Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
JU gal turėjo omenyje "ponus" dirbančius Seime ir Verslo trikampyje? Jiems tikrai susisiekimas pagerėjo.
Čiurlionio g. tiesioginio ryšio su minėta estakada net neturi. Norint ten papulti reikia sukti ratus per Raseinių arba Jovaro gatves, tada važiuoti Konarskio iki Pietario ir tik tada į GV. Visiškai ne poniška...
Ryšys tas, kad pinigai išleisti zuokulos absoliučiai nereikalingam projektui ties Vingio parku galėjo būti panaudoti dviejų lygių sankryžos šioje vietoje įrengimui.
Taip, bus įvažiavimas į žiedą 4 juostomis, panašiai kaip ir iš Konstitucijos pr.
Galvojau kad dėl statomo namo ten kasineja. Tik nelabai suprantu kaip tada bus organizuojamas eismas, nes žiede tai tik tris juostos. Ar prie pat žiedo A juosta pasibaigs ir iš antros juostos reikes važiuot taip kaip dabar yra važiuojama iš A juostos?
Galvojau kad dėl statomo namo ten kasineja. Tik nelabai suprantu kaip tada bus organizuojamas eismas, nes žiede tai tik tris juostos. Ar prie pat žiedo A juosta pasibaigs ir iš antros juostos reikes važiuot taip kaip dabar yra važiuojama iš A juostos?
Man irgi nelabai aišku kaip bus įmanoma iš keturių juostų įvažiuoti į žiedą, kuris turi tik tris eismo juostas Net jeigu ir A juosta prieš žiedą pasibaigtų, kažin ar bus daug norinčiu važiuoti pirmąja eismo juosta, kuria galima tik išvažiuoti iš žiedo pirmame išvažiavime. Juk šie vairuotojai puikiai pasinaudodavo A juosta. Nebent pakeis eismo organizavimo tvarką žiedinėje sankryžoje ir panaikins galimybę iš antros eismo juostos išvažiuoti link GV tilto. Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Net jeigu ir A juosta prieš žiedą pasibaigtų, kažin ar bus daug norinčiu važiuoti pirmąja eismo juosta, kuria galima tik išvažiuoti iš žiedo pirmame išvažiavime. Juk šie vairuotojai puikiai pasinaudodavo A juosta. Nebent pakeis eismo organizavimo tvarką žiedinėje sankryžoje ir panaikins galimybę iš antros eismo juostos išvažiuoti link GV tilto. Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Gal tada daris kaip Savanoriu žiede ant vieno išvažiavimo: atvažiuojant nuo paneriu pirma juosta galima įvažiuot į žieda ir nusukt į aplinkelį, o važiuojant žiedu galima išvažiuot link aplinkelio tik iš pirmos juostos. Tada galima pilnai išnaudot visas tris juostas ant žiedo.
p.s. Bet ten labai retai kas važiuoja pagal taisykles.
Galvojau kad dėl statomo namo ten kasineja. Tik nelabai suprantu kaip tada bus organizuojamas eismas, nes žiede tai tik tris juostos. Ar prie pat žiedo A juosta pasibaigs ir iš antros juostos reikes važiuot taip kaip dabar yra važiuojama iš A juostos?
Man irgi nelabai aišku kaip bus įmanoma iš keturių juostų įvažiuoti į žiedą, kuris turi tik tris eismo juostas Net jeigu ir A juosta prieš žiedą pasibaigtų, kažin ar bus daug norinčiu važiuoti pirmąja eismo juosta, kuria galima tik išvažiuoti iš žiedo pirmame išvažiavime. Juk šie vairuotojai puikiai pasinaudodavo A juosta. Nebent pakeis eismo organizavimo tvarką žiedinėje sankryžoje ir panaikins galimybę iš antros eismo juostos išvažiuoti link GV tilto. Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Taigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Taigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Skiriasi kampas įvažiavimo į žiedą nuo Konstitucijos ir nuo Narbuto (sutvarkoma). Kitas dalykas iš Konstitucijos pusės įvažiuojant į žiedą 2 juosta gan problematiška suspėti - kyla konfliktas su išvažiuojančiais iš žiedo.
Taigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Padaryti viską įmanoma, tačiau tada reikia platinti dešinėje pusėje žiedą tarp įvažiavimo ir išvažiavimo, t.y. įrengti ten dar vieną juostą išvažiavimui. Čia, kiek mačiau, platina kairėje pusėje.
Kitas dalykas, ar tikrai ten tokie srautai sukančių į dešinę, kad jiems reikia dar vienos papildomos juostos tokiam manevrui?
Padaryti viską įmanoma, tačiau tada reikia platinti dešinėje pusėje žiedą tarp įvažiavimo ir išvažiavimo, t.y. įrengti ten dar vieną juostą išvažiavimui. Čia, kiek mačiau, platina kairėje pusėje.
Kitas dalykas, ar tikrai ten tokie srautai sukančių į dešinę, kad jiems reikia dar vienos papildomos juostos tokiam manevrui?
Sukančių daug, jie dabar priversti nelegaliai važiuoti A juosta, kad nereiktų veltui stovėti kamštyje su važiuojančiais į žiedą.
Tačiau tokiu atveju nusimato ilgas avaringas pereinamasis laikotarpis, nes remiantis žiedo prie PC Nordika stebėjimais, apie 80 proc. vairuotojų nemoka KET ir važiuoti žiedine sankryža.
Kokius turite pastebėjimus, įdomu?
Mažuose žiedukuose nelabai ką ten prisilaikysi. Pvz.: Erfurto g. "žiedas".
Taigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Taigi iš Konstitucijos pr. įvažiavimas irgi 4 juostomis, pirma į dešinę, likusios trys į žiedą. Čia irgi tas pats, 3 į žiedą, o pati dešiniausia nusukimas žemyn link tilto.
Šitoj vietoj tarp įvažiavimo į žieda ir išvažiavimo yra 4 juostos, o iš narbuto puses tik 3. Nebent platins iš dešines puses.
Skiriasi kampas įvažiavimo į žiedą nuo Konstitucijos ir nuo Narbuto (sutvarkoma). Kitas dalykas iš Konstitucijos pusės įvažiuojant į žiedą 2 juosta gan problematiška suspėti - kyla konfliktas su išvažiuojančiais iš žiedo.
Jeigu nieko nepakeite tai ten ir negalima įvaziuot iš antros juostos, ženklai nurodo kad dvi juostos i žiedą ir dvi nusukimui i dešine.
Kokius turite pastebėjimus, įdomu?
Mažuose žiedukuose nelabai ką ten prisilaikysi. Pvz.: Erfurto g. "žiedas".
Erfurto g. "žiedas" yra atskiras klausimas. Šis žiedas kaip ir vienos juostos, bet atvažiavus nuo Lazdynų kažkodėl į žiedą galima įvažiuoti iš dviejų juostų. Dėl tragiškų projektinių sprendinių, eismo ypatumų šiame žiede neverta aptarinėti, nes visiškai pagal taisykles juo važiuoti net ir neįmanoma.
Visiškai kitas dalykas yra žiedas prie PC Nordika. Tai tvarkingai suprojektuotas dviejų eismo juostų žiedas. Tačiau kažkodėl 80 proc. vairuotojų įvažiuodami į šį žiedą važiuoja į antrą eismo juostą ir lygiai taip pat sėkmingai iš antros eismo juostos bando išsukti reikiamame išvažiavime ir taip blokuoja pirma eismo juosta važiuojančius. T.y. kažkaip daug kas pamiršta KET, kad į dešinę galima sukti iš dešiniausios eismo juostos, jeigu ženklai arba ženklinimas nenurodo kitaip (o šiame žiede - nenurodo).
Norint susiremontuoti kairįjį automobilio šoną arba kairįjį priekinį kampą užtektų kokias 5 min pavažinėti ratu pirmąją eismo juosta ir kito "geradario" vairuotojo draudimas apmokėtų tokį remontą.
Teisingai - reikia iškomunikuoti problemos sprendimą miesto valdžiai.
Taigi reikėtų atskirti srautus Laisvės pr.- Savanorių Žiedas , o Oslo g. - estakada per Savanorių žiedą ir išvažiavimas link Savanorių žiedo, kad jie nesikirstų ir nestabdytų aplinkkelio srauto.
Žodžiu, srautas iš Laisvės pr. turėtų nepatekti į abi kairiąsias juostas ant tilto, o judėti tik link žiedo.
Šiandien vėl bardakas ant Lazdynų tilto dėl įvažiuojančių ir persirikiuojančių iš Laisvės pr. , tai tiesiai važiuoti belieka tik pati kairioji juosta, į kurią irgi spraudžiasi atvažiavę iš Laisvės pr.. "klaidas daryti - žmogiška, o klaidų nespręsti - kvaila..." Natūraliai kyla klausimas: ar dar yra likę protaujančių žmonių eismo organizavimo departamente?
Šiaip, kad rasti tinkamiausią variantą, reikia statistikos, kiek piko metu per valandą būna:
- Oslo g važiuojančių tiesiai per GV viaduką;
- Oslo g važiuojančių ir pervažiuojančių į GV žiedą;
- Laisvės pr važiuojančių ir įsukančių važiavimui per GV viaduką;
- Laisvės pr važiuojančių ir tęsiančių į GV žiedą;
Pagal tai galima parinkti variantą. Nes galima daryt ne tik išskaidymo veiksmą, kad Oslo g. tiesiai palikt vieną juostą, o varantiems į žiedą nusukt anskčiau, bet ir kitokį - kad iš Laisvės pr įsijungt į Tūkstantmečio gatvę tik per žiedą. Aišku, antrasis variantas, greičiausiai, prastas, bet be skaičių sunku tiksliai atsakyt. Klausimas, ar įmanoma tokią statistiką surinkt bent netiesioginiais metodais ?
Kaip nemažėjančiam miestui, tai tendencija sakyčiau normali. Būna ten kamščiai dažnai, bet ir priežastys - smulki avarija ar sugedęs grabas. O didžiausia problema - Gariūnai...
Comment