Policija sėkmingai apvažiavo spūstį "A juosta". Ja pasekė ir kiti skubantys:
O čia šiek tiek nuo kolonos atsilikusi lėtoji artilerija:
Šiaip bet jau šioje miesto dalyje didelių problemų nesukėlė. Praėjus geram pusvalandžiui gatvė vėl ištuštėjo. Gal kam pavyks užfiksuoti įvykius miesto centre?
Kažkoks bardakas darosi. Jau apie 10 val. kolona grįžta iš miesto centro, be to labai aptrupėjusi ir tikrai ne 20 km/val greičiu, o greičiau. Nedalyvaujantys akcijoje, dalyvius palaiko garsiniu signalu:
Na čia viskas baigsis greičiau nei iki 12 val., nebent jie iš Grigiškių vėl susirinkę važiuos atgal.
Maladiec tai maladiec, bet didelių kamščių nesukėlė, gavosi kaip paradas. Protestuojantis verslininkas dėl pietinio aplinkelio tiesimo su viena fūra didžiausius kamščius buvo padaręs.
Jooo, panašu kad fūristai neturi darbo tai po miestą važinėjasi...
O naujienų agentūros paskelbė pirmuosius pranešimus, kad OPEC'as įdėmiai seka situaciją Vilniuje ir kitą savaitę planuoja rinktis į neeilinį posėdį aptarti grėsmingos situacijos bei galimų veiksmų plano, galinčio sumažinti naftos kainą ir Lietuvos fūristų pyktį.
/\ Ginthus:
Į panašią situaciją Romoj buvau patekęs - vairuotojas nusuko ne ta gatve, tada labai emocingai pradėjo keiktis, apsisuko ir nuvarė ten kur reikia
Kartais pasitaiko ir tokiu atveju. Likau nesuprates, kokio velnio viduryje gatves per istisine juosta apsisukineja marsrutinis autobusas:
Važiavau šiuo autobusu Ten 46, o jis turėjo važiuot per tilta ir poto Goštauto gatve. Neaišku kodėl, bet vairuotojas apvažiavo žiedą ir pasuko i Konstitucijos pr., tai kilus keleivių šurmuliui taip drastiškai emė apsisukinėt ir gryžo į savo trasą
Šiandien apie 17.00 uždaryta Saltoniškių estakada (lyg ir buvo sugedęs ar užsidegęs autobusas) pridarė chaoso žymiai daugiau nei 100 protestuojančių vilkikų.
Protesto žygis ryte beveik nesutrikdė eismo (bent Ukmergės gatvėje).
Šiandien apie 17.00 uždaryta Saltoniškių estakada (lyg ir buvo sugedęs ar užsidegęs autobusas) pridarė chaoso žymiai daugiau nei 100 protestuojančių vilkikų...
Kadangi ši tema apie kamščius, galbūt pataikysiu čia paklausdamas: gal yra važinėjančių rytais į Kirtimus (vakarais iš jų) iš Fabijoniškių (ar gretimųjų kvartalų), pro kur važiuojate, kiek laiko sugaištate, gal žinote kokių greitesnių kelių? Ačiū
Kadangi ši tema apie kamščius, galbūt pataikysiu čia paklausdamas: gal yra važinėjančių rytais į Kirtimus (vakarais iš jų) iš Fabijoniškių (ar gretimųjų kvartalų), pro kur važiuojate, kiek laiko sugaištate, gal žinote kokių greitesnių kelių? Ačiū
Jei vaziuoji darban astuntai valandai ir ieskai budu aplenkti transporto spustis, tuomet turiu tik viena patarima - isvaziuoti anksciau. Pats daznai nuvaziuoju beveik pusvalandziu per anksti, uztat netenka grustis su visais
Kai prasidės rugsėjis, visi turbūt prismins, kaip gerai buvo vasarą
Fotografuota liepos mėnesį apie 16:00
Rinktinės g. prie stadiono
Žalgirio-Rinktinės-Tuskulėnų-Apkasų g. pasidarė sunkiau pravažiuojama į miesto pusę po šviesoforų sistemos įdiegimo.
Tiesa, atsiradus sekcijai, pasidarė lengviau sukti iš Žalgirio į Apkasų ir į Minties gatves
Kalvarijų - Ozo- Kareivių g. sankryžoje niekas nesinaudoja 1-ma juosta - iškart įsiremsi į autobusų juostą.
Rugpjūtis. Žemaitės g. po darbo
Kas ten vyks rugsėjo mėnesį, geriau negalvoti
Kamštis link Savanorių prospekto
Šviesoforų sistemos diegėjai įsigudrino dar pailginti šviesoforo ciklą - dabar nuo Pietario g. galima su sekcija sukti į kairę link "Vingio".
Savanorių pr. - Žemaitės - Pietario g. sankryža vakarais visiškai nepravažiuojama nuo "Vingio" kino teatro pusės.
Žemaitės g. srautas dar kažkaip juda.
Kamščius padidina gatvės susiaurėjimas.
Nuo įvažos į "Rimi" reikėtų 3 juostų.
Gal kas nors pasikeis į gera atidarius Pietinį "aplinkkelį"
Žodžiu, esmė kol kas ne sistemose ir pan. Kadangi, turiu reikalų su statistika, tiksliau pažįstami labiau užsiima, aš tik praktikoj buvau, tai liepos pabaigoj vyko skaičiavimas, buvo skaičiuojami ir apklausiami vairuotojai iki 30m. kam jiems reikalingas automobilis. Rezultatų tikslių nežinau, bet kiek pasakojo būta labai kurioziškų, pvz: "Pavežti merginas", "pasivažinėti", išbandyti automobilį", "nuvažiuioti cigarečių" ir t.t. Kur ir kaip bus pateikti apklausų rezultatai pasakyti negaliu, gal jau ir buvo. Bet po tokio kolegės pasakojimo paaiškėjo, kad tai ~17proc. visų Vilniaus vairuotojų. Įsiviazduokim, kaip gerai būtų jei jei savo beprasmiškais važinėjimais nekimštų gatvių. Tasimenu skaičiau vieną delfi.lt komentarą, apie minėtą šviesoforų sistemą, tai žmogus labai protingai parašęs buvo, kad maždaug, jei nevažinėtų visokie pacaniokai su subais bagažnike ir ne pipsentų merginom, o toks kas trečias gatvėj, ta ir gatvės nesikimštų. Tai aš susidarau įspūdį, kad į minėtus 17proc. ir šituos veikėjus galima prirašyti.
Tačiau ar apklausoj buvo nurodomas konkretus laikas, kada kas užsiema tais pasivažinėjimais su merginom ar važiavimais pirkti cigarečių. Aš abejoju ar kasnors užsimanęs parukyt lenda į kamšti ir iki artimiausio prekybos taško velkasi vežlio greičiu, ar pasileidę muzika važinėjasi piko metu po miestą. Visi tokie nereikšmingi važiavimai dažniausiai vyksta vakarais ar savaitgaliais, kai miesto gatvės pratuštėja. O jei kas važiuoja cigarečių tai manau nevažiuoja toli i pati centrą, greičiau iki artimiausio kiosko arba degalinės. Ir iš esmės jei šnekama apie jaunus vairuotojus, tai didelė jų dalis apskritai važinėja tik savaitgaliais arba vėlyvais vakarais.
Tačiau ar apklausoj buvo nurodomas konkretus laikas, kada kas užsiema tais pasivažinėjimais su merginom ar važiavimais pirkti cigarečių. Aš abejoju ar kasnors užsimanęs parukyt lenda į kamšti ir iki artimiausio prekybos taško velkasi vežlio greičiu, ar pasileidę muzika važinėjasi piko metu po miestą. Visi tokie nereikšmingi važiavimai dažniausiai vyksta vakarais ar savaitgaliais, kai miesto gatvės pratuštėja. O jei kas važiuoja cigarečių tai manau nevažiuoja toli i pati centrą, greičiau iki artimiausio kiosko arba degalinės. Ir iš esmės jei šnekama apie jaunus vairuotojus, tai didelė jų dalis apskritai važinėja tik savaitgaliais arba vėlyvais vakarais.
Na, vat čia klysti. Pats centre būnu (ir gan tragiškoj vietoj Šeimyniškių g. ties HolidayInn) darbo dienom ir puikiai matau kokie po langais važinėja. Bumsi ne kas trečias, bet kas šetas, tai tikrai ir ratus suka aplink, jei čia jų darbas toks, tai ką aš žinau. Tiesiog jaunimas važinėja visada, paprasčiausiai piko metu į bendrą masę įsilieja, todėl nevisi pastebi juos šeip, sakau, tiksliai apie šia apklausą labai nežinau, tik tiek kiek ta darugė papasakojo. Nors realiai mano akimis gal ne 17proc, bet 10, tai tikrai piko metu kemša eismą bereikalo...
Comment