[QUOTE=sauls;122299]
1. Vairuotoju nekulturingumas. Kaune niekada neteko matyti tokio vaizdo, kad sankryzoje prisigrustu tiek masinu, kad uzsidegus zaliai sviesai tiesiog nebutu galima per ja vaziuoti. Vilniuje - ne pirmas kartas. Vairuotojai tiesiog stengiasi sulisti i pacia sankryza nesvarbu kas ir po to stovi ten kol sviesoforas persijungia 2-3 kartus. Rezultatas - sankryzos pralaidumas sumazeja gal 5-6 kartus.
2. (Specialiai skaiciavau) Is 10 masinu astuoniose - vienas vairuotojas be keleiviu. Vadinasi realiai, jei masinoje sedetu bent po 3 keleivius, masinu kiekis sumazetu per puse. Kaip ta padaryti - ogi car pool'ai miestuose. Ivesti platesne gatvese juostas, kuriomis gali vaziuoti TIK masina su maziausiai 2 arba 3 zmonem, jei vaziuoji vienas - stovek kamstyje. Manau greitai zmones sugalvotu kaip susikooperuoti vazineti viena masina. Beje, JAV miestuose sita sistema labai sekmingai veikia, yra netgi specialus zenklai (i Renault logotipus panasus).QUOTE]
hmm:...
1. taip nebuvo ir nebus.
2. nepamiršk, kad juostų įrengimas kainuoja.
3. nevisose gatvėse tokias įrengsi dėl jų pločio.
4. o kur liks juosta viešąjam ir sunkiąjam transportui?
žiant sostinės gatvių dydį, manau net investuot į tai neapsimoka, eltui nueis pinigai, o rezultato nebus, Vilnius ne San Franciskas
1. Vairuotoju nekulturingumas. Kaune niekada neteko matyti tokio vaizdo, kad sankryzoje prisigrustu tiek masinu, kad uzsidegus zaliai sviesai tiesiog nebutu galima per ja vaziuoti. Vilniuje - ne pirmas kartas. Vairuotojai tiesiog stengiasi sulisti i pacia sankryza nesvarbu kas ir po to stovi ten kol sviesoforas persijungia 2-3 kartus. Rezultatas - sankryzos pralaidumas sumazeja gal 5-6 kartus.
2. (Specialiai skaiciavau) Is 10 masinu astuoniose - vienas vairuotojas be keleiviu. Vadinasi realiai, jei masinoje sedetu bent po 3 keleivius, masinu kiekis sumazetu per puse. Kaip ta padaryti - ogi car pool'ai miestuose. Ivesti platesne gatvese juostas, kuriomis gali vaziuoti TIK masina su maziausiai 2 arba 3 zmonem, jei vaziuoji vienas - stovek kamstyje. Manau greitai zmones sugalvotu kaip susikooperuoti vazineti viena masina. Beje, JAV miestuose sita sistema labai sekmingai veikia, yra netgi specialus zenklai (i Renault logotipus panasus).QUOTE]
hmm:...
1. taip nebuvo ir nebus.
2. nepamiršk, kad juostų įrengimas kainuoja.
3. nevisose gatvėse tokias įrengsi dėl jų pločio.
4. o kur liks juosta viešąjam ir sunkiąjam transportui?
žiant sostinės gatvių dydį, manau net investuot į tai neapsimoka, eltui nueis pinigai, o rezultato nebus, Vilnius ne San Franciskas
Comment