Parašė Smalsuolis
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąJau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.Lietuva visiems.
Comment
-
Parašė Uptown Rodyti pranešimąŠalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
Vilniuje didžiulė avarija paralyžiavo eismą: automobiliai užvažiavo vienas ant kito
Comment
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąApie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.
Comment
-
Atsakiau kitoje tam labiau tinkamoje temoje:
[VLN] Gatvių rekonstrukcija Naujininkuose ir Liepkalnyje
Comment
-
Lietuvos rytas. Sostinė 2015.12.23-12.26
A.Zuokas "Kažkas nutiko eismo valdymui"
Pastaruoju metu vilniečiai ir miesto svečiai piktinasi neįtikėtinai dideliais kamščiais Vilniaus mieste, skirtingomis valandomis ir net nebūtinai rytinio ar vakarinio piko metu. Tai stebina ir mane. (...)
Pirma mintis – kažkas nutiko su eismo valdymo sistema.
Susisiekimo paslaugų Eismo valdymo skyriaus pateikti duomenys: Laisvės pr. – Rygos ir Buivydiškių sankryžoje parodė, kad pravažiuojančių automobilių skaičius sumažėjo vidutiniškai 156 transporto priemonėmis visomis kryptimis, Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. – Šeimyniškių gatvių sankryžoje – 88, Ozo – Gelvonų gatvių sankryžoje padidėjo 156 (Lyginant dabartinę eismo situaciją su eismo situacija prieš metus tomis pačiomis dienomis).
Taigi, tikėtina, kad padidėjusių kamščių priežastis – eismo reguliavimo sistemos neefektyvus veikimas ir šviesoforų intervalų keitimas. Vairuotojai piktinasi pagrįstai, o miesto vadovai nesiima jokių priemonių.
Kokios to priežastys ir ką reikėtų daryti? (...)
1. (...)
2. (...)
3. (...)
4. (...)
5. (...)
http://auto.lrytas.lt/naujienos/kaip...-zingsniai.htm
Comment
-
Parašė Aleksio Rodyti pranešimąVažinėkite visi į darbą mieste autobusais/troleibusais ir kamščiai sumažės.
Pvz., Ozo-Kalvarijų sankryžoje ilgai dega šviesoforas Ozo-Kareivių ašyje; paskui (matyt kažkieno sponsoriaujama) sekcija į kairę link Akropolio, o į miesto pusę tenka ilgiausiai laukti.
Dar geriau, kai toje sankryžojepadaromi net savaitgalį kamščiai - įveikus sankryžą link miesto centro pastaruoju metu pasitinka raudona šviesa ties LIDLio sankryža, nors iš Lukšio gatvės į kairę tuo metu mašinų nebūna.
Negadinsim sau šventinės nuotaikos, bet eismo problemos per metus ne išspręstos, o tik prikurta naujų.
Comment
-
Srautų valdymas
Jau šiandien matosi, kad liko labai rimtas ir svarbus uždavinys - išspręsti srautų valdymą ant Lazdynų tilto per Neries upę, nes dabartinė tvarka veda prie neišvengiamų spūsčių susidarymo.
Dabar įvažiuojantieji iš Laisvės pr. sustabdo judėjimą ir užkemša aplinkkelį.
Gal vertėtų uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į abi kairias aplinkkelio juostas ant tilto, o įvažiuoti į aplinkkelį (Tūkstantmečio g.) leisti per Savanorių žiedą (žinoma, tada žiede jau bus reikalingi šviesoforai, kad tokį srautą paskirstyti).
Kitas variantas galėtų būti papildomos reversinės juostos atidarymas tilto viduryje, kad piko metu aplinkkeliu tiesiai važiuojančiam srautui būtų trys juostos iš kurių būtų dvi juostos, kurių nestabdo persirikiuojantys ir išvažiuojantys link savanorių žiedo.
Comment
-
O jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimąO jeigu toks variantas, kad atvažiuojant Oslo g link Lazdynų tilto palikti tik vieną juostą, uždaryti galimybę iš Oslo/Tūkstantmečio gatvės patekti į Giraitės žiedą, iš Laisvės pr į Tūkstantmečio gatvę įvažiavimą atskirti nuo Oslo g per keliasdešimt metrų fiziškai - kad nesusikirstų srautai, o jei kas nori iš Oslo g. patekti į Giraitės žiedą, turėtų anksčiau nusukinėti dešinėn - kur eina gatvelė šalia servisų, tik sutvarkyti sklandesnį jos įsiliejimą į srautą link Lazdynų tilto
Srautus reikia analizuot prieš siūlant bet kokį sprendimą.
Comment
-
Dabar rytinio piko metu Oslo g. pirmos juostos pralaidumas ryškiai sumažėja ir plius padidėja avarijų tikimybė dėl srauto, bandančio įsilieti iš Laisvės pr. Lieka tik iliuzija, kad yra dvi juostos.
Aišku, kad reikia skaičiuoti. Klausimas tik kaip surinkti pakankamą info, kaip kryžiuojasi srautai, nes pagrindinis potencialus išlošimas šiame variante gali būti tik dėl jų susikryžiavimo sumažinimo.
Comment
-
Braess' paradox - čia gal ir nelabai į tema. Bet kai pagalvoji, per 15 metų Vilniaus gyventojų skaičius daug nesikeitė, naujų daugiabučių nesuskaičiuojamai daugiau, o kamščiai, nepaisant visos pamažu vystomos infrastruktūros, kaip čia buvę..
Comment
-
Srautų valdymas
Svarbiausias uždavinys yra veiksnių, kurie neleidžia aplinkkelio transportui judėti tiesiai, pašalinimas. Normaliai tokių srautų keliuose turi būti ilgos greitėjimo juostos, kad srautai judėtų lygiagrečiai. Dabartinė situacija iškart drastiškai stabdo aplinkkelio srautą, nes sustoję automobiliai bando rasti tarpelį greitai judančiame sraute, kad įvažiuoti į aplinkkelį, ir automatiškai viską sustabdo.
Comment
-
Manau, kad toje vietoje niekas nepasikeis, kol iš kitos pusės nebus pristatytos dvi papildomos eismo juostos, kaip kad jos buvo pristatytos Gerosios vilties žiedo kryptimi. Tuomet ir atsiras trečia eismo juosta, kuri taps greitėjimo/lėtėjimo juosta ir leis atvažiuojantiems iš Laisvės pr. tvarkingai įsilieti į Oslo g. srautą.Lietuva visiems.
Comment
-
Srautų valdymas
Čia reikia apsispręsti ar reikalingas aplinkkelis, ar šiaip eilinė kamščiuose dūstanti gatvė.
Dabar aplinkkeliui ant tilto lieka tik viena normali juosta, nes pirma juosta yra įvažiuojama ir išvažiuojama iš aplinkkelio srauto. Čia logiškai prašosi dar viena juosta, kuri gali būti pasiskolinta iš priešpriešinio srauto, nes ryte pagrindinis srautas ten yra gerokai mažesnis. Žinoma, tam reikia keliolikos reversinio eismo šviesoforų, reguliuojamų ženklų apie eismo kryptis juostose, apsauginės tvorelės ir apšvietimo stulpų rekonstrukcijos... Žodžiu, reikia IŠANALIZUOTI, PAGALVOTI, SUPROJEKTUOTI ir PADARYTI. O gal tai įkandama tik vakariečiams, o mums dar reikia ilgai evoliucionuoti... ir dusti kamščiuose?
Laikinas sprendimas galėtų būti iš Laisvės prospekto atvažiuojančio srauto nukreipimas tik link savanorių žiedo, kad nestabdytų aplinkkelio srautų.
Comment
-
Užbaigus visą aplinkelį, manau laisvai galima uždaryti tą įsiliejimą ir palikti galimybę į aplinkelį iš Laisvės pr. patekti tik per žiedą, kadangi į aplinkelį bus galima lengvai pakliūti iš betkurio mikrorajono ir nėra tikslo laisvės pr. važiuoti. Galbūt žmonės pripras ir Laisvės pr. važiuos vienetai kuriem reik į tūkstanmečio g. Rekonstrukcija irgi variantas, bet gal pirmiau reiktų "haltūrą" už gariūnų tilto sutvarkyti.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąUžbaigus visą aplinkelį, manau laisvai galima uždaryti tą įsiliejimą ir palikti galimybę į aplinkelį iš Laisvės pr. patekti tik per žiedą, kadangi į aplinkelį bus galima lengvai pakliūti iš betkurio mikrorajono ir nėra tikslo laisvės pr. važiuoti. Galbūt žmonės pripras ir Laisvės pr. važiuos vienetai kuriem reik į tūkstanmečio g. Rekonstrukcija irgi variantas, bet gal pirmiau reiktų "haltūrą" už gariūnų tilto sutvarkyti.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąTai šias kamštis ne dėl to, jog ant tilto lieka 1 juosta ir eismą stabdo įsirikiuojantys iš Laisvės pr.? Ps. nuotrauka nelabai atspindi situacijos, nes tą diena buvo eismo įvykis.Paskutinis taisė Lettered; 2016.05.17, 11:34.
Comment
Comment