Visiškai pritariu. U turn nuo Narbuto g. ten leidžiamas, visada juo naudojuosi. Nematau priežasties, kodėl nebūtų galima uždrausti kairiojo posūkio iš Saltoniškių g. į tą parkingą.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr gali forumo vairuotojistai paaiškinti, kodėl dauguma vairuotojų, važiuojančių Narbuto gatve nuo Pedagoginio žiedo (taip pat ir iš priešingos pusės nuo Pilaitės), taip pat iš Saltoniškių g. nuo tikrojo Žvėryno pusės, žūtbūtinai stengiasi į Panoramos PC įvažiuoti būtent pro Saltoniškių g. įvažiavimą? Ten kyla nuolatiniai konfliktai ir juostų blokavimai dėl sukančių į kairę, kur reikia kirsti dvi priešpriešines juostas. Taip pat dažnai blokuojama pirma Saltoniškių g. juosta, nes ten sustoja ir į antrą juostą bando patekti sukantys į jau minėtą Saltoniškių g. įvažiavimą į Panoramą. Kyla nuolatiniai konfliktai, vieni kitiems pypsina ir gaunasi Bangladešas.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė bato_usai Rodyti pranešimąTodėl, nes padarytas įliustruotas nusukimas, o info ženklas virš požeminės perėjos yra ir per arti sankryžos, ir dar prasto dizaino. Jeigu jį pastatytų nors iš karto už stotelės, ir perdarytų - pamodeliuotų spalvas, perkeltų nuorodos pusę į kairę - informacija būtų gerokai efektyviau perduodama ten reguliariai nesilankantiems vairuotojams.
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
-
- 2 patinka
Comment
-
Parašė John Rodyti pranešimąAr gali kas paaiškinti, kodėl taip žmonės elgiasi? Čia kažkokios labai specifinės panetkės iš serijos, kad "tik gaidžiai važiuoja 5 metrais toliau"? Ar žmonės tiesiog ant tiek buki, kad nesupranta, jog už kelių metrų gali ramiai ir be streso įvažiuoti į parkingą su niekuo nekonfliktuodami, neblokuodami eismo kitiems ir nelaukdami kol juos kas nors praleis?
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimąUž žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
Pravažiuoti per kiemus iki Saltoniškių g. galima ir dabar - nepatogus tas maršrutas, tačiau nereikia stovėti kamštyje prie Pedagoginio žiedo.
Comment
-
Parašė gerietis Rodyti pranešimą
Už žmones negaliu atsakyti, o aš tai toks bukas kad pirmą kartą šiandien sužinojau kad yra kažkoks kitas įvažiavimas.
Bet turiu pasiteisinimą kad visad važiuodavau nuo GV pusės per bankų kiemus, kur išlįsdavai (gal ir dabar galima, senai labai buvau Panoramoje) prie Saltoniškių įvažiavimo.
Comment
-
Radau toki reporta:
https://inrix.com/scorecard/
Kad nesivargintumet siusdami, stai "full" report.
Vilnius yra tik puslapyje, reporte nera pilno scoreboard.
Vilnius cia 102 vietoje su 50 prarastu valandu laiko per metus. Palyginus su kitais EU miestais tai atrodo toks vidutiniskas rezultatas. Kas tikrai labiau stebina - skaicius 28 mph, last mile speed. Beveik du kartus viršijantis daugelio kitu EU miestu rodiklius. Last mile speed jie nurodo kaip Speed of travel within one mile of the downtown core.
Ir sitas rodiklis yra visiskas rekordas Europoje ir vienas didziausiu Pasaulyje. Panasu skaiciu rodo kelis kart mazesni US miesteliai su 10 juostu greitkeliu einanciu per miesto viduri.
Kokia išvada galima, kaip man atrodo, is sito padaryti? O tai, kad vilnieciai iprato is darbo lekti su vejeliu ir vaziuoti dafiga greiciau nei vidutiniai europieciai. Todel tampimasis kamsciuose atrodo labai letas, nors is tikruju paziurejus kiek pasiekiama per 30 minuciu nuo miesto centro, aprepia visa miesta.
Taigi ne kamsciu metu mes automobiliai nuvaziuojame zymiai greiciau is darbo / i darba nei kiti.
Kamsciu metu praleidziame daug laiko kamstyje, patys kamsciai yra labai taskiniai, o paskui gazas dugnas autostrada ir laiko sugaistame tiek pat kiek ir miestai su vizualiai atrodytu mazesniais kamsciais.
Situacija neatrodo tokia jau bloga. Tarkim kad ir vaziuoti is Konstitucijos i Zirmunu puse 18 val dar imanoma, o i Pilaites puse standstill kamstis, nors i Zirmunu puse daugiau sviesoforu ir sankryzu. Bendrai i abi puses gausis iveikti ta pati atstuma per ta pati laika, tik i Zirmunu puse vaziuoti tolygiau, i Pilaites stovesi nejudant, o paskui leksi, psichologiskai atrodant kad vajei prastovejai 20 minuciu vienoje vietoje ir turejai pasaulio pabaiga.
- 6 patinka
Comment
-
Parašė mantasm Rodyti pranešimąAr tas greitis nebus įtakotas GV ėjimo per centrą? Nelabai įsivaizduoju kaip atmetus tranzitinį srautą GV gaut 40km/h vidutinį greitį.
Comment
-
Vairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
Daugiau nei 2,5 valandos – tiek laiko vidutiniškai Vilniuje praėjusiais metais kartu sudėjus truko rytinis ir vakarinis eismo pikas. Tiesa, negalima atmesti, kad netolimoje ateityje šis skaičius gali keistis, mat šiuo metu transporto srautai sostinėje vis dar nėra sugrįžę į ikipandeminį lygį. Fiksuojama, kad 2019 m. eismas buvo 6 proc. intensyvesnis.<...>
„Matoma tendencija paankstėti vakarinio piko laikui. Eismas darbo dienomis pradeda intensyvėti jau nuo 14 val., pirmosios spūstys dažniausiai pradedamos fiksuoti nuo 14.40 ar 15.20 val.“, – portalui aiškino JUDU analitikė.♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚
Comment
-
Parašė dondc Rodyti pranešimąVairuotojams Vilniuje gerų žinių nėra: spūstys prasideda vis anksčiau, ryte ir vakare tęsiasi ilgiau nei 2,5 valandos
https://www.lrt.lt/naujienos/eismas/...i-2-5-valandos
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
O už šudmalistines antraštes LRT redaktorę ant laužo kaip sakoma
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
Įdomu būtų sužinoti, koks spūsties apibrėžimas pas durnaus jaudrumo specialistus, nes tokie skaičiai būdavo gal prieš 15-20 metų, dar iki kapitalinio Šeškinės kalno ir Saltoniškių sankryžos sutvarkymo bei visų aplinkelių, ir joks induced demand nesugebėjo gražinti spūsčių į tų metų rodiklius
Iš pažįstamų rato kažkur pusė sėdi namuose, tai mano atveju nepanašu į 6% skirtumą
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Jei Ukmergės gatvėj situacija pasikeitė, tai nereiškia, kad tai įvyko ir kitur. Labiausiai kemšasi ten, kur nėra VT - GV ir Pietinis aplinkkelis
Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.
Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.
- 1 patinka
Comment
-
Parašė RamasN Rodyti pranešimą
GV irgi kemšasi daug mažiau, nei būdavo anksčiau. Ypač per vakarinius pikus padidėjo galimybės greitai išskirtyti srautus nuo centro link Šeškinės ar Baltupių krypties. Rytinis nedaug susitvarkė, pagrinde dėl Pedagoginio žiedo, bet įvertinus, kad mašinų padaugėjo, praleidžia daugiau.
Pietinis taip, ten dar darbo yra kur įdėti ir paskutiniai 8 metai nebuvo tam prioritetas.
Nėra tokie dideli tie kamščiai, kaip anskčiau, jei nėra avarijų. Vat būtent avarijų metu pasimato, kad nėra dubliuojančių transporto arterijų.
O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?
- 1 patinka
Comment
-
Parašė Blaze Rodyti pranešimą
Šiaurinė GV dalis pastatyta tik 2007. O dabar kamščiai prasideda ir nuo Riešės. Nesuprantu kaip tada galėjo būti didesni kamščiai nei dabar.
O dėl darnaus judumo, tai gal galit paaiškinti kodėl didžiausi kamščiai ten, kur nėra VT?
- 3 patinka
Comment
Comment