Esmė, kad šį išreklamuota eilė tai sunkvežimių eilė, su lengvuoju transportu kitaip, nors irgi laukia nemažai. Dėl degalų vežimo vis daugiau apribojimų dabar.
Bet vistiek šios eilės nemaža dalis butent minėtų sunkvežimių vežančių ir degalus, na ir šiaip tranzitinių krovinių labai daug, o pralaidumas mažia prie visų pasienio postų.
Dėl sunkvežimių eilių eismo reguliavimo. Prieš atkarpą kurį yra rekonstruojama pastatytas postas su apsaugos darbuotojais kurie išdavinėja eilės numerius. Trumpiau sakant jeigu eilė susidarytų jį būtų prieš rekonstruojama dalį. Žinant eilių mastus, tai ji dabar galėtų nusitiesti iki pat Vilniaus.
Postas yra prieš šalia Rukainių:
Atsiprašau už nelabai kokybiškas nuotraukas, kitaip neišėjo.
Esmė, kad šį išreklamuota eilė tai sunkvežimių eilė, su lengvuoju transportu kitaip, nors irgi laukia nemažai. Dėl degalų vežimo vis daugiau apribojimų dabar.
Bet vistiek šios eilės nemaža dalis butent minėtų sunkvežimių vežančių ir degalus, na ir šiaip tranzitinių krovinių labai daug, o pralaidumas mažia prie visų pasienio postų.
didelė eilė mašinų ir nė vienos fūros
(paimta iš www.eismoinfo.lt)
Šį šeštadienį (2013-05-04) fūrų eilė buvo ~4 km (nuo Vingės terminalo iki sankryžos į Rukainius), paskutinius 2 km fūros stovėjo 2 eilėmis, tai realiai pravažiavimui į abi puses buvo tik dalis vienos juostos + šalikelė.
Bet kokie šiukšlynai kokius 5 km link sienos. Net gėda darosi. Suprantu, kad tai furistų "derlius", bet tikrai reikia skubiai tvarkyti ir visko nenurašyti kelio remontui. Beje, Baltarusijos pusėje nepalyginamai tvarkingiau.
Ner tragiskos tos eiles furos ilgis 14-16m, su tarpais 20 o gal ir visi 30, medininkai per para praleidzia 600 furu tai yra 12-18km eiles, nezinau furos vairavimo rezimo bet gali but kad ta laika laukimo gali su kazkokiom pertraukom suderint
Bet vat kad su lengvom tenka po 7val laukt cia jau didziausia nesamone
Dėl sunkvežimių eilių eismo reguliavimo. Prieš atkarpą, kurį yra rekonstruojama, pastatytas postas su apsaugos darbuotojais kurie išdavinėja eilės numerius. Trumpiau sakant, jeigu eilė susidarytų, jį būtų prieš rekonstruojama dalį.
Kelios nuotraukos prieš tą Rukainių postą. Eilė nedidelė - kokie 2-3 km
Atsiprašau už kokybę. Bet gal įmanoma susidaryti vaizdą apie eismo sąlygas.
Tiems, kas važiuoja į Medininkus, vienareikšmiškai rekomenduojama už Rukainių važiuoti senuoju Minsko plentu - rekonstruojamoje "betonkėje" labai nelygi danga. Vietomis likusi tik pusė kelio sankasos, o kitoje pusėje kelio pagrindas išraustas iki pat dugno - daugiau nei pusantro metro.
Papildymas:
Lengviesiems automobiliams ir motociklams eismas yra draudžiamas Minsko plentu nuo sankryžos su senuoju Minsko plentu iki sienos. Sunkvežimiams kaip tik atvirkščiai.
Postas lengviesiems automobiliams pastatytas prieš įvažiavimą į Minsko plentą važiuojant iš Medininkų t.y. prieš apie kilometrą iki sienos.
Šiaip, nors ir sunkvežimių eilės gan nedidelės, bet stovi po dvi eiles, tai pravažiavimas tikrai nelengvas.
Jau praeitais metais Baltarusijos pusėje teko matyti šį ženklą ir išties nustebino toks "lost in translation" nesusipratimas. Juk turim lotynišką raidyną ir variacijų čia nelabai yra (nebent baltarusiai pavadinimą transkribavo, bet gal tada galėjo išeiti ir "Vilnyus"?)
Baigti transeuropinio tinklo kelio Vilnius–Minskas ruožo nuo 21,86 iki 32,91 km rekonstravimo darbai Lietuvos–Baltarusijos pasienyje
2013 m. lapkričio 29 d. bus oficialiai paleistas eismas 11,05 km ilgio rekonstruotame magistralinio kelio E28 (A3) Vilnius–Minskas ruože nuo 21,86 iki 32,91 km, kuriame buvo rekonstruota sena kelio konstrukcija su betono danga ir išvažinėtais kelkraščiais, be inovatyvios dangos rekonstrukcijos buvo įrengta atraminė sienutė ir pėsčiųjų perėjų apšvietimas, įdiegtos saugaus eismo ir aplinkosaugos priemonės, taip pat buvo rekonstruoti elektros ir elektroninių ryšių tinklai bei melioracijos sistemos.
Rekonstrukcijos darbus pagal Europos Sąjungos struktūrinės paramos finansuojamą projektą „Transeuropinio tinklo kelio E28 (Vilnius–Minskas) plėtra“ per 8 mėnesius nuo sutarties pasirašymo, anksčiau numatyto termino, atliko ūkio subjektų grupė, kurią sudaro prancūzų ir suomių kapitalo bendrovės AB „Eurovia Lietuva“ ir UAB „Lemminkainen Lietuva“. Rangos sutarties priimta suma (be PVM) yra 36,0 mln. Lt, PVM, sumokamas į Lietuvos Respublikos biudžetą, sudaro 7,6 mln. Lt.
Svarbiausias objektas viadukas ties Žirnių - Liepkalnio g. sankryža, ten kamščiai labai dideli susidaro.
Ir pats Medininkų pasienio perėjimas! Kažkaip varganai jis atrodo lyginant su srautais. O eilės ilgis ir laukimo laikas (virš 600 vilkikų, apie 3 paras) gali drąsiai pretenduoti į Guiness'o rekordų knygą.
Ir pats Medininkų pasienio perėjimas! Kažkaip varganai jis atrodo lyginant su srautais. O eilės ilgis ir laukimo laikas (virš 600 vilkikų, apie 3 paras) gali drąsiai pretenduoti į Guiness'o rekordų knygą.
na ten matyt problemos politines, ne infrastrukturines ...
There is nothing more dreadful than imagination without taste (J. W. Goethe).
Comment