Parašė spekas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Koks skirtumas, kiek juostų, jei kamštis stovi nuo žiedo?
Be to būtų efektyviau panaudojama esama infrastruktūra, nes priešingai pusei tikrai pakaktų trijų juostų, nes ant aplinkkelio kamštis realiai prasideda dar prieš žiedą arba jau po to kai yra nusukimas link Vakarinio aplinkkelio. Iš žiedo srautas labai po truputį tik išvažiuoja.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Ten bent reiktų kairiausią juostą atskirti tik važiavimui į estakadą. Estakada apytuštė būna beveik visada.
Tai labiausiai užknisa, nes bent 30-50% srauto į žiedą aplamai nevažiuoja. Aš jau spjoviau į šį reikalą, važiuoju aplinkui.
Aš galvoju, galbūt piko metu pasiteisintų koks nors sprendimas su šviesoforais tame žiede? Man rodos jis pakankamai didelis tam. Pasibaigus kamščiams būtų galima išjungtiPaskutinis taisė themanual; 2019.10.30, 10:44.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Mintis gera, bet mieste negalima atskirdinėti vienos juostos, bet kokia avarija ar sugedęs auto užkimštų tokį atskyrimą be galimybės aplenkti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Tai gal bent ženklais, žymėjimu?
O bet koks atskyrimas ir neveiktų, nes vis tiek kažkurioje vietoje turėsi suvaryti visus į vieną juostą. Tada prieš atskyrimą prasidės rikiavimaisi, kurie sukels tą pačią situaciją, kuri dabar būna ant lazdynų tilto.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimą
Aš irgi pastebėjau, kad padidėjo ne tik saugumas, bet ir palaidumas, su Savanorių žiedu problema ta, kad juostos tiesiog subraižytos ne pagal realų srautą, pvz. išvažiavimas iš žiedo dviem juostom turėtų būti ne į Savanorių pr., o į GV.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Jo, ten nesąmonė padaryta, visos juostos nukreivėja tam, kad iš abejų pusių būtų po 4 juostas. Reiktų ištiesinti, kad link centro būtų 5, vieną iš jų galima atiduoti autobusams, o nuo centro pakaktų trijųPaskutinis taisė abruo; 2019.10.30, 21:25.Lietuva visiems.
Comment
-
Greičio ribojimas Oslo g. pirmoje juostoje prieš įsiliejant Laisvės pr. srautui galėtų pagerinti pralaidumo sąlygas iki užsikemšant išvažiavimui link žiedo.
Kol kas intensyvesnio eismo metu tenka atleisti gazą, palikti prieš save akivaizdų tarpą, bet net sulėtejus iki 50km/h ne kiekvienas "šoks". Tačiau bent vairuotojai su greitesne reakcija būna dėkingi.
Principe tas pats galioja ir žiede. Sulėtėjus eismui atsiranda daugiau progų įsilieti į žiedą nesidraskant. Bet net ir staigiai įvažiavęs vertinu kitus išvažiavimus - ar nebegreitėdamas sudarysiu progą kitiems įvažiuoti. Tiesa, sunkusis transportas ir troleibusai turi savotišką problematiką.
Geriau pagalvojus, tas tinka ir ties greitėjimo/lėtėjimo juostomis. Tačiau deja nežinau kaip tokią lėtesnio eismo praktiką adekvačiai įgyvendinti, nežlugdant greito eismo pralaidumo ne piko metu.
Atrodytų kintamo greičio lentelės padėtų prisitaikyti prie srauto, bet tai ir kontrolė įtariu brangu. O ir pasvajojant norėtųsi lėtinti eismą pirmoje juostoje, paliekant didesnį antroje ar trečioje.
Comment
-
Parašė abruo Rodyti pranešimą
Šiaip labai geras pasiūlymas, manau. Tada link centro būtų dvi juostos į Tūkstantmečio g. ir viena greitėjimo-lėtėjimo, kuri bus labai patogi ir atvažiuojantiems nuo Laisvės pr., jie galės sklandžiai įsilieti. O kurią juostą, einančią nuo centro, reiktų nuimti? Jei vieną iš tų, kur eina nuo žiedo, tai vakarais ten susidarys naujas bottleneckas, kurio galas išlįs į žiedą. Nebent nuo Tūkstantmečio g. atvažiuojant kairiąją juostą suvesti į dešiniąją dar ant viaduko. Nors gal geriau jau pasibaigus viadukui, ten nuo viaduko iki tilto yra pakankama atkarpa, kurioje vienoje juostoje kam nors sugedus dar būtų galima apvažiuoti, kad ir per užbrūkšniuotą plotą.
Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.
Tik pirmiausia manau reiktų sutvarkyti nesąmoningą nusukimą link Vakarinio aplinkkelio kai važiuojama nuo centro. Ten lygioje vietoje vakarinio piko metu formuojasi lėtas eismas ir jeigu jo galas pasiektų tiltą, tai juostų sumažinimas pasijustų ženkliau.
Toje vietoje reiktų atvažiuojantiems nuo Lazdynų žiedelio leisti važiuoti tik link Vakarinio aplinkkelio, o link Gariūnų padaryti nuvažiavimą nuo Gudelių g. kitoj pusėje.
Nuo žiedelio važiuojantiems juostą reiktų pratęsti ir fiziškai atskirti iki dabartinės avarinės ir joje padaryti įsiliejimą į aplinkkelį, o pagrindiniam srautui liktų trys juostos, kur 1 ir 2 suktų link Ukmergės, o 2 ir 3 link GariūnųPaskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 00:28.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimą
Nebesu tikras kurią juostą, turbūt paprasčiausia būtų išbandyti kelis variantus laikinai uždarant vis kitą juostą ir stebėti kas vyksta piko metu, tuomet būtų aiškiau. Gal išvis paaiškėtų, kad tai yra bloga mintis, nors sakau, man atrodo logiška, kad būtų efektyviau išnaudojamas tiltas nesimetriškai, kai vienam jo gale žiedas, o kitam išsišakoja į dvi greito eismo gatves.
Piko metu atsirastų galimybė paprasčiau maišytis susikertantiems srautams o papildoma juosta pasitarnautų viešajam transportui (idealu būtų ją neužbaigti ant tilto bet pratęsti nuo tilto iki pat Eigulių stotelės ir tuo pačiu paliekant automobiliams tris juostas nuo tilto link žiedo).
Ne piko metu (kai didelis greitis ant titlto) būtų dar ir žymiai saugiau maišytis srautams.
Comment
-
Parašė MikasRidikas Rodyti pranešimąNa jūs vis norite išspręsti tilto problemą, kurios nėra. Problema yra žiedo pralaidumas ir už jo esančių gatvių infrastruktūra. Gali dėlioti kiek nori juostų viena, ar kita kryptimi, rezultatas iš esmės bus toks pats. Kas iš to, kad tu atiduosi daugiau juostų nusukimui į žiedą, jei vis tiek ir toliau visą srautą stabdys žiedo nepralaidumas? Tiesiog kimštis pradės šiek tiek kitoje vietoje ir tiek. Vienintelis dalykas, kas esamoje situacijoje laikinai gali spręsti problemą, tai pareigūnai (ką kartais, tik neaišku kodėl ne kiekvieną rytą, ir daro), arba šviesoforas, kuris reguliuotų fazes priklausomai nuo aplinkinių srautų.Kamščių turbūt nesumažėtų, BET sklandžiau vyktų eismas toliau pietiniu aplinkkeliu, nes mašinoms būtų daugiau erdvės pasispausti, kol įleidžiamas koks žioplys iš kairiausios juostos paskutinę akimirką sugalvojęs nusukti link žiedo.
Taip pat visam VT kuris turi nemažai maršrutų nereiktų stovėti ant tilto.
Taip pat būtų ženkliai padidėjęs saugumas kamščiams nesant (kamščiai ten būna tik kelias valandas per darbo dieną), kai automobiliai bando iš Laisvės pr patekti link aplinkkelio.Paskutinis taisė themanual; 2019.10.31, 10:34.
- 1 patinka
Comment
-
Lyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.
Comment
-
Parašė themanual Rodyti pranešimąLyginant google maps tipinio pirmadienio eismo žemėlapį 8h su čia įkeltu, tai pastebėjimas tiks toks, kad spūstys šiandien mažesnės nei paskutinius mėnesius (kurių statistika naudojama tipiniam eismo žemėlapiui) , tai neatrodo, kad situacija būtų pablogėjusi; netgi sakyčiau priešingai (stebėtinai maža spūstis nuo Lydos plento, laisvas Laisvės pr., mažesnė spūstis Kareivių g., Narbuto g. prieš pat žiedą ir t.t.).
O jei ne eismo įvykis Oslo g., tai drįsčiau teigti, jog net vakariniame aplinkkelyje būtų mažesnės spūstys.
Comment
-
Man tai atrodo, kad čia pučiamas burbulas dėl kamščių, jie ir iki tol buvo dideli, yra kelios ženklesnės probleminės vietos (kurias tikiuos greitai išspręs), o visur kitur problemos labai lokalios. Ir tai, kad vieniems pasukti pasidarė sunku, tai dar nereiškia, kad situacija sankryžoje apskritai pablogėjo. Pamenu kai prieš kelis metus buvo praktiškai neįmanoma iš Ulonų gatvės pasukti kairėn į Lukšio, nes sukantys per žalią rodyklę (lentelę) pastoviai užkimšdavo visą gatvę.
- 5 patinka
Comment
-
15min.lt 2020.03.27
Dvi karantino savaitės: eismo intensyvumo pokyčiai Vilniuje
Vilniaus savivaldybės ekonomikos komiteto pirmininkas K. Adomaitis:
automobilių srautas Geležinio Vilko gatvėje sumažėjo ~40 proc., lyginant pirmąją karantino savaitę su pirma kovo savaite.
Valdo Kopūsto nuotr.
https://www.15min.lt/gazas/naujiena/...a-221-1295662#
Comment
-
Manau bendrai vidutiniškai sumažėjo daugiau nei 40%, tiesiog dalis važiuoja GV, nes arčiau ir greičiau dėl sumažėjusių kamščių, kai seniau rinkdavosi alternatyvinius maršrutus.Nepirk iš Decathlon, Ritter Sport, Philips, Nestle, KraftHeinz, Viada, Vičiūnų, ypač Kalnapilis myžalų,
Toblerone, Milka, Dirol, Halls (Mondelez International), Hellmann's, Heineken, Mars, PepsiCo
- 3 patinka
Comment
-
-
Lrytas.lt 2021.09.28
Vilniuje – seniai matytos spūstys
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...srutu-20895058
Geležinio Vilko gatvėje iš vakaro buvo problemų idėl vieno šulinio. Neužteko noro ir resursų sutvarkyti per naktį vieną sulinį. Šiandien kamščiuose stovėjo visas miestas iki Santariškių, Visorių ir Pašilaičių.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąLrytas.lt 2021.09.28
Vilniuje – seniai matytos spūstys
http://www.lrytas.lt/auto/saugus-eis...srutu-20895058
Geležinio Vilko gatvėje iš vakaro buvo problemų idėl vieno šulinio. Neužteko noro ir resursų sutvarkyti per naktį vieną sulinį. Šiandien kamščiuose stovėjo visas miestas iki Santariškių, Visorių ir Pašilaičių.
- 2 patinka
Comment
Comment