Pagrindinė Vilniaus šiaurinės dalies nuo viršulų, verkių iki antaklanio imtinai yra tai, kad nėra normalių jungčių su VA ir daug kas grūdasi per GV/Konstitucijos/Žalgirio/Ozo mazgą. Kaip pasekmė butelio kaklelis. Atsirado VA, nusikrovė Laisvės. Būtų Šiaurinė pilnai iki Kareivių, nusikrautų mano minėtas rajonas. Ir kol to nėra reikia gesinti mažomis lėšomis lokalius gaisrus.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O Vilniui dar yra kur automobilizuotis? Šitas dėsnis galioja tik ten, kur daug žmonių nesinaudoja automobiliais ir po infrastruktūros darbų pradeda jais naudotis. Pas mus situacija kardinaliai skirtinga.
https://osp.stat.gov.lt/statistiniu-...cator=S5R011#/
Grynai Vilniuje automobilių per 10 metų padaugėjo ~40 tūkst. (skaičiuoju kompensuodamas tuos 90 tūkst. nurašytų automobilių, kurie greičiausiai buvo automatiškai išregistruoti).
- 3 patinka
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąGrynai Vilniuje automobilių per 10 metų padaugėjo ~40 tūkst. (skaičiuoju kompensuodamas tuos 90 tūkst. nurašytų automobilių, kurie greičiausiai buvo automatiškai išregistruoti).
Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nežinau kiek tikslinga remtis registruotų auto skaičiumi. Svarbu yra kiek auto važiuoja piko metu.
Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Nežinau kiek tikslinga remtis registruotų auto skaičiumi. Svarbu yra kiek auto važiuoja piko metu.
Viena vertus, žinau nemažai žmonių kurių auto techniškai registruoti provincijoje pas tėvus (kaip neretai ir patys vairuotojai). Kita vertus, ekonomika gerai eina ir daugėja kas turi automobilį kaip hobį, kurį išsitraukia retsykiais. Pvz Džoniaus golfas. Ar kam nors skauda, kad nusipirko žaisliuką su kuriuo savaitgalį nubirbina agrastų parinkt?
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O Vilniui dar yra kur automobilizuotis? Šitas dėsnis galioja tik ten, kur daug žmonių nesinaudoja automobiliais ir po infrastruktūros darbų pradeda jais naudotis. Pas mus situacija kardinaliai skirtinga.
Kol kas sutvarkyti eismo sprendimai spūstis tik mažina. Kur spūstys grįžta - priežastis yra padidėjęs gyventojų ar traukos taškų kiekis toje vietoje. Anas dėsnis lyg apie tai nekalba. Ar jei pastačius infrastruktūrą atsiranda traukos taškų reiškia irgi blogai?
Šita juosta padės ir viešąjam transportui. Per pedagoginio tiltą duot visą juostą keliems gan retiems VT maršrutams būtų biški daugoka.Paskutinis taisė Ginthus; 2019.07.06, 13:00.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
Aš su tamsta nesiginčysiu nei dėl automobilizacijos rodiklių, nei dėl gatvių tiesimo būtinumo. Aš laikausi pozicijos, kad miesto gatvėse prioritetai turi būti taikomi pagal tokią piramidę: pėstieji, dviratininkai, viešasis, paslaugų ir tik pačiame gale individualus transportas. Deja, didžioji dauguma darbingo amžiaus pasaulio užkariautojų prioritetus nusistatę priešingai ir mato tik savo mažumos siaurą interesą.
Žiūrint į statistiką, didžiausia mažuma turbūt yra dviratininkai. Pėstieji iš principo esam visi. Bet vaikštantys ilgus atstumus (o ne tik paskutinį kilometrą nuo stotelės/mašinos) turbūt irgi būtų mažuma.
P.S. Asmeninio intereso skatinti automobilizaciją neturiu - mano auto stovi garaže ir naudoju pagrinde savaitgaliais arba užmiestyje.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimą
Pradėjai naudoti nepagrįstą argumentą apie neva prisotintą automobilizacijos lygį, buvai ištarkuotas su tarka ir gavai statistikos šlapiu škurliu per marmūzę. Dabar bandai kišti anecdotal evidence ir kitas išgalvotas prielaidas. Nebūk kaip Karbauskis. Nebesikask į dugną.
Lietuviškos statistikos pieno riebumą galima matyti kad ir pagal Vilniaus gyventojų skaičių. Kuo tikėt - savivaldybe ar ligonių kasom? Nors turbūt tiesa būtų dar kitas skaičius, nes dalis bus išvis neprisiregistravę poliklinikoje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
Tai dauguma ar mažuma?
Žiūrint į statistiką, didžiausia mažuma turbūt yra dviratininkai. Pėstieji iš principo esam visi. Bet vaikštantys ilgus atstumus (o ne tik paskutinį kilometrą nuo stotelės/mašinos) turbūt irgi būtų mažuma.
P.S. Asmeninio intereso skatinti automobilizaciją neturiu - mano auto stovi garaže ir naudoju pagrinde savaitgaliais arba užmiestyje.
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimą
O miestą iš vieno priemiesčio į kitą kertantis srautas nėra tranzitas centro atžvilgiu?
Čia panašiai kaip su muitiniu tranzitu...
Parašė keleivis13 Rodyti pranešimą
Šiam teiginiui (nuomonei) norėtųsi matyti kažkokį šaltinį/pagrindimą.
Mano darbovietėje beveik pusė darbuotojų "ne iš Vilniaus" (dalis jame negyvena, dalis neregistruota), tai įtariu, kad ir auto registruotos irgi ne Vilniuje.Paskutinis taisė Sula; 2019.07.06, 19:19.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Buitiškai gal ir taip, bet juridiškai - ne.
Čia panašiai kaip su muitiniu tranzitu...
Remiuosi grynai empirine patirtimi, teiginys-nuomonė nėra absoliutus.
Mano darbovietėje beveik pusė darbuotojų "ne iš Vilniaus" (dalis jame negyvena, dalis neregistruota), tai įtariu, kad ir auto registruotos irgi ne Vilniuje.
Comment
-
Vilniuje ketvirtadienio rytas važiuojantiems į darbą apkarto. Vakariniame aplinkkelyje susidūrė septyni automobiliai ir susidarė milžiniška automobilių spūstis.
Visą straipsnį galite rasti https://www.tv3.lt/naujiena/lietuva/...tomobiliai?t=1
Comment
-
Parašė ballonfire Rodyti pranešimąJūs man paaiškinkit - nuo 7:00 stovintis vakarinis aplinkelis nuo Pilaitės iki pat Savanorių žiedo yra pastarojo perdarymo pasekmė? Nes visąlaik važiuoju, žiūrių, gal kur avarija, bet ne! Ir taip jau nuo rugsėjo 1 d...
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąVakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
Comment
-
Parašė Gladiator Rodyti pranešimąVisų žiedų perbraižymas sumažino pralaidumą. Užtat specialistai Šimašiui sakė kad taip yra geriau reiškias ir yra geriau ir iš vis forumiečiai tuoj paaiškins kad reikia važiuoti dviračiu, nėra čia ko miestą teršti.
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąVakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
- 2 patinka
Comment
-
Parašė Nitro Rodyti pranešimąVakarinio aplinkkelio problema yra ne savanorių žiedas, o lazdynų tiltas, kur susikerta Laisvės pr. srautas su aplinkkelio srautu. Ten yra didžiausias bottleneck'as.
- 1 patinka
Comment
Comment