Parašė Romas
Rodyti pranešimą
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste. Dėl ko yra eismo pakitimai ir dar ilgai jie bus, nes kai kurios gatvės uždarytos ar eismas apribotas. Svarbiausia bene sankryža Santaikos, Pulko ir Ulonų g., kuri yra tarptautiniame maršruto dalyje, o tiksliau kelyje Vilnius - Alytus - Lazdijai dalis. Eismas vyksta viena juosta abiem kryptimis Santaikos ir Ulonų gatvėmis, reguliuojant šviesoforui. Įsukti į Pulko gatvę centro link gali tik miesto VT. Į kitą Pulko gatvės dalį eismas visiškai nevyksta. Susidaro spūstys, eilėje kartais tenka laukti iki 15 min. Kita sankryža visai greta - Pulko, Gardino ir Rūtų gatvių sankryža, nuo aukščiau minėtos sankryžos pirma sankryža centro link. Ten eismas irgi draudžiamas, išskyrus miesto VT. Trečioji sankryža, kur verčiama žiedine - Likiškėlių, Sudvajų ir Kernavės gatvių. Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.Paskutinis taisė Al1; 2020.10.07, 10:51.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąAlytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste...
Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
Sudvajų g. gale neleidžia ir VT, jis važiuoja per Jaunimo g.
Comment
-
https://www.mapillary.com/app/?lat=5...0000000003&z=1 7.243444427343555&panos=true&pKey=3Wok7ZAxQbhgKNAh FBaftA&focus=photo&x=0.09103467106903584&y=0.57571 43099282482&zoom=0
Comment
-
Daugėja žiedų Alytuje:
Naujas dviračių takas pirmajame Alytuje:
Žiedas numatomas ir Vilniaus bei Dariaus ir girėno g. sankryžoje.
Šaltinis alytusplius.lt
Taip pat Alytausgidas.lt reportažas su nuotraukom.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas."I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002
- George W. Bush President of the USA
Comment
-
Ne tai kad pirmo reikalingumo, bet žiedai tose sankryžose aplamai nereikalingi. Pilnai užteko šviesoforo. O dėl Santaikos, Pulko ir Ulonų žiedo, tai iš viso rašė, kad žadama uždrausti sunkvežimių tranzitą per Santaikos ir Ulonų g., nukreipiant juos aplinkkeliu per naująjį tiltą. Taigi, eismo srautas sumažės.
Comment
-
Parašė Al1 Rodyti pranešimąKvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
- 4 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia tavo nuomonė.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 2 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
tai čia tavo nuomonė.
O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.
Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąNaujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...Paskutinis taisė Austras; 2020.12.01, 16:14.
- 5 patinka
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai
Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimą
Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...
Šviesoforo įkaitai
https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/
Comment
-
Parašė PoDV Rodyti pranešimą
Geriau tą sankryžą vėl rekonstruotų, bet į turbo žiedą, o pėstiesiems/dviratininkams numatytų tokį viaduką:
https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/
- 4 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimą
Gražu. Yra ir lietuvoje įdomių projektų, kad ir Marijampolėje:
Comment
-
Parašė dsanto Rodyti pranešimąKad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.
O čia šiaip įdėsiu GIF'ą iš straipsnelio, kur matosi atstumas ir laikas, per kurį įmanoma iš stoties patekti į stoteles:
100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
- 1 patinka
Comment
-
Parašė thomcius Rodyti pranešimąPritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.
Comment
Comment