Parašė Al1
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Taigi buvo nueita lengviausiu keliu. Senoje važiuojamojoje dalyje išėjo 3 pilnos juostos (1,5+1,5), tai jie antrą ruožą irgi tokį patį nutiesė. O dėl skylių ir tragedijų, tai nereikia sutirštint spalvų. Naujosios g. platinimas – turbūt vienintelis nesąmoningas projektas. Bet bendro sutvarkymo lygio kitiems miestams tik pavydėt, niekur nesurasi išbyrėjusių šaligatvių, nenuleistų bortų beveik nelikę.
Ne kad Normalu aplinkeli butu nutiese su 90 km per valanda ir tiltais pestiesiems o sudraske miesta pritiese nesamoningu gatviu net ir tukstanmecio tiltas ne vietoj aplinkeliui nelabai panaudosi ... urbanistine skyle"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Tiltas tikrai ne vietoje. O aplinkkelio nutiesimas ne Alytaus miesto kompetencijoje ir galimybėse. Per centrą vis tiek tranzitinis srautas nevažiuoja.
Parašė DeSadas Rodyti pranešimą
na kaip 2+2 yra tikrai patogiau ir daug daug saugiau pestiesiems pereiti gatve daar visas miestas perkirstas per puse ir tikrai zmones nesilaiko cia 50 km per valanda.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąTiltas tikrai ne vietoje. O aplinkkelio nutiesimas ne Alytaus miesto kompetencijoje ir galimybėse. Per centrą vis tiek tranzitinis srautas nevažiuoja.
Nieko ten neskiria. Yra perėjos ir šviesoforai. Tiesiog 3+3 buvo lėšų švaistymas.
"I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Nepadidina to eismo. Tranzito ir taip nėra. O Naujoji g. neturi alternatyvos judant mieste. Per Vilties ar Vingio g. ne alternatyva - siauros ir užstatytos mašinomis. Per Vidzgirį irgi ne alternatyva, nes gerokai pailgėja kelias, o be to Sudvajų g. siaura, Jazminų prie turgaus nuolat probleminė.
- 1 patinka
Comment
-
Alytaus naujienos 2021.04.08
Alytaus geležinkelio viadukas demontuotas, naujas turi atsirasti iki gegužės pabaigos
Balandžio 6-oji tapo istorine diena Alytaus geležinkelio viadukui, esančiam Naujojoje gatvėje. Jis pradėtas demontuoti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Naują, žymiai platesnį nei dabartinis, planuojama pastatyti iki gegužės pabaigos.
Prieš trejus metus „Lietuvos geležinkeliai“ paskelbė konkursą viaduko rekonstrukcijai. Jame dalyvavo dvi įmonės, o laimėjo Alytaus bendrovė „Alkesta“, užsiimanti tiltų statyba, gatvių ir kelių tiesimu.
Tačiau sutartis tarp „Alkestos“ ir „Lietuvos geležinkeliams“ priklausančios bendrovės „LTG Infra“ buvo pasirašyta tik pernai rudenį, gavus finansavimą iš pernykštį birželį Vyriausybės patvirtinto ilgalaikių investicijų ekonomikos skatinimo plano, vadinamo ateities ekonomikos DNR. Iš šio plano, kurio priemonės finansuojamos europinių fondų, geležinkelio viaduko rekonstrukcijai skirta 1.750.000 eurų.
https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos
Comment
-
Alytuje pirmadienį, birželio 28 d. prasideda Ulonų g. rekonstrukcija. Ji vyks dviem etapais, eismas bus ribojamas ir vykdomas viena juosta su šviesoforų reguliavimu. Taip pat bus ribojamas patekimas iš Pulko g. į Ulonų g. ir atvirkščiai, iš Pulko į Santaikos g. per naujai įrengtą žiedą Pulko, Ulonų ir Santaikos g. susikirtime. Bus kamščiai. Todėl tie, kas vyksta per Alytų tranzitu, rinkitės Ulonų g. aplenkimo maršrutą patys. Nes jokios oficialios apylankos nebus.
Eismas viena Ulonų gatvės puse bus ribojamas iki rugpjūčio
https://alytausgidas.lt/naujiena/eis...iki-rugpjucio/
Comment
-
Pasaka be galo. Po šių metų vasaros liūčių yra Ligoninės gatvės Alytuje tilto pylimas ir slenka šlaitas. Tai jau ne pirma kartas... Iki sutvarkant šitą tiltą prieš daugiau nei 5 metus, eismas Ligoninės g. ilgą laiką buvo uždarytas, buvo galima pravažiuoti Ligoninė g. tik arba nuo centro, arba iš Tvirtovės g.
https://alytausgidas.lt/naujiena/aly...campaign=79009
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąPasaka be galo. Po šių metų vasaros liūčių yra Ligoninės gatvės Alytuje tilto pylimas ir slenka šlaitas. Tai jau ne pirma kartas... Iki sutvarkant šitą tiltą prieš daugiau nei 5 metus, eismas Ligoninės g. ilgą laiką buvo uždarytas, buvo galima pravažiuoti Ligoninė g. tik arba nuo centro, arba iš Tvirtovės g.
https://alytausgidas.lt/naujiena/aly...campaign=79009
Spėju kai šį tiltą projektavo nebuvo tikimasi tokio kritulių kiekio.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąProblema tame, kad ten periodiškai po stipresnio lietaus šliaužia šlaitai ir paplaunama yra. Tai gal problema ne lietuje, o tame, kaip viskas ten padaryta. Galima gi ir vandentiekio vamzdžius į žemę giliai neįkasinėti - vis tiek jau kiek metų šaltų žiemų nebūna...
Kiek aš žinau tai projektuojama objektai atsižvelgiant į vietinį klimatą, tai yra atsižvelgiant į metinius vidurkius, saulėtų dienų skaičių, vėjo krypties vyravima, aukščiausias, žemiausias temperatūras. Ir kai iškrenta per pora valandų visas mėnesio kritulių kiekis tai šlaitai ir neatlaiko.
Keletą žiemų nebuvo šalčių, tai reiškiasi, kad jų daugiau ir nebus? Tai gal ir namų kanalizaciją darome lauke, kaip Airiai ir UK?
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąProblema tame, kad ten periodiškai po stipresnio lietaus šliaužia šlaitai ir paplaunama yra. Tai gal problema ne lietuje, o tame, kaip viskas ten padaryta. Galima gi ir vandentiekio vamzdžius į žemę giliai neįkasinėti - vis tiek jau kiek metų šaltų žiemų nebūna...
2021-01-II - Meteo.lt
2021-02-I - Meteo.lt
2021-02-II - Meteo.lt
It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on
Comment
-
Projektuojama atsižvelgiant į konkrečią vietą, o ne tik į vidutines vertes. Tuo labiau, kad ten ir anksčiau po smarkesnio lietaus visada paplaudavo šlaitus ir buvo nuošliaužų. Periodiškai Ligoninės g. būdavo uždaroma kiek pamenu jau apie 40 metų vos ne kas porą metų keliems mėnesiams, kol nesutvarkydavo eilinės liūties pasekmes.
Todėl tai, kas buvo padaryta, neatsižvelgiant į realias sąlygas, yra nusikaltimas, už kurį atsakingi asmenys turėtų būti baudžiami pagal BK. Deja, čia Lietuva, čia lietūs lyja...
Parašė Tomas Rodyti pranešimąPaskutinis taisė Al1; 2021.07.15, 09:19.
Comment
-
Statybų naujienos 2021.10.19
Alytuje atidarytas viadukas
Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.
Naujoji gatvė jungia šiaurinį miesto įvažiavimą su miesto centru. Šioje gatvėje sukoncentruoti patys didžiausi eismo srautai – šia gatve kiekvieną parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Rekonstravus geležinkelio viaduką, sudarytos sąlygos Naująją gatvę platinti, ne tik įrengiant keturias eismo juostas vietoje dviejų, bet ir atskirti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo važiuojamosios dalies, taip užtikrinant transporto priemonių judumą ir eismo saugumą.
Alytaus Naujosios gatvės rekonstrukcijos darbai užtruko beveik dešimtmetį, o galimybių gauti lėšų viadukui rekonstruoti ieškota ne vienerius metus. Naujosios gatvės rekonstrukcijos techninis projektas, kaip dalijasi savivaldybė, parengtas prieš 15 metų – dar 2006-aisiais. 2010 m. šios 4,6 km ilgio gatvės projektas buvo padalintas į etapus.
Dar po poros metų, pasinaudojant įvairiais finansavimo šaltiniais, buvo įrengta 2,8 km ilgio Naujosios gatvės II eilės atkarpa nuo miesto centro iki Putinų ir Kalniškės gatvių sankirtos, kurios vertė daugiau kaip 6 mln. Eur. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko trejus metus. Jau tuomet Alytaus miesto savivaldybė pradėjo ieškoti būdų gauti lėšų viaduko rekonstrukcijai ir Naujosios gatvės platinimui. Deja, pastangos nedavė rezultatų.
2016 m. pradėta Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo Putinų ir Kalniškės gatvių sankryžos iki geležinkelio viaduko. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko dvejus metus ir kainavo 1,3 mln. Eur. Tuomet ir vėl buvo prašoma Vyriausybės ir susisiekimo ministerijos skirti lėšų viadukui virš Naujosios g. rekonstruoti, kad atsirastų techninė galimybė ties viaduku pabaigti vykdyti gatvės rekonstrukciją.
2018-2019 m. buvo pasirašytos sutartys Naujosios gatvės rekonstrukcijai nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos, įrengiant žiedinę sankryžą, kurių vertė – 3,4 mln. Eur.
2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.
„Šios dienos Alytus laukė labai ilgai, galbūt net per ilgai. 2006 m. pradėtas projektas galvoje gimė 2003 m. Kol buvo gautos lėšos, atsirado projektas prabėgo keliolika metų ir dabar galime matyti tai, ką matome. Galiu drąsiai pasakyti, kad senasis viadukas buvo Alytaus miesto gėda, kurios nei vienai kadencijai nepavyko išspręsti, kol pagaliau praėjusiais metais mes įtikinome ministeriją skirti lėšas. Tai buvo ne tik miesto gėda, bet ir politikų galvos skausmas, tai buvo vieta, kurioje įvykdavo daugybė eismo įvykių, daugybė žmonių vėlavo į darbus. Ir žinote ką, man labai patinka žodis „buvo“, nes to jau nebebus“, – savivaldybės pranešime cituojamas Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.
https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614
- 1 patinka
Comment
-
Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.
Alytaus naujienos 2021.10.21
Daugiau nei prieš pusšimtį metų Alytuje pastatytas geležinkelio viadukas pagaliau rekonstruotas,
Naujoji gatvė atverta keturioms eismo juostoms.
Balandžio pradžioje prasidėjo realūs, visiems gyventojams matomi Alytaus geležinkelio viaduko Naujojoje gatvėje rekonstravimo darbai: buvo demontuotas senasis šis statinys ir netrukus imtas statyti naujas. Gegužės pabaigoje techniškai išbandytas naujas viadukas, rugsėjo pradžioje paleistas automobilių eismas Naująja gatve po viaduku dviem juostomis, po kelių savaičių – jau visomis keturiomis. Spalio 18-ąją vykęs rekonstruoto viaduko oficialus atidarymas liudijo, kad Dzūkijos sostinė pagaliau turi atnaujintą viaduką su išplatinta visa Naująja gatve iki miesto administracinės ribos.
Kaip tvirtino „Alkestos“ atstovai, praktiškai pastatytas naujas geležinkelio viadukas, o su „Lietuvos geležinkeliais“ bendradarbiaujama jau apie dvidešimt metų.
(...)
Naujoji gatvė jungia šiaurinį miesto įvažiavimą su miesto centru, tad per oficialų rekonstruoto viaduko atidarymą ne kartą tai pavadinta vartais į Dzūkijos sostinę.
Kadangi „Alkesta“ rekonstravo ne tik viaduką, bet ir platino Naująją gatvę nuo šio objekto iki miesto administracinės ribos, įrengiant žiedinę sankryžą, pėsčiųjų ir dviračių takus, rangovai šį objektą vadina Alytuje naujai įrengtu transporto mazgu.
http://www.alytausnaujienos.lt/dau-g...-pa-ga-liau-re
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąČia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.
Alytaus naujienos 2021.10.21
Daugiau nei prieš pusšimtį metų Alytuje pastatytas geležinkelio viadukas pagaliau rekonstruotas,
Naujoji gatvė atverta keturioms eismo juostoms.
2. Labai ilgai ir net kelis kartus buvo uždaryta gatvė, ir pačiais 2016 metais, ir dabar. Vien šiemet 5 mėnesius. Tai labai blogai ir viešajam transportui, ir visiems kitiems.
3. Problemos apylankose. 2016 m. rajone esančioje Pavasario gatvėje buvo problemų su dulkėmis ir duobėmis. Šiemet Pavasario gatvė, nors asfaltuota, vėl turi problemų su duobėmis – tiksliau, su ištisine duobe. Prasilenkinėdamos mašinos palei asfalto kraštą iš abiejų pusių išmušė ištisinį gal 20 cm gylio griovį. Ir taip visoje gatvėje, todėl prasilenkdamas rizikuoji pamesti ratus griovyje.
Verslo gatvės ir Pramonės g. sankryža tapo pavojinga, nes didžiausias srautas suka, o pagrindinis kelias (ir sunkvežimiai) – tiesiai. Pats šią vasarą mačiau partrenktą mergaitę su paspirtuku, bet matyt, nukentėjo nesunkiai. Pramonės ir Artojų sankryžoje irgi berods buvo avarijų, dabar jau net pakeitė pirmumo ženklus, kad pagrindinis kelias nenusuktų į Artojų g., o būtų tiesiai.
4. Absoliutus nusiš*kimas ant pėsčiųjų.- Vykdant Naujosios g. rekonstrukciją, išardė pėsčiųjų tako asfaltą ir paliko daugelį mėnesių pėsčiuosius be jokios alternatyvos.
- Paskui išasfaltavo naują taką visur, išskyrus apie 360 metrų šalia viaduko – ten dar kelis mėnesius stovėjo žvyras.
- Tada tame 360 m ruože išasfaltavo laikiną taką be bortelių.
- Po kurio laiko visas eismas uždaromas dėl viaduko statybos, laikinasis takas išardomas.
- Š. m. rugpjūčio 31 d. paleidžia automobilius (nors planuota gal mėnesiu anksčiau). Pradeda dėti bortus pėsčiųjų tako 360 metrų ruožui (nors jeigu tą „laikinąjį“ taką būtų darę su borteliais, didžiosios dalies net nebūtų reikėję išardyti ir vėl tiesti).
- Bortai dedami gal pusę mėnesio, dar pusę mėnesio daromi kiti darbai: tiesiami autostradiniai atitvarai, grioviai grindžiami akmenimis. Pėstieji ir dviratininkai, laimei, gali naudotis viena gatvės juosta, nes automobiliams atidarytos tik dvi juostos. Tačiau pėstiesiems tenka brautis per griovius, suguldytus stulpus ir kelininkų sunkvežimius, aišku, be jokių žymėjimų, kad yra koks laikinasis takas, be jokių nuovažų dviratininkui ar neįgaliajam.
- Gal tik spalio pradžioje PAGALIAU išasfaltuojamas pėsčiųjų takas.
Taigi: nuo automobilių eismo atidarymo iki pėsčiųjų tako atidarymo praėjo MĖNESIS.
Nekalbu jau apie patį Naujosios gatvės projektą: žemiausių standartų absoliutus Š: nereguliuojama perėja per 4 juostas be salelės, geltoni perėjos skydai, pertekliniai atitvarai, perteklinis griovių grindimas akmenimis. Taip pat ir pats platinimas yra perteklinis didžiojoje dalyje ruožų. O juostų plotis ir pats gatvės profilis skatina viršyti greitį.
Beveik visi Naujosios g. platinimo etapai dirbtinai ištęsti laike, kone dvigubai ar trigubai. Ruožas nuo Miklusėnų iki Audėjų g. užtruko gal 2,5 metų, šitas – dar ilgiau. Ulonų gatvės rekonstrukcija truks iš viso net 5 metusAlytuje įprasta praktika laimėti konkursą ir 2 metus laikyti 5 darbininkus, besitąsančiais su šiūpeliu, o likus mėnesiui iki atidarymo plušt iš visų jėgų.
Pats viadukas atrodo neblogai. Šaunu, kad nudažyta miesto firmine spalva.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
Comment