Ši trumputė 33 km atkarpa neturėjo atskiros temos.
Anksčiau kelias iš Vilniaus į Minską viršijo 210 km.
Kelias ėjo per Rukainius, Medininkus, Baltarusijos pusėje - per Ašmeną (Ašmiany), Smurgainis (Smarhon'), Molodečną (Maładziečyna).
Naujas kelias A3 iš Vilniaus į Minską nutiestas 1989-1990 m., prieš pat sugriūnant Sovietijai.
Atstumas tarp dviejų sostinių sutrumpėjo iki 185 km.
Anoje sienos pusėje, Gudijoje, kelias M-7 eina tiesiai, aplenkdamas Ašmeną, Krėvą ir ties Peršajaus (Pieršaj) gyvenviete susijungia su keliu M-6 Minskas (Minsk, Mensk) - Gardinas (Hrodna, Harodnia). Kelias M-6 nuo Peršajaus iki Minsko yra pseudoautostrada.
Sovietmečiu kelias Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas turėjo numerį M12.
Kelerius metus kelias turėjo europinį numerį E271 Klaipėda-Kaunas-Vilnius-Minskas.
Apie 2000 m. jam kiek dirbtinai prikabintas Nr. E28 Berlynas- Ščecinas-Gdanskas-Kaliningradas-Marijampolė-Prienai-Trakai-Vilnius-Minskas (turbūt niekas tokia trasa nėra viso kelio važiavęs).
Senasis Minsko kelias yra asfaltuotas, eismas išvis mažas.
Šis kelias turi valstybinio rajoninės reikšmės (Vilniaus raj.) kelio numerį 5258.
Kelerius metus po Nepriklausomybės atgavimo už Medininkų ten veikė sienos perėjimo punktas, bet dabar kelias įsiremia į pasienio tvorą.
Eismas dėl atsiradusių sienų sumažėjo kelis kartus, liko daugiausia "fūrų" tranzitas iš Rusijos į Kaliningradą.
Iš Europos ar Lietuvos į Rusiją daugelis "fūristų" vengia Baltarusijos ir važiuoja per Latviją
Dabar eismo Minsko plente srautai didėja, nes gal pusė Vilniaus taksistų kurą pilasi anoje sienos pusėje.
Jei kada nors bus atidarytas pasienio susisiekimas, srautai šiame kelyje turėtų išaugti.
Pakelėse yra keli terminalai, sunkvežimių ir pan. infrastruktūra.
Iki LT/BY sienos ypatingos infrastruktūros pakeleiviams nėra.
Prie senojo ir naujojo Minsko plentų kryžkelės už Rukainių apie 1991-92 m. įsisteigė "Rytų kempingas", kuris po kelerių metų dėl sumažėjusio automobilių srauto bankrutavo.
Anksčiau kelias iš Vilniaus į Minską viršijo 210 km.
Kelias ėjo per Rukainius, Medininkus, Baltarusijos pusėje - per Ašmeną (Ašmiany), Smurgainis (Smarhon'), Molodečną (Maładziečyna).
Naujas kelias A3 iš Vilniaus į Minską nutiestas 1989-1990 m., prieš pat sugriūnant Sovietijai.
Atstumas tarp dviejų sostinių sutrumpėjo iki 185 km.
Anoje sienos pusėje, Gudijoje, kelias M-7 eina tiesiai, aplenkdamas Ašmeną, Krėvą ir ties Peršajaus (Pieršaj) gyvenviete susijungia su keliu M-6 Minskas (Minsk, Mensk) - Gardinas (Hrodna, Harodnia). Kelias M-6 nuo Peršajaus iki Minsko yra pseudoautostrada.
Sovietmečiu kelias Minskas-Vilnius-Ryga-Talinas turėjo numerį M12.
Kelerius metus kelias turėjo europinį numerį E271 Klaipėda-Kaunas-Vilnius-Minskas.
Apie 2000 m. jam kiek dirbtinai prikabintas Nr. E28 Berlynas- Ščecinas-Gdanskas-Kaliningradas-Marijampolė-Prienai-Trakai-Vilnius-Minskas (turbūt niekas tokia trasa nėra viso kelio važiavęs).
Senasis Minsko kelias yra asfaltuotas, eismas išvis mažas.
Šis kelias turi valstybinio rajoninės reikšmės (Vilniaus raj.) kelio numerį 5258.
Kelerius metus po Nepriklausomybės atgavimo už Medininkų ten veikė sienos perėjimo punktas, bet dabar kelias įsiremia į pasienio tvorą.
Eismas dėl atsiradusių sienų sumažėjo kelis kartus, liko daugiausia "fūrų" tranzitas iš Rusijos į Kaliningradą.
Iš Europos ar Lietuvos į Rusiją daugelis "fūristų" vengia Baltarusijos ir važiuoja per Latviją
Dabar eismo Minsko plente srautai didėja, nes gal pusė Vilniaus taksistų kurą pilasi anoje sienos pusėje.
Jei kada nors bus atidarytas pasienio susisiekimas, srautai šiame kelyje turėtų išaugti.
Pakelėse yra keli terminalai, sunkvežimių ir pan. infrastruktūra.
Iki LT/BY sienos ypatingos infrastruktūros pakeleiviams nėra.
Prie senojo ir naujojo Minsko plentų kryžkelės už Rukainių apie 1991-92 m. įsisteigė "Rytų kempingas", kuris po kelerių metų dėl sumažėjusio automobilių srauto bankrutavo.
Comment