Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Al1 Rodyti pranešimą

    Jau tada nebuvo iliuzijų apie 100 tūkstančių, kai buvo masinio bėgimo iš Lietuvos metai ir Alytuje jau tada buvo apie 60 tūkst. nuo 78 tūkst. 1991 m. Apie kokį patogumą? 3+3 pertekliniai. Bet 2+2 patogiau? Nei kiek. Buvo pinigų ir darė. Dabar taip nebedarytų, nes jau pinigai taip nebebyra.
    na kaip 2+2 yra tikrai patogiau ir daug daug saugiau pestiesiems pereiti gatve daar visas miestas perkirstas per puse ir tikrai zmones nesilaiko cia 50 km per valanda.
    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


    - George W. Bush President of the USA

    Comment


      Parašė taccido Rodyti pranešimą

      Taigi buvo nueita lengviausiu keliu. Senoje važiuojamojoje dalyje išėjo 3 pilnos juostos (1,5+1,5), tai jie antrą ruožą irgi tokį patį nutiesė. O dėl skylių ir tragedijų, tai nereikia sutirštint spalvų. Naujosios g. platinimas – turbūt vienintelis nesąmoningas projektas. Bet bendro sutvarkymo lygio kitiems miestams tik pavydėt, niekur nesurasi išbyrėjusių šaligatvių, nenuleistų bortų beveik nelikę.
      tik nereikia architekturiskai ir urbanistiskai Alytus turbut prasciausiai lietuvoje, gelbeja tik grazus gamtinis karkasas.
      Ne kad Normalu aplinkeli butu nutiese su 90 km per valanda ir tiltais pestiesiems o sudraske miesta pritiese nesamoningu gatviu net ir tukstanmecio tiltas ne vietoj aplinkeliui nelabai panaudosi ... urbanistine skyle
      "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


      - George W. Bush President of the USA

      Comment


        Tiltas tikrai ne vietoje. O aplinkkelio nutiesimas ne Alytaus miesto kompetencijoje ir galimybėse. Per centrą vis tiek tranzitinis srautas nevažiuoja.
        Parašė DeSadas Rodyti pranešimą

        na kaip 2+2 yra tikrai patogiau ir daug daug saugiau pestiesiems pereiti gatve daar visas miestas perkirstas per puse ir tikrai zmones nesilaiko cia 50 km per valanda.
        Nieko ten neskiria. Yra perėjos ir šviesoforai. Tiesiog 3+3 buvo lėšų švaistymas.

        Comment


          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
          Tiltas tikrai ne vietoje. O aplinkkelio nutiesimas ne Alytaus miesto kompetencijoje ir galimybėse. Per centrą vis tiek tranzitinis srautas nevažiuoja.


          Nieko ten neskiria. Yra perėjos ir šviesoforai. Tiesiog 3+3 buvo lėšų švaistymas.
          na kaip jei tiltas butu vietoj , tada jau ir planuot del aplinkelio butu galima, zemes paiminet ,gen plana taisyt , bet dabar to nebus niekada, o 3+3 be reikalo padidina eisma per centra.. cia gi 60 tuju planavimas, niekur taip nedaro.

          "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


          - George W. Bush President of the USA

          Comment


            Nepadidina to eismo. Tranzito ir taip nėra. O Naujoji g. neturi alternatyvos judant mieste. Per Vilties ar Vingio g. ne alternatyva - siauros ir užstatytos mašinomis. Per Vidzgirį irgi ne alternatyva, nes gerokai pailgėja kelias, o be to Sudvajų g. siaura, Jazminų prie turgaus nuolat probleminė.

            Comment


              Alytaus naujienos 2021.04.08
              Alytaus ge­le­žin­ke­lio via­du­kas de­mon­tuo­tas, nau­jas tu­ri at­si­ras­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos
              Ba­lan­džio 6-oji tapo is­to­ri­ne die­na Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­kui, esan­čiam Nau­jo­jo­je gat­vė­je. Jis pra­dė­tas de­mon­tuo­ti, o vakar, balandžio 7-ąją, senojo viaduko konstrukcijos jau buvo nukeltos (nuotr.). Nau­ją, žy­miai pla­tes­nį nei da­bar­ti­nis, pla­nuo­ja­ma pa­sta­ty­ti iki ge­gu­žės pa­bai­gos.



              Prieš tre­jus me­tus „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liai“ pa­skel­bė kon­kur­są via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai. Ja­me da­ly­va­vo dvi įmo­nės, o lai­mė­jo Aly­taus ben­dro­vė „Al­kes­ta“, už­si­i­man­ti til­tų sta­ty­ba, gat­vių ir ke­lių tie­si­mu.
              Ta­čiau su­tar­tis tarp „Al­kes­tos“ ir „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liams“ pri­klau­san­čios ben­dro­vės „LTG In­fra“ bu­vo pa­si­ra­šy­ta tik per­nai ru­de­nį, ga­vus fi­nan­sa­vi­mą iš per­nykš­tį bir­že­lį Vy­riau­sy­bės pa­tvir­tin­to il­ga­lai­kių in­ves­ti­ci­jų eko­no­mi­kos ska­ti­ni­mo pla­no, va­di­na­mo at­ei­ties eko­no­mi­kos DNR. Iš šio pla­no, ku­rio prie­mo­nės fi­nan­suo­ja­mos eu­ro­pi­nių fon­dų, ge­le­žin­ke­lio via­du­ko re­konst­ruk­ci­jai skir­ta 1.750.000 eu­rų.


              https://www.alytausnaujienos.lt/ge-l...zes-pa-bai-gos

              Comment


                Viaduko per Naująją g. Alytuje griovimas. Iki gegužės pabaigos turi būti pastatytas naujas viadukas su traukinių eismo atnaujinimu. Aišku, pilnai viaduko statybą užbaigs vasarą.

                Prieš Velykas.

                ,

                Po Velykų.

                Comment


                  Taip pat uždarytas ir autotransporto eismas ties viaduku iki gegužės pabaigos (26 d.), o visi, važiuojantys į Pramonės rajoną, Kauną ar už miesto Naująją gatve, turi daryti apylanką per Pramonės rajoną prieš kelis metus nutiesta Verslo gatve, kertančia geležinkelį pervaža.

                  Comment


                    Alytuje pirmadienį, birželio 28 d. prasideda Ulonų g. rekonstrukcija. Ji vyks dviem etapais, eismas bus ribojamas ir vykdomas viena juosta su šviesoforų reguliavimu. Taip pat bus ribojamas patekimas iš Pulko g. į Ulonų g. ir atvirkščiai, iš Pulko į Santaikos g. per naujai įrengtą žiedą Pulko, Ulonų ir Santaikos g. susikirtime. Bus kamščiai. Todėl tie, kas vyksta per Alytų tranzitu, rinkitės Ulonų g. aplenkimo maršrutą patys. Nes jokios oficialios apylankos nebus.

                    Eismas viena Ulonų gatvės puse bus ribojamas iki rugpjūčio

                    https://alytausgidas.lt/naujiena/eis...iki-rugpjucio/

                    Comment


                      grazus viadukas bus. Zalias arkinis

                      Comment


                        Pasaka be galo. Po šių metų vasaros liūčių yra Ligoninės gatvės Alytuje tilto pylimas ir slenka šlaitas. Tai jau ne pirma kartas... Iki sutvarkant šitą tiltą prieš daugiau nei 5 metus, eismas Ligoninės g. ilgą laiką buvo uždarytas, buvo galima pravažiuoti Ligoninė g. tik arba nuo centro, arba iš Tvirtovės g.

                        https://alytausgidas.lt/naujiena/aly...campaign=79009

                        Comment


                          Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                          Pasaka be galo. Po šių metų vasaros liūčių yra Ligoninės gatvės Alytuje tilto pylimas ir slenka šlaitas. Tai jau ne pirma kartas... Iki sutvarkant šitą tiltą prieš daugiau nei 5 metus, eismas Ligoninės g. ilgą laiką buvo uždarytas, buvo galima pravažiuoti Ligoninė g. tik arba nuo centro, arba iš Tvirtovės g.

                          https://alytausgidas.lt/naujiena/aly...campaign=79009
                          aš tai čia namatau problemos, papraščiausiai per didelis kritulių kiekis, visam pasaulį nuo didelio kritulių kiekio slenka šlaitai su medžiais, tiltais, automobiliais, namais, kad ir visai neseniai Švedijoje nuslinko pusė kaimo su 9 pastatais, kur buvo per 30 butų.
                          Spėju kai šį tiltą projektavo nebuvo tikimasi tokio kritulių kiekio.

                          Comment


                            Problema tame, kad ten periodiškai po stipresnio lietaus šliaužia šlaitai ir paplaunama yra. Tai gal problema ne lietuje, o tame, kaip viskas ten padaryta. Galima gi ir vandentiekio vamzdžius į žemę giliai neįkasinėti - vis tiek jau kiek metų šaltų žiemų nebūna...

                            Comment


                              Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                              Problema tame, kad ten periodiškai po stipresnio lietaus šliaužia šlaitai ir paplaunama yra. Tai gal problema ne lietuje, o tame, kaip viskas ten padaryta. Galima gi ir vandentiekio vamzdžius į žemę giliai neįkasinėti - vis tiek jau kiek metų šaltų žiemų nebūna...
                              periodiškai tai čia kas 6 metai?
                              Kiek aš žinau tai projektuojama objektai atsižvelgiant į vietinį klimatą, tai yra atsižvelgiant į metinius vidurkius, saulėtų dienų skaičių, vėjo krypties vyravima, aukščiausias, žemiausias temperatūras. Ir kai iškrenta per pora valandų visas mėnesio kritulių kiekis tai šlaitai ir neatlaiko.
                              Keletą žiemų nebuvo šalčių, tai reiškiasi, kad jų daugiau ir nebus? Tai gal ir namų kanalizaciją darome lauke, kaip Airiai ir UK?

                              Comment


                                Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                                Problema tame, kad ten periodiškai po stipresnio lietaus šliaužia šlaitai ir paplaunama yra. Tai gal problema ne lietuje, o tame, kaip viskas ten padaryta. Galima gi ir vandentiekio vamzdžius į žemę giliai neįkasinėti - vis tiek jau kiek metų šaltų žiemų nebūna...
                                Aha:
                                2021-01-II - Meteo.lt
                                2021-02-I - Meteo.lt
                                2021-02-II - Meteo.lt
                                It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                                Comment


                                  Projektuojama atsižvelgiant į konkrečią vietą, o ne tik į vidutines vertes. Tuo labiau, kad ten ir anksčiau po smarkesnio lietaus visada paplaudavo šlaitus ir buvo nuošliaužų. Periodiškai Ligoninės g. būdavo uždaroma kiek pamenu jau apie 40 metų vos ne kas porą metų keliems mėnesiams, kol nesutvarkydavo eilinės liūties pasekmes.
                                  Todėl tai, kas buvo padaryta, neatsižvelgiant į realias sąlygas, yra nusikaltimas, už kurį atsakingi asmenys turėtų būti baudžiami pagal BK. Deja, čia Lietuva, čia lietūs lyja...

                                  Ir ką? O prieš tai kiek metų didesnių šalčių ilgesnį laikotarpį nebuvo. Tai pagal tą logiką galima būtų vamzdžių giliai ir neįkasinėti. Taip pat ir tiltus statyt taip, lyg nebūna smarkaus lietaus... Taip pat ir kai kur namus stato upių pakantėse, kurios prieš kelis dešimtmečius buvo užliejamos pavasario potvynių metu. O jei 20 metų nebuvo užliejama, tai kiti galvoja, kad ir nebus. Ir stato. O kai užlieja, tada bliauna, reikalauja valdžios pagalbos...
                                  Paskutinis taisė Al1; 2021.07.15, 09:19.

                                  Comment


                                    Statybų naujienos 2021.10.19
                                    Alytuje atidarytas viadukas
                                    Naujosios gatvės atkarpos nuo geležinkelio viaduko iki Alytaus miesto ribos rekonstrukcija baigta, šia gatvės atkarpa jau kurį laiką vyksta intensyvus eismas, o spalio 18 d. teatralizuoto renginio metu perkirpta Alytaus transporto mazgo (Naujosios gatvės nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos ir geležinkelio viaduko virš Naujosios gatvės) simbolinė atidarymo juostelė.


                                    Naujoji gatvė jungia šiaurinį miesto įvažiavimą su miesto centru. Šioje gatvėje sukoncentruoti patys didžiausi eismo srautai – šia gatve kiekvieną parą pravažiuoja daugiau kaip 9000 automobilių. Rekonstravus geležinkelio viaduką, sudarytos sąlygos Naująją gatvę platinti, ne tik įrengiant keturias eismo juostas vietoje dviejų, bet ir atskirti pėsčiųjų ir dviračių taką nuo važiuojamosios dalies, taip užtikrinant transporto priemonių judumą ir eismo saugumą.

                                    Alytaus Naujosios gatvės rekonstrukcijos darbai užtruko beveik dešimtmetį, o galimybių gauti lėšų viadukui rekonstruoti ieškota ne vienerius metus. Naujosios gatvės rekonstrukcijos techninis projektas, kaip dalijasi savivaldybė, parengtas prieš 15 metų – dar 2006-aisiais. 2010 m. šios 4,6 km ilgio gatvės projektas buvo padalintas į etapus.

                                    Dar po poros metų, pasinaudojant įvairiais finansavimo šaltiniais, buvo įrengta 2,8 km ilgio Naujosios gatvės II eilės atkarpa nuo miesto centro iki Putinų ir Kalniškės gatvių sankirtos, kurios vertė daugiau kaip 6 mln. Eur. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko trejus metus. Jau tuomet Alytaus miesto savivaldybė pradėjo ieškoti būdų gauti lėšų viaduko rekonstrukcijai ir Naujosios gatvės platinimui. Deja, pastangos nedavė rezultatų.

                                    2016 m. pradėta Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo Putinų ir Kalniškės gatvių sankryžos iki geležinkelio viaduko. Šios atkarpos rekonstrukcijos darbai užtruko dvejus metus ir kainavo 1,3 mln. Eur. Tuomet ir vėl buvo prašoma Vyriausybės ir susisiekimo ministerijos skirti lėšų viadukui virš Naujosios g. rekonstruoti, kad atsirastų techninė galimybė ties viaduku pabaigti vykdyti gatvės rekonstrukciją.

                                    2018-2019 m. buvo pasirašytos sutartys Naujosios gatvės rekonstrukcijai nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos, įrengiant žiedinę sankryžą, kurių vertė – 3,4 mln. Eur.

                                    2018 m. kartu su AB „Lietuvos geležinkeliai“ buvo parengtas investicinis projektas dėl viaduko rekonstrukcijos. Susisiekimo ministerija patvirtino šį investicinį projektą ir AB „Lietuvos geležinkeliai“ viešojo konkurso būdu geležinkelio viaduko rekonstrukcijai parinko rangovą, bet Susisiekimo ministerija projektui finansavimo neskyrė. Nepasirašius finansavimo sutarties viaduko rekonstrukcija taip ir neprasidėjo. Tik 2020 m. viduryje šiems darbams buvo gauti 2 mln. Eur.

                                    „Šios dienos Alytus laukė labai ilgai, galbūt net per ilgai. 2006 m. pradėtas projektas galvoje gimė 2003 m. Kol buvo gautos lėšos, atsirado projektas prabėgo keliolika metų ir dabar galime matyti tai, ką matome. Galiu drąsiai pasakyti, kad senasis viadukas buvo Alytaus miesto gėda, kurios nei vienai kadencijai nepavyko išspręsti, kol pagaliau praėjusiais metais mes įtikinome ministeriją skirti lėšas. Tai buvo ne tik miesto gėda, bet ir politikų galvos skausmas, tai buvo vieta, kurioje įvykdavo daugybė eismo įvykių, daugybė žmonių vėlavo į darbus. Ir žinote ką, man labai patinka žodis „buvo“, nes to jau nebebus“, – savivaldybės pranešime cituojamas Alytaus miesto savivaldybės meras Nerijus Cesiulis.

                                    https://www.statybunaujienos.lt/nauj...viadukas/17614

                                    Comment


                                      Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
                                      Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.

                                      Alytaus naujienos 2021.10.21
                                      Dau­giau nei prieš pus­šim­tį me­tų Aly­tu­je pa­sta­ty­tas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas pa­ga­liau re­konst­ruo­tas,
                                      Nau­jo­ji gat­vė at­ver­ta ke­tu­rioms eis­mo juos­toms.

                                      Ba­lan­džio pra­džio­je pra­si­dė­jo re­a­lūs, vi­siems gy­ven­to­jams ma­to­mi Aly­taus ge­le­žin­ke­lio via­du­ko Nau­jo­jo­je gat­vė­je re­konst­ra­vi­mo dar­bai: bu­vo de­mon­tuo­tas se­na­sis šis sta­ti­nys ir ne­tru­kus im­tas sta­ty­ti nau­jas. Ge­gu­žės pa­bai­go­je tech­niš­kai iš­ban­dy­tas nau­jas via­du­kas, rug­sė­jo pra­džio­je pa­leis­tas au­to­mo­bi­lių eis­mas Nau­ją­ja gat­ve po via­du­ku dviem juos­to­mis, po ke­lių sa­vai­čių – jau vi­so­mis ke­tu­rio­mis. Spa­lio 18-ąją vy­kęs re­konst­ruo­to via­du­ko ofi­cia­lus ati­da­ry­mas liu­di­jo, kad Dzū­ki­jos sos­ti­nė pa­ga­liau tu­ri at­nau­jin­tą via­du­ką su iš­pla­tin­ta vi­sa Nau­ją­ja gat­ve iki mies­to ad­mi­nist­ra­ci­nės ri­bos.


                                      Kaip tvirtino „Alkestos“ atstovai, prak­tiš­kai pa­sta­tytas nau­jas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas, o su „Lie­tu­vos ge­le­žin­ke­liais“ ben­dra­dar­biau­ja­ma jau apie dvi­de­šimt me­tų.
                                      (...)

                                      Nau­jo­ji gat­vė jun­gia šiau­ri­nį mies­to įva­žia­vi­mą su mies­to cen­tru, tad per ofi­cia­lų re­konst­ruo­to via­du­ko ati­da­ry­mą ne kar­tą tai pa­va­din­ta var­tais į Dzū­ki­jos sos­ti­nę.
                                      Ka­dan­gi „Al­kes­ta“ re­konst­ra­vo ne tik via­du­ką, bet ir pla­ti­no Nau­ją­ją gat­vę nuo šio ob­jek­to iki mies­to ad­mi­nist­ra­ci­nės ri­bos, įren­giant žie­di­nę san­kry­žą, pės­čių­jų ir dvi­ra­čių ta­kus, rangovai šį ob­jek­tą va­di­na Aly­tu­je nau­jai įreng­tu trans­por­to maz­gu.

                                      http://www.alytausnaujienos.lt/dau-g...-pa-ga-liau-re

                                      Comment


                                        Ka manot apie ,YouTube kanalus, MANO LIETUVA ir MYLIMIAUSIA LIETUVA? Gal kiek persudo,o gal po Rusijos jiem taip atrodo?
                                        Paskutinis taisė GoGreen; 2021.10.21, 23:25.

                                        Comment


                                          Parašė Romas Rodyti pranešimą
                                          Čia turbūt dešimtmečio infrastruktūros projektas Alytuje.
                                          Gal kas nors pakomentuotų, kas pasikeitė baigus rekonstruoti viaduką.

                                          Alytaus naujienos 2021.10.21
                                          Dau­giau nei prieš pus­šim­tį me­tų Aly­tu­je pa­sta­ty­tas ge­le­žin­ke­lio via­du­kas pa­ga­liau re­konst­ruo­tas,
                                          Nau­jo­ji gat­vė at­ver­ta ke­tu­rioms eis­mo juos­toms.
                                          1. Su viaduku išėjo pinigų švaistymas, nes 2016 m. buvo nukeltas ir suremontuotas senas, ir po to pastatytas atgal. Nors jau seniai žinota, kad reikės platesnio.

                                          2. Labai ilgai ir net kelis kartus buvo uždaryta gatvė, ir pačiais 2016 metais, ir dabar. Vien šiemet 5 mėnesius. Tai labai blogai ir viešajam transportui, ir visiems kitiems.

                                          3. Problemos apylankose. 2016 m. rajone esančioje Pavasario gatvėje buvo problemų su dulkėmis ir duobėmis. Šiemet Pavasario gatvė, nors asfaltuota, vėl turi problemų su duobėmis – tiksliau, su ištisine duobe. Prasilenkinėdamos mašinos palei asfalto kraštą iš abiejų pusių išmušė ištisinį gal 20 cm gylio griovį. Ir taip visoje gatvėje, todėl prasilenkdamas rizikuoji pamesti ratus griovyje.

                                          Verslo gatvės ir Pramonės g. sankryža tapo pavojinga, nes didžiausias srautas suka, o pagrindinis kelias (ir sunkvežimiai) – tiesiai. Pats šią vasarą mačiau partrenktą mergaitę su paspirtuku, bet matyt, nukentėjo nesunkiai. Pramonės ir Artojų sankryžoje irgi berods buvo avarijų, dabar jau net pakeitė pirmumo ženklus, kad pagrindinis kelias nenusuktų į Artojų g., o būtų tiesiai.

                                          4. Absoliutus nusiš*kimas ant pėsčiųjų.
                                          • Vykdant Naujosios g. rekonstrukciją, išardė pėsčiųjų tako asfaltą ir paliko daugelį mėnesių pėsčiuosius be jokios alternatyvos.
                                          • Paskui išasfaltavo naują taką visur, išskyrus apie 360 metrų šalia viaduko – ten dar kelis mėnesius stovėjo žvyras.
                                          • Tada tame 360 m ruože išasfaltavo laikiną taką be bortelių.
                                          • Po kurio laiko visas eismas uždaromas dėl viaduko statybos, laikinasis takas išardomas.
                                          • Š. m. rugpjūčio 31 d. paleidžia automobilius (nors planuota gal mėnesiu anksčiau). Pradeda dėti bortus pėsčiųjų tako 360 metrų ruožui (nors jeigu tą „laikinąjį“ taką būtų darę su borteliais, didžiosios dalies net nebūtų reikėję išardyti ir vėl tiesti).
                                          • Bortai dedami gal pusę mėnesio, dar pusę mėnesio daromi kiti darbai: tiesiami autostradiniai atitvarai, grioviai grindžiami akmenimis. Pėstieji ir dviratininkai, laimei, gali naudotis viena gatvės juosta, nes automobiliams atidarytos tik dvi juostos. Tačiau pėstiesiems tenka brautis per griovius, suguldytus stulpus ir kelininkų sunkvežimius, aišku, be jokių žymėjimų, kad yra koks laikinasis takas, be jokių nuovažų dviratininkui ar neįgaliajam.
                                          • Gal tik spalio pradžioje PAGALIAU išasfaltuojamas pėsčiųjų takas.

                                          Taigi: nuo automobilių eismo atidarymo iki pėsčiųjų tako atidarymo praėjo MĖNESIS.


                                          Nekalbu jau apie patį Naujosios gatvės projektą: žemiausių standartų absoliutus Š: nereguliuojama perėja per 4 juostas be salelės, geltoni perėjos skydai, pertekliniai atitvarai, perteklinis griovių grindimas akmenimis. Taip pat ir pats platinimas yra perteklinis didžiojoje dalyje ruožų. O juostų plotis ir pats gatvės profilis skatina viršyti greitį.

                                          Beveik visi Naujosios g. platinimo etapai dirbtinai ištęsti laike, kone dvigubai ar trigubai. Ruožas nuo Miklusėnų iki Audėjų g. užtruko gal 2,5 metų, šitas – dar ilgiau. Ulonų gatvės rekonstrukcija truks iš viso net 5 metusAlytuje įprasta praktika laimėti konkursą ir 2 metus laikyti 5 darbininkus, besitąsančiais su šiūpeliu, o likus mėnesiui iki atidarymo plušt iš visų jėgų.

                                          Pats viadukas atrodo neblogai. Šaunu, kad nudažyta miesto firmine spalva.
                                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                          Comment

                                          Working...
                                          X