Parašė vėkas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Viskas čia matyt yra kiek paprasčiau. Na pabarstė gatves "druska", kai buvo vieną naktį pašalę. Nepamirškime, kad Lietuvoje savo druskos neturime. Taigi perkame ją iš kitų šalių. Žinoma, dėl amžino pinigų trūkumo, neperkame geros druskos keliams barstyti iš Vokietijos, kur ji yra labai švari ir jai ištirpus beveik nieko nelieka. O kaip visada perkame tokią druską keliams barstyti iš Baltarusijos ar Ukrainos. Tik reikia žinoti, kad tokioje Baltarusiškoje druskoje druskos yra tik kokie 90%, o visa kita tiesiog "purvas". Taigi ištirpus tokiai druskai tas "purvas" lieka ant kelio dangos ir visko , kas yra aplinkui. To "purvo" dalelės yra labai smulkios ir būdamos šlapios pasidaro kaip "molis", tad jei nepalyja ar nepasninga, tai nieks jo nenuplauna, o automobilių raitai juo "išteplioja" visas gatves...
Jei netikite, tai pažiūrėkite, kaip atrodo "švaria" druska pabarstytos gatvės tokiose šalyse kaip Vokietija ir pan. Ten jokio "purvo" ištirpus druskai, nelieka.Paskutinis taisė Jegermeister; 2013.11.22, 11:53.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąViskas čia matyt yra kiek paprasčiau. Na pabarstė gatves "druska", kai buvo vieną naktį pašalę. Nepamirškime, kad Lietuvoje savo druskos neturime. Taigi perkame ją iš kitų šalių. Žinoma, dėl amžino pinigų trūkumo, neperkame geros druskos keliams barstyti iš Vokietijos, kur ji yra labai švari ir jai ištirpus beveik nieko nelieka. O kaip visada perkame tokią druską keliams barstyti iš Baltarusijos ar Ukrainos. Tik reikia žinoti, kad tokioje Baltarusiškoje druskoje druskos yra tik kokie 90%, o visa kita tiesiog "purvas". Taigi ištirpus tokiai druskai tas "purvas" lieka ant kelio dangos ir visko , kas yra aplinkui. To "purvo" dalelės yra labai smulkios ir būdamos šlapios pasidaro kaip "molis", tad jei nepalyja ar nepasninga, tie nieks jo nenuplauna, o automobilių raitai juo "išteplioja" visas gatves...
Jei netikite, tai pažiūrėkite, kaip atrodo "švaria" druska pabarstytos gatvės tokiose šalyse kaip Vokietija ir pan. Ten jokio "purvo" ištirpus druskai, nelieka.
O pas mus tai irgi yra tiesos, kitas reikalas gi maišo specialiai druską su smėliu, kad pigiau būtų. Pernai man taip kartą mašiną apšaudė, kad turėjau kapotą remontuoti. nes beria gana stambią druską.
Comment
-
Parašė Jegermeister Rodyti pranešimąViskas čia matyt yra kiek paprasčiau. Na pabarstė gatves "druska", kai buvo vieną naktį pašalę. Nepamirškime, kad Lietuvoje savo druskos neturime. Taigi perkame ją iš kitų šalių. Žinoma, dėl amžino pinigų trūkumo, neperkame geros druskos keliams barstyti iš Vokietijos, kur ji yra labai švari ir jai ištirpus beveik nieko nelieka. O kaip visada perkame tokią druską keliams barstyti iš Baltarusijos ar Ukrainos. Tik reikia žinoti, kad tokioje Baltarusiškoje druskoje druskos yra tik kokie 90%, o visa kita tiesiog "purvas". Taigi ištirpus tokiai druskai tas "purvas" lieka ant kelio dangos ir visko , kas yra aplinkui. To "purvo" dalelės yra labai smulkios ir būdamos šlapios pasidaro kaip "molis", tad jei nepalyja ar nepasninga, tie nieks jo nenuplauna, o automobilių raitai juo "išteplioja" visas gatves...
Jei netikite, tai pažiūrėkite, kaip atrodo "švaria" druska pabarstytos gatvės tokiose šalyse kaip Vokietija ir pan. Ten jokio "purvo" ištirpus druskai, nelieka.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąO kodėl vakar po lietaus slidumo apmažėjo? Ir kodėl ta drėgmė nesikaupė stovėjimų aikštelių kampuose, kur mašinos nevažiuoja?Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Parašė mskapss Rodyti pranešimąVanduo nuplovė per visus metus susidariusia riebalų, žiedadulkių, lapų puvimo produktų ir visokiu lašančių tepalų susidariusią slidžią plėvelę
Parašė SPX Rodyti pranešimąKaip visada pinigų nėra, bet barstė kažkaip neįprastai Ruduo labai drėgnas, vat ir visas atsakymas. O virš gatvių su drėgme nusėda ir visas sunkus brūdas sklandantis ore. Aš gyvenu šalia vienos iš judresnių miesto gatvių ir bent jau kiekvienus metus danga tokiu metu ir tokiu oru būna keistai tamsi ir drėgna. Tad šis ale neįprastas reiškinys manęs nei kiek nenustebino.
Nežinau kaip jums, bet aš nuvalęs galinį automobilio (universalo) stiklą, jau po ~5 km važiavimo mieste, per jį nieko nebematau.
Comment
-
Parašė sleader Rodyti pranešimąKad buvo "pabarstyta", o tiksliau papilta mišinio - faktas. Juk ne šiaip sau automobilis per pora dienų patapo kelis kart purvinesnis ir visas priekis pabalo. Nors prieš tai net ir per mėnesį neplovimo taip nebuvo apsinešęs.
Nežinau kaip jums, bet aš nuvalęs galinį automobilio (universalo) stiklą, jau po ~5 km važiavimo mieste, per jį nieko nebematau.
Comment
-
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąkad pas mane kieme tas pat slidumas buvo kaip ir gatvese, o kieme net nepravaziuotu kelininku masina pagal ploti, ir niekad gyvenime ten nevaziavo. tai nereik pasaku pasakot. itariu del dregmes ir temperaturos svyravymu cia viskas
Dėl temperatūros svyravimų dangų paviršius tapo drėgnas, tai tiesa. Tačiau prastas rezultatas buvo gautas kai sureagavo drėgmė, teigiama temperatūra ir tas, kas buvo išpilta ant kelio.
O į kiemus, jei tas kiemas nėra kelių šimtų metrų atstumu nuo prižiūrimos gatvės, labai sėkmingai viskas persineša nuo automobilių ratų.
Parašė Tomskis Rodyti pranešimąas per priekini stikla po 300metru nieko nebematau, bet ne del drusku, o del slapios dangos, taskomo purvo is prieky vaziuojancios masinos. beje masina visa murzina, juoda, tiesiog murzina, be druskos pedsakuPaskutinis taisė sleader; 2013.11.22, 18:16.
Comment
-
Parašė balietis Rodyti pranešimąNepylė. Bet gal buvo užnešta iš ten, kur pylė. Tokiu atveju variantai tik du - arba Fabijoniškėse kai kurie automobiliai važinėja ir dviračių takais, arba dviratininkai mieste važinėja ir gatvėmis.Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Skaičiau prieš tai, bet labai dėmesio į tai nekreipiau...
Sostinės vairuotojai pasipiktino situacija miesto keliuose: nors nematyti nei ledo, nei sniego, automobilius mėto į šalis, o ratai slysta nuo kelio. Sostinės savivaldybė pateikia situacijos išaiškinimą.
„Kai už lango artėja žiemos sezonas drėgmė kitaip „bendrauja“ su asfaltu, todėl žieminės padangos ne taip sukimba su danga. Atsiranda slydimas. Dygliuotos padangos ypatingai slidžios važiuojant asfaltu, nes jos skirtos ledui ir sniegui. Visgi, dėmesį reikėtų atkreipti ir į vairavimą – ypač tokiu metu reikėtų susilaikyti nuo akceleratoriaus stipraus spaudimo, o tiems, kurie važiuoja su „plikomis“ padangomis jas pasikeisti. Oro temperatūra lauke plius 5, todėl jokio ledo negali būti“, - komentavo savivaldybės įmonės „Grinda“ vadovas Algimantas Vilūnas.
http://www.delfi.lt/verslas/transpor...#ixzz2lPJEqXfXPaskutinis taisė Mindzius-LT; 2013.11.22, 22:40.
Comment
-
Susitikimo metu laukia truputį pokyčių:
Viršūnių susitikimo metu centrinėje miesto dalyje kai kuriose gatvėse eismas bus ribojamas kelias dienas
http://www.vilnius.lt/index.php?2883494586Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...
Comment
-
Draudimo įmonės įvardijo pavojingiausiais sankryžas Vilniuje. Pasirodo pačios pavojingiausiai sankryžos yra: Gerosios vilties ir Olandų gatvių sankryžose, žiede prie buvusio Pedagoginio universiteto, taip pat Ozo ir Gelvonų gatvių sankryžoje prie prekybos centro "Akropolis" bei Kalvarijų ir Ozo g. sankryžoje prie buvusios Kuro aparatūros gamyklos.
http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...s/69643d353232
Comment
-
Vilniaus m. savivaldybė 2013.11.26
Viršūnių susitikimo metu centrinėje miesto dalyje spūsčių metu kelionė gali prailgėti iki 3 kartų
Pasak eismo specialistų, ketvirtadienį, nuo 17.00 val. iki 24.00 val., uždarius Arsenalo ir Kosciuškos gatves, prognozuojamas transporto padidėjimas Olimpiečių, Žvejų, Upės gatvėse, Olandų, Antakalnio, Konstitucijos, Šeimyniškių, Žirmūnų, Kalvarijų, Gedimino pr., Goštauto., Rinktinės, Tuskulėnų gatvėse.
Vidutiniškai vien Kosciuškos gatve nuo 17 iki 24 val. pravažiuoja apie 5000 automobilių. Todėl gretimų gatvių apkrovimas gali padidėti penktadaliu (apie 20 procentų) ir gali viršyti maksimalų sankryžos automobilių pralaidumo lygį, t.y. užsidegus žaliam šviesoforo signalui, mažiau automobilių galės pravažiuoti.
Kiek rodo eismo srautų praktika, atsiradus spūsčiai vienoje vietoje, prasidės grandininė reakcija šalia esančiose sankryžose (...)
http://www.vilnius.lt/index.php?3938490677
Comment
-
Vilniui IBM padovanos išmanių patarimų už 1,35 mln. litų
IBM Vilniui nemokamai patars, kaip geriau organizuoti transporto organizavimą mieste.
Comment
-
Neradau tinkamesnės temos, tai rašau čia, visgi tema apie "Vilniaus eismą". Šiandien reikėjo ratu apeiti dar nepaleistą Buivydiškių - Dūkštų - Sudervės kelio sankryžą. Turėjau pereiti šešias važiuojamąsias dalis. Pradedu nuo pėsčiųjų perėjos per Buivydiškių gatvę nuo Sudervės kelio link būsimo Lidl. Einu link salelės. Aš jau važiuojamosios dalies pirmoje eismo juostoje. Antra eismo juosta prašvilpia automobilis. Atvažiuoja dar vienas - šitas jau sustos. Kur tau! Dar skėstelėjo pašaipiai rankom - ko čia nori. Na gerai, gal tik du tokie nachalai pasitaikė. Einu nuo salelės per Buivydiškių gatvę link Lidlo. Aš jau trečioje eismo juostoje. Antrąja pralekia mašina net nesustodama. Dar viena iš paskos. Sustojo? Atspėjot - prašvilpė vos ne pro kojas. Dūkštų gatvę ir pirmąją Buivydiškių gatvės atkarpą link salelės perėjau ramiai. Liko antroji dalis už salelės link Sudervės kelio. Įžengiu į važiuojamąją dalį. Antrąja eismo juosta važiuoja automobilis. Mato mane iš tolo, bet vis tiek pralekia vos ne pro kojas apsimesdamas, kad manęs nemato. Pasibaisėjau vilniečių kultūra. Nežinau, ar daugelis taip važiuoja. Šį postą rašau šviežiai. Patikėkit, dar ir dabar širdis baladojasi ir rankos dreba. Tokia nepagarba pėsčiajam.... Sorry. Apie kokį saugų eismą kalbam, jei per 5 minutes tave tris kartus vos nepatrenkia.
Comment
Comment