Kažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Mettal Rodyti pranešimąKažkaip tokio dar nesu matęs - vakar popiet Ukmergės g. kamštis nuo posūkio į Tarandę iki Perkūnkiemio.
Atvaizdas
Comment
-
Jeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Comment
-
Parašė =GB= Rodyti pranešimąJeigu kamščiu vadinat lėtėjimo juostą/posūkį į kairę, tai taip, ten būna koks 20 mašinų, bet tik į Perkūnkiemį, bet važiuojantiems tiesiai, Panevėžio link, tos mašinos visiškai netrukdo pravažiuoti per vieną ciklą, nes laisvos būna tiek pirma, tiek beveik visa antra juosta. Ilgiausiai prie Mėnulio šviesoforo esu stovėjęs porą minučių.
Comment
-
Sostinės gatvėse – naujos saugaus eismo priemonės
Pirmiausiai Vilniaus miesto savivaldybė pradėjo ženklinti sankryžas, kuriose vairuotojai dažniausiai pažeidžia Kelių eismo taisykles. Jau paženklinta Kalvarijų g. – Konstitucijos pr. sankryža. Iki rugsėjo 1 d. planuojama paženklinti dar šešias: Kalvarijų – Kareivių – Ozo gatvių sankryžą, Žirmūnų – Kareivių gatvių sankryžą, Laisvės pr. – Rygos g. sankryžą, Kalvarijų g. – A. Juozapavičiaus g. sankryžą, Švitrigailos – J. Basanavičiaus gatvių sankryžą ir Savanorių pr. – Žemaitės g. sankryžą.
Comment
-
Visose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąVisose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Comment
-
Parašė Carl di Ortus Rodyti pranešimąVisose minėtose sankryžose lankausi dažnai - taip eismo ten daug, bet nepastebėjau, kad būtų stovima jau pačioje sankryžoje (nebent Kalvarijų g. – Konstitucijos pr.), užtai J. Tumo-Vaižganto g. – Lukiškių g. sankryžoje piko metu kairys posūkis į Lukiškių gatvę būna gerokai apkrautas, nuo upės atsukę troleibusai nebegali net aplenkti išsikišusių į sankryžą automobilių
Comment
-
Naujas sankryžų ženklinimas Vilniuje pasiteisino
Pasak Vilniaus miesto savivaldybės administracijos Miesto ūkio ir transporto departamento Eismo organizavimo skyriaus vedėjo Tomo Kamaičio, artimiausiu metu bus paženklintos dar 7 Vilniaus sankryžos, kuriose siekiama pagerinti eismo pralaidumą: Geležinio Vilko g. ir Ukmergės g. sankryža; Žygimantų g. ir Vilniaus g. sankryža; Justiniškių g. ir Rygos g. sankryža; Rygos g. ir Taikos g. sankryža; Kalvarijų g., Žvejų g. ir Upės g. sankryža; T. Narbuto g. ir Saltoniškių g. sankryža; Kareivių ir Verkių g. sankryža.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimą
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Comment
-
Parašė Fulgur Rodyti pranešimąVisiška nesamonė. Geležiniame vilke žmonės suka trimis juostomis. Metras du į šoną - avarija. Labai svarbu, kad matytųsi papildomos juostos (pagal KET "1.7. Siaura brūkšninė linija, kurios brūkšnių ir tarpų ilgis vienodas, žymi eismo juostas sankryžoje, įvažiavimo į kelią (išvažiavimo iš kelio) vietą ir gali žymėti važiuojamosios dalies kraštą keliuose, kurie pagal eismo sąlygas nepriskiriami automagistralėms, greitkeliams ir magistraliniams keliams. Šią liniją leidžiama kirsti iš abiejų pusių.").
Dabar prasidės "šlitinėjimas" nes kažkam reikia ant žiedo, kažkam nereikia, o ribos ištirps geltonų ir baltų juostų miraže.
Be to, sankryža nebūna blokuojama dėl viaduko ir to poreikio išvis nėra.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąPati idėja absurdiška, lyg dabar leidžiama įvažiuoti į sankryžą neįsitikinus, kad neužtversi kelio. Bandymas parodyti, kad kažkas daroma.
O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
Comment
-
Parašė Creatium Rodyti pranešimąČia tas pats, kas kelio ženklo pastatymas. Tarsi visi ir taip žino taisykles, bet kelio ženklai primena ir informuoja. Tas pats yra su absoliučiai visu kelio horizontaliuoju žymėjimu. Tarsi žinai, kur yra stotelė, bet vis tiek ji yra pažymima. Tarsi žinai, kad kelias turi 3 juostas, bet jos vis tiek pažymimos.
O šitas žymėjimas veikia. Pats ne kartą įsitikinau, kad kur anksčiau buvo pastoviai sustojama sankryžose - ten yra sumažėję tokių atvejų.
Comment
-
Parašė dainiauskas Rodyti pranešimąAš tai suprantu, bet STOP linijos kiekvienoje sankryžoje yra ir dabar ir buvo iki geltonų linijų. Reiškias mūsų vairuotojų intelektas yra nulinis, jei sunku suvokti, kad užtvėręs sankryžą sudarai dar didesnius kamščius mieste.
Taip, taisyklės jau seniai buvo. Bet priminimas apie jas, akivaizdžiai, veikia. Tad kodėl nenaudoti jo?
Comment
Comment