Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    >>>Užtat rytais Oslo g. bus dar didesni kamščiai ties Lazdynų ligonine, kur 4 juostos (2 iš aplinkkelio ir 2 nuo Gariūnų) susispaudžia į 2 juostas. Jau dabar būna nemaži kamščiai, kas bus baigus visą aplinkkelį? <<<

    Toje vietoje kemšasi todėl, kad sustoja srautas per toliau esantį Lazdynų tiltą. Jei per tilta srautas judėtų normaliai, tai srautai iš aplinkkelio ir nuo Gariūnų turėtų suvažiuoti normaliai, nes ten pakankamai ilgos greitėjimo juostos yra.

    Tačiau iš aplinkkelio sukant link Gariūnų, greitėjimo juostų ilgis tikrai nepakankamas, juolab, kad turi suvažiuoti 2 juostos. Rezultatas - KAMŠTIS.

    Comment


      Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
      http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

      Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
      Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?

      Comment


        Parašė Aronas Rodyti pranešimą
        Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
        http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

        Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
        Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?
        Pusantros valandos prastovėjau kamštyje... Pavėlavau visur kur tik galėjau

        Comment


          Parašė Aronas Rodyti pranešimą
          Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
          http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
          Video nuorodos pataisymas:

          Avaryja įvyko jau šviesiu paros metu
          Paskutinis taisė Carl di Ortus; 2016.05.27, 16:03.

          Comment


            Parašė Aronas Rodyti pranešimą
            Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
            http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS

            Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
            Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?

            O tave stebina kad pas mus daromi brangus projektai ir isisavinami pinigai vien tam kad galutinis varijantas būna tik dėl grožio?
            Kiek žinau tai ši valstybinį projektą laimėjo etatinis 'laimėtojas" nes ryšiai geri prie valdžios, buvo labai brangi technologija supirkta su geru antkainiu o kaip ji veikia ir kas ja kontroliuoja tai kaip galima suprasti visiems TEN dzin.

            Comment


              Ir vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.

              Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.

              Comment


                nuo birželio 17 dienos Islandijos gatvėje atsiras dviračių takas, o automobilių stovėjimas joje bus perkeltas į dešinę pusę. Islandijos gatvė – viena pirmųjų sostinėje, kurioje atsiras informaciniai ženklai, pranešantys apie tai, kad dviračiai yra lygiateisiai eismo dalyviai ir gali važiuoti drauge su automobiliais, bei skatinantys draugiškumą kelyje.

                Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34323434

                Comment


                  Parašė Uptown Rodyti pranešimą
                  Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
                  Va va. Būtent tokie "ant buksyro" važiuojantys ir trankosi ten reguliariai. Dar labai nervina kai toje gatvėje į antrą eilę išnyra fūros, lenkdamos tave 100km/h greičiu. Fūros dažniausiai rusiškais numeriais taip elgiasi, matyt į Karaliaučių lekia. Greičiau jau ten pastatytų vidutinio greičio matuoklius.

                  Comment


                    Parašė Sula Rodyti pranešimą
                    Lazdynų tilto eismą gadina vėlyvieji persirikiuotojai. Kartais veikėjai iš kairiosios Oslo g. juostos neria iki Fakto Auto įvažiavimo.
                    Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium. Dažnai net iš paskos laukiantis įsiliejimo netenka kantrybės, apvažiuoja pirmąjį ir sugeba įsilieti, o pirmasis pasimeta, koja nusprūsta nuo pedalo, mašina trūkteli, užgęsta ir įveda didelį konfūzą visam srautui. Štai tau prašom ir kamščio formavimosi pradžia.


                    Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                    Ir vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.

                    Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.
                    Deja, ten juostų kryptys ant tilto neatitinka realių srautų poreikių. O perskirstyti neišeina dėl tos tvorelės viduryje. Tad turim 2 juostas, į kurias susilieja du srautai, o kitomis 2 juostomis važiuoja labai maža dalis srauto. Problemą būtų galima spręsti perkeliant susiliejimą atgal Oslo gatve (alia dobilo lapą), tačiau tektų kirstis per ten įsikūrusias autoįmones, kurios žinoma reikalautų atitinkamų kompensacijų.
                    Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.

                    Parašė J.U. Rodyti pranešimą
                    Va va. Būtent tokie "ant buksyro" važiuojantys ir trankosi ten reguliariai. Dar labai nervina kai toje gatvėje į antrą eilę išnyra fūros, lenkdamos tave 100km/h greičiu. Fūros dažniausiai rusiškais numeriais taip elgiasi, matyt į Karaliaučių lekia. Greičiau jau ten pastatytų vidutinio greičio matuoklius.
                    Dėl fūristų tai 100% pritariu. Ne riedučiais važinėjasi - pasekmės gali būti itin skaudžios, ir net ne vienetams, o iškart dešimtims kitų eismo dalyvių.
                    Paskutinis taisė Ginthus; 2016.06.14, 11:06.

                    Comment


                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                      Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium.




                      Deja, ten juostų kryptys ant tilto neatitinka realių srautų poreikių. O perskirstyti neišeina dėl tos tvorelės viduryje. Tad turim 2 juostas, į kurias susilieja du srautai, o kitomis 2 juostomis važiuoja labai maža dalis srauto. Problemą būtų galima spręsti perkeliant susiliejimą atgal Oslo gatve (alia dobilo lapą), tačiau tektų kirstis per ten įsikūrusias autoįmones, kurios žinoma reikalautų atitinkamų kompensacijų.
                      Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.
                      Estakada (dobilo lapo) galėtų spręsti kompensacijų problemą, bet reikia ekonominio alternatyvų įvertinimo.

                      Comment


                        Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                        Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium. Dažnai net iš paskos laukiantis įsiliejimo netenka kantrybės, apvažiuoja pirmąjį ir sugeba įsilieti, o pirmasis pasimeta, koja nusprūsta nuo pedalo, mašina trūkteli, užgęsta ir įveda didelį konfūzą visam srautui. Štai tau prašom ir kamščio formavimosi pradžia.
                        Tuomet, jei visi tokie geručiai, kairioji juosta turi judėti nenutrūkstamu srautu.
                        Jei man reikia į žiedą, tai aš važiuoju 1-a juosta jau nuo ligoninės ir nesiblaškau, kaip kai kurie nestabilūs vairuotojai. O jeigu matosi, kad kažkas užblokavo viaduką, tuomet jau ir pro "šiltnamius" galima prasukti.

                        Comment


                          Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?


                          Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
                          Paskutinis taisė k0fis; 2016.06.14, 11:35.

                          Comment



                            Būtent! Apie tai ir rašiau. Deja, realybėje gaunasi chaosas. Šis efektas net savo pavadinimą turi.

                            Comment


                              Parašė Sula Rodyti pranešimą

                              Būtent! Apie tai ir rašiau. Deja, realybėje gaunasi chaosas. Šis efektas net savo pavadinimą turi.
                              Na tai reikia fiziškai apriboti tuos persirikiaviamus, jei mini per tilta, tai važiuosi ilgai ir nuobuodžiai apsisukti, jei reikia į žiedą, važiuoji žalia linija. Šiaip užsienį dar ne tokius atstumus reikia pavažiuoti, jei savo išvažiavimą "pramiegi".

                              Comment


                                Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
                                Atvaizdas


                                Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
                                Dar reiktų žalią juostą pratęsti iki Vakarinio aplinkkelio įsiliejimo į Oslo g., ten dabar rytais irgi problemos, kada 4 juostos (2 iš Gariūnų ir 2 iš aplikkelio) turi įsisprausti į 2 juostas.
                                Flickr

                                Comment


                                  Jūs Šimašiui savo idėjas per FB rašykit, o ne tik čia. Abejoju ar Šimašius čia lankosi
                                  You might surprise yourself.

                                  Miestai.net FB

                                  Comment


                                    Lygiai tą patį siūliau. Klausimas, kur toliau tą galima pasiūlyt kaip variantą ?

                                    Parašė k0fis Rodyti pranešimą
                                    Jau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
                                    Atvaizdas


                                    Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.

                                    Comment


                                      Parašė Ginthus Rodyti pranešimą
                                      Nesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto.
                                      Gyvas pavyzdys šiandien (tai kartojasi visą laiką) ryte.
                                      Judėjimas kažkodėl kol kas stovi vienintelėje kairiausioje juostoje. Priežastis? Todėl kad iš jos prieš pat estakadą į dešinę (į žiedą) nori persirikiuoti gudrutis. Matyt labai geras ir patyręs vairuotojas (tokių ne vienas).
                                      Bet jis to padaryti negali, nes dešinesnė juosta jau užsikimšusi. Be to, toje dešinesnėje juostoje gal 6-7 automobiliai mirksi kairiuoju posūkio signalu - tikriausiai nori įvažiuoti į estakadą.
                                      Taip kad visi stovi. Estakada tuščia.
                                      Ir tai kartojasi kas rytą daugiau ar mažiau.

                                      Comment


                                        Parašė Sula Rodyti pranešimą
                                        Gyvas pavyzdys šiandien (tai kartojasi visą laiką) ryte.
                                        Judėjimas kažkodėl kol kas stovi vienintelėje kairiausioje juostoje. Priežastis? Todėl kad iš jos prieš pat estakadą į dešinę (į žiedą) nori persirikiuoti gudrutis. Matyt labai geras ir patyręs vairuotojas (tokių ne vienas).
                                        Bet jis to padaryti negali, nes dešinesnė juosta jau užsikimšusi. Be to, toje dešinesnėje juostoje gal 6-7 automobiliai mirksi kairiuoju posūkio signalu - tikriausiai nori įvažiuoti į estakadą.
                                        Taip kad visi stovi. Estakada tuščia.
                                        Ir tai kartojasi kas rytą daugiau ar mažiau.
                                        Šitą problemą lengvai išspręstų eismo pertvarka pagal k0fis pavyzdį, iš Laisvės pr. patekimo ant estekados pradžioje gal nereitkų uždaryti, bet žalia kryptimi būtinai reiktų nukreipti važiuojančius iš Oslo g. į žiedą, tam beveik jokių investicijų net nereiktų, tik fiziškai uždaryti nuvažiavimą nuo tilto į žiedą.

                                        Paskutinis taisė Lettered; 2016.06.15, 12:12.
                                        Flickr

                                        Comment


                                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                                          Šitą problemą lengvai išspręstų eismo pertvarka pagal k0fis pavyzdį, iš Laisvės pr. patekimo ant estekados pradžioje gal nereitkų uždaryti, bet žalia kryptimi būtinai reiktų nukreipti važiuojančius iš Oslo g. į žiedą, tam beveik jokių investicijų net nereiktų, tik fiziškai uždaryti nuvažiavimą nuo tilto į žiedą.

                                          Atvaizdas
                                          Aš ten nevažinėju, bet kiek suprantu, situacija pagerėtų ir nieko nedarant, tik užbrėžus ištisinę juostą vietoj punktyro nuo tilto vidurio ar pradžios net. Tad iš kiauriausios juostos tie "gudručiai" nebegalės išsukti link žiedo ir nestabdys eismo už nugaros, o privalės daug anksčiau persirikiuoti ir iš anksto važiuoti dešinesne aplinkkelio juosta. Taip sklandžiai su srautu kam reikės išsuks į žiedą, o kiti važiuos tiesiai. Ar ne?
                                          ♚ streetskins.eu/vilnius-city-cycling-map-by-road-surface ♚

                                          Comment

                                          Working...
                                          X