Parašė emas22
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Dieve...
Įsiskaitykit. Mikroautobusai sustos "Jotvingio" kieme.
Bet dėl to abejoju. Turbūt sustos tiesiog gatvėje.
Beje, šiandien minėtoje stotelėje jau "dingo" plytelės.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Naujosios gatvės antros eilės tiesimas gerokai sujauks eismą Alytuje
Vis didesnį pagreitį įgaunantys Naujosios gatvės antros eilės tiesimo darbai, numatoma judrios Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžos rekonstrukcija šią vasarą gerokai sujauks transporto priemonių eismą Dzūkijos sostinėje. Eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus.
Nepakako lėšų
Kaip vakar sakė miesto savivaldybės administracijos Statybos skyriaus vedėjas Sigitas Stumbras, nutiesti antrą Naujosios gatvės eilę buvo numatyta dar 1976 metais patvirtintame Alytaus miesto generaliniame plane.
„Ir tuomet, ir atkūrus nepriklausomybę tiesti antrą Naujosios gatvės eilę nuo Tvirtovės iki Žuvinto gatvių vis trūko lėšų. Be to, iki 1990-ųjų Alytuje buvo keliolika tūkstančių transporto priemonių, taigi gatvių pralaidumo užteko”, - kalbėjo skyriaus vedėjas. Tiesa, ir ankstesniais laikais per Kalėdas, Velykas Naujojoje gatvėje nusidriekdavo ilgos žigulių, moskvičių, zaporožiečių ir volgų eilės, susidarydavo grūstys.
Pasak VĮ „Regitra” Alytaus filialo viršininko Jurgio Valiūno, šiuo metu Alytuje įregistruota per 42 tūkst., rajone - apie 16 tūkst. įvairių transporto priemonių.
Naujoji gatvė - viena judriausių Alytuje. „Po prieš kelerius metus atliktų stebėjimų paaiškėjo, kad ja per parą pravažiuoja apie 16 tūkstančių įvairių transporto priemonių. Šiandien jų gali būti dar daugiau, nes mieste automobilių vis gausėja”, - kalbėjo S.Stumbras.
Bus trys eismo juostos
Beveik pusantro kilometro ilgio antra Naujosios gatvės eilė bus trijų, o vietomis, kur numatytos nuovažos, ir keturių eismo juostų. Po darbų, kuriuos atlieka konkursą laimėjusi Vievio įmonė „Kelda”, trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. Tarp eilių bus veja, pasodinti medeliai.
Kai kurie alytiškiai iki šiol gailisi iškirstų liepų, tačiau, pasak S.Stumbro, medžiai jau buvo sulaukę solidaus amžiaus ir juos persodinti buvo netikslinga, esą, tiek pat kainuoja pasodinti jaunus. Tiesa, kai kurie krūmai ir kalninės pušys bus persodintos į kitą vietą. Visi antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbai kainuos per 7,1 mln. litų.
Teks keisti įprastus maršrutus
Paklaustas, kaip Naujojoje gatvėje bus organizuojamas eismas po rekonstrukcijos skyriaus vedėjas kalbėjo: „Naujosios gatvės sankryžose su Tvirtovės ir Rūtų gatvėmis, bei su Statybininkų gatve eismą reguliuos šviesoforai, o sankryžoje su Jazminų ir Vilties gatvėmis bus įrengta trijų eismo juostų žiedinė sankryža”.
Žiedo įrengimo darbai prasidės netrukus, teks nukasti nemažai grunto. Vykstant darbams, nuo gegužės 31 dienos iki rugpjūčio 28-osios bus uždraustas transporto priemonių eismas jau senokai nutiestoje antroje Naujosios gatvės eilėje nuo Žuvinto iki Jazminų gatvių. Taip pat numatoma pradėti rekonstruoti judrią Vilniaus ir Kauno gatvių sankryžą, kurioje bus įrengta žiedinė sankryža.
Šiemet eilės dar laukia Bažnyčios gatvės ir Alyvų tako, kai kurių Vilniaus ir Pulko, S.Dariaus ir S.Girėno bei kitų gatvių ruožų tvarkymo darbai. Tad šią vasarą visiems eismo dalyviams teks apsišarvuoti kantrybe, keisti įprastus kelionių maršrutus arba kurį laiką atsisakyti naudotis automobiliais.
Kaip sakoma, lazda turi du galus. Jeigu miesto gatvėse vasarą sumažės mašinų, bus mažiau teršiamas oras, miestelėnai sutaupys - mažiau išleis pinigų vis brangstantiems degalams. Beje, tiesiant antrą eilę, į kitą vietą bus iškeltos ir kelios maršrutinių autobusų sustojimo aikštelės. Tikimasi, kad iki rugsėjo 1 dienos rangovams pavyks baigti svarbiausius antros Naujosios gatvės eilės tiesimo darbus.
Vykstant darbams jau ardoma ir dar bus nemažai išardyta kelio bortelių, šaligatvių plytelių. Juos gyventojai norėtų nusipirkti ir pasikloti mikrorajonuose prie daugiabučių gyvenamųjų namų įrengiamose naujose arba platinamose automobilių stovėjimo aikštelėse. Pasak S.Stumbro, borteliai ir plytelės gyventojams, kaip reikalauja teisės aktai, bus pradėti parduoti aukcionuose birželio pabaigoje ir liepos pradžioje.
Alytuje driekiasi maždaug 150 kilometrų ilgio gatvių tinklas. Tik pusė jų - asfaltuotos.
Comment
-
Naujosios gatvės rekonstrukcijos eiga http://www.jemi.lt/2010/05/1756/#more-1756Alytaus jaunimo draugas
http://www.jaunimo.lt
Comment
-
prašau paaiškinkit man durnam kaip suprasti tokius žodžius
" trimis eismo juostomis automobiliai riedės ir pirma Naujosios gatvės eile. "
ar čia jie nusirašė, ar aš nesuprantu?
kaip suprantu bus dvi juostos vienos krypties ir dvi kitos krypties. priešingas eismo juostas skirs pievelė. tai kaip suprast tą trimis eismo juostomis riedės ir pirma gatvės eile..?
Comment
-
Parašė emas22Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
Ir dar siūlyčiau Naująja gatve pasivažinėti100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė emas22Apie pėsčiųjų aš išviso nešneku, ten absurdas. Šneku apie Tūkstantmečio (ar kokį ten) tiltą, kuris veda į niekur, o kainuoja velniai žino kiek.
Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąVisur kur vyksta statybos yra gerai, stato tilta gerai ar pesčiūjų ar ne. Žmonės turi darbus, turės geresnį susiekimą, o kas prieš, tas gyvena šia diena
Antra naujosios gatvės juosta ir tiltas buvo suprojektuoti dar daugiau kaip prieš 20 metų (kada važinėjo keli ziguliukai ir moskviciai).
Kodėl nereikalingas pėsčiųjų tiltas? Daugiau kaip 90% ES pinigai, kodėl jų neįsisavinti ir nepadrius miestui gero??? Aš pavyzdžiui jei pastatys tikrai juo naudosiuos nes mėgstu aktyvų poilsį ir panašiai... Tegu tik stato, plečia ir naujina, gal mažiau žmonių pabėgs iš alytaus, gal kas sugryš, o su tokiom nuomonėm kam reik, tai tik ir bėkt iš Alytaus
Naujosios gatvės platinimas yra reikalingas. Čia ginčytis neverta.
Tačiau pėsčiųjų tiltas nėra pirmaeilis ir būtinas miestui projektas. Tai kas, kad pinigai iš ES. Kodėl tie, kas rašo tuos projektus negalvoja, pavyzdžiui, primiausiai apie tūkstančius alytiškių, kurie jau po kelis dešimtmečius gyvena kvartaluose, kurių gatvės neasfaltuotos?
Comment
-
Naujosios g. pradžioj nenumatytas joks žiedas. Rūtų-Jotvingių-Tvirtovės g. sankryža ir Statybininkų-Naujosios g. bu šviesoforinės, o Jazminų-Vilties g. sankryža taps žiedinė. Bėje nuo šio pirmadienio jau pradės kasti gruntą ir formuoti šią sankryžą. Reiks nukasti net iki 4 m grunto, kad neliktų kalnoAlytaus jaunimo draugas
http://www.jaunimo.lt
Comment
-
Parašė studentaz Rodyti pranešimąNaujosios g. pradžioj nenumatytas joks žiedas. Rūtų-Jotvingių-Tvirtovės g. sankryža ir Statybininkų-Naujosios g. bu šviesoforinės, o Jazminų-Vilties g. sankryža taps žiedinė. Bėje nuo šio pirmadienio jau pradės kasti gruntą ir formuoti šią sankryžą. Reiks nukasti net iki 4 m grunto, kad neliktų kalno100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąTai kad jau šią savaitę pradėjo...Alytaus jaunimo draugas
http://www.jaunimo.lt
Comment
-
Parašė emas22Kokio dar gi kalno?
Dar vieną jau nuo liepos mėn pradės daryti centre Kauno-Vilniaus g. Na vienu žodžiu vidurvasarį visas centras virs statybų aikštele, paslkaičiavau vien 5 gatvės, aikštė, skveras kitos erdvės keisis. SmaguPaskutinis taisė studentaz; 2010.05.23, 23:35.Alytaus jaunimo draugas
http://www.jaunimo.lt
Comment
-
Del Jazminu-Naujosios sankryzos dar cia nieko baisaus,galima apvaziuot statybininku gatve.Bet jei butu sugalvoje uzdaryt eisma ir Vilties-Naujosios sankryzoj va tada butu linksma.Kokie bebutu vairavimo sunkumai labai smagu laukt nauju infrastrukturos pokiciu Alytuje.Kad tik sklandziai viskas vyktu be finansavimo trikdziu.
Comment
-
Comment