Skelbimas

Collapse
No announcement yet.

Šiaurės Europos keliai [DK, NO, SE, FI, IS]

Collapse
X
 
  • Filtrai
  • Laikas
  • Show
Clear All
new posts

    #61
    Storebælt. Østbroen

    Pravažiavus Didžiojo Belto sąsiaurį (Storebælt) yra didelė stovėjimo aikštelė netoli Korsør miesto.
    Nuo jos galima nueiti iki jūros ir pasigrožėti ilgiausiu Europos tiltu.








    Comment


      #62
      E20. Korsør - Køge

      Važiavimas autostrada Zelandijos saloje iki Kopenhagos buvo be didesnių nuotykių






      Peizažas vėl primena Lietuvą






      Mėlynas ženklas rodo esamą išsukimą iš autostrados, žalias - atstumą iki sekančio išsukimo (exit'o)


      Išsukome į Kiogės (Køge) miestelį


      Vietinės krypčių nuorodos Kiogėje (Køge)

      Comment


        #63
        Žiūrint į Danijos greitkelių nuotraukas tai stebina kaip nėra pjaunamos nuo žolės pakelės Išties Lietuvoje vaizdas dažniausiai būna geresnis tuo klausimu.

        Comment


          #64
          /\ Danijos senosios autostrados atrodo pavargusios.
          Ten turbūt ir žolė šienaujama rečiau nei Lietuvoje.

          Comment


            #65
            København

            Kopenhagos aplinkkeliai
            Visoje trasoje (pažymėta mėlynai) leidžiamas 110 km/h greitis

            Comment


              #66
              E47. København

              Kopenhagos aplinkkeliai
              Čia keliai, skirtingai nuo Danijos pakraščių, nauji ir gerai prižiūrimi

              Gerai, kad šeštadienį popiet nesusidūrėme su tais srautais, dėl kurių ir buvo pastatyta ši infrastruktūra.
              Visoje trasoje galima važiuoti 110 km/h






              Į Švediją galima nuvažiuoti keliais:
              - E20 per Zundo sąsiaurio tiltą ir tunelį
              - ir E47 per Helsingiorą ir toliau keltu iki Helsinborgo














              Comment


                #67
                Helsingør

                Pajūrio kelias artėjant prie Helsingioro (Elsinoro)




                "Scandlines" aptarnaujama keltų linija Helsingør (DK) - Helsinborg (SE)


                Mūsų tikslas buvo ne keltas į Švediją, o Elsinoro pilis, kurioje vyko Hamleto veiksmas

                Nuo čia jau sukome atgal

                Comment


                  #68
                  Kodėl Švedijos keliai – saugiausi pasaulyje?

                  Comment


                    #69
                    Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

                    Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

                    Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

                    Šaltinis: Pekka Tahkola

                    Comment


                      #70
                      Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                      Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

                      Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

                      Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

                      Šaltinis: Pekka Tahkola
                      Aplink Krokuvą irgi tokių mačiau.

                      Comment


                        #71
                        Šis rekordiškai mažas skaičius taip pat reiškia tik 3 žūtis 100 tūkst. gyventojų, o tai mažiau netik už 11,4 santykinį žūčių kiekį JAV, bet pastebimai lenkia ir 5,5 siekiantį ES vidurkį.

                        Taigi kaip Švedijai pavyko to pasiekti? „Mes daugiau orientuojamės į inžinerinius sprendimus, o ne bandome baudomis priversti laikytis taisyklių“, – neseniai duotame interviu „CityLab“ žurnalistams kalbėjo vyriausybės eismo saugumo strategas Mattsas-Ake Belinas.
                        Alio LAKD, nors straipsnis senas, bet jūs akivaizdžiai jo neskaitėt...

                        Comment


                          #72
                          Parašė 1252 Rodyti pranešimą
                          Kaip atrodo „kaimo vartai“ Švedijoje, Norboteno lėne. Ne pats optimaliausias, bet pigus ir greitas sprendimas atkreipti dėmesį ir sumažinti vairuotojų greitį įvažiuojant į nedidelę gyvenvietę.

                          Ar įsivaizduojat ką nors panašaus Lietuvoje?

                          Click image for larger version

Name:	
Views:	0
Size:	282,6 kB
ID:	2079367

                          Šaltinis: Pekka Tahkola
                          Tik parodo, kad tame kaime tikrų vyrų nėra. Tą gelažį ant betoninės plytelės gi vienas juokas nutempt šonan ir nuverst griovin.
                          It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                          Comment


                            #73
                            Parašė goolfietis Rodyti pranešimą
                            Alio LAKD, nors straipsnis senas, bet jūs akivaizdžiai jo neskaitėt...
                            Savo kelius Švedija pertvarkė orientuodamasi visų pirma į saugumą, o ne greitį ar patogumą. Dėl šios priežasties atsirado ir taip vadinami „2+1" tipo keliai. Juose viena važiuoti viena kryptimi yra skirta viena eismo juosta, kita – dvi.

                            Išdėstymas, kuria kryptimi važiuojantiems yra skirtos dvi juostos, keičiasi kas keletą kilometrų. Taip eismo dalyviai gali vieni kitus aplenkti nerizikuodami susidurti kaktomuša, rašo economist.com.
                            O kur laisvės jausmas, kur adrenalinas gaunamas lenkiant prieš fūrą normaliame kelyje?
                            It's just a circle of people talking to themselves who have no f—ing idea what's going on

                            Comment


                              #74
                              Nuo 2024 metų gruodžio 31 dienos Stokholmo centre bus draudžiamas kuru ir dyzelinu varomų automobilių eismas. Iš pradžių naujos taisyklės galios tik pagrindinėse ir šiuo metu labiausiai apkrautose gatvėse, o nuo 2025 metų planuojama praplėsti teritorijos ribas, kurioje galios draudimas.

                              Plačiau: https://www.euronews.com/green/2023/...tre-with-a-car.
                              Paskutinis taisė Silber418; 2023.11.02, 16:40.

                              Comment

                              Working...
                              X