Centre vyksta Vilniaus, S. Dariaus ir S. Girėno, Ugniagesių, dalies Pulko, Birutės, dalies Rotušės a. gatvių ir Laisvės Angelo aikštės šaligatvių, mažosios architektūros ir apšvietimo rekonstrukcijos darbai.
Skelbimas
Collapse
No announcement yet.
[ALY] Alytaus infrastruktūros projektai
Collapse
X
-
Alytaus naujienos 2014.05.08
Gatvei trukdo žaliosios tujos
Dar 1957 metais sodintas tujas reikės iškirsti, jos trukdys gatvės rekonstrukcijos darbams. Tokia žinia pasiekė Piliakalnio gatvės 3 namo gyventojus. Tiesa, žmonės piktinasi, kad jų sąskaita platinamas visiems toks reikalingas link Alytaus piliakalnio vedantis kelias, tačiau supranta: tai - praeities klaidos atgarsis.
http://www.alytausnaujienos.lt/alyta...iai/?nid=10428
Comment
-
Žalioji g. gegužės 23 d.
Nuo Ligoninės g. viršaus
Iš arčiau
Šiek tiek išlinkęs autokranas (?), gan ilgas. Baltos dalies gal kažkada nebuvo?
Komunikacijos
Betoninė sienelė būsimam viadukui
Kauno gatvės link
Naujosios gatvės link. Betoninė sienelė ant įvairių kolonų.
Paskutinis taisė taccido; 2014.05.28, 22:28.100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Užtikau Naujosios g. rekonstrukcijos III etapo (praktiškai tik Naujosios, Putinų ir Kalniškės g. sankryžos) brėžinius.
Daugiau brėžinių:
1. Apsilankykite: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...547&LID=229453
2. Parsisiųskite III et. SUSISIEKIMAS ZELD. KONSTR.7z failą, išarchyvuokite (su 7-Zip programa) ir atsidarykite 15- EISMAS-III-01.pdf failą.
Taip pat: https://pirkimai.eviesiejipirkimai.lt
Kamščių nebus išvengta, kai Naujoji g. staiga iš 1 juostos tampa 3 juostų (atvažiuojant nuo Kauno pusės). Praplatinimas tik prieš pat sankryžą ne kažin ką duos. Be to, kažin ar saugu padaryti žalią rodyklę iš Naujosios g. miesto pusės į Putinų g., nes šia kryptimi numatytos dvi juostos, o tuo pat metu važiuos automobiliai iš Kalniškės g. į tą pačią Putinų g., taip pat dviem juostomis. Tuo labiau, kad dešiniausioji eismo juosta įvažiavus į Putinų g. tuoj pat pasibaigs.
Dar vienas dalykas - kam tos kvailos A juostos įvažiavus į Naująją g. link Kauno? Stotelei vietos ir toliau užtenka, o dabar įrengs vieną A juostą ir vieną, platesnę nei įprastai, eismo juostą. Kam to reikia?
Galiausiai, kam taip siaurint tą gatvę pačioj III etapo pabaigoj? Galėjo šiek tiek pailgint III etapą, kad prieš sankryžą būtų normali atkarpa platesnio kelio ir būtų galima normaliai įrengt juostas, nors iki Lukoilo ir autobusų stoties keliuko... Dabar gi keliolika metrų už sankryžos plyti 2 m pločio žvyruoti kelkraščiai100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Šiam projektui ir lietaus nuotekų tinklus naujus projektavom kadais...
Įdomu ar įrenginėja / rekonstruoja ir juos?
Parašė studentaz Rodyti pranešimąCentre vyksta Vilniaus, S. Dariaus ir S. Girėno, Ugniagesių, dalies Pulko, Birutės, dalies Rotušės a. gatvių ir Laisvės Angelo aikštės šaligatvių, mažosios architektūros ir apšvietimo rekonstrukcijos darbai.
Comment
-
Neradau tinkamesnės temos. Alytuje toliau bus tęsiama Naujosios gatvės rekonstrukcija nuo sankryžos su Kalniškės ir Putinų gatvėmis (prie autobusų stoties ir Gulbynės) iki miesto ribos (iki ribos gal ir ne šiemet). Bus įrengtos dvi žiedinės sankryžos - pirmoji lygtai su buvusia Audėjų gatve, nors neaišku, kam ji ten reikalinga, ir antroji - ties sankryžą, kur Naujoji gatvė suka į Pramonės rajoną.
Didžiausia kliūtimi yra geležinkelio viadukas. Jis bus rekonstruotas ir praeitą savaitę buvo išardytas - nuimta metalinė konstrukcija. Kadangi gatvė bus 4 eismo juostų, tai realiai bus pastatytas naujas geležinkelio viadukas. Dabar aukštis po viaduku buvo ribotas, todėl gatvė bus žeminama apie 1 m. Bet dėl to gali iškilto problemos su vandens nuvedimu smarkių liūčių atveju - gruntiniai vandenys yra aukštai, o šalia esanti Gulbynė maždaug 1-1,5 m žemiau Naujosios gatvės. Taigi, gali būti, kad gatvės lygis nebus žeminamas, o bus aukštinamas geležinkelio pylimas ir statomas kitokios konstrukcijos viadukas. Kas iš esmės keis gatvės rekonstrukcijos eigą ir pareikalaus daug papildomų išlaidų, aišku, ne iš savivaldybės, o LG ar valstybės pusės. Kol kas galutinio projekto dar nėra, viskas priklausys nuo geologinių tyrimų, kurie bus atliekami dėl gruntinių vandenų lygio nustatymo. Žodžiu, darbai arčiau autobusų stoties ar Naujosios gatvės posūkio į Pramonės raj. galbūt ir prasidės anksčiau, jei rekonstrukcija būtų išskaidyta etapais.Paskutinis taisė Al1; 2016.05.16, 10:46.
Comment
-
Jau senokai vyksta IV Naujosios g. rekonstrukcijos etapas. Kol kas darbai tik iki geležinkelio viaduko. Įdomu, kiek po juo juostų tilps ir ar bus „butelio kaklelis“... Deja, viešųjų pirkimų portale nerandu IV rekonstrukcijos etapo dokumentų ir brėžinių
Toliau bus rekonstruojama Naujoji gatvė: atnaujinamas geležinkelio viadukas ir įrengti du eismo žiedaiPaskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 19:45. Priežastis: Vienas pranešimas apie skirtingus objektus suskaidytas į du100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Dar vienas projektas – Pramonės ir Naujosios gatvių sujungimas.
Alytaus naujienos 2015.12.07
Alytuje atgaivinta perspektyvinės gatvės idėja
Alytaus miesto savivaldybė vėl atgaivino perspektyvinės gatvės nuo Pramonės g. iki Naujosios g. Alytuje įrengimo planus. Nauja, 715 metrų gatvė turėtų būti patogi verslininkams, palengvinti susiekimą, sujungtų Naująją gatvę su Pramonės parku.
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...s-gatves-ideja
Parsisiųskit .zip failą.
Aiškinamasis raštas
3. Esama padėtis
Planuojama perspektyvinė gatvė yra Alytaus miesto šiaurės vakarinėje dalyje, pramoniniame miesto rajone. Šiuo metu yra tik vienas gyvenamasis namas šalia projektuojamos gatvės.
Nuo Pk 0+00 iki Pk 2+40 ir nuo Pk 5+10 iki Pk 7+15 Perspektyvinė gatvė numatoma projektuoti nauja trasa. Būsimos gatvės trasoje yra pievos, vietomis apaugę retais ir tankiais krūmais, trasos pradžioje yra buvusių statinių pamatų liekanos.
Perspektyvinės gatvės sprendiniai ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 yra parengti kitu projektu (Nr. P/6614-TP), kuriame nenumatytas papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas. Papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 sprendžiamas šiame techniniame projekte.
Nuo Pk 3+22 iki Pk 5+10 planuojamos gatvės trasa praeina esamos gatvės trasa. Esamos gatvės asfalto dangos plotis – 7,0 m. Asfalto dangos storis – 8 - 12 cm. Iš abiejų gatvės pusių įrengti gatvės bortai. Asfalto dangos būklė nėra prasta, tačiau vietomis dėl sunkiasvorio transporto pradėję formuotis
provėžos. Gatvės bortai pakankamai prastos būklės: išsikraipę bei nudaužytais paviršiais.Paskutinis taisė Romas; 2017.01.22, 19:49. Priežastis: Vienas pranešimas apie skirtingus objektus suskaidytas į du. Pridėtos citatos100 minčių – miestai, transportas ir idėjos
Comment
-
Parašė taccido Rodyti pranešimąDar vienas projektas – Pramonės ir Naujosios gatvių sujungimas.
Jau yra ir brėžiniai: http://<br /> https://pirkimai.evie...862&LID=359853
Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?
Ateityje važiuojant tarp dviejų įmonių nereikės daryti 7 km "garbės rato".
Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps
Sklypų išsidėstymo žemėlapis
http://www.regia.lt/map/alytaus_m?lang=0š
Gatvės trasa
(Paspaudus - didesnis brėžinys)
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
Comment
-
Ne pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos
Alytaus vakarinio aplinkkelio sankryža su keliu Alytus - Ūdrija
Nauja žiedinė sankryža Alytuje sulaukė kritikos
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2017-01-18
Prieš kiek daugiau nei du mėnesius baigta rekonstruoti Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankryža, kurioje įrengtas žiedas, jau sulaukė vairuotojų kritikos.
„Sunkiasvoriam transportui kirsti žiedinę sankryžą nepažeidus Kelių eismo taisyklių, praktiškai neįmanoma“, - savo pastebėjimais dalijosi alytiškis.
Vairuotojų nuomonė apie naują žiedinę sankryžą pasiekė ir Alytaus miesto savivaldybės administraciją.
„Problema yra žinoma. Paklausime nuomonės projektuotojų, aptarsime šį klausimą Saugaus eismo komisijos posėdyje, pasitarsime ir su kelininkais. Jie turi visas priemones, kompiuterines programas, matuosime, žiūrėsime ir ieškosime sprendimo“, - kalbėjo miesto savivaldybės administracijos direktoriaus pavaduotojas, Saugaus eismo komisijos pirmininkas.
Jis užsiminė, kad kaip vienas sprendimo variantų galėtų būti sprendimas vietoje dviejų juostų palikti tik vieną. K. Žuromskas pridūrė, kad projektuotojai žiedinę sankryžą suprojektavo ir ją įrengė pagal miesto savivaldybės administracijos suformuotas sąlygas ir atsižvelgdami į žemės sklypo ribas.
http://alytusplius.lt/naujienos/nauj...lauke-kritikos
Prieš metus su trupučiu:
Eglė Indrelytė alytusplius.lt 2015-11-13
Alytuje atsiras nauja dviejų dalių žiedinė sankryža
Alytaus miesto savivaldybė, siekdama gerinti eismo saugumą mieste, pradėjo derinti naujosios žiedinės sankryžos projektą. Penktadienį į Alytaus miesto savivaldybę atvykę sankryžos projektuotojai miesto administracijos direktoriaus pavaduotojui Kęstučiui Žuromskui pristatė esmines gaires.
„Nenorėdami kartoti klaidų, kurios buvo padarytos įrengiant Volungės, Jaunimo ir Statybininkų gatvių žiedinę sankryžą, su projektuotojais po aptarimo savivaldybėje vykome į vietą ir tikrai turėjome apie ką pasikalbėti, radome bendrų ūkiškų sprendimų.
Tai bus dviejų eilių žiedinė sankryža, į kurią tiek įvažiuoti, tiek išvažiuoti bus galima tik iš vienos juostos. Vidinė sankryžos dalis bus skirta tiems, kurie važiuoja ne į pirmą išvažiavimą iš žiedo“, - kalbėjo K. Žuromskas.
Anot jo, minėta sankryža bus rekonstruota siekiant padidinti eismo saugumą. Sankryžoje bus įrengtas apšvietimas, o pėsčiųjų perėjos bus apšviesto papildomai ir įrengtos saugumo salelės. Kalniškės, Punsko ir Ūdrijos gatvių sankirta bus rekonstruota iš kasmet miesto savivaldybei Lietuvos automobilių kelių direkcijos skiriamų lėšų.
„Pavasarį turėsime projektą, vyks pirkimų procedūros, vasarą turėtų prasidėti darbai, tai manau, kad kitais metais, tokiu pačiu metu turėtume stovėti jau prie žiedinės sankryžos“, - užmojų sankryžą rekonstruoti kaip įmanoma greičiau neslėpė administracijos direktoriaus pavaduotojas.
Susitikime su projektuotojais dalyvavęs Lietuvos automobilininkų sąjungos prezidentas, respublikinės saugaus eismo komisijos narys Rimvydas Anusauskas teigė, kad žiedinė sankryža suprojektuota gerai ir tokių nesusipratimų, kokie kasdien vyksta kertant Naujosios, Vilties ir Jazminų gatvių žiedinę sankryžą neturėtų būti.
http://alytusplius.lt/naujienos/alyt...edine-sankryza
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąAčiū už nuorodą.
Ar gatvės tiesimui netrukdys pramoninis geležinkelis?
(...)
Dabar ten nėra jokio kelio. Žemėlapis iš google maps
Atvaizdas
(...)
https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...862&LID=359853
Brėžiniai failas 1. 7483-7074-01-TP-BD.pdf
3. Esama padėtis
Nuo Pk 0+00 iki Pk 2+40 ir nuo Pk 5+10 iki Pk 7+15 Perspektyvinė gatvė numatoma projektuoti nauja trasa. Būsimos gatvės trasoje yra pievos, vietomis apaugę retais ir tankiais krūmais, trasos pradžioje yra buvusių statinių pamatų liekanos.
Perspektyvinės gatvės sprendiniai ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 yra parengti kitu projektu (Nr. P/6614-TP), kuriame nenumatytas papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas. Techninis projektas Nr. P/6614-TP "Pramonės zonos Naujojoje g. kelių infrastruktūros ir komunikacijų sutvarkymas" parengtas 2012 m. UAB "Panevėžio miestprojektas". Papildomos eismo juostos ir techninio šaligatvio įrengimas ruože nuo Pk 2+40 iki Pk 3+22 sprendžiamas šiame techniniame projekte.
Nuo Pk 3+22 iki Pk 5+10 planuojamos gatvės trasa praeina esamos gatvės trasa. Esamos gatvės asfalto dangos plotis – 7,0 m. Asfalto dangos storis – 8 - 12 cm. Iš abiejų gatvės pusių įrengti gatvės
bortai.
7. Projekto rengimas
Projektuojamos gatvės trasa kerta veikiančią privažiuojamojo geležinkelio trasą, todėl projekte numatyta įrengti pervažą su gumos plokščių danga.
Comment
-
Parašė Romas Rodyti pranešimąNe pirmas kartas, kai suprojektuojamos netinkamos žiedinės sankryžos
Jeigu kažkas pasakytų, kad net patikrinus pvz. su "Autoturn" matosi, kad sankryža pernelyg maža, tai galima būtų ir sakyti, kad suprojektuota netinkama sankryža. Eilinių vairuotojų vertinimas būna labai subjektyvus. Daliai atrodo, kad jeigu sankryžos negali teisingai įvekti 50 km/h greičiu, tai ji bloga, nors viena iš tokio tipo sankryžos funkcijų yra priverstinis greičio ribojimas.
Comment
-
VZ.LT 2019.11.17
„Alkesta“ tvarkys Naująją gatvę Alytuje
Dzūkijos sostinėje registruota UAB „Alkesta“ laimėjo viešą Naujosios gatvės remonto konkursą. Bendra pirkimo vertė – 730.000 Eur (be PVM).
Pirmuoju etapu remontuojamos gatvės ilgis apie 0,74 km, trečiuoju – kiek daugiau nei 1 km, gatvės kategorija B1. Sutarties, kuri pagal subrangos sutartį greičiausiai bus perduota vykdyti trečiosioms šalims, vertė sudaro 22.500 Eur.
VŽ rašė, kad Naujosios g. Alytuje rekonstruojama dalims. 2017 m. Naujosios g. atkarpa nuo Kalniškės g. ir Putinų g. sankryžos buvo praplatinta iki keturių eismo juostų, pakeista esama kelio danga, nutiestas dviračių ir pėsčiųjų takas, įrengta žiedinė sankryža, atnaujinta stotelė ir atlikti kiti darbai.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cx2KTYj
Sprendžiant iš ankstesnio 2019.06.24 d. VZ.LT straipsnio, tai turbūt gatvės dalis nuo geležinkelio viaduko iki miesto ribos.
Alytaus miesto savivaldybė ketina rekonstruoti Naujosios g. atkarpą nuo geležinkelio viaduko iki miesto administracinės ribos.
https://www.vz.lt/nekilnojamasis-tur...#ixzz65cxVA7Ju
Comment
-
Realiai dabar tvarkoma dalis nuo Vilties, Jazminų ir Naujosios sankryžos iki sankryžos su Žuvinto g. (atkarpa ties poliklinika ir sporto rūmais), keičiant bortelius ir klojant naują asfaltą abiejų krypčių juostose. O darbai nuo geležinkelio viaduko (tiksliau nuo naujo žiedo sankryžoje su Audėjų gatve iki miesto ribos) jau kurį laiką stovi. Gatvė nuo viaduko iki miesto ribos išasfaltuota dar pernai, bet taip kelkraščiai, šaligatviai ir kita nepabaigta. Darbai ties miesto riba rekonstruojant sankryžą, kurioje Naujoji gatvė pasuka į Pramonės rajoną, o tiesiai pereina į kelią į Kauną, vyksta, bet irgi gan lėtai. Dalis po viaduku iki Audėjų g. žiedo taip ir liko nepaliesta, nes, kaip buvo rašoma spaudoje, ten aukščio gabaritas po viaduku neatitinka normatyvo tokios kategorijos keliui, ir lygtai bus gatvė šiek tiek nužeminta. Bet ir plotis ten siauras, po viaduku gali tilpti ne daugiau 3 juostų ir tik kreivėje , bet ne tiesiai (nes viadukas kerta gatvę įstrižai), kai už viaduko miesto ribos link gatvė bus 4 juostų, o nuo Audėjų žiedo centro link irgi minimum 4 juostos. Gaunasi butelio kaklelis ties viaduku. Arba neaišku, kam tada reikėjo tų 4 juostų nuo viaduko iki miesto ribos... Būtų pakakę 3, kur 3 juosta būtų naudojama ties nusukimais į įmonių teritorijas.Paskutinis taisė Al1; 2019.11.19, 08:26.
- 1 patinka
Comment
-
Geležinkelio viaduko perstatymui buvo numatyti pinigai pavasarį, ir turėjo jį perstatyti šiemet, bet kažkas pasikeitė įstatymuose ir tų pinigų negalėjo panaudoti būtent viaduko rekonstrukcijai, tai tuos pinigus skyrė Naujosios g. senosios dalies atnaujinimui. Įvažiavus į miestą nuo Kauno pusės sankryža rekonstruojama į žiedinę. Toliau sutvarkytą atkarpą ką tik išdažė ir dabar beliks perstatyti viaduką ir patiesti likusią 100 metrų 4 juostų kelio dalį.
Comment
-
Tai tik juostas papaišė. Bet juk gatvės pakraščiai, šaligatviai dar prieš nepilną mėnesį, kai ten važiavau, buvo nebaigti ir per tas kelias savaites tikrai negalėjo sutvarkyti.
Man tai keista. Kai tik prasidėjo oficialios kalbos apie Naujosios g. rekonstrukciją ir viaduko žemumą, tai LG jį staiga kosmetiškai paremontavo - perdažė ir atramas pašpakliavo ir nudažė. Kam reikėjo taip pinigus švaistyti?
Comment
-
Alytiškiai džiūgauja: bus rekonstruojamas Naujosios gatvės viadukas
[...] Iš Vyriausybės gavome 2 mln. eurų viaduko rekonstrukcijai. Visas Alytus sako Jums didelį dzūkišką AČIŪ!
Jei viskas pagal planą, darbai prasidės dar šį rudenį ir atrodys štai taip! Kur kas geriau, tiesa? “, – feisbuko paskyroje skelbia N.Cesiulis.
Skaitykite daugiau: https://www.15min.lt/verslas/naujien...as-973-1357012
Svarbiausia reikia suprasti, kad nieko nesupranti...
- 5 patinka
Comment
Comment