Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė dondc Rodyti pranešimą
    Aš ten nevažinėju, bet kiek suprantu, situacija pagerėtų ir nieko nedarant, tik užbrėžus ištisinę juostą vietoj punktyro nuo tilto vidurio ar pradžios net. Tad iš kiauriausios juostos tie "gudručiai" nebegalės išsukti link žiedo ir nestabdys eismo už nugaros, o privalės daug anksčiau persirikiuoti ir iš anksto važiuoti dešinesne aplinkkelio juosta. Taip sklandžiai su srautu kam reikės išsuks į žiedą, o kiti važiuos tiesiai. Ar ne?
    Tie "gudručiai" ir toliau rikiuosis per ištisinę, nes jiems tiesiog bus pofig ant kitų. Atkris gal tik nedidelė dalis jų.
    You might surprise yourself.

    Miestai.net FB

    Comment


      Parašė spirit Rodyti pranešimą
      Tie "gudručiai" ir toliau rikiuosis per ištisinę, nes jiems tiesiog bus pofig ant kitų. Atkris gal tik nedidelė dalis jų.
      Pakabinti filmavimo kamerą ir siuntinėti "laimės laiškus".
      Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

      Comment


        O prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
        Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.

        Comment


          Man tik labai keista, kodėl išoriniai metaliniai atitvarai yra horizontalūs, kurie puikiai priima automobilio išilginį smūgį ir jį absorbuoja, bet tas trumpasis atitvaras esantis tarp juostų jau yra iš vertikalių stulpelių, o ne išilginis, tad tokį tik lengvai užkabinus su bamperiu iškart "pasigautų" visą mašiną ir pasekmės jau visai kitos būtų... https://www.google.lt/maps/@54.67070...7i13312!8i6656
          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

          Comment


            Parašė sleader Rodyti pranešimą
            O prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
            Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.
            Tuomet tikrai reiktų atskirti srautus Laisvės pr. - estekada ir Oslo g. - žiedas, kad jie nesikirstų ir nestabdytų eismo ant tilto, keista, kad iki šiol tas dar nepadaryta.
            Flickr

            Comment


              Užtektų gerokai iš anksto (dar prieš Laisvės pr. įsiliejimą) fiziškai stulpeliais atitverti tą pačią kairiausią juostą, kad ja būtų galima važiuoti tik ant estakados.

              Comment


                Didelio ženklo neužtektų, kuris dar Oslo gatve važiuojant iš anksto nurodytų kryptis, kuria juosta važiuoti į žiedą, o kuria į estakadą?

                Comment


                  Parašė digital Rodyti pranešimą
                  Didelio ženklo neužtektų, kuris dar Oslo gatve važiuojant iš anksto nurodytų kryptis, kuria juosta važiuoti į žiedą, o kuria į estakadą?
                  Užtektų neleisti iš Laisvės prospekto sukti į 3|4 juostas ir tiek. Pastarieji siūlymai yra skirti kovoti su pasekmėmis - panaikinus priežastį problemos neliktų.

                  Comment


                    Žodžiu, klausimas manau yra kaip suformuluoti tokio pokyčio pasiūlymą ir kur pateikti ? Nes panašu, kad susikristalizavo

                    Comment


                      Bandykit Šimašiui šį reikalą siūlyti, gal kokie vaisiai ir bus
                      Daugiau mano nuotraukų >>
                      Mano rajonas ir apylinkės >>

                      Comment


                        Aš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:

                        e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt

                        Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.


                        Sėkmės.

                        Comment


                          Dar siūlau reglamentuoti 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostas A1 kategorijos greito eismo gatvėse (t.y. pačios svarbiausios Vilniaus gatvės: Vakarinis aplinkl., Oslo g., Tūkstantmečio g. ir t.t.), bei leisti ženklą 'Greitkelis' įrengti tokiose gatvėse arba įteisinti naują kelio ženklą 'Greito eismo gatvė', kuris galėtų būti pvz. baltame fone esantis greitkelio ženklas ar pan.
                          Paskutinis taisė PoDV; 2016.06.15, 20:05.

                          Comment


                            Parašė mayro Rodyti pranešimą
                            Aš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:

                            e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt

                            Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.


                            Sėkmės.
                            Teisingai - reikia iškomunikuoti problemos sprendimą miesto valdžiai.

                            Taigi reikėtų atskirti srautus Laisvės pr.- Savanorių Žiedas , o Oslo g. - estakada per Savanorių žiedą ir išvažiavimas link Savanorių žiedo, kad jie nesikirstų ir nestabdytų aplinkkelio srauto.
                            Žodžiu, srautas iš Laisvės pr. turėtų nepatekti į abi kairiąsias juostas ant tilto, o judėti tik link žiedo.

                            Comment


                              Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.

                              Comment


                                Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
                                Kaip pagrindinis kelias susijęs su šia sankryža?

                                Comment


                                  Parašė vėkas Rodyti pranešimą
                                  Kaip pagrindinis kelias susijęs su šia sankryža?
                                  Tuo, kad per šią sankryžą patenkama į Minsko plentą. Žinote kitą kelią?
                                  https://www.google.lt/maps/@54.653202,25.3124172,15.5z

                                  Comment


                                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                    Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
                                    Taip ciklai sureguliuoti, kad iš visų pusių važiuojantiems užtruktų panašiai laiko sankryžą pervažiuoti. Vakarais iš kitos pusės dar didesnis kamštis būna, jau nuo D&G gatvės ir dar daugiau ciklų reikia laukti norint pravažiuoti sankryžą. Liepkalnio g. irgi tas pats, kamštis iš abiejų pusių.
                                    Flickr

                                    Comment


                                      Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                                      Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
                                      Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
                                      Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                      Comment


                                        Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                        Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
                                        JU gal turėjo omenyje "ponus" dirbančius Seime ir Verslo trikampyje? Jiems tikrai susisiekimas pagerėjo.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė SPX Rodyti pranešimą
                                          Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
                                          Ryšys tas, kad pinigai išleisti zuokulos absoliučiai nereikalingam projektui ties Vingio parku galėjo būti panaudoti dviejų lygių sankryžos šioje vietoje įrengimui.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X