Kas liūdniausia, kad tie protinguoliai niekaip nesuvokia, kad to išvengti padėtų viešasis transportas. Ir kad miesto valdžia yra visiškai neįgali tuo atžvilgiu. Bet kol kas pykčio objektas tik tos kelios ale susiaurintos gatvės Naujamiestyje. Nes juk platinti reikia!
Šiandien, kaip ir įprastą dieną, su (mūsų beviltišku) VT nei minutės ilgiau neužtrukau važiuodamas į darbą per visą centrinę miesto dalį.
Nežinau apie kokius kamsčius čia kalba eina.
Jokio sarkazmo, tai faktai.
Iš tikrųjų pirma reiktų kaltinti žioplumą prie vairo, nes lygtais nelijo, nesnigo, nešąlo ir pan., jog būtų apsunkintos eismo sąlygos.
Antra, tai yra rezultatas be saiko plėtojamos miesto pakraščių terasų ir slėnių, kuriose žmonės tik miega ir žolę vasarą pjauna.
Trečia, miesto susisiekimo ašyse nėra prioriteto viešajam transportui ir visi gyvenatys tankiose teritorijose stringa tose pačiose spūstyse.
Iš tikrųjų pirma reiktų kaltinti žioplumą prie vairo, nes lygtais nelijo, nesnigo, nešąlo ir pan., jog būtų apsunkintos eismo sąlygos.
Antra, tai yra rezultatas be saiko plėtojamos miesto pakraščių terasų ir slėnių, kuriose žmonės tik miega ir žolę vasarą pjauna.
Trečia, miesto susisiekimo ašyse nėra prioriteto viešajam transportui ir visi gyvenatys tankiose teritorijose stringa tose pačiose spūstyse.
Tenka kasdien važiuoti tuo trikampiu Gariūnų-Vakarinis-Oslo, tai avarijos labai dažnos, kas 2-3 dieną (kiek dar nematau). Nors, išties, pačios eismo sąlygos neblogos. Išskyrus prastą išsišakojimą ties Erfurto g.
2 pagrindinės priežastys: viršyjamas saugus greitis ir staigūs persirikiavimai.
Įdomu, ar tokiems įvykiams, kai nesutariama, įtakos turi naujos greitėjimo ir letėjimo juostų taisyklės.
Ir aišku, jeigu tik būtų variantas, kai policija atvyktų į įvykį per keletą minučių ir viską greit išspręstų...
Tai reiškia, kad VT veikia (nors ne visada) gana efektyviai.
Aplinkkeliu VT nevažiuoja. Gariūnų g., įtariu, vis gi stojo 29, 59, 68-as.
Laisvės pr. nuo Viršuliškių link Gerosios vilties irgi visas stovėjo, tai ten strigo labai daug viešojo transporto. Kuris automatiškai ir iki kitos miesto pusės jau neprivažiavo.
Įdomu, ar tokiems įvykiams, kai nesutariama, įtakos turi naujos greitėjimo ir letėjimo juostų taisyklės.
Ir aišku, jeigu tik būtų variantas, kai policija atvyktų į įvykį per keletą minučių ir viską greit išspręstų...
Kažin ar nors vienas toks įvykis būna susijęs su ta persirikiavimo juosta. Kiek šiandien mačiau nuotraukų FB Reidas Vilniuje, tai arba kairiausioje juostoje kažkas įskridęs į galą, arba besirikiuojant iš pirmos į antrą (arba antros į trečią) juostas susikabinę.
Tenka kasdien važiuoti tuo trikampiu Gariūnų-Vakarinis-Oslo, tai avarijos labai dažnos, kas 2-3 dieną (kiek dar nematau). Nors, išties, pačios eismo sąlygos neblogos. Išskyrus prastą išsišakojimą ties Erfurto g.
2 pagrindinės priežastys: viršyjamas saugus greitis ir staigūs persirikiavimai.
Būtent. nėra savaitės, kad ant lazdynų tilto arba ties depo/gariūnais nenutiktų avrijos. O trikojus radarus stacionarius momentinius/sektorinius matuoklius stato ten, kur avarijų jau metų metus ne(be)būna. Dar tik atiradus tiems trikojams kartkartėmis ties depo parkingu statydavo - kažkodėl liovėsi.
Būtent. nėra savaitės, kad ant lazdynų tilto arba ties depo/gariūnais nenutiktų avrijos. O trikojus radarus stacionarius momentinius/sektorinius matuoklius stato ten, kur avarijų jau metų metus ne(be)būna. Dar tik atiradus tiems trikojams kartkartėmis ties depo parkingu statydavo - kažkodėl liovėsi.
Nuo kalno papėdėj ten aplamai vertėtų pastatyti stacionarų. Ir 90 km/h, mano galvą, yra per daug toje vietoje. Jeigu jau abeliai nemoka važiuoti.
Būtų gatves praplatinę - menkas autoįvykis neužkištų miesto.
trolinate ar rimtai?
Jei rimtai, tai liudnoka.
Primenu, kad tie patys ivykiai mineti keliais postais auksciau prie Gariunu ivyksta placiausiose miesto gatvese, tuo labiau vietose kur daugiausiai juostu - 3-4 viena kryptimi. Ir ivyksta jie kai tenka persirikiuoti per kelias juostas, o srauto greiciai gan auksti. Ir butent sitie ivykiai sukelia didziauius kamscius mieste, nors ivyksta placiausiose gatvese. Tas pats Lazdynu tiltas turi 4 juostas viena kryptimi is miesto puses, o bet koks ivykis ten, kuris teuzdaro viena juosta is 4 sustabdo Tūkstantmečio g, Savanoriu pr, Geležinio vilko trafika ir viskas raudonuoja.
Bet ne, praplatinkim Gariunu g. nuo 3 juostu iki 4 ir viskas vaziuos. Nu taip, o kaip kitaip.
Primenu, kad tie patys ivykiai mineti keliais postais auksciau prie Gariunu ivyksta placiausiose miesto gatvese, tuo labiau vietose kur daugiausiai juostu - 3-4 viena kryptimi. Ir ivyksta jie kai tenka persirikiuoti per kelias juostas, o srauto greiciai gan auksti. Ir butent sitie ivykiai sukelia didziauius kamscius mieste, nors ivyksta placiausiose gatvese. Tas pats Lazdynu tiltas turi 4 juostas viena kryptimi is miesto puses, o bet koks ivykis ten, kuris teuzdaro viena juosta is 4 sustabdo Tūkstantmečio g, Savanoriu pr, Geležinio vilko trafika ir viskas raudonuoja.
Bet ne, praplatinkim Gariunu g. nuo 3 juostu iki 4 ir viskas vaziuos. Nu taip, o kaip kitaip.
Per siaura - bet kokia smulkmena užblokuoja. Per platu - atsiranda "manevruotojų", kurie per N juostų bardaką padaro. Geriau būtų plačiau, daugiau juostų, bet tvarkingesnis juostų ir krypčių atskyrimas. Ta patį Lazdynų tiltą su prieigom bent jau atvažiuojant iš Gariūnų pusės galima aptvarkyti sumažint persirikiavimus kritiškose vietose. Bet vėlgi, jei avarija apsiriboja tik viena jjuosta, bent jau kažkiek juda, nors ir raudonuoja
Tas trikampis seniai turėjo būti padengtas vidutinio greičio matuokliais – bet tai išspręstų tik dalį problemos. Didelė dalis kamščio susiformuoja dėl per trumpų greitėjimo/lėtėjimo juostų ties nuovaža nuo Erfurto g. į Oslo gatvę, kur įvažiuojama į Vakarinį. Tos vietos sutvarkymas labai daug ką išspręstų. Kita problema – ilga trečios juostos „uodega“ Laisvės pr. prie Gerosios vilties žiedo, kuri išlenda ant Lazdynų tilto ir palieka tik vieną juostą link Tūkstantmečio g. – dėl to formuojasi ilgas kamštis tiek Oslo, tiek Laisvės pr. O tada atsiranda gudručių, kurie labai skuba (nes žmona/meilužė gimdo dukart per savaitę), apvažinėja, lenda prieš susiliejimus ir t.t.
Žodžiu, išsprendus tas dvi vietas (ir Gariūnų g. viaduką) situacija labai pagerėtų, bet kažkodėl nesiekiama to padaryti. Gal ir nereikia, jei siekiam, kad žmonės persėstų ant dviračių ir paspirtukų. Bet viešasis tai sėdi tuose pačiuose kamščiuose – tiek Laisvės pr., tiek Oslo g.
Sutikčiau, kad reiktų aiškesnio juostų ženklinimo – esu rašęs per darkaumiesta.lt dėl kuoliukų sustatymo probleminėse vietose, bet atsakymas buvo, kad tai vizualinė tarša ir jie tuo nebeužsiima.
Jei pats važinėji beveik vien viešuoju transportu, tai nebūtina nepatinkančias nuomones išsakančių paniekinamai vadinti "ekspertais" kabutėse.
Iš miesto infrastruktūros plėtros buvo išbraukti aštuoneri šimašinio niko neveikimo metai, kai tik buvo dalinami statybos leidimai , bet nieko nebuvo daroma dėl gatvių pralaidumo (vien siaurinimai ir "humanizavimai") .
Šimašiaus laikais nebuvo pradėtas nė vienas rimtas bnedrajame palne numatytas (išskyrus tokius "šedevrus", kaip Taurupės gatvė ar Mykolo Lietuvio gatvė)
Beje, ačiū už nuorodą. Ten yra gerų minčių
Žurnalo „Auto Bild Lietuva“ redaktorius Vitoldas Milius pastebėjo, kad spūstys yra pasikeitusios situacijos keliuose rezultatas. (..)
V. Milius pabrėžė, kad pagrindinėse miesto arterijose įvykusios avarijos užkemša visą miestą, mat nėra pakankamai alternatyvių kelių.
(...)
J. Špakauskas pastebėjo dar vieną neigiamą tendenciją – Vilniaus gatvės, kurios turėtų būti pravažiuojmos greitai, palaipsniui paverčiamos į mažesnio greičio atkarpas.
„Pavyzdžiui, Vilniuje yra pridaryta – visiška sezono naujiena – vidutinio greičio juostų netgi tose vietose, kur turėtų būti magistralės. Tai ir leisk tam tikras miesto dalis pravažiuoti greitai. Apsaugok jas nuo degalinių įvažiavimų, nestatyk ten prekybos centrų. Tai turi būti greito važiavimo kelias“, – akcentavo jis.
„Pažiūrėkite, kas vyksta su Vakariniu aplinkkeliu. Ten tuoj ant kiekvieno kampo bus po kebabų kioską su savo įsukimu. Ir tada greitis bus nebe 110 km/val., kas būtų greitai ir saugu, bet 90, tuoj bus 50 km/val., nes koks nors kurjeris surinkęs tris kebabus su bulvytėmis iš to kiosko turės išvažiuoti“, – ironizavo J. Špakauskas.
Didesnis greitis, šiaip neturi įtakos pralaidumui, tai Auto Bild redaktoriaus pastebėjimai apie greičio matuoklius (suprask, be jų jis galvoja, kad greičio viršyjimas yra savaime suprantamas dalykas, net nurodo specifinį 110km/h greitį, už ką civilizuotose šalyse netektų teisių) yra truputį nei į tvorą, nei į mietą.
Didesnis greitis, šiaip neturi įtakos pralaidumui, tai Auto Bild redaktoriaus pastebėjimai apie greičio matuoklius (suprask, be jų jis galvoja, kad greičio viršyjimas yra savaime suprantamas dalykas, net nurodo specifinį 110km/h greitį, už ką civilizuotose šalyse netektų teisių) yra truputį nei į tvorą, nei į mietą.
Ne Auto Bild redaktoriaus, o komunikacijos eksperto Špakausko, kuris apie eismą ir infrastruktūrą turbūt nieko neraukia, bet žurnalistai dažnai kviečia komentuoti visokius viešųjų ryšių secialistus, o ne atitinkamos srities ekspertus.
Jei pats važinėji beveik vien viešuoju transportu, tai nebūtina nepatinkančias nuomones išsakančių paniekinamai vadinti "ekspertais" kabutėse.
Ne, aš važiuoju kažkur 50/50 automobiliu arba VT.
O vadinu todėl, kad yra už ką. Ten kalbama tokiomis klišėmis, kurias Vakarai suprato jau prieš 50-30 metų ir senokai taip nebedaro.
Beje, ačiū už nuorodą. Ten yra gerų minčių
Kokie 10% sakyčiau. Net ir nekeista, kad tamstai patiko, kaip ir kokie Dumalako straipsniai.
Taip, sita mintis yra visiskai teisinga. Vyksta visu A kat gatviu Ukmergesgatvetizacija. Tukstantmecio gatve jau beveik paversta turgumi, tas pats vyksta pamažu ir su VA. Na, nesilaikymas STR'o juk vyksta i abi puses. Jei galima jo nesilaikyti perdarant gatves netrumpinant pereju, nedarant saugos saleliu, paliekant juostas po 6 metrus, kita vertus galima ir issukimus is A gatviu daryti kas keliasdesimt metru i D kategorijos ar kazkokius kiemu ivaziavimus.
Nenustebsiu jeigu kažkiek kamščių lemia ir blogas informacinių ženklų sustatymas. Ne visi važiuojantys tą kelią žino mintinai, tai dažnu atveju su mūsų kelių žymėjimu ir informacinių ženklų statymu pasiklysta juostose.
Didesnis greitis, šiaip neturi įtakos pralaidumui, tai Auto Bild redaktoriaus pastebėjimai apie greičio matuoklius (suprask, be jų jis galvoja, kad greičio viršyjimas yra savaime suprantamas dalykas, net nurodo specifinį 110km/h greitį, už ką civilizuotose šalyse netektų teisių) yra truputį nei į tvorą, nei į mietą.
Tai pala pala, jis net nežino, kad Vilniaus vakariniame aplinkkelyje nėra 110 km/h greičio, o "tik" 90 km/h, o ties nuvažiavimais išvis siaubingi 70 km/h. Tai jau čia jam turėtų būti pirmas šokas, nuo kurio atsigaut reiks laiko
Comment