Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė emas22
    Dėl Naujosios g. rekonstrukcijos darbų laikinai uždaroma ,,Jotvingių“stotelė

    Naujosios g. rekonstrukcijos darbai koreguoja maršrutinių mikroautobusų eismą. Nuo gegužės 17 d. iš Putinų gyvenamojo rajono važiuojantys keleiviai turės išlipti kitoje stotelėje.

    Laikinai uždaroma ,,Jotvingių" stotelė prie IKI parduotuvės Naujojoje g. Artimiausios mikroautobusų stotelės - ,,Žuvintas" ir ,,Sodra", prie senosios autobusų stoties.

    Dėl moksleivių, vykstančių į Šv. Benedikto ir Jotvingių gimnazijas, saugumo mikroautobusas sustos Jotvingių universalinės parduotuvės kieme.

    Stabdomas eismas



    Alytaus miesto savivaldybės administracijos direktorius Giedrius Čereškevičius, vadovaudamasis Lietuvos Respublikos vietos savivaldos įstatymo 6 straipsnio 32 punktu, Saugaus eismo automobilių keliais įstatymo 10 straipsnio 8 dalies 3 punktu, išleido įsakymą dėl lietaus, buitinių nuotekų ir vandentiekio tinklų prijungimo prie esamų tinklų Putinų gatvėje darbų nuo 2010 m. gegužės 17 d. iki 2010 m. gegužės 31 d. uždrausti transporto priemonių eismą Putinų gatvės atkarpoje nuo Artojų iki Pramonės gatvių.

    www.alytausgidas.lt
    tai gal bus laikina įrengta toje atkarpoje?

    Comment


      Dieve...
      Įsiskaitykit. Mikroautobusai sustos "Jotvingio" kieme.
      Bet dėl to abejoju. Turbūt sustos tiesiog gatvėje.

      Beje, šiandien minėtoje stotelėje jau "dingo" plytelės.
      100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

      Comment


        Naujosios gatvės antros eilės tiesimas gerokai sujauks eismą Alytuje

        Vis didesnį pagreitį įgaunantys Naujosios gatvės antros eilės tiesimo darbai, numatoma judrios Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžos rekonstrukcija šią vasarą gerokai sujauks transporto priemonių eismą Dzūkijos sostinėje. Eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus.


        Nepakako lėšų

        Kaip vakar sakė miesto savivaldybės administracijos Statybos skyriaus vedėjas Sigitas Stumbras, nutiesti antrą Naujosios gatvės eilę buvo numatyta dar 1976 metais patvirtintame Alytaus miesto generaliniame plane.

        „Ir tuomet, ir atkūrus nepriklausomybę tiesti antrą Naujosios gatvės eilę nuo Tvirtovės iki Žuvinto gatvių vis trūko lėšų. Be to, iki 1990-ųjų Alytuje buvo keliolika tūkstančių transporto priemonių, taigi gatvių pralaidumo užteko”, - kalbėjo skyriaus vedėjas. Tiesa, ir ankstesniais laikais per Kalėdas, Velykas Naujojoje gatvėje nusidriekdavo ilgos žigulių, moskvičių, zaporožiečių ir volgų eilės, susidarydavo grūstys.

        Pasak VĮ „Regitra” Alytaus filialo viršininko Jurgio Valiūno, šiuo metu Alytuje įregistruota per 42 tūkst., rajone - apie 16 tūkst. įvairių transporto priemonių.

        Naujoji gatvė - viena judriausių Alytuje. „Po prieš kelerius metus atliktų stebėjimų paaiškėjo, kad ja per parą pravažiuoja apie 16 tūkstančių įvairių transporto priemonių. Šiandien jų gali būti dar daugiau, nes mieste automobilių vis gausėja”, - kalbėjo S.Stumbras.

        Bus trys eismo juostos

        Beveik pusantro kilometro ilgio antra Naujosios gatvės eilė bus trijų, o vietomis, kur numatytos nuovažos, ir keturių eismo juostų. Po darbų, kuriuos atlieka konkursą laimėjusi Vievio įmonė „Kelda”, trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. Tarp eilių bus veja, pasodinti medeliai.

        Kai kurie alytiškiai iki šiol gailisi iškirstų liepų, tačiau, pasak S.Stumbro, medžiai jau buvo sulaukę solidaus amžiaus ir juos persodinti buvo netikslinga, esą, tiek pat kainuoja pasodinti jaunus. Tiesa, kai kurie krūmai ir kalninės pušys bus persodintos į kitą vietą. Visi antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbai kainuos per 7,1 mln. litų.

        Teks keisti įprastus maršrutus

        Paklaustas, kaip Naujojoje gatvėje bus organizuojamas eismas po rekonstrukcijos skyriaus vedėjas kalbėjo: „Naujosios gatvės sankryžose su Tvirtovės ir Rūtų gatvėmis, bei su Statybininkų gatve eismą reguliuos šviesoforai, o sankryžoje su Jazminų ir Vilties gatvėmis bus įrengta trijų eismo juostų žiedinė sankryža”.

        Žiedo įrengimo darbai prasidės netrukus, teks nukasti nemažai grunto. Vykstant darbams, nuo gegužės 31 dienos iki rugpjūčio 28-osios bus uždraustas transporto priemonių eismas jau senokai nutiestoje antroje Naujosios gatvės eilėje nuo Žuvinto iki Jazminų gatvių. Taip pat numatoma pradėti rekonstruoti judrią Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžą, kurioje bus įrengta žiedinė sankryža.

        Šiemet eilės dar laukia Bažnyčios gatvės ir Alyvų tako, kai kurių Vilniaus ir Pulko, S.Dariaus ir S.Girėno bei kitų gatvių ruožų tvarkymo darbai. Tad šią vasarą visiems eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus arba kurį laiką atsisakyti naudotis automobiliais.

        Kaip sakoma, lazda turi du galus. Jeigu miesto gatvėse vasarą sumažės mašinų, bus mažiau teršiamas oras, miestelėnai sutaupys - mažiau išleis pinigų vis brangstantiems degalams. Beje, tiesiant antrą eilę, į kitą vietą bus iškeltos ir kelios maršrutinių autobusų sustojimo aikštelės. Tikimasi, kad iki rugsėjo 1 dienos rangovams pavyks baigti svarbiausius antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbus.

        Vykstant darbams jau ardoma ir dar bus nemažai išardyta kelio bortelių, šaligatvių plytelių. Juos gyventojai norėtų nusipirkti ir pasikloti mikrorajonuose prie daugiabučių gyvenamųjų namų įrengiamose naujose arba platinamose automobilių stovėjimo aikštelėse. Pasak S.Stumbro, borteliai ir plytelės gyventojams, kaip reikalauja teisės aktai, bus pradėti parduoti aukcionuose birželio pabaigoje ir liepos pradžioje.

        Alytuje driekiasi maždaug 150 kilometrų ilgio gatvių tinklas. Tik pusė jų - asfaltuotos.
        Alytaus naujienos

        Comment


          Naujosios gatvės rekonstrukcijos eiga http://www.jemi.lt/2010/05/1756/#more-1756
          Alytaus jaunimo draugas
          http://www.jaunimo.lt

          Comment


            prašau paaiškinkit man durnam kaip suprasti tokius žodžius

            " trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. "

            ar čia jie nusirašė, ar aš nesuprantu?

            kaip suprantu bus dvi juostos vienos krypties ir dvi kitos krypties. priešingas eismo juostas skirs pievelė. tai kaip suprast tą trimis eismo juostomis riedės ir pirma gatvės eile..?

            Comment


              Taip ir suprasti. Bus po tris juostas į abi puses. Dabartinėje Naujojoje gatvėje pilnai telpa trys juostos. Dar tris padaris, atskirs jas ir dabartinę gatvę žalia juosta.

              Comment


                Gal bus A juosta?

                Comment


                  Parašė emas22
                  Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
                  Dėl pėsčiųjų tilto sutinku, bet dėl antrojo - ne... Galvoji gal kad stato taip sau? Kaip tik reikia statyti aplinkkelius.
                  Ir dar siūlyčiau Naująja gatve pasivažinėti
                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                  Comment


                    Viskas cia gerai su tais keliais. Kitur, uzsienyje, tenka ir namus griauti, kad praplatintu kelia ar nutiestu kitaip. Aisku, del alytaus, tai sunku tiketis, kad jis sparciai vystysis ateinanciais desimtmeciais..xa xa

                    Comment


                      Parašė emas22
                      Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
                      Visur kur vyksta statybos yra gerai, stato tilta gerai ar pesčiūjų ar ne. Žmonės turi darbus, turės geresnį susiekimą, o kas prieš, tas gyvena šia diena
                      Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
                      Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus

                      Comment


                        Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                        Visur kur vyksta statybos yra gerai, stato tilta gerai ar pesčiūjų ar ne. Žmonės turi darbus, turės geresnį susiekimą, o kas prieš, tas gyvena šia diena
                        Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
                        Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus
                        Pagal tokią logiką, reikia daryti bet ką, kad tik žmones įdarbinti it išspręsti tas laikinas socialines problemas. Nesvarbu ką. Galima ir duobes kasti ir jas vėl užkasti .

                        Naujosios gatvės platinimas yra reikalingas. Čia ginčytis neverta.
                        Tačiau pėsčiųjų tiltas nėra pirmaeilis ir būtinas miestui projektas. Tai kas, kad pinigai iš ES. Kodėl tie, kas rašo tuos projektus negalvoja, pavyzdžiui, primiausiai apie tūkstančius alytiškių, kurie jau po kelis dešimtmečius gyvena kvartaluose, kurių gatvės neasfaltuotos?

                        Comment


                          Tai cia aisku ir taip, kad esant sunkiai ekonominiai padeciai pinigai metami i viesuosius statybos projektus ir per daug neziurint ar tai svarbu, ar nelabai, nes statybos yra visos ekonomikos kaip ir pagrindas.

                          Comment


                            Statyti reikia tai, ko tikrai reikia, o ne tai, ko nereikia ar be ko galima apsieiti. Pavyzdziui, pesciuju tiltas buves nebuves. O desimtys desimtmeciais neasfaltuotu gatviu yra nemaza problema ju gyventojams, kenciantiems nuo dulkiu, duobiu, purvo...

                            Comment


                              Tai gal tokiems pesciuju tiltu projektams lengviau ES pinigus issimusti, negu neasfaltuotiems kiemams, kur daugiau maziau tai yra salies vidaus ir miesto problema. Nezinau situ niuansu.

                              Comment


                                Naujosios g. pradžioj nenumatytas joks žiedas. Rūtų-Jotvingių-Tvirtovės g. sankryža ir Statybininkų-Naujosios g. bu šviesoforinės, o Jazminų-Vilties g. sankryža taps žiedinė. Bėje nuo šio pirmadienio jau pradės kasti gruntą ir formuoti šią sankryžą. Reiks nukasti net iki 4 m grunto, kad neliktų kalno
                                Alytaus jaunimo draugas
                                http://www.jaunimo.lt

                                Comment


                                  Parašė studentaz Rodyti pranešimą
                                  Naujosios g. pradžioj nenumatytas joks žiedas. Rūtų-Jotvingių-Tvirtovės g. sankryža ir Statybininkų-Naujosios g. bu šviesoforinės, o Jazminų-Vilties g. sankryža taps žiedinė. Bėje nuo šio pirmadienio jau pradės kasti gruntą ir formuoti šią sankryžą. Reiks nukasti net iki 4 m grunto, kad neliktų kalno
                                  Tai kad jau šią savaitę pradėjo...
                                  100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                  Comment


                                    Parašė taccido Rodyti pranešimą
                                    Tai kad jau šią savaitę pradėjo...
                                    Aplink sankryžą pradėjo, o jos pačios dar ne
                                    Alytaus jaunimo draugas
                                    http://www.jaunimo.lt

                                    Comment


                                      Parašė emas22
                                      Kokio dar gi kalno?
                                      Atsistok Vilties g. ir žiūrėk turgaus link, turgaus nematyt per geležinkelio pylimą kurį nukas ir padarys lygią žiedinę sankryžą.
                                      Dar vieną jau nuo liepos mėn pradės daryti centre Kauno-Vilniaus g. Na vienu žodžiu vidurvasarį visas centras virs statybų aikštele, paslkaičiavau vien 5 gatvės, aikštė, skveras kitos erdvės keisis. Smagu
                                      Paskutinis taisė studentaz; 2010.05.23, 23:35.
                                      Alytaus jaunimo draugas
                                      http://www.jaunimo.lt

                                      Comment


                                        Del Jazminu-Naujosios sankryzos dar cia nieko baisaus,galima apvaziuot statybininku gatve.Bet jei butu sugalvoje uzdaryt eisma ir Vilties-Naujosios sankryzoj va tada butu linksma.Kokie bebutu vairavimo sunkumai labai smagu laukt nauju infrastrukturos pokiciu Alytuje.Kad tik sklandziai viskas vyktu be finansavimo trikdziu.

                                        Comment


                                          Rausiama Jotvingių gatvė, čia bus įrengtos lėtėjimo juostos , o šioje sankryžoje nauji šviesoforai.
                                          Click image for larger version

Name:	jotvingiai.JPG
Views:	1
Size:	68,8 kB
ID:	1418501
                                          Alytaus jaunimo draugas
                                          http://www.jaunimo.lt

                                          Comment

                                          Working...
                                          X