Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

[A3] Vilnius - Minskas

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Yra kažkur minėta (oficialiai) apie pasienio punkto rekonstrukcija labai greitu jau laiku. Asmeniškai žinau, kad jau pradėti darbai aikštelės, prie sienos kirtimo punkto, skirtos laukiantiems eilėse.

    Comment


      #62
      Atrodo, kad ta Minsko plento atkarpa jau baigta

      Lietuvos rytas 2013.11.30
      Kelininkai įprato pabaigti darbus anksčiau

      Paspaudus ant paveikslo - įskaitomas tekstas
      http://daily.lrytas.lt/?t=33299
      http://issuu.com/lietuvosrytas/docs/...322498/5820665

      Comment


        #63
        Po oficialaus atidarymo dar buvo likę kaikurie maži darbai, bet jau atrodo visa atkarpa galutinai baigta.

        Turiu pastebėti, kad asfalto danga tapo siauresnė rekonstruotoje dalyje. Šalikelės tapo siauresnė - anksčiau tilpdavo nedidelis lengvasis automobilis arba du dviratininkai. Atitvarai beje irgi dabar arčiau centro.

        Comment


          #64
          Parašė Resutas Rodyti pranešimą
          Po oficialaus atidarymo dar buvo likę kaikurie maži darbai, bet jau atrodo visa atkarpa galutinai baigta.

          Turiu pastebėti, kad asfalto danga tapo siauresnė rekonstruotoje dalyje. Šalikelės tapo siauresnė - anksčiau tilpdavo nedidelis lengvasis automobilis arba du dviratininkai. Atitvarai beje irgi dabar arčiau centro.
          Tai kelio nepraplatino? Lygtais buvo žadėta 2+1 ..

          Comment


            #65
            Ne, neplatino iki 2+1.

            Kaip minėjau, dabar ši atkarpa netgi susiaurėjo.
            Išimtis yra prie pat sienos, apie 0,5-1km, ten netgi 3+1 kelias, taip buvo ir prieš rekonstrukcija. Dabar ten kiek praplatinta turi būti, bet juostų skaičius tas pats. Iki šitos atkarpos yra susiaurėjusi.
            Paskutinis taisė Resutas; 2014.01.12, 15:43.

            Comment


              #66
              Numatoma iki sankryžos su 106 keliu rekonstruoti kelią A3.
              Lieka I kelio kategorija.
              - Pirmame ruože lieka kelio plotis 11,5 m ir atisranda pusė kraštinės saugos juostos (0,5 vnt * plotis 3,0 m);
              - Antrame ruože kelio plotis mažėja nuo 15,0 m iki 13,5 m ir atsiras kraštinės saugos juosta (plotis 3,0 m);
              - Bus pastatytas pėsčiųjų viadukas Nemėžyje - nereikės lėtinti iki 50 km/val.


              Pirkimas 157527. Kelio Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto, pėsčiųjų viaduko, pėsčiųjų ir dviračių tako įrengimo ir kelio Nr.102 Vilnius-Švenčionys-Zarasai Nr.A3 Vilnius-Minskas remonto projektavimas ir darbų atlikimas

              Magistralinio kelio Nr. A3 Vilnius - Minskas ruožas nuo 8,90 iki 12,10 km (viso 3,20 km).
              Magistralinio kelio Nr. A3 Vilnius - Minskas ruožas nuo 12,10 iki 14,20 km, (viso 2,10 km).

              http://www.cvpp.lt/index.php?option=...nder_id=212114

              Comment


                #67
                Gera žinia. Bet tai kiek suprantu, tai ta atkarpa, nuo Liepkalnio gatvės iki Vilniaus miesto ribos nebus rekonstruojama? Ta pora km atkarpa yra šiuo metu tragiškiausia.

                Comment


                  #68
                  Prie pat sienos įrenginėjama, ir jau baiginėjama, aikštelė skirta sunkvežimiams.

                  Vežėjams – nauja poilsio aikštelė vykstant į Baltarusiją

                  Nuotraukos darytos šiandien:





                  Comment


                    #69
                    Pasirašyta sutartis dėl A3 rekonstravimo ir pėsčiųjų viaduko ties Nemėžiu statybų.

                    5. Darbų kiekis (apimtis):

                    kelio kapitalinio remonto projektavimas, projektų vykdymo priežiūra ir darbų atlikimas ;

                    - kelyje Nr. A3 Vilnius–Minskas: 5,3 km (8,90 km - 14,20 km);

                    • pėsčiųjų viaduko projektavimas, projekto vykdymo priežiūra ir statyba per kelią Nr. A3 Vilnius–Minskas Nemėžio gyvenvietėje: 1 vnt;

                    • pėsčiųjų ir dviračių tako projektavimas, projekto vykdymo priežiūra ir įrengimas prie kelio Nr. A3 Vilnius–Minskas Nemėžio gyvenvietėje (prieigai prie viaduko) – pagal poreikį (tikslus kiekis bus nustatytas projektavimo metu).

                    6. Darbų atlikimo terminas: 22 mėnesiai nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo;
                    https://pirkimai.eviesiejipirkimai.l...057.html&B=PPO
                    Paskutinis taisė Xedos; 2015.03.07, 00:14.

                    Comment


                      #70
                      Darbai įsibegėjo. Gal kas žino kur galima rasti rekonstrukcijos planus? Niekur nerandu internete.

                      Comment


                        #71
                        Prisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
                        Attached Files

                        Comment


                          #72
                          Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                          Prisegu nuotraukas iš to, kaip dabar atrodo darbai ties Nemėžio vietove - viena juosta atrodo kaip ir rekonstruota pilnai, tik dabar praejimu tarp juostų nebus pėstiesiems kaip anksčiau, dabar ten vielos tvora tarp juostų - vienintele vieta pritaikyta praejimui bus tas pėsčiūjų tiltas Nemėžyje... Žmonės tikrai nevaikščios po 3 km. kad praeiti kelia, tai manau bus dar pavojingiau nei buvo...
                          Tai, kad pėsčiųjų viadukas statomas maždaug buvusios pesčiųjų perėjos vietoje. Kaip tik bus žymiai saugiau, nei kad buvo, o ir greičio "autostrados" viduryje nebereikės mažinti iki 50km/h.

                          Comment


                            #73
                            Smagu, kad ne šviesoforų būdu sprendžia.

                            Comment


                              #74
                              Parašė Jegermeister Rodyti pranešimą
                              Tai, kad pėsčiųjų viadukas statomas maždaug buvusios pesčiųjų perėjos vietoje. Kaip tik bus žymiai saugiau, nei kad buvo, o ir greičio "autostrados" viduryje nebereikės mažinti iki 50km/h.
                              Pačiame Nemėžyje, tai taip, saugumas tikrai padidės, lyg ir priekaištų neturėtų būti. Bet išleka klausimas dėl praėjimo prie VT stotelių "Daržninkai" ir "Posūkis". Statomos tvoros. "Posūkyje" dar viadukas yra, bet ten geras gabalas - 700m ir nėra jokios infrastruktūros pestėsiems.

                              Šiaip sunku pasakyti kažką tiksliai, nes detalios schemos nėra publikuotos, bet dabar atrodo kad tas vienas viadukas dabar turės aptarnauti 5km atstumą iš abiejų pusių.

                              Comment


                                #75
                                Parašė Resutas Rodyti pranešimą
                                Bet išleka klausimas dėl praėjimo prie VT stotelių "Daržninkai" ir "Posūkis". Statomos tvoros. "Posūkyje" dar viadukas yra, bet ten geras gabalas - 700m ir nėra jokios infrastruktūros pestėsiems.
                                Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.

                                Comment


                                  #76
                                  Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                  Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
                                  Laiptukai yra. 700m iki kitos kelio pusės einant per viaduką laipteliais. Ne iš galvos juk tikslius skaičius rašau - pamatavau.
                                  Iki laptelių dar per žoles ir saugumo tvoras reikia brautis.

                                  Šiaip šioje vietoje sprendimas gan aiškus: tiesiog pagerinti peščiųjų eismą per viaduką (pvz. takelis iki laiptelių). Visgi magistralinis kelias, pora šimtų papildomų metrų paeiti neturėtų kelti nuostabos, bet kiek suprantu pats viadukas nėra projekto dalis.

                                  Na o dėl kitų vietų neiašku. Šiip šios atkarpos problema yra tai, kad yra daug pesčiųjų ir dviratininkų nuo pat Liepkalnio iki viaduko su Skaidiškėmis, o jokių takų, šaligatvių beveik nėra.
                                  Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.27, 17:51.

                                  Comment


                                    #77
                                    Parašė sleader Rodyti pranešimą
                                    Kiek ? Nuo tolimesnės stotelės iki viaduko nėra net 200 m (nebent per dabartinę rekonstrukciją perkėlė stoteles). Jeigu gerai pamenu, tai techniniai laiptukai buvo iš kitos viaduko pusės, bet tas atstumas nėra didelis, reikėtų tik tvarkingo takelio.
                                    Laiptukai prie "Posūkis" stotelės tai yra, bet kad iki jų prieiti reikia per griovį praeiti ir pro pievą prasibrauti... Patys laiptukai irgi nėra labai saugus, statyti gal prieš 15 metų, tai jau betonas aptrupejės, bet jau tiek to, bet tai bent takas koks nors turėtų vesti iki tų laiptelių, o atrodo taip, kad darbai ten kaip jau ir baigti...

                                    Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...

                                    Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...

                                    Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...

                                    Comment


                                      #78
                                      Daržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.
                                      Viešojo transporto temų rodyklė >>

                                      Comment


                                        #79
                                        Parašė adomazzz Rodyti pranešimą
                                        Laiptukai prie "Posūkis" stotelės tai yra, bet kad iki jų prieiti reikia per griovį praeiti ir pro pievą prasibrauti... Patys laiptukai irgi nėra labai saugus, statyti gal prieš 15 metų, tai jau betonas aptrupejės, bet jau tiek to, bet tai bent takas koks nors turėtų vesti iki tų laiptelių, o atrodo taip, kad darbai ten kaip jau ir baigti...

                                        Na o prie stotelės "Daržininkai" tai jo, kokie 700 metrai iki viaduko kuris yra Nemėžyje... šiaip yra dar galimybė praeiti po tiltu kur eina bėgiai, bet ten kad irgi joks takas neveda...

                                        Labai keistas dalykas, kad stoteles sutvargi irgi tik iki tokio lygio, kaip buvo iki projekto, pvz. ten kur nebuvo laukimo pavilionų, ten jų ir neįrengia... Kaip ir su tais laipteliais prie stotelės "posūkis" - nebuvo tako iki laiptelių, tai ir naujo nedaro...

                                        Jeigu aš gyvenčiai prie stotelės "Daržininkai" tai tikrai nelipčiau Nemėžyje, kad praeiti į kitą puse, o bandyčiau kaip nors per tvora... Projektuotojai aišku apie pesčiuosius nelabai galvojo...
                                        Apskritai logikai nepasiduoda tokie kuriozai. Vietoje to, kad paprasčiausiai panaikinti stoteles ir priversti VVT nusukti nuo greitkelio į gyvenvietę (oi gi sąnaudos padidės, kiek kuro, minučių praradimas), geriau statomi viadukai bei tvoros. Kol kiekvienas (LAKD, VVT ir savivaldybė) tik iš savo daržinės žiūrės į problemas, tol logikos ieškoti projektų sprendimuose ir neverta.

                                        Comment


                                          #80
                                          Parašė Mettal Rodyti pranešimą
                                          Daržininkuose yra 2 apsisukimai automobiliams 200 m toliausiai nuo stotelės. Ten tikrai gi nėra jokių tvorų.
                                          Jie buvo. Dabar kolkas neaišku, kaip bus. Gal ir bus praėjimas koks.

                                          Esmė net neatstumuose, o tai, kad reikia eiti magistraliniu keliu, kur po rekonstrukcijos padidės greitis.
                                          Paskutinis taisė Resutas; 2015.08.28, 15:38.

                                          Comment

                                          Working...
                                          X