Parašė SPX
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė SPX Rodyti pranešimąČiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
Comment
-
Parašė Griunvaldas Rodyti pranešimąNarbute prie Panoramos važiuojant link VPU žiedo jau savaitė kažką kasinėja palei kairę kelio pusę, gal platins įvažiavimą į žiedą
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaip, bus įvažiavimas į žiedą 4 juostomis, panašiai kaip ir iš Konstitucijos pr.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąGalvojau kad dėl statomo namo ten kasineja. Tik nelabai suprantu kaip tada bus organizuojamas eismas, nes žiede tai tik tris juostos. Ar prie pat žiedo A juosta pasibaigs ir iš antros juostos reikes važiuot taip kaip dabar yra važiuojama iš A juostos?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąNet jeigu ir A juosta prieš žiedą pasibaigtų, kažin ar bus daug norinčiu važiuoti pirmąja eismo juosta, kuria galima tik išvažiuoti iš žiedo pirmame išvažiavime. Juk šie vairuotojai puikiai pasinaudodavo A juosta. Nebent pakeis eismo organizavimo tvarką žiedinėje sankryžoje ir panaikins galimybę iš antros eismo juostos išvažiuoti link GV tilto. Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
p.s. Bet ten labai retai kas važiuoja pagal taisykles.
Comment
-
Parašė Diim4iik Rodyti pranešimąGalvojau kad dėl statomo namo ten kasineja. Tik nelabai suprantu kaip tada bus organizuojamas eismas, nes žiede tai tik tris juostos. Ar prie pat žiedo A juosta pasibaigs ir iš antros juostos reikes važiuot taip kaip dabar yra važiuojama iš A juostos?Parašė sleader Rodyti pranešimąMan irgi nelabai aišku kaip bus įmanoma iš keturių juostų įvažiuoti į žiedą, kuris turi tik tris eismo juostas Net jeigu ir A juosta prieš žiedą pasibaigtų, kažin ar bus daug norinčiu važiuoti pirmąja eismo juosta, kuria galima tik išvažiuoti iš žiedo pirmame išvažiavime. Juk šie vairuotojai puikiai pasinaudodavo A juosta. Nebent pakeis eismo organizavimo tvarką žiedinėje sankryžoje ir panaikins galimybę iš antros eismo juostos išvažiuoti link GV tilto. Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Dar vienas pvz.:
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebraPaskutinis taisė Lettered; 2016.06.21, 15:31.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Dar vienas pvz.:
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Dar vienas pvz.:
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Kitas dalykas, ar tikrai ten tokie srautai sukančių į dešinę, kad jiems reikia dar vienos papildomos juostos tokiam manevrui?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąPadaryti viską įmanoma, tačiau tada reikia platinti dešinėje pusėje žiedą tarp įvažiavimo ir išvažiavimo, t.y. įrengti ten dar vieną juostą išvažiavimui. Čia, kiek mačiau, platina kairėje pusėje.
Kitas dalykas, ar tikrai ten tokie srautai sukančių į dešinę, kad jiems reikia dar vienos papildomos juostos tokiam manevrui?
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąTačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Mažuose žiedukuose nelabai ką ten prisilaikysi. Pvz.: Erfurto g. "žiedas".
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Dar vienas pvz.:
http://www.maps.lt/map/?lang=lt#obj=...5d,stops,zebra
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąTaigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Parašė vėkas Rodyti pranešimąSkiriasi kampas įvažiavimo į žiedą nuo Konstitucijos ir nuo Narbuto (sutvarkoma). Kitas dalykas iš Konstitucijos pusės įvažiuojant į žiedą 2 juosta gan problematiška suspėti - kyla konfliktas su išvažiuojančiais iš žiedo.Paskutinis taisė Diim4iik; 2016.06.21, 19:41.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąKokius turite pastebėjimus, įdomu?
Mažuose žiedukuose nelabai ką ten prisilaikysi. Pvz.: Erfurto g. "žiedas".
Visiškai kitas dalykas yra žiedas prie PC Nordika. Tai tvarkingai suprojektuotas dviejų eismo juostų žiedas. Tačiau kažkodėl 80 proc. vairuotojų įvažiuodami į šį žiedą važiuoja į antrą eismo juostą ir lygiai taip pat sėkmingai iš antros eismo juostos bando išsukti reikiamame išvažiavime ir taip blokuoja pirma eismo juosta važiuojančius. T.y. kažkaip daug kas pamiršta KET, kad į dešinę galima sukti iš dešiniausios eismo juostos, jeigu ženklai arba ženklinimas nenurodo kitaip (o šiame žiede - nenurodo).
Norint susiremontuoti kairįjį automobilio šoną arba kairįjį priekinį kampą užtektų kokias 5 min pavažinėti ratu pirmąją eismo juosta ir kito "geradario" vairuotojo draudimas apmokėtų tokį remontą.
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąTeisingai - reikia iškomunikuoti problemos sprendimą miesto valdžiai.
Taigi reikėtų atskirti srautus Laisvės pr.- Savanorių Žiedas , o Oslo g. - estakada per Savanorių žiedą ir išvažiavimas link Savanorių žiedo, kad jie nesikirstų ir nestabdytų aplinkkelio srauto.
Žodžiu, srautas iš Laisvės pr. turėtų nepatekti į abi kairiąsias juostas ant tilto, o judėti tik link žiedo.
Comment
-
Šiaip, kad rasti tinkamiausią variantą, reikia statistikos, kiek piko metu per valandą būna:
- Oslo g važiuojančių tiesiai per GV viaduką;
- Oslo g važiuojančių ir pervažiuojančių į GV žiedą;
- Laisvės pr važiuojančių ir įsukančių važiavimui per GV viaduką;
- Laisvės pr važiuojančių ir tęsiančių į GV žiedą;
Pagal tai galima parinkti variantą. Nes galima daryt ne tik išskaidymo veiksmą, kad Oslo g. tiesiai palikt vieną juostą, o varantiems į žiedą nusukt anskčiau, bet ir kitokį - kad iš Laisvės pr įsijungt į Tūkstantmečio gatvę tik per žiedą. Aišku, antrasis variantas, greičiausiai, prastas, bet be skaičių sunku tiksliai atsakyt. Klausimas, ar įmanoma tokią statistiką surinkt bent netiesioginiais metodais ?
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąTruputis statistikos:
Šîandien apie 8.30 Oslo gatvėje kamštis buvo nuo Lazdynų tilto iki Gariūnų tilto!
Tendencija vis gi neramina. Dabar pats vidurvasaris, o kas bus rudenį ir dar po viso Vakarinio atidarymo?
Comment
Comment