Dėl greitėjimo juostų tai čia viskas aišku, nes ten visiška nesamonė padaryta iš visų pusių. Kas dėl pačio tilto, tai tuomet pigiausias variantas būtų panakinti tiek įvažiavimą tiek nuvažiavimą į/iš laisvės pr. ant pačio tilto . Kam reik į žiedą važiuoja laisvės pr. arba kaip kažkas minėjo sutvarkant nuvažiavimą esantį prie servisų leidžiantis nuo kalno dar nepasiekus tilto. Tada Aplinkkeliui oslo g. link tūkstantmečio g. lieka 2 juostos ant tilto visada. Ten oslo g. ir 3 juostą manau galima padaryti (tiem kam reikia į žiedą) nes iki šlaito vietos yra.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
>>>Užtat rytais Oslo g. bus dar didesni kamščiai ties Lazdynų ligonine, kur 4 juostos (2 iš aplinkkelio ir 2 nuo Gariūnų) susispaudžia į 2 juostas. Jau dabar būna nemaži kamščiai, kas bus baigus visą aplinkkelį? <<<
Toje vietoje kemšasi todėl, kad sustoja srautas per toliau esantį Lazdynų tiltą. Jei per tilta srautas judėtų normaliai, tai srautai iš aplinkkelio ir nuo Gariūnų turėtų suvažiuoti normaliai, nes ten pakankamai ilgos greitėjimo juostos yra.
Tačiau iš aplinkkelio sukant link Gariūnų, greitėjimo juostų ilgis tikrai nepakankamas, juolab, kad turi suvažiuoti 2 juostos. Rezultatas - KAMŠTIS.
Comment
-
Šiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąŠiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąŠiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
Avaryja įvyko jau šviesiu paros metuPaskutinis taisė Carl di Ortus; 2016.05.27, 17:03.
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąŠiandien ryte vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo - dėl avarijos Geležinio vilko gatvėje.
http://www.delfi.lt/video/aktualijos...85308#KFfLHrQS
Taigi, dėl minėtos avarijos užsikimšo Savanorių žiedas ir toliau jau Lazdynų tiltas su visu aplinkkeliu.
Labai keista, bet prieš tiltą esančioje informacinėje švieslentėje nebuvo jokios informacijos apie avariją ir užsikimšusias gatves. Pastačius tas švieslentes buvo garsiai deklaruojama, kad jos įspės vairuotojus apie tokius atvejus... O gal jos stovi tik dėl grožio?
O tave stebina kad pas mus daromi brangus projektai ir isisavinami pinigai vien tam kad galutinis varijantas būna tik dėl grožio?
Kiek žinau tai ši valstybinį projektą laimėjo etatinis 'laimėtojas" nes ryšiai geri prie valdžios, buvo labai brangi technologija supirkta su geru antkainiu o kaip ji veikia ir kas ja kontroliuoja tai kaip galima suprasti visiems TEN dzin.
Comment
-
Ir vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.
Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.
Comment
-
nuo birželio 17 dienos Islandijos gatvėje atsiras dviračių takas, o automobilių stovėjimas joje bus perkeltas į dešinę pusę. Islandijos gatvė – viena pirmųjų sostinėje, kurioje atsiras informaciniai ženklai, pranešantys apie tai, kad dviračiai yra lygiateisiai eismo dalyviai ir gali važiuoti drauge su automobiliais, bei skatinantys draugiškumą kelyje.
Skaityti daugiau: http://www.ivilnius.lt/naujienos/tra...69643d34323434
Comment
-
Parašė Uptown Rodyti pranešimąŠalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąLazdynų tilto eismą gadina vėlyvieji persirikiuotojai. Kartais veikėjai iš kairiosios Oslo g. juostos neria iki Fakto Auto įvažiavimo.
Parašė Aronas Rodyti pranešimąIr vėl buvo užsikimšęs Lazdynų tiltas, ir kaip paaiškėjo dėl įvažiuojančių iš Laisvės pr., kurie persirikiuodami į aplinkkelio juostas ir užkemša viską.
Jeigu prioritetas yra aplinkkelis, tai tada tikrai reikėtų pabandyti uždaryti įvažiavimą iš Laisvės pr. į aplinkkelio juostas ant tilto, nes arba turime srautus praleidžiantį aplinkkelį, arba liekame su ta pačia užsikimšančia nesąmone ant Lazdynų tilto.
Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.
Parašė J.U. Rodyti pranešimąVa va. Būtent tokie "ant buksyro" važiuojantys ir trankosi ten reguliariai. Dar labai nervina kai toje gatvėje į antrą eilę išnyra fūros, lenkdamos tave 100km/h greičiu. Fūros dažniausiai rusiškais numeriais taip elgiasi, matyt į Karaliaučių lekia. Greičiau jau ten pastatytų vidutinio greičio matuoklius.Paskutinis taisė Ginthus; 2016.06.14, 12:06.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium.
Deja, ten juostų kryptys ant tilto neatitinka realių srautų poreikių. O perskirstyti neišeina dėl tos tvorelės viduryje. Tad turim 2 juostas, į kurias susilieja du srautai, o kitomis 2 juostomis važiuoja labai maža dalis srauto. Problemą būtų galima spręsti perkeliant susiliejimą atgal Oslo gatve (alia dobilo lapą), tačiau tektų kirstis per ten įsikūrusias autoįmones, kurios žinoma reikalautų atitinkamų kompensacijų.
Kita vertus problemą spręsti būtų galima ir žmoniškai išmokinant vairavimo įgudžių visokius bailiukus, katrie niekaip nedrįsta lietis į srautą, jei horizonte matosi nors vienas automobilis.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto. Pats dažnai renkuosi kairę juostą ant tilto, nes dešinėje būtinai iškyla konfliktinė situacija su kokiu neidrodėliais nemokančiu naudotis pirdžium. Dažnai net iš paskos laukiantis įsiliejimo netenka kantrybės, apvažiuoja pirmąjį ir sugeba įsilieti, o pirmasis pasimeta, koja nusprūsta nuo pedalo, mašina trūkteli, užgęsta ir įveda didelį konfūzą visam srautui. Štai tau prašom ir kamščio formavimosi pradžia.
Jei man reikia į žiedą, tai aš važiuoju 1-a juosta jau nuo ligoninės ir nesiblaškau, kaip kai kurie nestabilūs vairuotojai. O jeigu matosi, kad kažkas užblokavo viaduką, tuomet jau ir pro "šiltnamius" galima prasukti.
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimą
Būtent! Apie tai ir rašiau. Deja, realybėje gaunasi chaosas. Šis efektas net savo pavadinimą turi.
Comment
-
Parašė k0fis Rodyti pranešimąJau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
Atvaizdas
Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
Comment
-
Lygiai tą patį siūliau. Klausimas, kur toliau tą galima pasiūlyt kaip variantą ?
Parašė k0fis Rodyti pranešimąJau buvau rašęs, bet kuo blogai toks principas?
Atvaizdas
Lazdynų, Karoliniškių gyventojai, kuriem reik į tūkstantmečio g. reik tikėtis priprastų naudotis aplinkkeliu vietoj laisvės pr. Tiltas tuomet visada turi 2 aplinkkelio juostas.
Comment
-
Parašė Ginthus Rodyti pranešimąNesąmonė. Taip elgtis kaip tik priverčia tikrieji kaltininkai - nemokantys įsilieti iš Laisvės prospekto.
Judėjimas kažkodėl kol kas stovi vienintelėje kairiausioje juostoje. Priežastis? Todėl kad iš jos prieš pat estakadą į dešinę (į žiedą) nori persirikiuoti gudrutis. Matyt labai geras ir patyręs vairuotojas (tokių ne vienas).
Bet jis to padaryti negali, nes dešinesnė juosta jau užsikimšusi. Be to, toje dešinesnėje juostoje gal 6-7 automobiliai mirksi kairiuoju posūkio signalu - tikriausiai nori įvažiuoti į estakadą.
Taip kad visi stovi. Estakada tuščia.
Ir tai kartojasi kas rytą daugiau ar mažiau.
Comment
Comment