Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    [VLN] Vilniaus eismas ir kamščių nuotraukos

    Tas airio straipsnis privertė mane šiandien išeit į gatvę ir nufotografuot tikrąją situaciją. Gaila tik, kad neturiu kaip nusiųst šitų nuotraukų pačiam autoriui





















    Keletas šiaip nuotraukų

















    Mano galerija Flickr'yje

    #2
    labai graziai iseitu nuuotraukos nuo to ziedo kur yra prie pedagoginio.. ten i miesto puse matosi gelezeinio vilko visa gatve+tiltas, o i kita puse gelezinio vilko + seskines kalnas ir dar daug gatviu ir aisku daug daug masinu, ypac piko metu. kazkada dariau bet buvo tamsu ir biski neisejo

    Comment


      #3
      dar pora avariju reikejo uzfiksuot... joke, seip geros foto nors saltoniskiu kalnas gerai turetu gautis..

      Comment


        #4
        Parašė specz
        dar pora avariju reikejo uzfiksuot... joke, seip geros foto nors saltoniskiu kalnas gerai turetu gautis..
        Aha, ten jau planuoja ant gero oro kada
        Mano galerija Flickr'yje

        Comment


          #5
          Geros photo, tik cia matyt nelabai piko metu jos darytos, nes mazoka masinu. Hm... "Lados" lyg ir nei vienos nepastebejau .

          Comment


            #6
            Parašė Edd
            Geros photo, tik cia matyt nelabai piko metu jos darytos, nes mazoka masinu. Hm... "Lados" lyg ir nei vienos nepastebejau .
            Daryta apie 17.45, tačiau nuotraukos neatspindi tikrojo eismo
            Mano galerija Flickr'yje

            Comment


              #7
              Nutariau atgaivinti seną ir labai opią kiekvienam vilniečiui temą, tačiau nežinia kodėl užmirštą:





















              Laukite tęsinio iš kitų karštų miesto taškų.

              Comment


                #8
                Ačiū už temos atgaivinimą, Farbrom
                Gerai atrodo kamščiai, kai dar tik pradeda temti (žinoma, jei pats nesi įstrigęs kamštyje)

                Comment


                  #9
                  Neblogi kamščiai būna rytais nuo justiniškių link pedagoginio.

                  Ir šeip, kol nevažinėjau su mašina, kažkaip perdagu nekreipdavau dėmesio, bet dabar oj kaip jie jaučiasi
                  P.

                  Comment


                    #10
                    Geležinio vilko gatvėj kamštis kiekvieną dieną nutįsta daugiau kaip 1,5 km. Ir tik dabar prasidėję rekonstrukcijos darbai pagaliau sutvarkys šitą baisiausią mieste kelių sankirtą. Beje, fotkint piko metu galima visą atkarpą nuo Vingio parko iki pat Ukmergės/Geležinio vilko g. sankryžios - nepamenu, kada ten nebuvo kamščių.

                    Comment


                      #11
                      Gera proga padiskutuoti, kai netikusiai sureguliuoti šviesoforai suskuria dar didesnius kamščius:

                      Šios dienos laikraštis "15 min.":


                      Comment


                        #12
                        Parašė Romas
                        Ačiū už temos atgaivinimą, Farbrom
                        Gerai atrodo kamščiai, kai dar tik pradeda temti (žinoma, jei pats nesi įstrigęs kamštyje)
                        O kai uzstringi kur Vokietijos autobanuose kamstyje kokiai pusei dienos,tada jie taip graziai jau nebeatrodo. Ypac vokieciai dideli meistrai sudaryti kamscius:palijo truputeli-vienas pristabde,kitas ir jau 5 kilometru kamstis.

                        Comment


                          #13
                          Foto 2006 10
                          Rytiniai kamščiai

                          Nesusilaikysiu pacitavęs klasikų. Trys aiškūs savivaldybės receptai, kaip greit atvažiuoti į darbą

                          T. Narbuto g.

                          Anot V.Cemnolonskio, palankesnių eismo sąlygų T.Narbuto gatvėje tikimasi tik baigus Geležinio Vilko ir Ukmergės gatvių sankryžos rekonstrukciją. Padėtis T.Narbuto gatvėje taip pat turėtų pagerėti buvusios "Vilniaus pieninės" vietoje pastačius prekybos centrą "Panorama".
                          Ukmergės g.

                          Savivaldybės eismo organizavimo poskyrio vedėjas Vidutis Cemnolonskis sakė, pasiūlytų T.Narbuto kalno išvengti važiuojant Geležinio Vilko gatve
                          Geležinio Vilko ir Ozo g. sankryža

                          Vienintelė išeitis nenorintiems laiko gaišti spūstyse, pasak valdininko, palikti automobilius prie namų ir važiuoti visuomeniniu transportu
                          Visos citatos iš "15 min" 2006.11.07 d. rašinio: http://www.delfi.lt/news/economy/aut...hp?id=11144723

                          Comment


                            #14
                            Būtų įdomu sužinoti kuo Romai tau užkliuvo paskutinėj citatoj išreikšta nuomonė?

                            Comment


                              #15
                              /\ Paskutinė citata atrodo gana protinga lyginant su nusišnekėjimais pirmose dviejose citatose.

                              Tačiau yra nemenkų prieštaravimų tarp siūlymo naudotis visuomeniniu transportu ir savivaldybės darbų (tiksliau, neveikimo):
                              - leidžiama statyti dar daugiau daugiabučių namų Fabijioniškėse, Visoriuose ir Santariškėse,
                              - vietoj stovėjimo kamščiuose Visorių ir Santariškių gyventojai mielai naudotusi greitesniu visuomeniniu transportu; tačiau "platinama" Kalvarijų gatvė be juostos visuomeniniam transportui
                              - planuojama tiesti Šiaurinę gatvę (kuri galėtų dubliuoti Ozo gatvę) be viaduko su Kalvarijų gatve (kuris buvo numatytas dar 1965 m.); be to, Šiaurinės gatvės tiesimas niekur neįtrauktas į prioritetus
                              Paskutinis taisė Romas; 2006.11.11, 08:50.

                              Comment


                                #16
                                Taigis... vakar eilini karta teko pabuvoti Vilniuje ir dar syki strigti kamstyje. Masciau ka butu galima padaryti, kad ju butu maziau, taigi vakar suradau bent 3 priezastis, kodel Vilniuje tokie be proto dideli kamsciai:

                                1. Vairuotoju nekulturingumas. Kaune niekada neteko matyti tokio vaizdo, kad sankryzoje prisigrustu tiek masinu, kad uzsidegus zaliai sviesai tiesiog nebutu galima per ja vaziuoti. Vilniuje - ne pirmas kartas. Vairuotojai tiesiog stengiasi sulisti i pacia sankryza nesvarbu kas ir po to stovi ten kol sviesoforas persijungia 2-3 kartus. Rezultatas - sankryzos pralaidumas sumazeja gal 5-6 kartus.

                                2. (Specialiai skaiciavau) Is 10 masinu astuoniose - vienas vairuotojas be keleiviu. Vadinasi realiai, jei masinoje sedetu bent po 3 keleivius, masinu kiekis sumazetu per puse. Kaip ta padaryti - ogi car pool'ai miestuose. Ivesti platesne gatvese juostas, kuriomis gali vaziuoti TIK masina su maziausiai 2 arba 3 zmonem, jei vaziuoji vienas - stovek kamstyje. Manau greitai zmones sugalvotu kaip susikooperuoti vazineti viena masina. Beje, JAV miestuose sita sistema labai sekmingai veikia, yra netgi specialus zenklai (i Renault logotipus panasus).

                                3. Trecia priezastis gal ne tokia dazna, bet vakar vakare Vilniuje apie puse sesiu del jos tikrai buvo daug problemu - tiesiog kazkoks nevisprotis instruktorius sugalvojo mokyklini masiniuka su studentu pavarineti po Svitrigailos, Kudirkos ir Pamenkalnio gatviu kamscius. Na bet gal cia retai taip buna.

                                Manau, kad kas nors neiskentes vistiek tokiam instruktoriui isaiskins gyvenimo taisykles ir sita problema issispres savaime

                                Vienu zodziu matau, kad tikrai yra budu spresti kamsciu problema be papildomu viaduku, tramvaju ir panasiu ilgai trunkanciu investiciju.
                                Paskutinis taisė sauls; 2006.11.11, 22:29.

                                Comment


                                  #17
                                  Gal nuskambes kvailai, bet as labai noreciau pamatyti Vilniaus kamscius. Paskutini karta, kai buvau Lietuvoje, labai daznai teko vazinetis Sostineje su visokiausiais reikalais, skirtingu paros metu ir nei karto nepapuoliau i kamsti. Nesakau, kad Vilniuje nera kamsciu, tiesiog nei vieno nemaciau ir tikiuosi, kad sia ziema pamatysiu savo smalsumui patenkinti

                                  Comment


                                    #18
                                    Čia toks nedidelis sekmadieninis kamštukas Ozo gatvėje:
                                    1) Dalis tautos grįžta iš "Akropolio"
                                    2) Kita dalis tautos važiuoja į "Siemensą"














                                    Ir kas sakė, kad nereikia Šiaurinės gatvės?

                                    Comment


                                      #19
                                      Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                      Ir kas sakė, kad nereikia Šiaurinės gatvės?[/url]
                                      1. sodininkai, kurie netiki jog jiems tinkamo dydzio bus kompensacija uz paimama sklypa.
                                      2. sodininkai, kuriu sklypo nepaima, bet nori naudos is gretimu statybu (isasfaltuoti kelia, nutiesti vandentieki ir t.t.)
                                      3. gretimu daugiabuciu gyventojai, kuriems geriau salia siukslynas, nei gatve reikalinga pusei miesto gyventoju.
                                      4. politikai, kurie, rekdami uz rekiancius, nori pakelti ivaizdi pries rinkimus.
                                      5. siaip, turintys fobiju naujovems.
                                      6. perkantys kate maise, kai niekuo nesidomi ka perka, o paskui kaltina visus is eiles.
                                      7. samokslo teoriju ieskotojai, kuriems visur vaidenasi apgavimai, nauda tik verslininkam ir paprastu zmoniu isnaudojimas.
                                      nu ir t.t.

                                      Comment


                                        #20
                                        jie net apie save nepagalvoja, nenorėdami šios gatvės. kai labai prisireiks vėl būs kalta vadžia, kad nieko nedaro.
                                        Kodėl "Apylanka"? Todėl, kad "Darbai"...

                                        Comment

                                        Working...
                                        X