Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Dalis važiuoja link mokytojų namų, tuomet Benediktinų-Ignoto-Dominikonų-Vokiečių. Aišku strigimas gaunasi stovint kartu su tais, kas nori išvažiuoti iš senamiesčio Vilniaus g. (tarp Liejyklos ir Benediktinų g.). Čia padėtų, jei atidarytų Liejyklos-Ignoto sankryžą. Bent jau vienpusiam eismui link Dominikonų g.

    Comment


      Parašė Soprano Rodyti pranešimą
      Tenka dažnai pravažiuoti Geležinio vilko -Žalgirio sankryža dienos metu maždaug nuo 10 val. iki 14 val. pakeitus naujus šviesoforus -sureguliavus naujai ,iškarto atsirado kamščiai Geležinio vilko g. nuo prekybos centro Ozas iki Žalgirio g. iš kitos puses nuo Geležinio vilko tilto,iki šio pakeitimo taip nebuvo ,važinėju tuo maršrutu apie 5 metus.Manau priežastis šviesoforo sureguliavime ,galimai kažkiek įtakos turi atsidaręs prekybos centras Rimi.
      Atvaizdas
      Miesto gatvių projektuotojai (tiksliau, parašų dėliotojai ant prekybcentrių privažiavimo projektų) ir šviesoforų (nu)reguliuotojai pastačius Žalgirio / GV sankryžoje Rimi sugebėjo sugadinti eismą ne tik Geležinio Vilko gatvėje.
      Dėl didėsnio prieoriteto suteikimo Žalgirio gatvei buvo visiškai užkimštas rytinis eismas Geležinio Vilko gatvėje. Atitinkamai pagausėjo automobilių Kalvarijų gatvėje ir ten viskas ryte totaliai užsikimšo.

      Rytinis pikas Kalvarijų gatvėje link miesto būtų pakenčiamas, jei :
      - Būtų sutrumpintas ciklas įvažiuojant iš šalutinių gatvių, uždraustas apvažinėjimas kiemais. Dabar daug "lindikų" važiuoja per draudžiamą ženklą per Rubikono kvartalo Balčiokonio ir kitomis gatvėmis. Šiuo metu iš šoninių gatvių įlenda iki 10-20 mašinų, o važiuojant pagrindine gatve - tik 5-8 mašinos
      - Būtų panaikinti nelogiškumai sankryžoje Kalvarijų Ozo/Kareivių g. sanlyžoje (tai sankryža turi atskirą temą):
      -- Ilgai deganti šviesoforo fazė nuo miesto sukant į kairę link Akropolio;
      -- Žalia šviesa važiuojant tiesiai ir į kairę link Lukšio g. Dabar pajudėjus srautui nuo 0zo/ Kareivių g. sankryžos prie Lidlio (Lukšio g.sankryžoje)pasitinka raudona šviesa važiuojant į kairę ir net važiuojant tiesiai. Posūkis į Lukšio g. atviras važiuojantiems nuo Ozo gatvės. Atvažiuojant nuo Kalvarijų gatvės kairė juosta užkimšta (ten per trumpa "kišenė" posūkiui į kairę ir joje stovi atvažiavusieji nuo Ozo gatvės), o tiesiai važiuot lieka tik viena juosta.

      Beje, pastaruoju metu nemokšišku šviesoforų reguliavimu sugebėta užkimšti Kalvarijų gatvėje eismą dar dviejose naujose vietose:
      - Sankryžoje su Žalgirio gatve - - kuo taip pamėgta ta Žalgirio gatvė
      - Net paprastą darbo dieną ar šeštadienį ryte važiuojant nuo Žaliojo tilto (nekalbu. apie įprastus kamščius darbo dienomis vakare)

      Comment


        Taigi, šiandien visai super pasidarbavo reguliuotojai GV ir Žalgirio g. sankryža taip pareguliavo, kad kamštis į centro pusę nuo santariškių, o nuo centro nuo vingio parko... Per žalią šviesoforą Žalgirio g. net mašinų nebūna susikaupę ir tik keletas pravažiuoja, kai GV visi stovi...

        Comment


          Parašė karak Rodyti pranešimą
          Taigi, šiandien visai super pasidarbavo reguliuotojai GV ir Žalgirio g. sankryža taip pareguliavo, kad kamštis į centro pusę nuo santariškių, o nuo centro nuo vingio parko... Per žalią šviesoforą Žalgirio g. net mašinų nebūna susikaupę ir tik keletas pravažiuoja, kai GV visi stovi...
          Taip, šiandien nuo Mokslininkų g. iki Pedagoginio važiavau 1 val. 10 min.
          Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...

          Comment


            Parašė Demax Rodyti pranešimą
            Taip, šiandien nuo Mokslininkų g. iki Pedagoginio važiavau 1 val. 10 min.
            Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...
            Aš važiuodamas apie 8val mačiau ir šiandien pora žmogelių prei šviesoforų, kažką reguliuojančio. Kaip suprantu paleido perėją per GV į Rimi ir iškart viskas strigo...

            Comment


              Po šviesoforų patobulinimo šiandien visą dieną kamštis GV ir Žalgirio g. sankryžoje nuolatinis nuo 6-30 iki minimum 19 val ar gal net ilgiau. Nejaugi ten taip kiekvieną darbo dieną ir bus iki sankryžos rekonstrukcijos 2018 ar 2020 metais.

              Comment


                Parašė Demax Rodyti pranešimą
                Taip, šiandien nuo Mokslininkų g. iki Pedagoginio važiavau 1 val. 10 min.
                Kaip tyčia prisiminiau, kad vakar, apie 22 val. kirsdamas tą nelemtą sankryžą, mačiau ten visa būrį besidarbuojančių prie šviesoforų valdymo skydų. Matyt ryte pajutome jų darbo rezultatus ...
                Kažkoks akmens amžius. Nejau sunku padaryt visus šviesoforus valdomus iš centrinio pulto? Kompiuterius suprogramuot įvairioms sąlygoms.

                Comment


                  Na va, šiandien jau kiek geresnis vaizdelis. Tas pats maršrutas įveiktas per 40 min. Ir vėl ryte kažkokie veikėjai krapštėsi prie šviesoforų valdymo skydų. Gal sutapimas, o gal ir kažką pareguliavo. Bet srautas akivaizdžiai judėjo greičiau nei vakar.
                  Beje, stovėdamas kamštyje pabandžiau paanalizuoti GV/Žalgirio sankryžos šviesoforų ciklą. Įdomus dalykas gaunasi. Žalgirio gatve link sekančios, GV/Ukmergės g., sankryžos judančiam srautui skiriamos maždaug 25 sekundės. Kadangi ten ta kryptimi yra net TRYS eismo juostos, mašinos tą sankryža įveikia per 12-15 sekundžių, paskui visiškai tuščia. GV tuo metu stovi. Užsidega žalia šviesa, GV pajuda, bet iš dvejų juostų kairė praktiškai paralizuota, nes ją užkemša norintys pasukti į kairę link Žalgirio g. Klausimas: ar tikrai reikia tiek laiko skirti Žalgirio gatvės trafikui?
                  Bent jau man šviečiasi tokie sprendimai, kuriuos galima būtų realizuoti minimalioms sąnaudomis ir kurie gal ir kardinalia neišspręstų situacijos bet garantuotai ją nors kiek sušvelnintų:
                  1. GV apačioje, artėjant link GV/Žalgirio sankryžos, kažkur pradedant nuo "Škodos" salono įrengti trečią juosta skirta sukantiems į kairę;
                  2. Sureguliuoti šviesoforus paliekant 40 sek. GV srautui, 3 sek. geltonai šviesai ir 17 sek. Žalgirio g. srautui.

                  Comment


                    Šiandien tikrai pasijautė geresnė situacija. Dėl trečios juostos link centro pusės, tai manau tai yra būtina, nes tai pagrindinis GV/Žalgirio g. stabdis: sukantys į žalgirio g. ir užkemšantys GV antrą juostą.

                    Comment


                      Kažin ar ten darys 3-ią juostą, jeigu planuoja statyti viaduką bent po kelių metų.

                      Comment


                        Parašė Demax Rodyti pranešimą
                        Na va, šiandien jau kiek geresnis vaizdelis. Tas pats maršrutas įveiktas per 40 min. Ir vėl ryte kažkokie veikėjai krapštėsi prie šviesoforų valdymo skydų. Gal sutapimas, o gal ir kažką pareguliavo. Bet srautas akivaizdžiai judėjo greičiau nei vakar.
                        Beje, stovėdamas kamštyje pabandžiau paanalizuoti GV/Žalgirio sankryžos šviesoforų ciklą. Įdomus dalykas gaunasi. Žalgirio gatve link sekančios, GV/Ukmergės g., sankryžos judančiam srautui skiriamos maždaug 25 sekundės. Kadangi ten ta kryptimi yra net TRYS eismo juostos, mašinos tą sankryža įveikia per 12-15 sekundžių, paskui visiškai tuščia. GV tuo metu stovi. Užsidega žalia šviesa, GV pajuda, bet iš dvejų juostų kairė praktiškai paralizuota, nes ją užkemša norintys pasukti į kairę link Žalgirio g. Klausimas: ar tikrai reikia tiek laiko skirti Žalgirio gatvės trafikui?
                        Bent jau man šviečiasi tokie sprendimai, kuriuos galima būtų realizuoti minimalioms sąnaudomis ir kurie gal ir kardinalia neišspręstų situacijos bet garantuotai ją nors kiek sušvelnintų:
                        1. GV apačioje, artėjant link GV/Žalgirio sankryžos, kažkur pradedant nuo "Škodos" salono įrengti trečią juosta skirta sukantiems į kairę;
                        2. Sureguliuoti šviesoforus paliekant 40 sek. GV srautui, 3 sek. geltonai šviesai ir 17 sek. Žalgirio g. srautui.
                        Žalgirio srautui nelabai gali trumpinti ciklą, nes tuo metu apsisukinėja tie, kurie nori iš GV patekti į Žalgirio g. ir kaip sakėte ta juosta kairė užkišta, reiškia ir taip nespėja visi norintys pravažiuoti per vieną ciklą. Trečia juosta GV nelabai padėtų, nes užsidegus žaliam šiaip ar taip atsiremia visi į priešais esantį kamštį, pagrindinis čia stabdis GV ir Ukmergės sankryža, ten labai reiktų išplatinti nuo 3 bent iki 5 juostų (3 būtų link tilto, 1 ant žiedo ir 1 į dešinę į Ukmergės g.)
                        Flickr

                        Comment


                          Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                          Žalgirio srautui nelabai gali trumpinti ciklą, nes tuo metu apsisukinėja tie, kurie nori iš GV patekti į Žalgirio g. ir kaip sakėte ta juosta kairė užkišta, reiškia ir taip nespėja visi norintys pravažiuoti per vieną ciklą. Trečia juosta GV nelabai padėtų, nes užsidegus žaliam šiaip ar taip atsiremia visi į priešais esantį kamštį, pagrindinis čia stabdis GV ir Ukmergės sankryža, ten labai reiktų išplatinti nuo 3 bent iki 5 juostų (3 būtų link tilto, 1 ant žiedo ir 1 į dešinę į Ukmergės g.)
                          Posūkį į Ukmergės gatvę iš viso reiktų naikinti, bet dar geriau - naikinti važiavimą tiesiai iš GV į Ukmergės g. pro sankryžą, o ne estakada.

                          Comment


                            Parašė Sula Rodyti pranešimą
                            Posūkį į Ukmergės gatvę iš viso reiktų naikinti, bet dar geriau - naikinti važiavimą tiesiai iš GV į Ukmergės g. pro sankryžą, o ne estakada.
                            Tą važiavimą tiesą senai reikėjo naikinti, bet turbūt palikta dėl kelių autobusų maršrutų. Nors realiai kamščių dėl to niekur nesumažėtų ir ciklai nesikeitų, dėl to turbūt ir palieka. Bet posūkio į Ukmergės g. naikinti negalima, ten praktiškai visa dešinė juosta, ypač vakarais, suka į dešinę, o ne kairę. Todėl ir siūlau įrengti bent dar kelias papildomas juostas, daug nekainuotų, o nauda būtų didžiulė. Matot kaip Žalgirio g. išnyko kamščiai dėl paildomų 2 juostų, o vakarais ten būdavo kamštis dar nuo Tuskulėnų.
                            Flickr

                            Comment


                              Parašė Lettered Rodyti pranešimą
                              Matot kaip Žalgirio g. išnyko kamščiai dėl paildomų 2 juostų, o vakarais ten būdavo kamštis dar nuo Tuskulėnų.
                              Čia tai faktas, Žalgirio gatve dabar važiuoti vienas malonumas

                              Comment


                                Žalgirio g. tapo saldainiu.
                                GV pagerėtų tik pridėjus 1 jusotą. Dabar jei yra pėsčiųjų skersai Ukmergės, pirma juosta stovi, nes kelios mašinos suka dešnėn ir turi praleisti pėsčiuosius. Reiškia judėjimas GV link tunelio juda tik dviem juostom.
                                Analogija ir su atkarpa Statoil-Škoda (GV). Būtų trys juostos, iš kamščio išvažiuotų +50 proc. mašinų (pirma juosta tiesiai ir kairėn, 2a, 3a - tik kairėn

                                Pigiausias būdas sumažinti vakare - uždrausti sukti iš Ukmergės g. į Žalgirio. Galima:
                                a) važiuoti į LEU (VPU) žiedą ir apsisukti.
                                b) išsukti į Ozo, tada GV, tada apsisukti.
                                Rezultatas - nuo tunelio kamštis sumažėtų.

                                Comment


                                  Aplinkelis ar akligatvis?

                                  Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
                                  Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.
                                  Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 15:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."

                                  Comment


                                    Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
                                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.12.21, 15:19. Priežastis: Atkelta iš "[VLN] Vilniaus vakarinio aplinkkelio III etapas. Šešuolių (Ozo) g. - Ukmergės pl."

                                    Comment


                                      Parašė Uptown Rodyti pranešimą
                                      Šalia to ir greičio kontrolės priemonės nepamaišytų, ypač atkarpoje nuo G.Vilties žiedo iki Liepkalnio g. Būtent ten kiek važiuoju, tiek pilna lekiančių 100+ km/h su niekingais keleto metrų atstumais ir sėdėjimu kitam "ant užpakalio". Stebina, kad dar nieko rimto ten neįvykę, bet didėjant srautams ilgai laukti tikrai neteks.
                                      Tas kelias tinkamas 100+ greičiui. Nėra sankryžų ir pan. Vienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.

                                      Comment


                                        Parašė Smalsuolis Rodyti pranešimą
                                        Vienintelė problema, tai pėsčiųjų perėja ties Tyzenhauzų stotele, kurią reikia kuo greičiau naikinti, kaip ir stotelę.
                                        Apie tai buvo kalbama temoje apie Liepkalnio gatvių rekonstrukciją. Stotelės naikinimas yra labai prasta idėja, ypač kai neturima jokio suvokima kodėl ji ten.
                                        Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                        Comment


                                          Parašė Aronas Rodyti pranešimą
                                          Jau dabar kišasi įvažiavimai į Oslo gatvę dėl grūsčių susidarančių dėl persirikiuojančių automobilių ant toliau esančio tilto per upę ir gana dažnų "įvažiavau į uodegą" eismo įvykių.
                                          Atidarius likusią aplinkelio dalį, reikalai dar pablogės. Gal vertėtų imtis priemonių ir pradėti ieškoti srautų valdymo sprendimų kritinėse vietose, nes kitaip išganingasis aplinkelis taps "amžino sėdėjimo kamščiuose" vieta.
                                          Reikia pastatyti trūkstamą Lazdynų tilto dalį šiaurinėje pusėje. Tuomet ant senosios konstrukcijos į kiekvieną pusę bus nebe po dvi, o po tris juostas. Tuomet būtų žymiai patogiau persirikiuoti, nes trečia juosta tarnautų kaip viena ilga greitėjimo-lėtėjimo juosta, į kurią būtų galima tolygiai persirikiuoti. O atvažiuojant iš Laisvės pr. nebereiks sustoti ir laukti tarpo sraute.
                                          Lietuva visiems.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X