Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė Romas Rodyti pranešimą

    Ačiū už nuorodą.
    Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?

    Ateityje važiuojant tarp dviejų įmonių nereikės daryti 7 km "garbės rato".


    Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps


    Sklypų išsidėstymo žemėlapis

    http://www.regia.lt/map/alytaus_m?lang=0š

    Gatvės trasa
    (Paspaudus - didesnis brėžinys)

    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
    Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
    Gatvė įrengta, per geležinkelį yra pervaža. Ir įrengtas netgi geležinkelio šviesoforas ties pervaža! Neaišku, kam, bet yra.

    Comment


      Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste. Dėl ko yra eismo pakitimai ir dar ilgai jie bus, nes kai kurios gatvės uždarytos ar eismas apribotas. Svarbiausia bene sankryža Santaikos, Pulko ir Ulonų g., kuri yra tarptautiniame maršruto dalyje, o tiksliau kelyje Vilnius - Alytus - Lazdijai dalis. Eismas vyksta viena juosta abiem kryptimis Santaikos ir Ulonų gatvėmis, reguliuojant šviesoforui. Įsukti į Pulko gatvę centro link gali tik miesto VT. Į kitą Pulko gatvės dalį eismas visiškai nevyksta. Susidaro spūstys, eilėje kartais tenka laukti iki 15 min. Kita sankryža visai greta - Pulko, Gardino ir Rūtų gatvių sankryža, nuo aukščiau minėtos sankryžos pirma sankryža centro link. Ten eismas irgi draudžiamas, išskyrus miesto VT. Trečioji sankryža, kur verčiama žiedine - Likiškėlių, Sudvajų ir Kernavės gatvių. Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
      Paskutinis taisė Al1; 2020.10.07, 10:51.

      Comment


        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
        Alytuje šiuo metu įrenginėjamos net 3 žiedinės sankryžos mieste...
        Ten eismas iš sankryžos į Sudvajų gatvę uždarytas, berods tik miesto VT važiuoja.
        pamiršai ketvirtą žiedą kuris beveik baigtas, tai Naujosios gatvės pats galas, beliko tik išdažyti, pajungti apšvietimą ir gal kelis ženklus pastatyti. Dar planuoja perbraižyti linijas Naujosios, Jazminų ir Vilties g. žiede. Bei vyksta Naujosios g. senosios juostos perasvaltavimo paruošiamieji darbai nuo Žuvinto g. iki Piutinų g. greitis ribojamas iki 30 km/h.
        Sudvajų g. gale neleidžia ir VT, jis važiuoja per Jaunimo g.

        Comment


          Keleta nuotraukų iš beveik paruošto žiedo

          Comment


            https://www.mapillary.com/app/?lat=5...0000000003&z=1 7.243444427343555&panos=true&pKey=3Wok7ZAxQbhgKNAh FBaftA&focus=photo&x=0.09103467106903584&y=0.57571 43099282482&zoom=0

            Comment


              Daugėja žiedų Alytuje:



              Naujas dviračių takas pirmajame Alytuje:




              Žiedas numatomas ir Vilniaus bei Dariaus ir girėno g. sankryžoje.

              Šaltinis alytusplius.lt

              Taip pat Alytausgidas.lt reportažas su nuotraukom.
              Paskutinis taisė digital; 2020.12.01, 01:11. Priežastis: sutvarkyti youtube tagai

              Comment


                Neveikia video ....

                Comment


                  Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.

                  Comment


                    Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                    Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
                    keista bet sutinku... ne pirmo reikalingumo projektai alytui..
                    "I just want you to know that, when we talk about war, we're really talking about peace." —Washington, D.C. June 18, 2002


                    - George W. Bush President of the USA

                    Comment


                      Ne tai kad pirmo reikalingumo, bet žiedai tose sankryžose aplamai nereikalingi. Pilnai užteko šviesoforo. O dėl Santaikos, Pulko ir Ulonų žiedo, tai iš viso rašė, kad žadama uždrausti sunkvežimių tranzitą per Santaikos ir Ulonų g., nukreipiant juos aplinkkeliu per naująjį tiltą. Taigi, eismo srautas sumažės.

                      Comment


                        Parašė Al1 Rodyti pranešimą
                        Kvailystėmis užsiiminėja. Nereikalingas buvo žiedas Santaikos, Pulko ir Ulonų g. sankryžoje, Dariaus ir Girėno bei Vilniaus g. sankryžoje irgi nereikalingas.
                        tai čia tavo nuomonė.

                        O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
                        Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.

                        Comment


                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                          tai čia tavo nuomonė.

                          O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
                          Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
                          Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
                          Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

                          Šviesoforo įkaitai
                          100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                          Comment


                            Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                            tai čia tavo nuomonė.

                            O mano nuomone žiedas mažuose miestuose yra visalaik geriau už šviesoforą. Ypač kai mažas eismas ir jeigu nuiims sunkvežimių eismą nuo Pulko ir Ulonų sankryžos tai kam ten laikyti orą su šviesoforais? Puikus pavyzdys Alytuje su Naujosios Putinų sankryža, ten šviesoforas efektyviai veikia tik per piko valandas, tai yra max. 2 valandas per dieną. Visu kitu laikomas oras.
                            Puikiai veikia žiedas Vilniaus, Kauno gatvių sankryžoje, tik piko metu jį pradeda kimšti Dariaus ir girėno g. šviesoforas.
                            Tai čia irgi tavo nuomonė. Tarybiniais laikais o ir po jų iki masinės automobilizacijos Ulonų, Pulko ir Santaikos g. pilnai užteko šviesoforo. Nuėmus tranzitinį krovininį srautą jo irgi pilnai užteks. Net jei jo nenukreipti per apylanką, ten nebuvo jokių kamščių.

                            Reguliuojamos sankryžos visada geriau pėstiesiems, nei kad žiedai su nereguliuojamomis perėjomis.

                            Kas dėl Putinų ir Naujosios, tai ten, deja, jokios kitos ekonomiškai pateisinamos alternatyvos šviesoforui nėra. Žiedas ten problemų neišpręs. Transportui gal ir taip, o pėstiesiems tai būtų visiškas pravalas. Pėsčiųjų tiltai virš žiedo irgi būtų košmaras, nes tektų daug laipioti. Kaip veikia liftai tokiuose objektuose nereikia pasakoti - tai pinigų išmetimas - jie ima neveikti labai greitai po atidarymo.

                            Comment


                              Parašė taccido Rodyti pranešimą
                              Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt...
                              Žinau šią sankryžą, tenka važiuoti tik kaip vairuotojui, ir beveik visada viena kryptimi - nuo Kauno link Lazdijų ir atgal. Kai pakeitė šviesoforus susidarė visai priešinga nuomonė negu jūsų: "blemba, visus žalius pėstiesiems uždegė taip, kad nesikirstų srautai, todėl vairuotojams dažnai tenka laukti tuščiai." Kaip matau iš jūsų žinutės, šia tvarka nėra patenkinti nei pėstieji, nei vairuotojai. Tikrai pritariu, kad ši sankryža kažkoks nesusipratimas. Šią problemą dabar išsprendžiau savaip: Ties Miklusėnais suku dešinėn link Užubalių (naujai išasfaltuota) ir vėliau kairėn į Ūdrijos g. Taip stengiuosi aplenkti šį nesusipratimą.
                              Paskutinis taisė Austras; 2020.12.01, 16:14.

                              Comment


                                Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
                                Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

                                Šviesoforo įkaitai
                                Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
                                Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.

                                Comment


                                  Parašė taccido Rodyti pranešimą

                                  Žiede dar ir greičiai mažesni, todėl mažesnis susidūrimų ir mirčių pavojus. Be to, pėstiesiems nereikia laukt.
                                  Naujosios ir Putinų sankryža turėtų būt vadovėlinis pavyzdys, kaip negalima daryt. Esu aprašęs tinklaraštyje, kaip išbandžiau šitą sankryžą – nespausdamas mygtuko, pralaukiau 11 minučių (nuo raudono signalo pradžios). Nekantraudamas paspaudžiau mygtuką, ir kai užsidegė žalia, buvo praėję 13 min. 35 sek. Nekalbu jau apie tai, kad viena perėja panaikinta...

                                  Šviesoforo įkaitai
                                  Geriau tą sankryžą vėl rekonstruotų, bet į turbo žiedą, o pėstiesiems/dviratininkams numatytų tokį viaduką:
                                  https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/

                                  Comment


                                    Parašė PoDV Rodyti pranešimą

                                    Geriau tą sankryžą vėl rekonstruotų, bet į turbo žiedą, o pėstiesiems/dviratininkams numatytų tokį viaduką:
                                    https://www.theengineeringcommunity....n-netherlands/
                                    Gražu. Yra ir lietuvoje įdomių projektų, kad ir Marijampolėje:

                                    Click image for larger version

Name:	projektai-16544-82467679.jpg
Views:	386
Size:	135,8 kB
ID:	1843233

                                    Comment


                                      Parašė thomcius Rodyti pranešimą

                                      Gražu. Yra ir lietuvoje įdomių projektų, kad ir Marijampolėje:

                                      Click image for larger version

Name:	projektai-16544-82467679.jpg
Views:	386
Size:	135,8 kB
ID:	1843233
                                      Taip, arba kaip Marijampolėje. Vienas fainiausių infrastruktūros objektų Lietuvoje, kuriame teko lankytis

                                      Comment


                                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                                        Kad tamsta neturite suvokimo apie eismą. Nespaudžiat mygtuko ir piktinatės, kad neužsidega žalias
                                        Didžiulė klaida buvo be saiko platinti Naująją gatvę. Tada automatiškai ir sankryžoje atsiranda daug juostų, ilgiau užtrunka mašinoms pravažiuoti ir pan. Pėstiesiems irgi nepatogu kirsti dvi plačias gatves ir ilgai laukti – stoties iškėlimas yra dar viena klaida. Todėl, kai jau šitiek nesąmonių pridaryta, šviesoforininkai nedaug ką gali ir pagerinti. Belieka tik naikinti vieną perėją ir versti spaudinėti mygtukus

                                        Deja, tenka sutikti su kitais – pigios išeities nėra.
                                        1. Įgilinto turbo žiedo su pėsčiųjų viadukais turbūt neišeitų padaryti, nes šalia Gulbynė, o ir šiaip mažai vietos.
                                        2. Teoriškai būtų galima nutiesti Audėjų g. tęsinį iki Punsko gatvės ir šituo nauju aplinkkeliu nukreipti visą sunkvežimių eismą. Tokia gatvė buvo numatyta bendrajame plane. Tada Naujosios ir Putinų g. sankryža būtų mažiau apkrauta ir galbūt būtų įmanoma sutrumpinti laukimo laikus, nors abejoju. Dar tuo pačiu galbūt sumažinant juostų skaičių, nors tai vargiai įmanoma, turint omeny žmonių mentalitetą.
                                        3. Paradoksalu, bet geriausias sprendimas tikriausiai būtų išnaikinti pėsčiuosius Jeigu autobusų stotis būtų iškelta atgal į centrą, sankryžoje ženkliai sumažėtų pėsčiųjų. Automobilistai toliau lauktų po 3 minutes. Tačiau pėstiesiems nereikėtų laukti 13 minučių arba vaikščioti ratais kvadratais ir spaudinėt mygtukų.

                                        O čia šiaip įdėsiu GIF'ą iš straipsnelio, kur matosi atstumas ir laikas, per kurį įmanoma iš stoties patekti į stoteles:
                                        Click image for larger version

Name:	stoties-sankryzos-gif.gif
Views:	1032
Size:	1,49 MB
ID:	1843260
                                        Attached Files
                                        100 minčių – miestai, transportas ir idėjos

                                        Comment


                                          Parašė thomcius Rodyti pranešimą
                                          Pritariu tau, bet Al1 vis dar gyvena sovietiniais laikais, jam tada buvo geriau.
                                          Drįščiau abejoti ar šviesoforas geriau, nes yra tiek pėsčiųjų einančių per raudona, tiek vairuotojų važiuojančių per raudoną, ar skubančių dar spėsiu per mirksinčią geltoną ar jau ką tik užsidegusį raudoną, tada būna ir greitis viršijamas. O atvažiuojantys prieš žiedą dažniausiai vairuotojai mažina greitį. Mažesnis greitis yra saugiau tiek vairuotojams su keleiviais, tiek pėstiesiems.
                                          Ten, kur pakankamai dideli pėsčiųjų srautai, šviesoforas visada geriau. Pėstiesiems geriau, kai mašinos visiškai sustoja, o ne laukti, kol teiksis sustoti. Kitiems vairuotojams pėstysis nereguliuojamoje perėjoje ne argumentas. Raudonas šviesoforas yra papildomas argumentas.
                                          O ta sankryža pakankamai nemažai pėsčiųjų kerta. Taip, nevienodai, daugiausiai eina Ulonų g. galo perėja. Mažiausiai Pulko g. miško link.
                                          Žiūrint koks žiedas. Prie poliklinikos toks žiedas, kad ne visada būtina mažinti greitį ir galima žiedą prašokti net nesukiojant barankos tiesiai, nekreipiant dėmesio į juostas žiede. Nes taip jau įrengtas žiedas atvažiuojant nuo centro ir važiuojant tiesiai Naująją g. Kažkas panašaus gali būti ir Santaikos, Pulko, Ulonų g. kryptimi Santaikos g. - Ulonų g. Priešinga - ne.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X