Dalis važiuoja link mokytojų namų, tuomet Benediktinų-Ignoto-Dominikonų-Vokiečių. Aišku strigimas gaunasi stovint kartu su tais, kas nori išvažiuoti iš senamiesčio Vilniaus g. (tarp Liejyklos ir Benediktinų g.). Čia padėtų, jei atidarytų Liejyklos-Ignoto sankryžą. Bent jau vienpusiam eismui link Dominikonų g.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos
Collapse
X
-
Parašė Soprano Rodyti pranešimąTenka dažnai pravažiuoti Geležinio vilko -Žalgirio sankryža dienos metu maždaug nuo 10 val. iki 14 val. pakeitus naujus šviesoforus -sureguliavus naujai ,iškarto atsirado kamščiai Geležinio vilko g. nuo prekybos centro Ozas iki Žalgirio g. iš kitos puses nuo Geležinio vilko tilto,iki šio pakeitimo taip nebuvo ,važinėju tuo maršrutu apie 5 metus.Manau priežastis šviesoforo sureguliavime ,galimai kažkiek įtakos turi atsidaręs prekybos centras Rimi.
Atvaizdas
Dėl didėsnio prieoriteto suteikimo Žalgirio gatvei buvo visiškai užkimštas rytinis eismas Geležinio Vilko gatvėje. Atitinkamai pagausėjo automobilių Kalvarijų gatvėje ir ten viskas ryte totaliai užsikimšo.
Rytinis pikas Kalvarijų gatvėje link miesto būtų pakenčiamas, jei :
- Būtų sutrumpintas ciklas įvažiuojant iš šalutinių gatvių, uždraustas apvažinėjimas kiemais. Dabar daug "lindikų" važiuoja per draudžiamą ženklą per Rubikono kvartalo Balčiokonio ir kitomis gatvėmis. Šiuo metu iš šoninių gatvių įlenda iki 10-20 mašinų, o važiuojant pagrindine gatve - tik 5-8 mašinos
- Būtų panaikinti nelogiškumai sankryžoje Kalvarijų Ozo/Kareivių g. sanlyžoje (tai sankryža turi atskirą temą):
-- Ilgai deganti šviesoforo fazė nuo miesto sukant į kairę link Akropolio;
-- Žalia šviesa važiuojant tiesiai ir į kairę link Lukšio g. Dabar pajudėjus srautui nuo 0zo/ Kareivių g. sankryžos prie Lidlio (Lukšio g.sankryžoje)pasitinka raudona šviesa važiuojant į kairę ir net važiuojant tiesiai. Posūkis į Lukšio g. atviras važiuojantiems nuo Ozo gatvės. Atvažiuojant nuo Kalvarijų gatvės kairė juosta užkimšta (ten per trumpa "kišenė" posūkiui į kairę ir joje stovi atvažiavusieji nuo Ozo gatvės), o tiesiai važiuot lieka tik viena juosta.
Beje, pastaruoju metu nemokšišku šviesoforų reguliavimu sugebėta užkimšti Kalvarijų gatvėje eismą dar dviejose naujose vietose:
- Sankryžoje su Žalgirio gatve - - kuo taip pamėgta ta Žalgirio gatvė
- Net paprastą darbo dieną ar šeštadienį ryte važiuojant nuo Žaliojo tilto (nekalbu. apie įprastus kamščius darbo dienomis vakare)
Comment
-
Parašė karak Rodyti pranešimąTaigi, šiandien visai super pasidarbavo reguliuotojai GV ir Žalgirio g. sankryža taip pareguliavo, kad kamštis į centro pusę nuo santariškių, o nuo centro nuo vingio parko... Per žalią šviesoforą Žalgirio g. net mašinų nebūna susikaupę ir tik keletas pravažiuoja, kai GV visi stovi...
Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...
Comment
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąTaip, šiandien nuo Mokslininkų g. iki Pedagoginio važiavau 1 val. 10 min.
Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...
Comment
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąTaip, šiandien nuo Mokslininkų g. iki Pedagoginio važiavau 1 val. 10 min.
Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...
Comment
-
Na va, šiandien jau kiek geresnis vaizdelis. Tas pats maršrutas įveiktas per 40 min. Ir vėl ryte kažkokie veikėjai krapštėsi prie šviesoforų valdymo skydų. Gal sutapimas, o gal ir kažką pareguliavo. Bet srautas akivaizdžiai judėjo greičiau nei vakar.
Beje, stovėdamas kamštyje pabandžiau paanalizuoti GV/Žalgirio sankryžos šviesoforų ciklą. Įdomus dalykas gaunasi. Žalgirio gatve link sekančios, GV/Ukmergės g., sankryžos judančiam srautui skiriamos maždaug 25 sekundės. Kadangi ten ta kryptimi yra net TRYS eismo juostos, mašinos tą sankryža įveikia per 12-15 sekundžių, paskui visiškai tuščia. GV tuo metu stovi. Užsidega žalia šviesa, GV pajuda, bet iš dvejų juostų kairė praktiškai paralizuota, nes ją užkemša norintys pasukti į kairę link Žalgirio g. Klausimas: ar tikrai reikia tiek laiko skirti Žalgirio gatvės trafikui?
Bent jau man šviečiasi tokie sprendimai, kuriuos galima būtų realizuoti minimalioms sąnaudomis ir kurie gal ir kardinalia neišspręstų situacijos bet garantuotai ją nors kiek sušvelnintų:
1. GV apačioje, artėjant link GV/Žalgirio sankryžos, kažkur pradedant nuo "Škodos" salono įrengti trečią juosta skirta sukantiems į kairę;
2. Sureguliuoti šviesoforus paliekant 40 sek. GV srautui, 3 sek. geltonai šviesai ir 17 sek. Žalgirio g. srautui.
Comment
-
Parašė Demax Rodyti pranešimąNa va, šiandien jau kiek geresnis vaizdelis. Tas pats maršrutas įveiktas per 40 min. Ir vėl ryte kažkokie veikėjai krapštėsi prie šviesoforų valdymo skydų. Gal sutapimas, o gal ir kažką pareguliavo. Bet srautas akivaizdžiai judėjo greičiau nei vakar.
Beje, stovėdamas kamštyje pabandžiau paanalizuoti GV/Žalgirio sankryžos šviesoforų ciklą. Įdomus dalykas gaunasi. Žalgirio gatve link sekančios, GV/Ukmergės g., sankryžos judančiam srautui skiriamos maždaug 25 sekundės. Kadangi ten ta kryptimi yra net TRYS eismo juostos, mašinos tą sankryža įveikia per 12-15 sekundžių, paskui visiškai tuščia. GV tuo metu stovi. Užsidega žalia šviesa, GV pajuda, bet iš dvejų juostų kairė praktiškai paralizuota, nes ją užkemša norintys pasukti į kairę link Žalgirio g. Klausimas: ar tikrai reikia tiek laiko skirti Žalgirio gatvės trafikui?
Bent jau man šviečiasi tokie sprendimai, kuriuos galima būtų realizuoti minimalioms sąnaudomis ir kurie gal ir kardinalia neišspręstų situacijos bet garantuotai ją nors kiek sušvelnintų:
1. GV apačioje, artėjant link GV/Žalgirio sankryžos, kažkur pradedant nuo "Škodos" salono įrengti trečią juosta skirta sukantiems į kairę;
2. Sureguliuoti šviesoforus paliekant 40 sek. GV srautui, 3 sek. geltonai šviesai ir 17 sek. Žalgirio g. srautui.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąŽalgirio srautui nelabai gali trumpinti ciklą, nes tuo metu apsisukinėja tie, kurie nori iš GV patekti į Žalgirio g. ir kaip sakėte ta juosta kairė užkišta, reiškia ir taip nespėja visi norintys pravažiuoti per vieną ciklą. Trečia juosta GV nelabai padėtų, nes užsidegus žaliam šiaip ar taip atsiremia visi į priešais esantį kamštį, pagrindinis čia stabdis GV ir Ukmergės sankryža, ten labai reiktų išplatinti nuo 3 bent iki 5 juostų (3 būtų link tilto, 1 ant žiedo ir 1 į dešinę į Ukmergės g.)
Comment
-
Parašė Sula Rodyti pranešimąPosūkį į Ukmergės gatvę iš viso reiktų naikinti, bet dar geriau - naikinti važiavimą tiesiai iš GV į Ukmergės g. pro sankryžą, o ne estakada.
Comment
-
Parašė Lettered Rodyti pranešimąMatot kaip Žalgirio g. išnyko kamščiai dėl paildomų 2 juostų, o vakarais ten būdavo kamštis dar nuo Tuskulėnų.
Comment
-
Žalgirio g. tapo saldainiu.
GV pagerėtų tik pridėjus 1 jusotą. Dabar jei yra pėsčiųjų skersai Ukmergės, pirma juosta stovi, nes kelios mašinos suka dešnėn ir turi praleisti pėsčiuosius. Reiškia judėjimas GV link tunelio juda tik dviem juostom.
Analogija ir su atkarpa Statoil-Škoda (GV). Būtų trys juostos, iš kamščio išvažiuotų +50 proc. mašinų (pirma juosta tiesiai ir kairėn, 2a, 3a - tik kairėn
Pigiausias būdas sumažinti vakare - uždrausti sukti iš Ukmergės g. į Žalgirio. Galima:
a) važiuoti į LEU (VPU) žiedą ir apsisukti.
b) išsukti į Ozo, tada GV, tada apsisukti.
Rezultatas - nuo tunelio kamštis sumažėtų.
Comment
-
Aplinkelis ar akligatvis?
Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 15:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."
Comment
-
Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 15:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."
Comment
-
Parašė Uptown Rodyti pranešimąŠalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
Comment
-
Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimąVienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.
Comment
-
Parašė Aronas Rodyti pranešimąJau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.Lietuva visiems.
Comment
Comment