, dviem juostoms ten vietomis šiaip ar taip per siaura, todėl viena juosta plius dviračių takas nėra taip nelogiška.

                                      Ir nesuprantu kas tokio įdomaus tame, jog ties Verkių malūnu baigiasi vienpusis eismas.
                                      Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                      Comment


                                        Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                        O jei padarytų paprastą sankryžą? Atvažiuojant nuo Verkių būtų dvi juostos kairėm į Kalvarijų gatvę, dvi tiesiai link Geležinio vilko gatvės ir dar viena posūkiui į Santariškes. Iš viso 5 juostos ir nei kamščių, nei streso.
                                        Tai siūlai šviesoforą? Ir ką mes turėsim? Disžiulę Santariškių sankryžą, toliau kas judės iki Geležinio vilko g. dar 3 šviesoforai (čia su pėsčiųjų ir Baltupio g.) Aš siūliau, kažkuriam srautui antras lygis. Vietos atžvilgiu geriausia Kalvarijų ir Santariškių g. sujungti nedidiuke estakada.

                                        Parašė Petrozilijus Cvakelmanas Rodyti pranešimą
                                        O man tas takas pernai visai patiko. Vasarą, kai eismas ir taip sumažėjęs, manau ir automobilių vairuotojai neturėjo pernelyg dėl ko skųstis. Beje, kaip pastebėjai, dviem juostoms ten vietomis šiaip ar taip per siaura, todėl viena juosta plius dviračių takas nėra taip nelogiška.

                                        Ir nesuprantu kas tokio įdomaus tame, jog ties Verkių malūnu baigiasi vienpusis eismas.
                                        O kodėl turėtų būti nekeista? Pritrūko Euroveluj dažų papaišyti ar kaip, kad tokį bardaką paliko? Ten plyta staigiai. O prie Žaliųjų ežerų g. nepastebėjau ženklo "Aklavietė tiesiai" (nors aš iš Verkių g važiavau). Tai jis ten yra ar ne?
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          O kodėl turėtų būti nekeista? Pritrūko Euroveluj dažų papaišyti ar kaip, kad tokį bardaką paliko? Ten plyta staigiai. O prie Žaliųjų ežerų g. nepastebėjau ženklo "Aklavietė tiesiai" (nors aš iš Verkių g važiavau). Tai jis ten yra ar ne?
                                          Nesikarščiuok. Toliau takas Verkių gatvėje nereikalingas, o į Žaliųjų ežerų gatvę dviratininkai kuo puikiausiai pakyla keliuku pro kitą Verkių dvaro pusę.

                                          Nežinau ar yra ženklas. Pernai Verkių gatvėje Žirmūnuose toks ženklas tikrai buvo. Šiemet gal pamiršo pastatyt.
                                          Got sun in my face, sleeping rough on the road

                                          Comment

                                          Working...
                                          X