Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[BY] Baltarusijos keliai

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    Parašė DArnas Rodyti pranešimą

    Dėl metalizuotų stiklų tai reikia tiesiog labai atidžiai prasitikrinti savo mašiną su duotu aparačiuku ir apskritai sekti instrukcijom, t.y. jei pravažiuojant pro mokėjimo postą nepasigirsta signalas, stoti ir aiškintis. Tas signalas tikrai aiškiai girdisi. Aptarnavimas Beltoll punktuose irgi pasirodė kokybiškas, beje, grąžinus aparatą pinigai į sąskaitą sukrito jau sekančią dieną, nors žadėjo, kad gali užtrukti ir 3 d.d.
    Dėl parašų visiškai sutinku. Aš jau buvau susitaikęs, kad po tiekos parašų neteksiu teisės į savo mašiną ar dar blogiau
    Man buvo įdomiau, keičiant sutartį pinigus už aparatą grąžino į mano kortelę, o pinigus iš sąskaitos į giminaičio kortelę, kuriam buvau skolinės mašiną ir jis vieną kartą pildė sąskaitą (tai nebuvo nei pirmas, nei paskutinis pildymas) ir operatorė to įtakoti negali. Dabar aš visas savo kortelės pakeičiau, tai nelabai įsivaizduoju kur grąžins, kai ateis laikas.
    Dėl aptarnavimo, tai bendrai per paskutinius metus ženkliai pagėrejo beveik visur.

    Comment


      Pakenčiamas tas BelToll, bet labai labai labai gaila laiko. Jei kortos nepakrenta, kokia valanda out registruojantis ir dar keliolika min išsiregistruojant.

      Comment


        Vietiniai keliai Baltarusijoje žymimi raide N (kirilica H)
        Bresto srityje nuo N1 iki N 1999, Vitebsko sr. - 2000...3999, Homelio sr. - 4000...5999, Gardino sr. 6000...7999, Minsko sr. 8000...9999 ir Mogiliovo (Mogiliavo) sr - nuo 10000

        Gardino sritis. Kelias H-6054 Gardinas-Sapockin-(Kapčiamiestis)
        Foto 2019.04



        Comment


          SB.by 2020.01.29
          Baltarusijoje vasarą prasidės kelio M-7 Minskas–Vilnius rekonstrukcija
          — Самый главный проект этого года — реконструкция дороги М-7 Минск — Вильнюс и пункта пропуска «Каменный Лог». Средства на его реализацию выделил Европейский инвестиционный банк. Работы на этом объекте начнутся летом, завершить его мы должны до 1 мая 2021 года. Запланирована полная модернизация этой дороги, поэтому водителей ожидают некоторые неудобства. Транзитный грузовой транспорт планируем вывести на объездные дороги, предложим несколько маршрутов. Легковому транспорту тоже будем предлагать маршруты объезда, но и по М-7 они смогут проехать: дорога будет перекрываться частями. Основные работы на магистрали мы сделаем уже в этом году, а последние корректировки — в апреле — мае следующего года.

          RU https://www.sb.by/articles/transport...nego-dnya.html
          LT: https://sputniknews.lt/society/20200...strukcija.html

          Comment


            Click image for larger version

Name:	image_96620.jpg
Views:	286
Size:	328,1 kB
ID:	1783416Click image for larger version

Name:	image_96621.jpg
Views:	284
Size:	317,5 kB
ID:	1783417

            Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

            Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

            Click image for larger version  Name:	115202016720.jpg Views:	1 Size:	328,1 kB ID:	1783392

            Click image for larger version  Name:	11520201679.jpg Views:	1 Size:	317,5 kB ID:	1783393
            Paskutinis taisė Romas; 2020.02.15, 21:06. Priežastis: Kopija iš temos "Šviesoforų įrengimo tvarka Lietuvoje"
            Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

            Comment


              Inovatyviausia posovietinė respublika

              Comment


                Parašė Riedis Rodyti pranešimą
                Baltarusija, Minskas. Šviesoforų įrengimo tvarka.

                Kitaip nei pas mus, ten kartu su papildoma sekcija gali būti leidžiamas pėsčiųjų eismas išilgai. Tuo pačiu vietomis tai pabrėžiama gan unikalia sekcija su žmogeliuku (mirksinti).

                Click image for larger version

Name:	115202016720.jpg
Views:	334
Size:	328,1 kB
ID:	1783392

                Click image for larger version

Name:	11520201679.jpg
Views:	337
Size:	317,5 kB
ID:	1783393
                Baltarusija suprato, kad tarybinis KET punktas, draudžiantis važiuoti papildomos sekcijos kryptimi, kol ji neįjungta, yra ydingas, nes neleidžia kartu naudoti ir apsaugoto, ir neapsaugoto posūkio. Tačiau vietoje to, kad šio punkto atsisakytų, signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį. Tokie šviesoforai, beje, pradėti naudoti ir Rusijoje.

                Comment


                  Parašė dsanto Rodyti pranešimą
                  signalų valdymą padarė dar sudėtingesnį
                  Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.

                  Comment


                    Parašė Diim4iik Rodyti pranešimą

                    Kad atvirkščiai viskas paprasta ir suprantama, dega rodykle - važiuoji, nedega stovi. O ne tai kad privažiaves dar turi nagrineti kokios ten kombinacijos dega, ar ten pagrindinis blinas paprastas ar stebuklingas. Už tai kad Baltarusijoj su šia tema gaunasi intuityvu dedu jiems pliusa.
                    Intuityvu, kai pripratęs prie tarybinių KET ir reikia persiorientuoti į pasaulyje įprastus šviesoforo signalus. Sunku, kai esi pripratęs, kad nedeganti rodyklė kažką draudžia.

                    Beje, pagal foto matosi, kad papildoma sekcija greičiausiai degė su raudonu ir lieka toliau degti su žaliu. Žodžiu, nepertraukiamai. Pirmoje foto dega raudonas signalas pėstiesiems, nors posūkis į dešinę leidžiamas. Antroje jau žalias ir pėstiesiems. O tai reiškia, kad pėsčiajam nesuteikiama galimybė laisvai įžengti į pėsčiųjų perėją. Automobiliai suka be sustojimo.

                    Comment


                      Parašė Riedis Rodyti pranešimą

                      Šįkart specialiai progomis stebėjau kaip valdomos sankryžos, tai pamačiau fenomenalių pavyzdžių: tarkim išilgai eisiantiems pėstiesiems žalias uždegamas keliom sekundėm vėliau nei pagrindinis žalias automobiliams be sekcijų. Kad pėstieji sudvejotų žengti į judrią sankryžą

                      Taip pat pilna vakariniu bei nakties metu geltonai mirksinčių šviesoforų.
                      Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.

                      Comment


                        Parašė dsanto Rodyti pranešimą

                        Baltarusija man tokia neigiama egzotika su įdomiais šviesoforais. Ačiū už info Jei yra daugiau foto ar net video, pasidalinkit palyginimui su mūsų sistema.
                        Pirmasis pavyzdys chronologine seka:

                        Click image for larger version

Name:	116202018154.jpg
Views:	263
Size:	305,7 kB
ID:	1783578

                        Click image for larger version

Name:	116202018210.jpg
Views:	267
Size:	307,6 kB
ID:	1783580
                        Click image for larger version

Name:	116202018227.jpg
Views:	361
Size:	304,5 kB
ID:	1783579

                        Click image for larger version

Name:	116202018238.jpg
Views:	266
Size:	305,2 kB
ID:	1783581
                        Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                        Comment


                          Antras pavyzdys chronologine seka (pėstiesiems užsidega žalias kartu su pagrindiniu žaliu, tačiau sekcija ir prieš ir po to dega):

                          Click image for larger version

Name:	image_96641.jpg
Views:	261
Size:	288,9 kB
ID:	1783590

                          Click image for larger version

Name:	image_96642.jpg
Views:	259
Size:	294,2 kB
ID:	1783591
                          Paskutinis taisė Riedis; 2020.02.16, 18:23.
                          Vilniaus dviračių takų plėtros istorija

                          Comment


                            Vis dėlto glumina BNS agentūroje dirbantys beraščiai.
                            Nuo kada Ašmena tapo "Ošmianais"....

                            BNS / VZ.LT 2021.04.01
                            EIB sustabdė Minską su Vilniumi jungiančios automagistralės finansavimą
                            Europos investicijų bankas (EIB) sustabdė Baltarusijos automagistralės M7 Minskas-Ošmianai-Lietuvos pasienis rekonstrukcijos projekto finansavimą.
                            Apie tai pranešė Gardino srities gubernatorius Vladimiras Karanikas.
                            „Šio projekto finansavimas EIB lėšomis sustabdytas. Baltarusijos vyriausybė ieško papildomų finansavimo šaltinių“, – portalas „grodnonews.by“ cituoja Gardino srities gubernatorių.

                            2019-ųjų liepą EIB ir Baltarusijos vyriausybė pasirašė 110 mln. Eur vertės, 29 metų trukmės paskolos sutartį greitkelio M7 pertvarkymui ir pasienio su Lietuva kontrolės punkto pralaidumo didinimui.
                            Planuota, kad įgyvendinus projektą padidės Baltarusijos tranzito galimybės, o pasienio ties Medininkais su Lietuva kontrolės punkto Kamennij Loge pralaidumas išaugs keturis kartus, iki 2.000 automobilių per parą.

                            Anksčiau Europos rekonstrukcijos ir plėtros bankas (ERPB) taip pat skelbė įšaldantis bendradarbiavimą Baltarusija

                            https://www.vz.lt/transportas-logist...es-finansavima

                            Comment

                            Working...
                            X