Šiauliai-Kuršėnai
2009-09-04
Daryta su paprastu fotoaparatu bei pro automobilio stiklą bei vairuojant, tad kokybė nėra gera.
1. Išvažiuojant iš Šiaulių. Prieš tai buvo ženklas "70" bei policijos reidas, kurie vyksta šioje vietoje itin dažnai.
2. Už posūkio. Virš kelio aukštos įtampos laidai.
3. Kelio išplatėjimas t.y. iš 2 juostų į 4.
4. Dešinėje Kužiai, gyvenvietė už 12 km nuo Šiaulių.
5. Prasidedanti Kužių sankryža
6. Ir apribojimai, greitį reikia sumažinti iki 60km/h, prieš tai buvo ženklas "80"
7. Tada pradeda lenkti furistai, kurie nesilaiko apribojimų.
8. Apsisukimas. Jo dažniausiai naudojasi norintys patekti iš Kužių į Šiaulius.
9. Už Kužių apie 1500 m reikia važiuoti iki 70 km/h.
10. Prieš atsirandant sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" čia buvo ženklas "100", atsiradus sąvokai "Greitkelis", o sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" dingus iš KET, ženklo "100" nebeatstatė. Kodėl? Gal pamiršo
11. Tolumoje viadukas virš "Kužiai-Mažeikiai" geležinkelio. O ant jo būna polcijos, kuri gaudo tuos, kurie susigundo paviršyti 90 km/h greitį.
12. Ir čia galioja 9o km/h
13. Pasiantraeilinkim
14. Lygu ir gražu
15. Kairėje pusėje Kuršėnai
16. Ir apribojimai, tarsi kelyje būtų leidžiamas 100 km/h greitis
17. Kairėje Kuršėnai, tiesiai Mažeikiai, dešinėje Kuršėnų geležinkelio stotis, esanti Drąsučiuose
18. Kelias "Kuršėnai-Šiauliai" padarytas iš senojo kuršinkelio, o greta nutiestas "Šiauliai-Kuršėnai". Naujasis kelias eina virš geležinkelio (kurį minėjau 11. foto, o senasis kirsdavo geležinkelį, todėl liko ši asfaltuota atkarpa šalia dabartinio viaduko. Keistai atrodo, kai asfaltuotas kelias su linijomis teveda tarp dvejų sodybų. Tiesa, pagal KET jo ir galima važiuoti 90 km/h kaip ir naujoju. Tik saugumas tikrai mažesnis.
Tai tiek. Ačiū už dėmesį
2009-09-04
Daryta su paprastu fotoaparatu bei pro automobilio stiklą bei vairuojant, tad kokybė nėra gera.
1. Išvažiuojant iš Šiaulių. Prieš tai buvo ženklas "70" bei policijos reidas, kurie vyksta šioje vietoje itin dažnai.
2. Už posūkio. Virš kelio aukštos įtampos laidai.
3. Kelio išplatėjimas t.y. iš 2 juostų į 4.
4. Dešinėje Kužiai, gyvenvietė už 12 km nuo Šiaulių.
5. Prasidedanti Kužių sankryža
6. Ir apribojimai, greitį reikia sumažinti iki 60km/h, prieš tai buvo ženklas "80"
7. Tada pradeda lenkti furistai, kurie nesilaiko apribojimų.
8. Apsisukimas. Jo dažniausiai naudojasi norintys patekti iš Kužių į Šiaulius.
9. Už Kužių apie 1500 m reikia važiuoti iki 70 km/h.
10. Prieš atsirandant sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" čia buvo ženklas "100", atsiradus sąvokai "Greitkelis", o sąvokai "Kelias su skiriamąja juosta" dingus iš KET, ženklo "100" nebeatstatė. Kodėl? Gal pamiršo
11. Tolumoje viadukas virš "Kužiai-Mažeikiai" geležinkelio. O ant jo būna polcijos, kuri gaudo tuos, kurie susigundo paviršyti 90 km/h greitį.
12. Ir čia galioja 9o km/h
13. Pasiantraeilinkim
14. Lygu ir gražu
15. Kairėje pusėje Kuršėnai
16. Ir apribojimai, tarsi kelyje būtų leidžiamas 100 km/h greitis
17. Kairėje Kuršėnai, tiesiai Mažeikiai, dešinėje Kuršėnų geležinkelio stotis, esanti Drąsučiuose
18. Kelias "Kuršėnai-Šiauliai" padarytas iš senojo kuršinkelio, o greta nutiestas "Šiauliai-Kuršėnai". Naujasis kelias eina virš geležinkelio (kurį minėjau 11. foto, o senasis kirsdavo geležinkelį, todėl liko ši asfaltuota atkarpa šalia dabartinio viaduko. Keistai atrodo, kai asfaltuotas kelias su linijomis teveda tarp dvejų sodybų. Tiesa, pagal KET jo ir galima važiuoti 90 km/h kaip ir naujoju. Tik saugumas tikrai mažesnis.
Tai tiek. Ačiū už dėmesį
Comment