Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts



    Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:



    Kas iš esmės reiškia, "žinom, jeigu bus skirta eurų, padarysim".

    Klausimas - kur kreiptis pakartotinai? Nes jei pareportinsiu kaip naują problemą, o ne follow up'ą, greičiausiai vėl gausiu identišką atsakymą.

    Paskutinis taisė thisisgoodnews; 2017.12.07, 14:15.

    Comment


      Parašė thisisgoodnews Rodyti pranešimą


      Prieš metusesu rašęs į savivaldybės puslapį, pranešęs apie eismą Konstitucijos pr. ir Linkmenų g. sankryžoje sukant į Linkmenų g. kaip apie miesto problemą. Tuomet gavau tokį atsakymą:
      O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.

      Taip pat, yra problema su eismo organizavimu žiedinėje sankryžoje ir A juosta Konstitucijos pr., nes fiziškai neįmanoma iš A juostos (VT stotelės) norint važiuoti į Narbuto g., to padaryti nepažeidžiant KET ir kelio ženklinimo reikalavimų.

      Comment


        Parašė sleader Rodyti pranešimą
        O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
        Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

        Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.

        Comment


          Parašė sleader Rodyti pranešimą
          O kokias problemas sukelia apsisukimas šioje sankryžoje? Daugiau problemų kelia per žalią lentelę sukantys iš Linkmenų g. ir nepaisantys KET reikalavimo praleisti apsisukančius.
          taip pat, jei nori apsisukti. o Konstitucijos pr. iki žeido būna užkištas, apsisukantys negali to padaryti, taip ir lieka ten stovėti, taip blokuodami pravažiavimą tiems, kurie nori sukti į kairę. prieš rašydamas pakartotinė laišką savivaldybei, pakelsiu droną, ir nuformuoliu 20 min video virš šios sankryžos, pasidarys daug kas aiškiau.



          Comment


            Parašė Sula Rodyti pranešimą

            Tuo, kad visi jie neria iš šalutinės gatvės (važiuojant nuo žiedo apsisukinėti nėra prasmės) ir sukelia avarines situacijas. Ypač, jeigu "uodega" ilga ir jau nėra kur lįsti.

            Aš, būdamas snobas, niekada ten neapsisukinėju. Važiuoju per Saltoniškių g.
            Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.

            Comment


              Parašė sleader Rodyti pranešimą

              Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą. Jeigu kažkaip išspręstų problemą Kalvarijų/Konstitucijos pr. sankryžoje dėl posūkio į kairę, tai aptariamą apsisukimą galėtų tikrai panaikinti.
              Tai visada galima apsisukt prie Quadrum'o. Tada pakilus nuo upės nereikia kamikadziškai nert per kelias juostas.
              You might surprise yourself.

              Miestai.net FB

              Comment


                Parašė sleader Rodyti pranešimą
                Tačiau ne iš "gero gyvenimo" visi ten taip važiuoja. Nuo Žaliojo tilto ar Upės g. tėra vienintelis normalus pravažiavimas norint važiuoti į vakarinę ar šiaurės vakarinė miesto dalis (Pilaitė, Ukmergės g.) ir tas pats per stipriai perkrautą Upės/Saltoniškių g. sankryžą.
                Tikrai ne vienintelis: iš to rajono 3G važiuoja į Ukmergės gatvę, o 4G - į Pilaitę.

                Visi forumų moderatoriai yra forumo balastas.

                Comment


                  Dėl popiet įvykusios avarijos Galvės gatvėje susidarė didelės spūstys važiuojant link Trakų pusės. Dalis srauto važiavo pro Lentvarį, todėl ir Lentvario gatvėje susidarė neįprastai didelės grūstis (nuotraukos darytos prie Amalvos gamyklos, 18 valandą).

                  https://www.delfi.lt/news/daily/crim....d?id=77700155

                  https://www.15min.lt/naujiena/aktual...ojas-59-956194

                  Comment


                    Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

                    Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

                    Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

                    Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
                    Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.

                    Comment


                      Parašė Sula Rodyti pranešimą
                      Tūkstantmečio-Oslo g. vos ne kasdien avarijos, įtakojančios milžiniškus kamščius pietvakarinėje miesto dalyje..

                      Masinė avarija Vilniuje: susidūrė 6 automobiliai

                      Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/naujiena/aktual...40092#_?copied

                      Įdomu, kaip tai vertinama eismo saugumo požiūriu?
                      Mano manymu, tiesiog masinis greičio viršyjimas lemia susidūrimus mažose distancijose.
                      Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą

                        Didžiausią pavojų kelia ne pats greičio dydis, o greičių skirtumai. Tokiame kelyje neturėtų būti jokių VT sustojimų ar įvažiavimų be adekvačių greitėjimo juostų. Kas nors pamato priekyje pajudantį autobusą ar šiaip kokį lėtą traktorių, vienas metasi kiton juoston, kitas kerta per stabdžius ir prasideda... Kita vertus turbūt bus pasirinkta pigesnė priemonė sumažinti leistiną greitį ir įvykdyti kelias parodomąsias baudimo akcijas...
                        Apie tai ir šneka, kad nėra adekvačių saugaus eismo priemonių esamam srautui ir nustatytam greičiui.
                        Šiaip tai stabdomas ir VT. Žiūrėjau, kad irgi vėlavo beveik pusvalandžiu.
                        O kasrytiniai traktoriai aplinkkelyje iš viso yra topas

                        Comment


                          Na, ten lyg ir sočiai vietos įrengti atskiras juostas viešajam transportui.

                          Comment


                            Vilniaus Vakarinis aplinkkelis uždarytas: eismas nukreipiamas link Gariūnų
                            Yra video.

                            Comment


                              jau bene koks mėnesis, kaip kiekvieną rytą apie 8:00 ir vakare, apie 17:00 ant pedagoginio žiedo, bei geležinio vilko - ukmergės g. sankryžose eismą reguliuoja policininkai. čia, suprasti, savivaldybės kapituliacija su šviesoforų sistemomis, ir spūsčių mažinimo sprnedimas, ar tiesiog kokia laikina akcija?

                              Comment


                                Mūsų forumiečio mintys:

                                100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
                                https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
                                Didmiesčiai kenčia nuo transporto problemų, pavyzdžiui, spūsčių ar nepakankamo stovėjimo vietų skaičiaus. Kaip išspręsti šį klausimą? Kam suteikti prioritetą – automobiliui ar viešajam transportui?

                                Comment


                                  Parašė R.D. Rodyti pranešimą
                                  Mūsų forumiečio mintys:

                                  100minciu. Didmiesčio problema Nr.1 – kamščiai
                                  https://www.lzinios.lt/Trasa/100minc...amsciai/277346
                                  Thank you, Captain Obvious!

                                  Ta prasme, surašyti savaime suprantami dalykai. Toliau seka filosofinis klausimas: "kaip ir ką daryti?"

                                  Comment


                                    Parašė AudriusV

                                    Jo dar nepašalino iš forumo? Nors šiaip jo išdėstytoms mintims jau ne vienas dešimtmetis...
                                    Čia kuris forumietis?
                                    Aviate, navigate, communicate

                                    Comment


                                      Sprendžiant pagal nuorodą į blogą, forumietis taccido.

                                      Comment


                                        Šiandien vienas traktorius "prisivažinėjo" Tūkstantmečio gatve - guli apvirtęs, lengvoji sumaitota.
                                        Teoriškai traktorius nekaltas, bet ar tai vieta važinėti gamybinei technikai 20 km/h ir būtinai piko metu?

                                        Comment


                                          Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                          Šiandien vienas traktorius "prisivažinėjo" Tūkstantmečio gatve - guli apvirtęs, lengvoji sumaitota.
                                          Teoriškai traktorius nekaltas, bet ar tai vieta važinėti gamybinei technikai 20 km/h ir būtinai piko metu?
                                          Niekas negali uždraust jiems to daryt nes čia nėra autostrada.

                                          Nebent uždraustų pagal 306 ženklą su papildoma laiko lentele.
                                          Paskutinis taisė spirit; 2018.12.06, 09:23.
                                          You might surprise yourself.

                                          Miestai.net FB

                                          Comment

                                          Working...
                                          X