Rajoninio kelio 4018 pradžioje pagal projektą įrengta nauja VT stotelė.
Nuo rajoninio kelio 4018. Šviesoforai mirksi, tiesiog nenufotografavau reikiamu metu.
Pabaiga. Nežinau ar atkreipėte dėmesį, bet visos "Stop" linijos yra labai arti šviesoforų. Bent žiūri iš šono atrodo, kad sustojus prie linijos, daugumoje atveju, galimybių matyti šviesoforus beveik nėra.
Atrodo viskas gerai, mano manymu. Šviesoforai ties perėjomis labai gal netrukdys.
Ar nebūtų sunku žemėlapyje pažymėti atkarpos, kuri čia buvo rekonstruota?
O dėl stop linijų, tai taip ir bus. Dabar Vilniuje, pavyzdžiui, aš nematau šviesoforo sustojęs pirmas prie linijos. Reikia kraipytis visaip, ieškoti to šviesoforo.
O dėl stop linijų, tai taip ir bus. Dabar Vilniuje, pavyzdžiui, aš nematau šviesoforo sustojęs pirmas prie linijos. Reikia kraipytis visaip, ieškoti to šviesoforo.
Tai nenormalu. Manau, kad greitai prasidės vairuotojų skundai, nes jos pritrauktos be galo arti.
„Šiaulių plento“ įmonė užbaigė metus trukusias lenktynes su laiku – rekonstravo magistralinio kelio Šiauliai-Palanga ruožo nuo 5,49 iki 16,30 km atkarpą. Šio projekto vertė – 24,5 milijono eurų.
Šiame ruože nebekils problemų ir dėl laukinių gyvūnų, nes intensyviausiose migracijos vietose įrengti pravažiuojančių automobilių žibintų šviesą atspindintys ir nukreipiamieji reflektoriai. Taip į šalikelę nukreiptais šviesos srautais nubaidomi gyvūnai.
Projektuojant šią kelio atkarpą pagrindinis dėmesys skirtas eismo dalyvių saugumui, todėl čia panaudotos pačios šiuolaikiškiausios saugumo priemonės.
„Kai buvo atliktas šio objekto kokybės auditas, likome maloniai nustebę. Galime sakyti drąsiai, kad dabar ši atkarpa – geriausia visoje šalyje“, – sakė J.Aleksa.
Negi bus taip, kad naujasis Kuršėnų aplinkkelis bus toks kaip naujasis Šiaulių aplinkkelis? Abu keliai - magistraliniai. Bus taip, kad sudvejintas kelias kaip Karmėlava-Jonava (šviesoforinis), o toliau sekantis 1+1 kelias - apriboto įvažiavimo kaip Šiauliai-Radviliškis
Gražu. Bet įdomu vis tiek. Pvz. ties šviesoforu galėjo padaryti iš to mažesnio kelio išsukimą į magistralę (į dešinę) be šviesoforo, t.y. panašiu principu, kaip yra išsukimas iš magistralės padarytas (tik čia su šviesoforu). Įsukimas galėtų būti į autobusų stotelę, ją truputį pastūmus tolėliau.
Negi bus taip, kad naujasis Kuršėnų aplinkkelis bus toks kaip naujasis Šiaulių aplinkkelis? Abu keliai - magistraliniai. Bus taip, kad sudvejintas kelias kaip Karmėlava-Jonava (šviesoforinis), o toliau sekantis 1+1 kelias - apriboto įvažiavimo kaip Šiauliai-Radviliškis
Koks dar Kuršėnų aplinkkelis ? Kur apie jį šnekama ?
Kelyje Amaliai-Smilgiai kelio Nr.4018 įrengta stotelė visai nereikalinga tuo keliu nevažiuoja maršrutinis transportas,o kelyje Kužiai- Gilaičiai stotelės nėra nors važiuoja maršrutinis transportas.
Koks dar Kuršėnų aplinkkelis ? Kur apie jį šnekama ?
Perspektyvoj toks yra Ir jeigu bus tendencija II kategorijos kelius daryti kaip Lenkijos vienos juostos S kelius, tai aiškiai pasimatys kaip skiriasi naujoj vietoj statomi keliai ir kur senoj vietoj rekonstruojami (jeigu iki to laiko nenuspręs perdaryti Kuršėnų kelio į normalų greitkelį)
Perspektyvoj toks yra Ir jeigu bus tendencija II kategorijos kelius daryti kaip Lenkijos vienos juostos S kelius, tai aiškiai pasimatys kaip skiriasi naujoj vietoj statomi keliai ir kur senoj vietoj rekonstruojami (jeigu iki to laiko nenuspręs perdaryti Kuršėnų kelio į normalų greitkelį)
Yra, bet iki jo dar šimtas metų. O Kuršėnų kelio į greitkelį tikrai nenuspręs perdaryti, garantuoju .
Be to, Kuršėnų aplinkkelis yra krašto kelias, turi numerį 203. Nors atrodo, kad tame kelyje yra ir A11 ženklai...
Yra, bet iki jo dar šimtas metų. O Kuršėnų kelio į greitkelį tikrai nenuspręs perdaryti, garantuoju .
Be to, Kuršėnų aplinkkelis yra krašto kelias, turi numerį 203. Nors atrodo, kad tame kelyje yra ir A11 ženklai...
Jei ir nuties tą gabalą kelio, tai liks trys variantai: paliks 203 (nu gal tada negreitkelinio S kelio variantas nenusimato), padarys A11 (labiau tikėtina) arba (mažiau tikėtinas variantas) kaip Ukmergės aplinkkelio (A20 kelio) atveju, suteiks naują magistralinio kelio numerį A2x (gal net A3x, jei iš vis kokios naujos maršrutų schemos nesugalvos po tiek metų ).
Jei ir nuties tą gabalą kelio, tai liks trys variantai: paliks 203 (nu gal tada negreitkelinio S kelio variantas nenusimato), padarys A11 (labiau tikėtina) arba (mažiau tikėtinas variantas) kaip Ukmergės aplinkkelio (A20 kelio) atveju, suteiks naują magistralinio kelio numerį A2x (gal net A3x, jei iš vis kokios naujos maršrutų schemos nesugalvos po tiek metų ).
Apie tai ganėtinai beprasmiška diskutuoti. Svarbiausia, kad nutiestų kelią, o koks jo numeris tikrai nėra taip svarbu .
noriu paklausti jūsų nuomonės apie šviesoforų veikimo trukmę ir stabdymo kelią kelyje Šiauliai - Kuršėnai, greitis 70 km/h. ne kartą teko staigiai stabdyti arba pralekti sankryžą esant draudžiamam signalui, nesmagus jausmas. manau, kad jie mirksi per trumpai
noriu paklausti jūsų nuomonės apie šviesoforų veikimo trukmę ir stabdymo kelią kelyje Šiauliai - Kuršėnai, greitis 70 km/h. ne kartą teko staigiai stabdyti arba pralekti sankryžą esant draudžiamam signalui, nesmagus jausmas. manau, kad jie mirksi per trumpai
Mirksėjimas neturi tiesiogiai nieko bendro su stabdymo pradžia. Žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas draudžiamas signalas. Stabdyti nurodo geltonas signalas. Jei esi per arti Stop linijos, leidžiama važiuoti toliau. Čia svarbi geltono signalo trukmė. Kai greitis yra 70 km/h, ji turi būti 5 s. Palyginimui, kai greitis 50 km/h, ji turi būti 3 s. Ar taip ir yra šioje sankryžoje?
Mirksėjimas neturi tiesiogiai nieko bendro su stabdymo pradžia. Žalias mirksintis signalas leidžia eismą ir įspėja, kad bus įjungtas draudžiamas signalas. Stabdyti nurodo geltonas signalas. Jei esi per arti Stop linijos, leidžiama važiuoti toliau. Čia svarbi geltono signalo trukmė. Kai greitis yra 70 km/h, ji turi būti 5 s. Palyginimui, kai greitis 50 km/h, ji turi būti 3 s. Ar taip ir yra šioje sankryžoje?
Ar teisingai suprantu geltono trukmės logiką, kad skaičiuojama ~15km/h greičio mažinimo per 1 sekundę?
Ar teisingai suprantu geltono trukmės logiką, kad skaičiuojama ~15km/h greičio mažinimo per 1 sekundę?
Na nelabai, nes jau iš esmės mirksintis žalias įspėja, jog arba reikia stabdyti arba spausti ir važiuoti. Todėl stabdymo laiką dar pailgink ir žalio mirksėjimo laiku.
Neužilgo turėtų būti rekonstruota A11 dalis nuo Šiaulių miesto ribos iki išplatėjimo iki 2+2 ties A18/A11 sankryža. Gruodį buvo paskelbtos techninės projekto specifikacijos. Atkarpa bus rekonstruota į 2+1. Kituose ruožuose, taip pat ir neilgame 2+2 ruože, bus pakeista danga.
Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai bei ruožų nuo 26,5 iki 27,5 km ir nuo 38,8 iki 45,5 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai
Rengiant kelio ruožo rekonstravimo sprendinius reikalinga įvertinti:
- projektuojant kelio ruožą įvertinti detaliųjų planų sprendinius;
- rekonstruojamą magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 km iki 4,40 km projektuoti pagal schemą 2+1;
- sankryžų esančių kelio 3,1 km ir 3,7 km rekonstravimą su saugiais kairiniais posūkiais;
- pėsčiųjų dviračių tako įrengimą dešinėje kelio pusėje nuo 4,41 iki 5,7 km;
- kelio ruožo nuo 2,65 iki 3,1 km ir sankryžų 3,1 km ir 3,7 km, apšvietimą;
- rekonstruojamo kelio zonoje numatyti paviršinio vandens nuvedimą į projektuojamus griovius ir būtinų pralaidų įrengimą; pokonstrukcinio drenažo įrengimo poreikį nustatyti projektavimo metu;
- rekonstruojamo kelio ribose numatyti eismo reguliavimo ir saugaus eismo priemones;
- esant reikalui, numatyti esamų inžinerinių tinklų apsaugos arba iškėlimo darbus.
Paskelbtas "Valstybinės reikšmės magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 iki 5,49 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai bei ruožų nuo 26,5 iki 27,5 km ir nuo 38,8 iki 45,5 km projektavimas, proj. vykd. priežiūra ir darbai" konkursas.
Ties Šiauliais bus įrengta neilga 2+1 atkarpa.
Pasiūlymų pateikimo terminas 2016-04-21.
5. Darbų kiekis (apimtis): 5.1. kelio rekonstravimas – 2,84 km.
5.2. kelio paprastasis remontas – 7,70 km.
6. Darbų atlikimo vieta – Šiaulių raj. sav.
7. Darbų atlikimo terminas: 13 mėnesių nuo pirkimo sutarties įsigaliojimo. Į darbų atlikimo laikotarpį neįskaitomas darbų atlikimo sustabdymo laikotarpis, kuris prasideda gruodžio 15 d. ir baigiasi kitų metų kovo 15 d.
Rengiant kelio ruožo rekonstravimo sprendinius reikalinga įvertinti:
- projektuojant kelio ruožą įvertinti detaliųjų planų sprendinius;
- rekonstruojamą magistralinio kelio A11 Šiauliai–Palanga ruožo nuo 2,65 km iki 4,40 km projektuoti pagal schemą 2+1;
- sankryžų esančių kelio 3,1 km ir 3,7 km rekonstravimą su saugiais kairiniais posūkiais;
- pėsčiųjų dviračių tako įrengimą dešinėje kelio pusėje nuo 4,41 iki 5,7 km;
- kelio ruožo nuo 2,65 iki 3,1 km ir sankryžų 3,1 km ir 3,7 km, apšvietimą;
- rekonstruojamo kelio zonoje numatyti paviršinio vandens nuvedimą į projektuojamus griovius ir būtinų pralaidų įrengimą; pokonstrukcinio drenažo įrengimo poreikį nustatyti projektavimo metu;
- rekonstruojamo kelio ribose numatyti eismo reguliavimo ir saugaus eismo priemones;
- esant reikalui, numatyti esamų inžinerinių tinklų apsaugos arba iškėlimo darbus.
Comment