Parašė Sula
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.15, 13:12.
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŠitą problemą lengvai išspręstų eismo pertvarka pagal k0fis pavyzdį, iš Laisvės pr. patekimo ant estekados pradžioje gal nereitkų uždaryti, bet žalia kryptimi būtinai reiktų nukreipti važiuojančius iš Oslo g. į žiedą, tam beveik jokių investicijų net nereiktų, tik fiziškai uždaryti nuvažiavimą nuo tilto į žiedą.
Atvaizdas
♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąAš ten nevažinėju, bet kiek suprantu, situacija pagerėtų ir nieko nedarant, tik užbrėžus ištisinę juostą vietoj punktyro nuo tilto vidurio ar pradžios net. Tad iš kiauriausios juostos tie "gudručiai" nebegalės išsukti link žiedo ir nestabdys eismo už nugaros, o privalės daug anksčiau persirikiuoti ir iš anksto važiuoti dešinesne aplinkkelio juosta. Taip sklandžiai su srautu kam reikės išsuks į žiedą, o kiti važiuos tiesiai. Ar ne?
Comment
-
Parašė spirit Rodyti pranešimąTie "gudručiai" ir toliau rikiuosis per ištisinę, nes jiems tiesiog bus pofig ant kitų. Atkris gal tik nedidelė dalis jų.
Comment
-
O prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.
Comment
-
Man tik labai keista, kodėl išoriniai metaliniai atitvarai yra horizontalūs, kurie puikiai priima automobilio išilginį smūgį ir jį absorbuoja, bet tas trumpasis atitvaras esantis tarp juostų jau yra iš vertikalių stulpelių, o ne išilginis, tad tokį tik lengvai užkabinus su bamperiu iškart "pasigautų" visą mašiną ir pasekmės jau visai kitos būtų... https://www.google.lt/maps/@54.67070...7i13312!8i6656♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąO prie ko čia "gudručiai"? Esmė ten labai paprasta: atvažiuojantys Oslo g. rikiuojasi į antrą juostą, kad vardan sklandesnio eismo sudaryti erdvės įvažiuojantiems iš Laisvės pr. Tačiau kadangi tiltas trumpas, o kartais ir įvažiavusiems iš Laisvės pr. pritrūksta geros valios duoti sklandžiai persirikiuoti norintiems išsukti, tai taip ir gaunasi, kad privažiavus išsukimą tenka stabdyti ir bandyti iš kairiosios juostos į jį papulti. Nubrėžus ištisinę, tuomet Oslo g. visi važiuos pirma juosta ir praktiškai nebebus galimybių įsilieti iš Laisvės pr., taigi čia kils problemų.
Vien dažai (t.y. pigios priemonės) čia esminės problemos neišspręs.
Comment
-
Parašė digital Rodyti pranešimąDidelio ženklo neužtektų, kuris dar Oslo gatve važiuojant iš anksto nurodytų kryptis, kuria juosta važiuoti į žiedą, o kuria į estakadą?
Comment
-
Aš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:
e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt
Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.
Sėkmės.
Comment
-
Dar siūlau reglamentuoti 250 m ilgio greitėjimo/lėtėjimo juostas A1 kategorijos greito eismo gatvėse (t.y. pačios svarbiausios Vilniaus gatvės: Vakarinis aplinkl., Oslo g., Tūkstantmečio g. ir t.t.), bei leisti ženklą 'Greitkelis' įrengti tokiose gatvėse arba įteisinti naują kelio ženklą 'Greito eismo gatvė', kuris galėtų būti pvz. baltame fone esantis greitkelio ženklas ar pan.Paskutinis taisė PoDV; 2016.06.15, 20:05.
Comment
-
Parašė mayro Rodyti pranešimąAš visada, jei man kyla kokių aktualių su miestu susijusių klausimų, pasiūlymų rašau visais adresai iš karto:
e.vicemeras@vilnius.lt, meras@vilnius.lt, remigijus.simasius@vilnius.lt
Ir visais atvejais buvo sureaguota/atsiliepta ir atsakyta.
Sėkmės.
Taigi reikėtų atskirti srautus Laisvės pr.- Savanorių Žiedas , o Oslo g. - estakada per Savanorių žiedą ir išvažiavimas link Savanorių žiedo, kad jie nesikirstų ir nestabdytų aplinkkelio srauto.
Žodžiu, srautas iš Laisvės pr. turėtų nepatekti į abi kairiąsias juostas ant tilto, o judėti tik link žiedo.
Comment
-
Dažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąDažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
Comment
-
Parašė vėkas Rodyti pranešimąKaip pagrindinis kelias susijęs su šia sankryža?
https://www.google.lt/maps/@54.653202,25.3124172,15.5z
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąDažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.
Comment
-
Parašė J.U. Rodyti pranešimąDažnai važinėju per Minsko plento ir Liepkalnio gatvių sankryžą, bet šiandien važiavau man neįprastu laiku, 17 val. nuo Minsko pusės. Jokių avarijų nepastebėta, bet teko praleisti 5 šviesoforo ciklus kol buvo galima perkirsti Liepkalnio gatvę. Eilės į abi puses ilgiausios. Ten kasdien tuo laiku tokia situacija? Jei taip, tai didelis ačiū Zuokulai, kai milijonus sugrūdo bereikšmei estakadai ties Vingio parku (matyt ponams iš Čiurlionio g. patogiau nuvažiuot). Tuo tarpu pagrindinis ES kelias į Baltarusiją dūsta kamščiuose.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
Comment