Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė mantasm Rodyti pranešimą

    Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.
    Ir tai tik dar kartą parodo, kad trūksta dubliuojančių jungčių bet kuriam motoriniam nebėginiam transportui - avarijos blokuoja dažnai vienintelius kelius. Tai pat ir trūkumas rytų-vakarų kryptimi jungčių, kad dalis srauto nesigrūstų per GV dalį centre, nes jų tikslas yra ne pats centras.

    Aš dar prisimenu, kai yra tekę nuo Geros Vilties žiedo grįžinėti į Pašilaičius žiemą per... Vievį, nes Laisvės prospekte problemos, o Vakarinio aplinkelio dar nebuvo.

    Comment


      Parašė mantasm Rodyti pranešimą

      Tokie kamščiai GV būna nebent jei kokia labai įdomi avarija prie Pedagoginio. Po poros papildomų juostų įrengimo Žalgirio/GV sankryžoje baigėsi legendiniai kamščiai. Net visiško piko metu nesiekiai Ozo gatvės viaduko ir sparčiai juda.
      Vadinasi "labai įdomi avarija prie Pedagoginio" kartojasi beveik kiekvieną dieną. Aš pats kiekvieną dieną važiuoju GV gatve priešinga kryptimi ir neprisimenu, kada būčiau matęs spūstį tik iki Ozo gatvės. Dažniausiai spūstis, apribota GV/Mokslininkų g šviesoforo, būna beveik iki pačios Mokslininkų gatvės. Kadangi netenka važiuoti dar šiauriau, tai nežinau kas vyksta labiau link Riešės, bet įtariu, kad situacija ne ką geresnė.

      Comment


        Parašė bička Rodyti pranešimą

        Vadinasi "labai įdomi avarija prie Pedagoginio" kartojasi beveik kiekvieną dieną. Aš pats kiekvieną dieną važiuoju GV gatve priešinga kryptimi ir neprisimenu, kada būčiau matęs spūstį tik iki Ozo gatvės. Dažniausiai spūstis, apribota GV/Mokslininkų g šviesoforo, būna beveik iki pačios Mokslininkų gatvės. Kadangi netenka važiuoti dar šiauriau, tai nežinau kas vyksta labiau link Riešės, bet įtariu, kad situacija ne ką geresnė.
        Spūstį t.y. stovintį kamštį? Ar tiesiog atrodo kaip ištisinis eismas? Kad daug eismo tai taip, bet jis gražiai išsiskirsto.

        Aišku aš retai važiuoju tokiu metu, bet paprastai sustot tenka tik po viaduku ar jau už jo. Aišku prie Baltupių šviesoforo ar savižudžių perėjos irgi neretai tenka sustot, bet nelaikyčiau to kamščiu - sustoji, užsidega žalia ar praeina žmogus ir važiuoji toliau. Gal eilė nusukančių į Ateities gatvę stovinti pirmoje juostoje atrodo kaip kamštis?

        Comment


          Čia kažkur buvo siūlymas leisti greitąjį Geležinio vilko gatve – gal tikrai tam pribrendo reikalas? Jei eismas toks intensyvus (tariant, kad dauguma ten važiuoja į miesto centrą, o ne aplink), gal tikrai vertėtų tai svarstyti?
          Lietuva visiems.

          Comment


            Parašė abruo Rodyti pranešimą
            Čia kažkur buvo siūlymas leisti greitąjį Geležinio vilko gatve – gal tikrai tam pribrendo reikalas? Jei eismas toks intensyvus (tariant, kad dauguma ten važiuoja į miesto centrą, o ne aplink), gal tikrai vertėtų tai svarstyti?
            Būtinai reikia. Visoriuose jau nemažai daugiabučių pristatyta. Tiesiausias kelias iš ten iki Saltoniškių yra GV. Automobiliu 10 minučių. Autobusu, kuris sukinėjasi per Baltupius užtrunka 40 minučių. Kokia motyvacija naudotis VT? Nulinė. Taip neturi būti. Tobulas induced demand pavyzdys.

            Comment


              Parašė Nitro Rodyti pranešimą
              Kur čia tie greičiai sumažėjo? Man atrodo paraleliniam Vilniuje gyvenat.
              Jei kolega dėl kazkokių priežasčių nevažinėji po miestą, tai belieka tik mėtytis neartikuliuotomis frazėmis apie "paralelinį pasaulį".
              Palygink su ankstesniais laikais kiek laiko dabar užtrunka įveikti pvz. O.Milasiaus-Kareivių-Žirmūnų g.sankryžą (susiaurintas Valakampių tiltas) ar pravažiuoti Kalvarijų g. kryptimi Ozo-Kareivių g. sankryžą (ten kažkas eksperimentuoja su šviesoforų fazėmis) ar pasukti darbo dienomis popiet iš Ukmergės gatvės į Pedagoginio žiedą.

              Įdomu būtų sužinoti, kur pastaraisiais metais padidėjo greičiai, jei tokių vietų Vilniuje išvis buvo (neskaitant rekonstruotos Liepkalnio sankryžos).

              Comment


                Parašė Romas Rodyti pranešimą
                Jei kolega dėl kazkokių priežasčių nevažinėji po miestą, tai belieka tik mėtytis neartikuliuotomis frazėmis apie "paralelinį pasaulį".
                Palygink su ankstesniais laikais kiek laiko dabar užtrunka įveikti pvz. O.Milasiaus-Kareivių-Žirmūnų g.sankryžą (susiaurintas Valakampių tiltas) ar pravažiuoti Kalvarijų g. kryptimi Ozo-Kareivių g. sankryžą (ten kažkas eksperimentuoja su šviesoforų fazėmis) ar pasukti darbo dienomis popiet iš Ukmergės gatvės į Pedagoginio žiedą.

                Įdomu būtų sužinoti, kur pastaraisiais metais padidėjo greičiai, jei tokių vietų Vilniuje išvis buvo (neskaitant rekonstruotos Liepkalnio sankryžos).
                Greitis ir važiavimo trukmė nėra tapatūs dalykai. Ir priklauso vienas nuo kito ne 1:1.

                Comment


                  Klausimas kolegai, kuris kalba apie "paralelinį pasaulį", buvo gana konkretus - kurioje Vilniaus vietoje padidėjo eismo greičiai (jei patinka -sutrumpėjo važiavimo trukmė) ir sumažėjo kamščiai.
                  Ar Vilniuje atsirado tokių vietų?

                  Comment


                    Turbūt ne, bet mieste važiavimo greitis ir nėra prioritetas. Yra kelionės trukmė. Kelionės trukmė visiems gyventojams. Vairuotojams kelionės trukmė gali nepasikeisti net sumažėjus maksimaliam leistinam greičiui, kai eismas vyksta mieste (t.y. kelyje yra sankryžos, įvažiavimai, perėjos ir kt. sąlygos, lemiančios eismo stabdymą). Mažesnis važiavimo greitis taip pat gali lemti išaugusį pralaidumą (ką, beje, Vilniaus savivaldybė sako rodo ir jos atlikti tyrimai pertvarkytose Vilniaus gatvėse), kadangi mažesnis greitis verčia vairuotojus mažiau reakcingai reaguoti į įvairias situacijas kelyje, mažiau rikiuotis - visa tai lemia sklandesnį eismą, o dėl to didėja pralaidumas. Puikus to pavyzdys yra, kai dėl kažkokių priežasčių arterinėse gatvėse susidaro kamštis visiškai iš oro, kai kelyje nėra jokios kliūties, o tiesiog kažkas užstabdė ir visas srautas tą atkartoja.

                    Comment


                      Aš niekur neteigiau, kad greičiai padidėjo - diskusija persikėlė į kitą temą, bet pradinis pačio teiginys buvo "Vilniuje daug kur sumažėjo greičiai" ir tuo grindžiama abejonė, kad radarai nereikalingi.

                      Mano kasdieniuose maršrutuose niekur greičiai nesumažėjo, o vienur ar kitur atsirandantis kamštis nepaneigia to, kad greičio kontrolė turi būti didinama - nes iki to kamščio tu gali važiuoti pagal KET, arba KET+30 km/h.

                      Na ir niuansas - kamčiai būna piko metu, o ne piko metu greičio ribojimai išlieka aktualūs.



                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                      Klausimas kolegai, kuris kalba apie "paralelinį pasaulį", buvo gana konkretus - kurioje Vilniaus vietoje padidėjo eismo greičiai (jei patinka -sutrumpėjo važiavimo trukmė) ir sumažėjo kamščiai.
                      Ar Vilniuje atsirado tokių vietų?
                      Paskutinis taisė Nitro; 2023.04.03, 15:30.

                      Comment


                        Parašė Creatium Rodyti pranešimą

                        Greitis ir važiavimo trukmė nėra tapatūs dalykai. Ir priklauso vienas nuo kito ne 1:1.
                        Šita diskusija prasidėjo radarų ir greičio ribojimų temoje. Romas suabejojo radarų nauda, nes dėl duobėtų keliu, neva, greičiai mieste sumažėjo. Vat aš ir pasiteiravau, kur čia tie greičiai sumažėjo, nes mano praktikoje kaip visi lėkė +20-+30 prie leistino, taip ir toliau lekia.

                        Comment


                          Ta diskusisja išsivystė, kai kažkas prabilo paie "paralelinį pasaulį", užsiminus apie savaime (t.y, dėl saviviladybės veikimo are neveikimo) sumažėjusį greitį.
                          Pateikia konkrečius pavyzdžius, kur pastebimai sulėtėjo eismo greitis ir atsirado nauji kamščiai.
                          Įdomu, ar kur nors pastaraiais metais padidiėjo susisiekimo grieičiai (arba anot Creatium, sutrumpėjo važiavimo laikas).

                          Comment


                            Parašė Romas Rodyti pranešimą
                            Ta diskusisja išsivystė, kai kažkas prabilo paie "paralelinį pasaulį", užsiminus apie savaime (t.y, dėl saviviladybės veikimo are neveikimo) sumažėjusį greitį.
                            Pateikia konkrečius pavyzdžius, kur pastebimai sulėtėjo eismo greitis ir atsirado nauji kamščiai.
                            Įdomu, ar kur nors pastaraiais metais padidiėjo susisiekimo grieičiai (arba anot Creatium, sutrumpėjo važiavimo laikas).
                            Po teisybei, kai po geležinkeliu pakišo pėsčiųjų ir dviračių taką, tai ten man sutrumpėjo. Bet kadangi dabar ten nebevažiuoju, tai kaip ir Romas sėdžiu Gariūnų kamštyje ir burnoju ant šemašiaus neveiksnumo, nes vat nepanaikino ten šviesoforo nelaukdami jokių teismų sprendimų. Ai ir radarą dar be reikalo pakabino, ten net ne per kiekvieną raudoną kas nors prašokinėja ant 100.
                            Pataikiau bent kiek į temą?
                            Paskutinis taisė Ginthus; 2023.04.03, 17:19.

                            Comment


                              Va va - gariūnų sankryžos tikrai niekas ant 100+ nekerta ir per raudoną nevažiuoja, ten juk amžinas kamštis #šimašeu /s

                              Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                              Po teisybei, kai po geležinkeliu pakišo pėsčiųjų ir dviračių taką, tai ten man sutrumpėjo. Bet kadangi dabar ten nebevažiuoju, tai kaip ir Romas sėdžiu Gariūnų kamštyje ir burnoju ant šemašiaus neveiksnumo, nes vat nepanaikino ten šviesoforo nelaukdami jokių teismų sprendimų. Ai ir radarą dar be reikalo pakabino, ten net ne per kiekvieną raudoną kas nors prašokinėja ant 100.
                              Pataikiau bent kiek į temą?

                              Comment


                                Eismo organizavimas NATO viršūnių susitikimo metu

                                https://www.facebook.com/photo/?fbid...43182031148455

                                https://nato.vilnius.lt/eismo-ribojimai/


                                Riboto patekimo zonose bus galima judėti tik pėsčiomis, bus uždarytas visų transporto priemonių judėjimas, įskaitant ir dviračius, elektrinius paspirtukus, taksi, pavežėjų automobilius, pašto siuntų ir kurjerių transporto priemones. Į šias teritorijas patekti galės tik specialus transportas, su leidimais. Viešasis transportas vyks į autobusų ir geležinkelio stotis, tačiau gali būti pakeisti judėjimo maršrutai, apvažiuojant Senamiestį ar tam tikras gatvių atkarpas.
                                Click image for larger version  Name:	NATO-ZEMELAPIS-2023-05-22.png Views:	1 Size:	5,35 MB ID:	2054310
                                Paskutinis taisė Kaid; 2023.05.29, 13:22.

                                Comment


                                  Liepos 10d. laukiu ižimibių ir interneto influencerių pasipiktinimo kad jų niekas neįspėjo ir pas babą į kaimą negali patogiai nuvažiuoti.
                                  If a lion could speak, we could not understand him.

                                  Comment


                                    Pala pala, tai ir IKEA su Senukais užsidarys?

                                    Comment


                                      Nu taip, kad NATO viršūnės nematytų varguolių su Šharanais betempiančių betono maišų iš seniukų.

                                      Comment


                                        Puiki galimybe isvysti senamiesti be automobiliu srauto, siaip labai jos laukiu.

                                        Comment


                                          Parašė SoulMulticast Rodyti pranešimą
                                          Puiki galimybe isvysti senamiesti be automobiliu srauto, siaip labai jos laukiu.
                                          Seniuk, pažiūrėk kas yra meras... Galime drąsiai palaidoti šiuos siekius bent keturiems metams, o matant kokie populiarūs jo debilški sprendimai yra visuomenėje, tai ir aštuoniems

                                          Comment

                                          Working...
                                          X